Guest

Gratis baby pakker - var der ikke en tråd engang?

174 indlæg i dette emne

Jeg meldte mig ind i Føtex, og regnede med at jeg kunne hente pakken om 6/7 måneders tid pga terminsdagen, men jeg kan allerede hente den om 8 dage :blink

Er det ikke tidligt? Og er der mon en senest tidspunkt man skal have hentet?

Jeg tror ingen af de babypakker man kan få tager højde for terminsdato :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ingen af de babypakker man kan få tager højde for terminsdato :)

Hehe jeg havde sådan en forestilling om at man skal være tydeligt gravid før man kan få noget som helst :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg havde sådan en forestilling om at man skal være tydeligt gravid før man kan få noget som helst :p

Jeg har også først hentet efter uge 25, og der er mange der ikke kan se jeg er gravid endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en fra Fakta også - jeg ved ikke om det er noget nyt? Den ser fin ud i hvert fald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en fra Fakta også - jeg ved ikke om det er noget nyt? Den ser fin ud i hvert fald

 

kan ikke finde noget om den på Faktas hjemmeside, hvor har du set den? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også ligetilmeldt mig faktas, selvom jeg er ret bekymret for om man så nu bliver kimet ned af sælgere <_< Kan i se om man kan få slettet sine oplysninger når man har hentet pakken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige tilmeldt mig.

Kunne se man kunne afmelde SMS beskeder ved at sende fakta tilbud til 1400...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige hentet Matas og Fakta i dag.

Matas er seriøst ligegyldig!!! Den er godt nok blevet ringe på de sidste par år!!! Men altså, så kan jeg jo bare lade være med at hente den :lol

Fakta derimod - hold nu magle!!! Den er virkelig det hele værd - og lidt til! Jeg tror det er den bedste jeg har hentet! Enormt varieret indhold, 1 reklame for Coop.dk inkl en rabatkupon, og ellers bare rent guf! Den er fed!!!

Åh, hvor ER jeg dog glad for, at Coop er kommet ind i kampen! :yay Nuj, hvor har det været længe undervejs <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige hentet Matas og Fakta i dag.

Matas er seriøst ligegyldig!!! Den er godt nok blevet ringe på de sidste par år!!! Men altså, så kan jeg jo bare lade være med at hente den :LOL

Fakta derimod - hold nu magle!!! Den er virkelig det hele værd - og lidt til! Jeg tror det er den bedste jeg har hentet! Enormt varieret indhold, 1 reklame for Coop.dk inkl en rabatkupon, og ellers bare rent guf! Den er fed!!!

Åh jeg må hente i dag!!!

Har du fået Føtex pakkerne? Vi har endnu ikke fået nogle af dem, Føtex medarbejder fortalte i går at de havde fået 35 og de havde 300 bestillinger :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg må hente i dag!!!

Har du fået Føtex pakkerne? Vi har endnu ikke fået nogle af dem, Føtex medarbejder fortalte i går at de havde fået 35 og de havde 300 bestillinger :o

Jeg har hentet den i Føtex - den er også virkelig god!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg kan ikke tilmelde mig den fra Fakta, fordi mit svenske postnummer er fem-cifret og den kun vil acceptere fire tal :rolleyes Vel egentlig fair nok, når jeg nu ikke bor i Danmark. men omvendt handler vi bare mindst lige så ofte i København, som vi gør i Sverige, så lidt øv at være udelukket alligevel. Havde ingen problemer med at tilmelde mig hos Føtex.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg kan ikke tilmelde mig den fra Fakta, fordi mit svenske postnummer er fem-cifret og den kun vil acceptere fire tal :rolleyes Vel egentlig fair nok, når jeg nu ikke bor i Danmark. men omvendt handler vi bare mindst lige så ofte i København, som vi gør i Sverige, så lidt øv at være udelukket alligevel. Havde ingen problemer med at tilmelde mig hos Føtex.

Bor du så ikke bare hos dine forældre/venner/opfunden adresse?

Altså, man må ikke snyde, meeeeen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bor du så ikke bare hos dine forældre/venner/opfunden adresse?

Altså, man må ikke snyde, meeeeen...

 

Åh, jeg er ikke så god til det der med uærlighed. Mest af alt for min egen sjælefreds skyld. Jeg tror simpelthen ikke at jeg synes, at det er vigtigt nok, til at jeg vil risikere at ødelægge min karma for det :lol Jeg kommer nok bare til at handle lidt mere i Føtex, i stedet for i Fakta fremover :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

cj2HXX3.jpg

Faktas MEGET lækre luksus babypakke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en fra Fakta også - jeg ved ikke om det er noget nyt? Den ser fin ud i hvert fald

Tak for info

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke Faktas er fin! Jeg har lige hentet den :super Den gik ind til 129kr :O det er da en rimelig høj værdi at få gratis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke Faktas er fin! Jeg har lige hentet den :super Den gik ind til 129kr :O det er da en rimelig høj værdi at få gratis!

Så håber jeg I handler lidt i Fakta som tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske man alligevel skulle registrere sig til Faktas? :chin:

Synes bare, at man skulle acceptere ret meget kontakt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så håber jeg I handler lidt i Fakta som tak ;)

Det gjorde vi! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde vi! ;)

:super

Jeg bruger deres MiniRisk New born-bleer. De er virkelig gode, både Svane- og astma/allergi-mærket og koster kun 28 kr for 25 stk. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Faktas er god - jeg er fan! :yay

Jeg ville have handlet der da jeg hentede den, men de havde ikke det vi manglede <_<

Så jeg må handler der som "tak" en anden dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvad, jeg skal da SÅ meget hente den fra Fakta (er bestilt) for den ser da blæret ud!

Man skal nok være hurtig, inden de eventuelt ender i samme situation som Føtex :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føtex har stor efterspørgsel på babypakkerne, så vær opmærksom på der kan være vente tid. Jeg var ude efter min igår, men fik at vide jeg måtte vente til i næste uge da de ikke havde flere..

Har også modtaget en mail fra Føtex hvor der står at man skal forvente lang leveringstid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle Føtex tilbyder at man kan blive skrevet op på en venteliste. Det blev jeg i Føtex på havnen i Vejle, og hun har lige ringet i dag, at nu har de fået flere og har lagt en fra til mig :-)

Det tilbød denne føtex ikke.. men hun var også en purung tøs som nok ikke helt forstod hvor mange mødre der kommer efter den. Hun kunne dog informere om at der kun kommer 36 i næste uge.. suk. Somom jeg ikke havde andet at give mig til end at stå i Føtex hver dag næste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER