Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Efter at have været inaktiv længe på babyklar, vil jeg lige melde mig på banen igen :) Min mand og jeg skal efter at have prøvet i snart 3 år i gang med vores første IUI nu. Krydser fingre for at det går godt på fredag! :cell

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter at have været inaktiv længe på babyklar, vil jeg lige melde mig på banen igen :) Min mand og jeg skal efter at have prøvet i snart 3 år i gang med vores første IUI nu. Krydser fingre for at det går godt på fredag! :cell

Sender en masse positive tanker jeres retning :) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender en masse positive tanker jeres retning :) :yay

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper i stor stil :glad  :glad :glad  Det skal da også være nu ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på hurtig gevinst! :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!  :yay Ja, nu skal det være!!
​Jeg fik Ovitrelle-sprøjten i går aftes, og min krop opfører sig altid mærkeligt, når der er ekstra hormoner.. Så jeg har ligget søvnløs det halve af natten og følte nærmest at mine æggestokke lå og vred sig.. :P Så i det mindste virker den da formentlig på mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAY! Vi skal til samtale den 17/2, på Roskilde sygehus. Så heldigvis er ventetiden ikke så lang igen :-D nu har jeg en dato at se frem til, det hjælper noget på tankerne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en dato :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go aften i stuerne... Sidder der nogen online nu? Jeg har i dag været til forsamtale til IUI. Er startet hormonbehndling og skal scannes på mandag. Savner nu at dele erfaringer og tanker med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go aften i stuerne... Sidder der nogen online nu? Jeg har i dag været til forsamtale til IUI. Er startet hormonbehndling og skal scannes på mandag. Savner nu at dele erfaringer og tanker med..

Hej med dig :) du spørger bare løs har været i behandling de sidste 3 år og er lige startet op på en ny omgang hormon i søndags til IVF behandling :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til jer begge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til jer begge :kram2

Takker :kiss nu skal det også bare være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med dig :) du spørger bare løs har været i behandling de sidste 3 år og er lige startet op på en ny omgang hormon i søndags til IVF behandling :glad

Jeg har 2 børn som vi er blevet gravide med helt naturligt. De er 8 og 6. Men de sidste 5 år har vi haft ubeskyttet samleje uden en eneste graviditet. I dag var så ved IVF syd og havde samtale samt startet op på hormonbehandling. Jeg ved godt de siger at de har en susces rate på 15% men er det målt på par uden børn eller med børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker :kiss nu skal det også bare være

Takker :kiss nu skal det også bare være

Tak jeg håber virkelig! Har ikke nogen at dele mine tanker med, hverken veninder eller kollegaer... Vil hellere kunne sige weee vi skal ha en baby ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 2 børn som vi er blevet gravide med helt naturligt. De er 8 og 6. Men de sidste 5 år har vi haft ubeskyttet samleje uden en eneste graviditet. I dag var så ved IVF syd og havde samtale samt startet op på hormonbehandling. Jeg ved godt de siger at de har en susces rate på 15% men er det målt på par uden børn eller med børn?

Uhh der må jeg være dit svar skyldig :) må jeg spørge hvor gammel du er ? Vi har ingen børn og er stadig i behandling igennem det offentlige. Ved IVF er chancen ca 35% Per æg oplægning . Kan ikke huske hva det var med iui men mener vi fik at vide dengang at chancen var 20-25% så tror de 14 % i har fået at vide er rigtige nok for jer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket hormon er du startet op på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh der må jeg være dit svar skyldig :) må jeg spørge hvor gammel du er ? Vi har ingen børn og er stadig i behandling igennem det offentlige. Ved IVF er chancen ca 35% Per æg oplægning . Kan ikke huske hva det var med iui men mener vi fik at vide dengang at chancen var 20-25% så tror de 14 % i har fået at vide er rigtige nok for jer:)

Jeg håber og krydser for de %! Findes der en chat eller facebook side for andre som er i IUI behandling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilket hormon er du startet op på?

Pergotime hedder det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber og krydser for de %! Findes der en chat eller facebook side for andre som er i IUI behandling?

. Der er LFUB du kan bruge en landsforening for barnløshed jeg har kun brugt siden herinde. Og så gik min veninde igennem det samme tid som mig hende bruger jeg også meget hun har så lige født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pergotime hedder det[/quote. Det var det samme jeg fik da jeg var i IUI behandling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pergotime hedder det[/quote. Det var det samme jeg fik da jeg var i IUI behandling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også Facebooksiden Bag om barnløshed og fertilitetsbehandling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er også Facebooksiden Bag om barnløshed og fertilitetsbehandling

Tak har ansøgt om medlemskab nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER