Posted May 9, 2016 tak! Tog en test igen her til morgen og den var selvfølgelig ikke lige så positiv som den forrige... Så nu er jeg først virkelig bekymret :/ men har ikke set skyggen af mens overhovedet Jeg krydser fingre for et positivt bp-svar! :bd :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2016 tak! Tog en test igen her til morgen og den var selvfølgelig ikke lige så positiv som den forrige... Så nu er jeg først virkelig bekymret :/ men har ikke set skyggen af mens overhovedet Det kan være mange ting, anden test, mindre koncentreret urin osv. Stort :kram og masser af :bd din vej Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2016 :bd din vej i dag med BP :bd :ditto Spændende! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2016 JEG ER GRAVID :loveshower :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2016 JEG ER GRAVID :loveshower :loveshower :loveshower Stort tillykke :loveshower :loveshower fik du dit HcG tal af vide? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2016 Stort tillykke :loveshower :loveshower fik du dit HcG tal af vide? nej, fik bare af vide det så ud som det skulle og hun ville sende en tid til mig til scanning om 3 ugers tid Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2016 nej, fik bare af vide det så ud som det skulle og hun ville sende en tid til mig til scanning om 3 ugers tid Spændende med scanningene :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2016 JEG ER GRAVID :loveshower :loveshower :loveshower STORT TILLYKKE!!!! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2016 JEG ER GRAVID :loveshower :loveshower :loveshowerJubii! :loveshower :yay Kæmpe tillykke! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2016 JEG ER GRAVID :loveshower :loveshower :loveshower Søde du, hvor er det bare fantastisk :loveshower Kæmpe, kæmpe, kæmpe stort tillykke altså :kiss :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2016 tusind tak alle sammen <3 skal til scanning d. 1. Maj. Synes der er længe til! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2016 JEG ER GRAVID :loveshower :loveshower :loveshower STORT TILLYKKE!!! :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2016 :goodluck i morgen, Finemor :bd Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2016 :goodluck i morgen, Finemor :bdTak Katrinemus! :kram2 Jeg er et kæmpe nervevrag. Jeg er simpelthen så nervøs. Ikke mindst for hvordan jeg reagerer på beskeden da jeg er på arbejde (på et ældrecenter). Det fornuftige ville være at vente med at tage imod beskeden til jeg har fri, men det magter jeg bare heller ikke! Puha.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2016 Tak Katrinemus! :kram2 Jeg er et kæmpe nervevrag. Jeg er simpelthen så nervøs. Ikke Stort :kram2 din vej og dybe vejrtrækninger :bdDu må gå ind i et lokal og være helt alene, så du kan reagere som du har brug for :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2016 Ååå! Det er jo imorgen Finemor! ❤ Jeg tenker på dig imorgen! Og krydser alt som krysses kan! :biglove Du er så god til at huske folk her inde Katrinemus! :tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2016 krydser alt hvad jeg kan og sender massere af :bd i din retning! Bedre at få besked med det samme end at skulle vente i længere tid :) ventetid er der jo nok af ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2016 Åh dejlige tøser <3 Alt den støtte. Tusind tak! Skulle også hilse fra min mand og sige tusind tak! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2016 Stort :kram2 din vej og dybe vejrtrækninger :bd Du må gå ind i et lokal og være helt alene, så du kan reagere som du har brug for :kram2 Så enkelt er det desværre bare ikke med mig. Lige så snart jeg græder det mindste eksploderer mit ansigt i farver og rædsel. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2016 Så enkelt er det desværre bare ikke med mig. Lige så snart jeg græder det mindste eksploderer mit ansigt i farver og rædsel. Det må jo være sådan :kram2 bliver man ked af det, så bliver man ked af det :kram :kram Jeg kan sagstens forstå dig, men du kunne måske aftale med dem at du kunne ringe i telefontiden, hvis det passer bedre og få svar? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2016 Jeg har de mærkeligste tanker her i ventetiden indtil BP.... :shooter Når man er gravid: - kan baby så være i dårligt humør.? - kan baby have en dårlig mave-dag..? - kan man opmuntre en baby der er inde i maven.? - hvordan ved man egentlig hvordan baby har det inde i maven, sådan humør mæssigt.? Har da bare de mærkeligste tanker :blink Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2016 Jeg er gravid!!! :yay :loveshower :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2016 Jeg er gravid!!! :yay :loveshower :yay YAY!!! :balloon :loveshower Stort tillykke med det! Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2016 Jeg er gravid!!! :yay :loveshower :yay Stort tillykke :loveshower Share this post Link to post Share on other sites