Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Er der andre der har EKSTREME smerter i underlivet når I kommer af med afføring efter ægudtagning - også flere dage efter. Ellers har smerterne stilnet meget af Men lige i den forbindelse er der overhovedet ingen bedring :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der andre der har EKSTREME smerter i underlivet når I kommer af med afføring efter ægudtagning - også flere dage efter. Ellers har smerterne stilnet meget af Men lige i den forbindelse er der overhovedet ingen bedring :(

Hvis du får Crinone som efter behandling gør det tarmen sløv og du kan blive forstoppet så gør det ekstra ondt. Jeg havde også ondt ved toiletbesøg efter ÆU i noget tid.

Jeg ved ikke hvordan du har det, hvis du er nervøs skal du gøre noget ved det selvfølgelig :kram2

Da de lagde ægget op tjekkede de om alt så fint ud inden ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du får Crinone som efter behandling gør det tarmen sløv og du kan blive forstoppet så gør det ekstra ondt. Jeg havde også ondt ved toiletbesøg efter ÆU i noget tid.

Jeg ved ikke hvordan du har det, hvis du er nervøs skal du gøre noget ved det selvfølgelig :kram2

Da de lagde ægget op tjekkede de om alt så fint ud inden ikke?

Nej jeg får Lutinus. Hold da op det er forfærdeligt! Er der nogen af jer der har prøvet det? Jeg går rundt med en stor skrumlet Tena Lady for ikke at have pladder våde trusser fordi det giver vandigt udflåd i kæmpe mængder.

Men jeg er ikke forstoppet eller noget det gør bare vanvittigt ondt. Det hjælper nok næppe at jeg har irriteret tyktarm, men smerterne er fra underlivet og har også været der når jeg skulle tisse. Bare ikke lige så kraftige.

Tjekkede hvordan? Ved scanning? For det gjorde de ikke. Kun bagefter for at se om ægget lå rigtigt. Og jeg fortalte inden at jeg havde haft mange smerter og først var startet på arbejde på dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg får Lutinus. Hold da op det er forfærdeligt! Er der nogen af jer der har prøvet det? Jeg går rundt med en stor skrumlet Tena Lady for ikke at have pladder våde trusser fordi det giver vandigt udflåd i kæmpe mængder.

Men jeg er ikke forstoppet eller noget det gør bare vanvittigt ondt. Det hjælper nok næppe at jeg har irriteret tyktarm, men smerterne er fra underlivet og har også været der når jeg skulle tisse. Bare ikke lige så kraftige.

Tjekkede hvordan? Ved scanning? For det gjorde de ikke. Kun bagefter for at se om ægget lå rigtigt. Og jeg fortalte inden at jeg havde haft mange smerter og først var startet på arbejde på dagen

Det har jeg aldrig fået, men har godt hørt det kan give de gener, jeg har altid fået crinone, det giver også ekstra udflåd og rest klumper :puke

Hvad sagde de til dine smerter? Har du taget på vægtmæssigt siden ÆU? De ved hvad de laver, så stol på dem. Men så træls du skal have ondt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg aldrig fået, men har godt hørt det kan give de gener, jeg har altid fået crinone, det giver også ekstra udflåd og rest klumper :puke

Hvad sagde de til dine smerter? Har du taget på vægtmæssigt siden ÆU? De ved hvad de laver, så stol på dem. Men så træls du skal have ondt :kram2

Jeg fik også Crinone ved IUI og håbede virkelig at jeg ikke skulle have det igen, men Lutinus er 1000 gange værre!

Det var Rita og hun sagde ikke noget. Nej jeg holder vægten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også Crinone ved IUI og håbede virkelig at jeg ikke skulle have det igen, men Lutinus er 1000 gange værre!

Det var Rita og hun sagde ikke noget. Nej jeg holder vægten.

Så er der ikke noget med overstimulering, for så ville din vægt stige hurtigt, over 1 kg. Pr. Dag. Giv det tid :kram2

Jeg ved ikke hvordan de vurdere hvad der er bedst til den enkle :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der ikke noget med overstimulering, for så ville din vægt stige hurtigt, over 1 kg. Pr. Dag. Giv det tid :kram2

Jeg ved ikke hvordan de vurdere hvad der er bedst til den enkle :chin:

I know.. Jeg får Lutinus fordi jeg er med i et forskningsprojekt hvor forsøgspersonerne bliver delt op så nogen får Lutinus, nogen Crinone og nogle injektion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know.. Jeg får Lutinus fordi jeg er med i et forskningsprojekt hvor forsøgspersonerne bliver delt op så nogen får Lutinus, nogen Crinone og nogle injektion.

Det er da spændende om de kommer frem til noget med det forsøg.

Har du hørt om jeres æg kom på frys? :bd hvis jeg må spørge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da spændende om de kommer frem til noget med det forsøg.

Har du hørt om jeres æg kom på frys? :bd hvis jeg må spørge?

Det kom desværre ikke på frys :(

Til gengæld er jeg fuld af optimisme i forhold til det lille pus jeg fik lagt op i forgårs, og skulle jeg være gravid må vi bare bide i det sure æble og tage på privatklinik med barn nr.2. Og omvendt hvis jeg tester negativt på fredag så giver det en ny chance for fryseæg.

Så på den måde kan man sige at der er noget positivt ved begge scenarier. Men selvfølgelig håber jeg på en positiv test! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slemme mig!

kunne ikke lade være med at teste :blush  :klap

men den er POSITIV!! :7himmel

men kan crinone give falsk positiv??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kom desværre ikke på frys :(

Til gengæld er jeg fuld af optimisme i forhold til det lille pus jeg fik lagt op i forgårs, og skulle jeg være gravid må vi bare bide i det sure æble og tage på privatklinik med barn nr.2. Og omvendt hvis jeg tester negativt på fredag så giver det en ny chance for fryseæg.

Så på den måde kan man sige at der er noget positivt ved begge scenarier. Men selvfølgelig håber jeg på en positiv test! :wub

Øv det ikke blev fryseegnet, det var vores heller ikke i første forsøg i Skive. Du napper en positiv test istedet :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slemme mig!

kunne ikke lade være med at teste :blush  :klap

men den er POSITIV!! :7himmel

men kan crinone give falsk positiv??

Nej det kan det ikke. Har du fået æl sprøjter i forbindelse med lu kan den give falsk positiv i noget tid.

Hvor spændende :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan det ikke. Har du fået æl sprøjter i forbindelse med lu kan den give falsk positiv i noget tid.

Hvor spændende :bd

Skal have taget bp på mandag, så får ihvertfald sikker besked der  :yay

Fik sprøjten for snart 16 dage siden, så den burde da ikke give noget udslag??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have taget bp på mandag, så får ihvertfald sikker besked der  :yay

Sååå spændende :loveshower :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have taget bp på mandag, så får ihvertfald sikker besked der :yay

Fik sprøjten for snart 16 dage siden, så den burde da ikke give noget udslag??

Min klinik siger altså at den er ude af kroppen på dag 15..jeg tør godt sige STORT tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slemme mig!

kunne ikke lade være med at teste :blush :klap

men den er POSITIV!! :7himmel

men kan crinone give falsk positiv??

Yay!!! Kæmpe tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slemme mig!

kunne ikke lade være med at teste :blush :klap

men den er POSITIV!! :7himmel

men kan crinone give falsk positiv??

Håååååper det ikke er ægløsningssprøjten!!

Stort tillykke isåfall! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak dejlige piger!  :kram

Håber stærkt på at det bliver et positivt svar på mandag  :kuller

Helt vildt at tænke på at over 2 års kamp nu forhåbentlig slutter 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg håber på jeres vegne!! Det kunne være SÅ godt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have taget bp på mandag, så får ihvertfald sikker besked der :yay

Fik sprøjten for snart 16 dage siden, så den burde da ikke give noget udslag??

De er da egentlig nogle bisser at du først skal have taget bl.pr. på mandag! Jeg skal have taget blodprøve "allerede" 14 dage efter ÆU. Er hele idéen med bl.pr. ikke det hurtige svar? Det lyder det da ihvertfald på i Skive

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er da egentlig nogle bisser at du først skal have taget bl.pr. på mandag! Jeg skal have taget blodprøve "allerede" 14 dage efter ÆU. Er hele idéen med bl.pr. ikke det hurtige svar? Det lyder det da ihvertfald på i Skive

 

Ja egentlig, men det er 14 dage efter ÆO at jeg får taget bp. men glæder mig godt nok meget til at få ren besked!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slemme mig!

kunne ikke lade være med at teste :blush  :klap

men den er POSITIV!! :7himmel

men kan crinone give falsk positiv??

 

Neeej, hvor er det vildt søde! :yay :loveshower :yay

 

Hold op hvor jeg krydser fingre for positiv bp på mandag :bd :goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej, hvor er det vildt søde! :yay :loveshower :yay

 

Hold op hvor jeg krydser fingre for positiv bp på mandag :bd :goodluck :glad

Tak søde  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal have taget bp på mandag, så får ihvertfald sikker besked der  :yay

Fik sprøjten for snart 16 dage siden, så den burde da ikke give noget udslag??

:bd din vej i dag med BP :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd din vej i dag med BP :bd

tak! Tog en test igen her til morgen og den var selvfølgelig ikke lige så positiv som den forrige... Så nu er jeg først virkelig bekymret :/

men har ikke set skyggen af mens overhovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER