Guest

Gratis baby pakker - var der ikke en tråd engang?

174 indlæg i dette emne

Så har jeg hentet Faktas! YAY, den er god :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Føler mig som bosiddende på Bornholm lidt snydt!

Ingen fakta, Føtex, Lidl, babysam...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som bosiddende på Bornholm lidt snydt!

Ingen fakta, Føtex, Lidl, babysam...

Ligger der ikke en Fakta i Nexø?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg hentet Faktas! YAY, den er god :glad

Kan man hente efter fødslen også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man hente efter fødslen også?

Ja du skal bare skrive hvornår du har født/termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føtex i vejle (både havn og gågade) må kun udlevere til dem der er skrevet op. Og de må ikke skrive flere op. De anbefalede mig at prøve igen om 14 dage ;) og vores lokale fakta havde aldrig hørt om pakken:( men nu har jeg købt kage så turen var ikk helt forgæves :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså var i fakta for at hende min startpakke... De rendte rundt og ledte efter den i evigheder, og jeg stod på klar med telefonen på den side hvor de skulle scanne. Min mand ringede og så tog jeg den selvfølgelig, og da jeg så bagefter skulle give dem min telefon, da de langt om længe havde fundet kassen, så ville min telefon ikke åbne siden, da den var åben på andre enheder.... What?? Jeg har prøvet at lukke alle internet sider, osv... Og den siger stadig det samme.. Åben på flere enheder.... Så ja jeg fik ikke min boks med hjem, og må sikkert gå glip at den nu min iPhone, eller linket påstår jeg har det åben et andet sted, som jeg ikke ved hvor er altså.,, ØV ØV ØV hvor bliver jeg træt af teknik i disse situationer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger der ikke en Fakta i Nexø?

Det gør der da også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør der da også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså var i fakta for at hende min startpakke... De rendte rundt og ledte efter den i evigheder, og jeg stod på klar med telefonen på den side hvor de skulle scanne. Min mand ringede og så tog jeg den selvfølgelig, og da jeg så bagefter skulle give dem min telefon, da de langt om længe havde fundet kassen, så ville min telefon ikke åbne siden, da den var åben på andre enheder.... What?? Jeg har prøvet at lukke alle internet sider, osv... Og den siger stadig det samme.. Åben på flere enheder.... Så ja jeg fik ikke min boks med hjem, og må sikkert gå glip at den nu min iPhone, eller linket påstår jeg har det åben et andet sted, som jeg ikke ved hvor er altså.,, ØV ØV ØV hvor bliver jeg træt af teknik i disse situationer..

Det er bare træls altså!! Da jeg skulle hente en, kom faktamedarbejderen til at trykke på skærmen inden han fik scannet koden, så stod der bare "kuponen er indløst" og han skulle bruge koden for at kunne udleverer den!! Jeg havde heldigvis taget et screenshoot inden, så de kunne bruge den..

Mon du kan bestille en ny?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare træls altså!! Da jeg skulle hente en, kom faktamedarbejderen til at trykke på skærmen inden han fik scannet koden, så stod der bare "kuponen er indløst" og han skulle bruge koden for at kunne udleverer den!! Jeg havde heldigvis taget et screenshoot inden, så de kunne bruge den..

Mon du kan bestille en ny?

Jeg ved det ikke, jeg må prøve... En anden dag, lige nu er jeg bare så træt af det.....:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu har jeg også bestilt den fra Fakta, når der bliver talt så varmt om den herinde :)

Så håber jeg ikke, at jeg bliver bombarderet med mails og sms'er <_<

I øvrigt rimelig vildt følelse da jeg skulle klikke på min terminsdato i kalenderen. Det er jo i næste uge :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også hentet Føtex-pakken. Det er da en af de bedre pakker - absolut, men efter min mening når den ikke Fakta til sokkeholderne!

Føtex indeholder en stor pakke bleer - det er alligevel den pakke med flest bleer!!! 4 prøver på shampoo, creme, zinksalve og bad, tror jeg det var, men prøverne er større end de 'normale' prøver, en body str 62, og en gave til de børn man har under 3 år. Jeg fik en rangle til baby i maven og en Duplo-bil til Aron. Bestemt turen værd!

Jeg er dog bare ret så vild med faktas fordi den indeholder bare ALT!!! Fx sådan noget som vatpinde og pusleunderlag og bleposer... De 2 sidstnævnte er ting som er såååå dejlige at have med på farten (opdagede jeg med Aron), men det er først noget man opdager der er rart at have når man står med en bæ-ble eller gennemskuet tøj i zoo og intet sted at gøre af den...

Så synes jeg personligt at det er federe at få sådanne ting end bare bleer... Altså, bleer er super lækre at få så man kan finde det rigtige mærke til sin baby, men fx smider jeg konsekvent de der enkelte Pampers-bleer ud fordi de indeholder perfume, no Way de skal på min babys bagdel, og hvis Føtex-bleerne ikke passer min baby, så er 38 bleer virkelig meget.

Men at få prøver på de der lidt mere perifære ting som man aldrig selv havde tænkt over - det synes jeg er fedt!!!

Ej hvor fint med gaver til søskende :)

Jeg har også bestilt den, men har bare ikke været i Føtex siden. Så har ikke fået hentet den endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fakta havde 'udsolgt' af deres babypakker, så jeg må tålmodigt vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Fakta har slet ikke fået dem endnu.. Måske kommer de i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers få din mand til også at melde sig ind :-) eller din mor eller veninde eller sådan noget. Lidt snyd, måske, men så længe man ikke gør det for at få en masse pakker, men for at løse et teknisk problem, så kan jeg ikke se det gør nogen skade :-)

Heldigvis prøvede jeg lige linket en gang mere efter arbejde Idag, og Wupti, så virkede det... Så jeg skyndte mig at køre ind forbi fakta på vejen og fik hentet mig en pakke... Mums hvor er den altså god:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke fået Fakta eller Føtex endnu.. der er ingen muligheder for at blive skrevet op og det er så kaotisk omkring de pakker at jeg snart opgiver. Suk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik man ikke en bekræftelsesmail fra Fakta? Synes ikke jeg kan finde den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik man ikke en bekræftelsesmail fra Fakta? Synes ikke jeg kan finde den.

Du får en sms, tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får en sms, tror jeg :)

Bestilte d. 9/11, men har ikke hørt noget endnu? Mon tilmeldingen er gået tabt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestilte d. 9/11, men har ikke hørt noget endnu? Mon tilmeldingen er gået tabt :chin:

Det kunne godt tyde lidt på det :chin Jeg fik en SMS lige efter jeg bestilte..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan slet ikke komme ind på linket til Faktas mere <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Nederen hvis de allerede er stoppet igen med den!

Måske de bare ikke kan følge med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske de bare ikke kan følge med?

Ligesom Føtex :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligesom Føtex :P

Jeg har lige fået hentet i Føtex i dag. Bare et tip; husk at printe mailen. Var afsted i går og der ville de ikke udlevere fordi den ikke var printet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER