Guest

Gratis baby pakker - var der ikke en tråd engang?

174 indlæg i dette emne

Jeg har lige fået hentet i Føtex i dag. Bare et tip; husk at printe mailen. Var afsted i går og der ville de ikke udlevere fordi den ikke var printet <_<

Jøsses! Hvilken forskel gør det? Spild af papir

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jøsses! Hvilken forskel gør det? Spild af papir

Meget!!

Men den var meget vigtig og det står med småt i mailen. Det havde jeg bare ikke læst ;)

Udover det, synes jeg det er en god pakke. Der er en hel pakke bleer str 2 med bland andet. Og jeg glemte at købe bleer = win win :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg prøver i Førex igen i morgen. Det lød på en ekspedient som om de kom om onsdagen, så det må være bedste mulighed i morgen. De er flere 100 pakker bagud i Ringsted, det er helt absurd :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi stregkoden kan scannes, og deres scanner kan ikke læse en stregkode på en mobil (fortalte den sæde dame til mig i Føtex da jeg var nede og hente min)

Men det virker meget logisk hvis Fakta og evt Føtex holder pause i tilmeldingerne til deres babypakker når de slet, slet ikke kan følge med.

Man burde kunne taste den ind så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi stregkoden kan scannes, og deres scanner kan ikke læse en stregkode på en mobil (fortalte den sæde dame til mig i Føtex da jeg var nede og hente min)

Men det virker meget logisk hvis Fakta og evt Føtex holder pause i tilmeldingerne til deres babypakker når de slet, slet ikke kan følge med.

Der var ingen stregkode på min seddel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :) Her tror jeg bare de tastede den kode ind der stod på sedlen, men er faktisk ikke sikker nu :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg prøver i Førex igen i morgen. Det lød på en ekspedient som om de kom om onsdagen, så det må være bedste mulighed i morgen. De er flere 100 pakker bagud i Ringsted, det er helt absurd :O

Vores Føtex har sat et stort skilt op med at de ikke ved hvornår der kommer flere pakker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg hentede min i Føtex ville de bare se mailen på tlf, de gad da ikke scanne stregkoden som jeg pænt havde printet ud og taget med :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men fakta kan da godt sende mig reklamemails :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men fakta kan da godt sende mig reklamemails :rolleyes

Kan du ikke kontakte dem så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke kontakte dem så?

Tjo ved bare ikke om jeg orker ;)

Og det handler vel om, at der ikke er nogen pakker klar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjo ved bare ikke om jeg orker ;)

Og det handler vel om, at der ikke er nogen pakker klar?

I fakta står babypakkerne på hylden, så man skal bare tage den med til kassen, og vise sms'en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I fakta står babypakkerne på hylden, så man skal bare tage den med til kassen, og vise sms'en :)

Problemet er bare at jeg ikke har fået nogen SMS ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores fakta, skulle man spørge efter babypakken, den stod ikke på hylden...:( men jeg fik den da....

Og den fra Føtex er jeg blevet skrevet op til, da der var venteliste.. Så er da spændt på om jeg nogensinde får den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores fakta, skulle man spørge efter babypakken, den stod ikke på hylden... :( men jeg fik den da....

Og den fra Føtex er jeg blevet skrevet op til, da der var venteliste.. Så er da spændt på om jeg nogensinde får den...

 

Sådan har jeg det også; altså er spændt på om jeg nogensinde får den :rolleyes

Bevares der er længe til jeg føder, but still... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores fakta, skulle man spørge efter babypakken, den stod ikke på hylden...:( men jeg fik den da....

Og den fra Føtex er jeg blevet skrevet op til, da der var venteliste.. Så er da spændt på om jeg nogensinde får den...

Jeg var i Føtex den anden dag, for hvis ikke andet, så at blive skrevet op.. men de sagde at det havde de fået besked på at de ikke måtte gøre længere... er da vidst "tilmeldt" den forkerte føtex :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos 'min' Føtex bliver jeg bare bedt om at ringe igen og tjekke med en uges mellemrum, om de har fået dem. Lidt trættende for såvel medarbejdere (der vel har andet at bruge deres tid på, end at tale i telefon med gravide kvinder konstant?) og mig selv. Kunne hverken blive skrevet op på nogen liste, eller få besked, når de engang fik flere hjem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle også bare ringe til Føtex :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik at vide i Føtex at de slet ikk kan følge med, og der er nogen der er skrevet op til se næste pakker de får. Men de vil ikk skrive flere op lige nu, og ved ikk hvornår de får flere <_< Så jeg ved snart ikk om vi når at få glæde af de bleer der følger med, det er jeg lidt træt af. Jeg bestilte den ellers allerede lidt tid inden jeg fødte, men de blev åbenbart revet væk, og jeg var ikk hurtig nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos 'min' Føtex bliver jeg bare bedt om at ringe igen og tjekke med en uges mellemrum, om de har fået dem. Lidt trættende for såvel medarbejdere (der vel har andet at bruge deres tid på, end at tale i telefon med gravide kvinder konstant?) og mig selv. Kunne hverken blive skrevet op på nogen liste, eller få besked, når de engang fik flere hjem <_<

Det er det samme i min Føtex :prik

Dem jeg har snakket med er nu rigtig søde og tålmodige i besvarelsen af diverse spørgsmål, som de må skulle svare på 117 gange om dagen! Men de kan aldrig fortælle noget konkret - det må også være frustrerende for dem ikke at kunne give ordentlige svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik at vide i Føtex at de slet ikk kan følge med, og der er nogen der er skrevet op til se næste pakker de får. Men de vil ikk skrive flere op lige nu, og ved ikk hvornår de får flere <_< Så jeg ved snart ikk om vi når at få glæde af de bleer der følger med, det er jeg lidt træt af. Jeg bestilte den ellers allerede lidt tid inden jeg fødte, men de blev åbenbart revet væk, og jeg var ikk hurtig nok..

Det var størrelse 2 der var med i min pakke, så vi kan da håbe i stadig kan brugt dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var størrelse 2 der var med i min pakke, så vi kan da håbe i stadig kan brugt dem :)

Nå så er der da håb endnu, hvis de ellers snart får dem hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så er der da håb endnu, hvis de ellers snart får dem hjem :)

Har du prøvet den på Mariagervej? De fik i sidste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet den på Mariagervej? De fik i sidste uge

Hm, nej det har jeg ikke, jeg kommer aldrig rigtig i den ende af byen, men det kunne da være jeg skulle prøve, tak for tippet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hentet min startpakke fra Føtex i dag - nu lyder det til at de er kommet efter det. De havde i hvert fald tilsyneladende fået paller af dem i min Føtex. Bare til info, hvis andre stadig mangler at få hentet deres :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER