Guest

Gratis baby pakker - var der ikke en tråd engang?

174 indlæg i dette emne

Tak for en fantastisk info piger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg dropper babysams denne gang! Orker ikke alle de det ÅNDSVAGE sælgere og melde til og fra.

Synes den var ok dengang med Mie, men bare ikke besværet værd fordi det held jo kun er prøver og ikke rigtig noget alligevel! Rema 1000 var KLART den bedste. Sparede os for omkring 100 (hvis ikke mere) kr og det er produkter vi er vendt tilbage til!

Jeg har bestilt ved Lidl, rema 1000 og Matas fik jeg lige opdateret mine oplysninger så jeg forhåbentlig får en pakke der. MAM har jeg desværre allerede udnyttet :p så ingen gratis sut til micromoysen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der kan anbefalde nogle babypakker ??

Har bestilt remas, Lidl og Matas'

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Arg - jeg giver op! 

En eller anden fortæl mig venligst, HVOR inde på ClubMatas baby-siden man bestiller den pakke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg - jeg giver op! 

En eller anden fortæl mig venligst, HVOR inde på ClubMatas baby-siden man bestiller den pakke <_<

 

:ditto 

Jeg har ledt og ledt, og kan stadig ikke finde det!  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg - jeg giver op!

En eller anden fortæl mig venligst, HVOR inde på ClubMatas baby-siden man bestiller den pakke <_<

Log ind på club Matas

Vælg min profil

Mine interesser

Tilføj ny graviditets termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inde unde mine data eller interesser skal du tilføje den nye terminsdato.

Det har jeg gjort. Men skal man ikke aktivt bestille afhentning af en kasse? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg gjort. Men skal man ikke aktivt bestille afhentning af en kasse? :unsure

Du får automatisk en mail et par måneder inden termin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får automatisk en mail et par måneder inden termin.

Eller det gjorde jeg i oktober så ved ikke om det er ændret siden da...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får automatisk en mail et par måneder inden termin.

Aha! Se DET kunne de jo godt have skrevet et eller andet sted :rolleyes

Jeg vil stoppe med at lede og irriteres. Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha! Se DET kunne de jo godt have skrevet et eller andet sted :rolleyes

Jeg vil stoppe med at lede og irriteres. Tak :kiss

Jeg gik bare ind og bad om den - hun hentede den straks på hylden og færdig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik bare ind og bad om den - hun hentede den straks på hylden og færdig :)

Det prøvede jeg også i dag, men det var ikke umiddelbart som om trunterne synes det var en god idé <_<

At jeg så på daværende tidspunkt endnu ikke havde meldt mig ind i baby-klubben igen og angivet terminsdato er en anden sag, for de prøvede ikke engang :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde slet ikke set det med tidsrummet, og i min (arbejds)lokale biks var det dp ikke noget problem. Herregud foruden pose prøver, to bleer og brochurer, tænk at de damer kunne gå op i det :rolleyes

post-5094-0-54191400-1437424243_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde slet ikke set det med tidsrummet, og i min (arbejds)lokale biks var det dp ikke noget problem. Herregud foruden pose prøver, to bleer og brochurer, tænk at de damer kunne gå op i det :rolleyes

Hvad for noget med tidsrummet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad for noget med tidsrummet?

Jeg stødte på noget nu med afhentning mellem en måned før termin og tre måneder efter - det er sikkert sådan noget, der står noget om i den mail, der er omtalt ovenfor (og bildte mig ind, at der også stod noget om det med perioden i indlægget, men det havde jeg så drømt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stødte på noget nu med afhentning mellem en måned før termin og tre måneder efter - det er sikkert sådan noget, der står noget om i den mail, der er omtalt ovenfor (og bildte mig ind, at der også stod noget om det med perioden i indlægget, men det havde jeg så drømt).

Okay så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stødte på noget nu med afhentning mellem en måned før termin og tre måneder efter - det er sikkert sådan noget, der står noget om i den mail, der er omtalt ovenfor (og bildte mig ind, at der også stod noget om det med perioden i indlægget, men det havde jeg så drømt).

Jeg hentede min omkring 2 mdr før termin (på trods af der stod andet i mailen :badgirl :LOL), og det eneste hun sku bruge var mit

Mataskort, så de var sikre på jeg ikke hentede en i hver Matas, så nej, jeg tænker heller ikke det er noget de går viildt op i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har hentet i Lidl - skal man virkelig have udprint med af aftalen? For jeg kunne se at de oplyste om, at det ikke længere er muligt bare at vise det på sin smartphone....

Jeg synes bare at det er lidt træls, når man ikke lige har en printer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik forresten også bare ind i en Matas og efter at have vist mit Matas kort fik jeg udleveret posen .... Men den er altså ikke at råbe hurra for - jo posen er sådan set fin nok...

Rema 1000' s er altså rigtig fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har hentet i Lidl - skal man virkelig have udprint med af aftalen? For jeg kunne se at de oplyste om, at det ikke længere er muligt bare at vise det på sin smartphone....

Jeg synes bare at det er lidt træls, når man ikke lige har en printer....

Jeg havde printet mail med så ved det faktisk ikke :chin: gå ind og spørg! Måske er du heldig!

I rema behøvede jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har hentet i Lidl - skal man virkelig have udprint med af aftalen? For jeg kunne se at de oplyste om, at det ikke længere er muligt bare at vise det på sin smartphone....

Jeg synes bare at det er lidt træls, når man ikke lige har en printer....

Jeg blev bedt om printet udgave i Lidl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har hentet i Lidl - skal man virkelig have udprint med af aftalen? For jeg kunne se at de oplyste om, at det ikke længere er muligt bare at vise det på sin smartphone....

Jeg synes bare at det er lidt træls, når man ikke lige har en printer....

Jeg tænker det måske er lidt forskelligt efter hvem der lige sidder ved kassen. Jeg havde fået manden til at printe på arbejdet, for der stod jo at man skulle have den med. Men hun ville ikke se den. Jeg spurgte oven i købet om hun ikke skulle, for jeg stod jo med den i hånden, men nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige tilføje at hvis der er nogen som ikke har fanget det, så er Libero-klubben lavet om indenfor de senere år. Hvor man tidligere fik en kasse med et par bleer og lidt prøver osv, så får man nu en hel pakke bleer i str New Born 1 :yay Ingen brochurer, intet andet et bleerne - men helt ærligt - vi smider jo alligevel bare alt andet ud, ikk?

Wup wup :yay Det lyder da super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har hentet i Lidl - skal man virkelig have udprint med af aftalen? For jeg kunne se at de oplyste om, at det ikke længere er muligt bare at vise det på sin smartphone....

Jeg synes bare at det er lidt træls, når man ikke lige har en printer....

Jeg skulle ingenting vise i Lidl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER