Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

hehehe sådan noget kunne også sagtens være sket for mig

men glad for det var godt nok! Krydser virkelig alt jeg har for dig i morgen Finemor! :bd :bd

 

jeg fik svar igår fra laboratoriet og det blev til 4 fine fryse æg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hehehe sådan noget kunne også sagtens være sket for mig

men glad for det var godt nok! Krydser virkelig alt jeg har for dig i morgen Finemor! :bd :bd

jeg fik svar igår fra laboratoriet og det blev til 4 fine fryse æg :D

Tusind tak :kram2 Er godt nok spændt på og nervøs for i morgen! Samtidig med at jeg tænker at det bliver godt med en slappe af dag midt i en utrolig presset uge. Og så er jeg SÅ forkølet! Nu må vi se om det bliver afslapning eller smertehelvede. Det er jo så forskelligt hvordan kvinder oplever det!

Kæmpe tillykke med de 4 guldæg. Selvom du forhåbentligt slet ikke får brug for dem i denne ombæring :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykke til til jer begge! :bd

Dejlig med 4 fryseæg FruKirslev!

Og håber det er nogen gode æg imorgen Finemor! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke set at du havde skrevet. Jeg havde egentlig valgt akupunktur, men da sygeplejersken hørte at jeg var bange valgte hun om for mig. Lidt overraskende da det inden har lydet på at man ikke kan sige hvad der virker bedst. Men jeg stoler på dem og tror på at de har valgt det bedste til mig.

Jeg dumrede mig ellers MAX igår. Jeg skulle jo tage min ægløsningssprøjte kl.20 præcis, men var taget på demo en times kørsel væk med pen, sprutserviet og kanyleboks, men UDEN nålen! Jeg måtte jo gå panikslagen tilbage ind i stuen og fortælle at jeg havde glemt min nål, og høre om der var nogen af dem der var diabetiker eller kendte en diabetiker. Og så ville skæbnen at der boede en 5 min gang derfra - som var hjemme! Så 20.11 havde jeg taget min injektion og kunne gå i gang med min demo.

Til gengæld var nålen jeg lånte kun 5 mm og den jeg skulle have brugt 12 mm hvilket jeg egentlig har kørt mig selv noget op over siden, men har netop talt med klinikken og både nålelængde og klokkeslæt

er helt okay. Pyyyyh ha!

Jeg fik akupunktur begge gange, første gang var det super. Men 2. Gang var jeg såååå nervøs for om der var æg osv. Fordi hormon reguleringer optil havde været træls, så der havde det været bedre for mig med morfin.

Jeg tænker at de vælger morfin og beroligende til dig, for så er du sådan simi væk, og så er man ikke obs. På samme måde med smerter.

Jeg fik morfin på Skejby i vores første forsøg, og det var ikke det rigtige for mig der. Men set uppet var MEGET ANDERLEDES.

De passer godt på dig i Skive :kram2

Åhhh panik, jeg kan godt forstå du blev lidt sved ;) jeg tænker heller ikke 11 min gør det store, men man bliver så usikker på det hele særligt 1. Gang :kram2

Jeg håber der er mange gode æg i morgen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kram2 Er godt nok spændt på og nervøs for i morgen! Samtidig med at jeg tænker at det bliver godt med en slappe af dag midt i en utrolig presset uge. Og så er jeg SÅ forkølet! Nu må vi se om det bliver afslapning eller smertehelvede. Det er jo så forskelligt hvordan kvinder oplever det!

Kæmpe tillykke med de 4 guldæg. Selvom du forhåbentligt slet ikke får brug for dem i denne ombæring :bd

Jeg havde på samme måde. Det der egentlig gjorde mest ondt hos mig var selve lokalbedøvelsen. Frygten for at det gør ondt og hvad der kommer til at ske gør det ikke bedre. Men jeg blev i sengen resten af dagen under dynen, fik taget en morfar og set nogle film mens manden kom med drikke, mad og is :D

synes jeg slap rimelig heldigt med smerterne efterfølgende, havde slet ikke behov for at tage mere smertestillende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik akupunktur begge gange, første gang var det super. Men 2. Gang var jeg såååå nervøs for om der var æg osv. Fordi hormon reguleringer optil havde været træls, så der havde det været bedre for mig med morfin.

Jeg tænker at de vælger morfin og beroligende til dig, for så er du sådan simi væk, og så er man ikke obs. På samme måde med smerter.

Jeg fik morfin på Skejby i vores første forsøg, og det var ikke det rigtige for mig der. Men set uppet var MEGET ANDERLEDES.

De passer godt på dig i Skive :kram2

Åhhh panik, jeg kan godt forstå du blev lidt sved ;) jeg tænker heller ikke 11 min gør det store, men man bliver så usikker på det hele særligt 1. Gang :kram2

Jeg håber der er mange gode æg i morgen :bd

Det var nemlig også sådan jeg tænkte. Og under huden er vel under huden, men så spekulerer man alligevel videre. Specielt fordi at jeg SLET ikke kunne mærke injektionen. Så jeg tænkte, "har jeg ramt noget som helst?!"

Derudover tænkerjeg omkring hele forsøget at hvor har deret i grunden været mange ting der har været noget værre rod, men alligevel har gået op i en højere enhed. Hvad er chancerne for at en håbløs ikke eksisterende cyklus på 37-74 dage lige rammer dagen for IVFskole så man kan starte med det samme? Og hvad er ottsene for at kæmpefjolset her glemmer nålen derhjemme, men at der lige er en gæst der kender en der kender en diabetiker der bor 5 mins gang derfra? Så tror man på mere imellem himmel og jord var det noget der kunne tyde på at dette forsøg er meant to be, og måske derfor er forsøget hvor det vil lykkedes. Eller bliver jeg lidt langhåret nu? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nemlig også sådan jeg tænkte. Og under huden er vel under huden, men så spekulerer man alligevel videre. Specielt fordi at jeg SLET ikke kunne mærke injektionen. Så jeg tænkte, "har jeg ramt noget som helst?!"

Derudover tænkerjeg omkring hele forsøget at hvor har deret i grunden været mange ting der har været noget værre rod, men alligevel har gået op i en højere enhed. Hvad er chancerne for at en håbløs ikke eksisterende cyklus på 37-74 dage lige rammer dagen for IVFskole så man kan starte med det samme? Og hvad er ottsene for at kæmpefjolset her glemmer nålen derhjemme, men at der lige er en gæst der kender en der kender en diabetiker der bor 5 mins gang derfra? Så tror man på mere imellem himmel og jord var det noget der kunne tyde på at dette forsøg er meant to be, og måske derfor er forsøget hvor det vil lykkedes. Eller bliver jeg lidt langhåret nu? ;)

Man skal tro på noget i det her game ellers går det op i hat og briller det hele :) ikke spor langhåret for mig :P :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget pøj pøj i morgen, Finemor :bd :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde på samme måde. Det der egentlig gjorde mest ondt hos mig var selve lokalbedøvelsen. Frygten for at det gør ondt og hvad der kommer til at ske gør det ikke bedre. Men jeg blev i sengen resten af dagen under dynen, fik taget en morfar og set nogle film mens manden kom med drikke, mad og is :D

synes jeg slap rimelig heldigt med smerterne efterfølgende, havde slet ikke behov for at tage mere smertestillende :)

Din besked var forsvundet i mængden :)

Den er jeg også bare SÅ bange for! Er generelt ikke fan af nåle,specielt i munden hvor jeg har den LEDESTE nålestribet med hjertebanken, tårer i øjnene osv. Og nu har jeg ikke lige prøvet op i mit aller helligste, men kunne bestemt ikke forestille mig at det er sjovere! Føj føj! Har generelt altid været rigtig dårlig til at slappe af til underlivsundersøgelser og har derfor også altid gjort rigtig ondt på mig.

Der har behandling så hjulpet vanvittig meget, men nåle lige frem! Piv..

Men dejligt at du slap så nådigt med smerter. Håber at jeg er lige så heldig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep søde piger :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det er fået godt i dag Finemor :kram2 :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det er fået godt i dag Finemor :kram2 :bd

Ja tak, det har det. Selvfølgelig har det været forbundet med forskellige former for smerte, men jeg har kunnet være i det. Men jeg har også på fornemmelsen at jeg har fået så hatten den passer ;)

Men vigtigst af alt. 10 æg :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 æg!! Very nice! :glad

Da er det værste (fysisk ihvertfall) over!! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak, det har det. Selvfølgelig har det været forbundet med forskellige former for smerte, men jeg har kunnet være i det. Men jeg har også på fornemmelsen at jeg har fået så hatten den passer ;)

Men vigtigst af alt. 10 æg :loveshower

Hvor dejligt :loveshower sejt med 10 æg :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke med de fine æg :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep søde piger :kram

Kæmpe hep hep til dig og ikke mindst :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kram

Mon du har hørt fra Skive med status? :kram2 :bd du skal kun svare hvis du har lyst :) j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon du har hørt fra Skive med status? :kram2 :bd du skal kun svare hvis du har lyst :) j

Det har jeg ja. Gik netop herind for at opdatere.

De fik jo 10 æg ud, hvoraf de 8 var modne og de 5 var blevet befrugtet. Og det er jo fint nok, men kan godt mærke at jeg er lidt skuffet. Både fordi at man jo gerne vil have så mange som muligt, men også fordi at det øger risikoen for at vi ender på 0 inden oplægningen. Men der er ikke andet for end at vente og se hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg ja. Gik netop herind for at opdatere.

De fik jo 10 æg ud, hvoraf de 8 var modne og de 5 var blevet befrugtet. Og det er jo fint nok, men kan godt mærke at jeg er lidt skuffet. Både fordi at man jo gerne vil have så mange som muligt, men også fordi at det øger risikoen for at vi ender på 0 inden oplægningen. Men der er ikke andet for end at vente og se hvad der sker.

Jeg kan godt forstå din skuffelse :kram2 men ud af 5 befrugtede kan der sagstens bliver nogle gode æg både til oplægning og evt. Frys :bd er det ivf eller ICSI ? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå din skuffelse :kram2 men ud af 5 befrugtede kan der sagstens bliver nogle gode æg både til oplægning og evt. Frys :bd er det ivf eller ICSI ? :kram2

Det håber jeg også. Det kan bare sånlet gå galt.

Halv af hver. Eller det er det når de starter, men jeg glemte at spørge til hvilke der var blevet befrugtet.

De laver altid halv af hver ved første forsøg efter mislykkede IUIforsøg hvorefter de vurderer hvad der er bedst fra gang til gang.

Har de ikke gjort det ved jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også. Det kan bare sånlet gå galt.

Halv af hver. Eller det er det når de starter, men jeg glemte at spørge til hvilke der var blevet befrugtet.

De laver altid halv af hver ved første forsøg efter mislykkede IUIforsøg hvorefter de vurderer hvad der er bedst fra gang til gang.

Har de ikke gjort det ved jer?

Nej, vi startede direkte med ICSI, fordi der ikke var en god nok sæd kvalitet til IUI, eller alm. IVF for den sags skyld. Når der 'kun' er 100.000-400.000 sædceller pr. Prøve gik vi direkte til det :) og der har vi en fin befrugtnings rate :)

Jeg tror der bliver en flot æg til oplægning til jer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, vi startede direkte med ICSI, fordi der ikke var en god nok sæd kvalitet til IUI, eller alm. IVF for den sags skyld. Når der 'kun' er 100.000-400.000 sædceller pr. Prøve gik vi direkte til det :) og der har vi en fin befrugtnings rate :)

Jeg tror der bliver en flot æg til oplægning til jer :bd

Ja okay. Hos os er det jo min PCOS der er problemet. Min mands sæd ligger i bunden af normalen. Eller det gjorde den ved aller første sædprøve. Det er ikke noget de har uddybet siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay. Hos os er det jo min PCOS der er problemet. Min mands sæd ligger i bunden af normalen. Eller det gjorde den ved aller første sædprøve. Det er ikke noget de har uddybet siden.

Så er den jo sikkert fin forsat :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 4 æg der har delt sig og det ser rigtig fint ud. Så jeg skal måske have lagt æg op i morgen.

Giver det mening at mit underliv gør VÆSENTLIGT mere ondt idag to dage efter? Det gør nas generelt, men særligt ved bevægelse og så har det et par gange gjort crazy ondt når jeg har pudset næse (har bihulebetændelse) men der er også kommet nogen grimme jag ud fra nowhere.

Og så ned til Århus til børnefødselsdag sammen med min svigerindes familie - søde mennesker, men fremmede hvilket ikke er helt vildt fedt når man har ondt. Og så min forfærdelige svigerfar og hans hæslige kone der ikke vil høre et ord om behandling da de mener at det svarer til at man fortæller hvad man laver i soveværelset. Så hvad skal jeg lige svare hvis de spørger om hvordan det går? Behandlingen fylder jo ligesom pænt meget det hele i vores liv og vi er ellers meget åbne omkring den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER