Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Der er 4 æg der har delt sig og det ser rigtig fint ud. Så jeg skal måske have lagt æg op i morgen.

:super :yay det er dejligt at høre :glad fik du spurgt om det var ivf eller icsi æggene? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:super :yay det er dejligt at høre :glad fik du spurgt om det var ivf eller icsi æggene? :)

Så fik jeg lige tilføjet en roman i min forrige besked

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige tilføjet en roman i min forrige besked

Nej det var min mand der snakkede med dem da jeg var i bad. Men tænker at jeg spørger ved ægoplægning.

Du har fået tømt mange æggeblærer så det gør ondt, jeg har været sofakartoffel en 2-3 dage ca. Ved hver ÆU. Drik godt med æblejuice og husk at få både lidt bevægelse, men også hvile.

De skal bare klappe i, hvis de spørger til dig, så kan du enten svare ærligt eller sige at det er ikke noget der interessere dem :SM

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har fået tømt mange æggeblærer så det gør ondt, jeg har været sofakartoffel en 2-3 dage ca. Ved hver ÆU. Drik godt med æblejuice og husk at få både lidt bevægelse, men også hvile.

De skal bare klappe i, hvis de spørger til dig, så kan du enten svare ærligt eller sige at det er ikke noget der interessere dem :SM

:kram2

Det er nemlig også det jeg har mest lyst til at svare. Er simpelthen så træt af dem. Og har opgivet at få et godt forhold til dem. Skal også bare passe på ikke at såre min mand, for selvom han har det på samme måde er det stadig noget han er ked af.

Har du så meldt dig syg i 3 dage? Og hvorfor æblejuice? Og hvor ondt må det gøre før at man evt gør noget? Min søde bekymrede mand snakker vagtlæge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig også det jeg har mest lyst til at svare. Er simpelthen så træt af dem. Og har opgivet at få et godt forhold til dem. Skal også bare passe på ikke at såre min mand, for selvom han har det på samme måde er det stadig noget han er ked af.

Har du så meldt dig syg i 3 dage? Og hvorfor æblejuice?

Kan din mand ikke tage en snak med dem, hvis de er helt urimelige? Æblejuice medvirker til at mindske risikoen for overstimulering. Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det.

Hold den cool omkring dem, sig at det er privat og ikke har interesse for dem. Slut færdig, det kan man godt sige med et smil uden at være flabet :kram2 :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan din mand ikke tage en snak med dem, hvis de er helt urimelige? Æblejuice medvirker til at mindske risikoen for overstimulering. Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det.

Hold den cool omkring dem, sig at det er privat og ikke har interesse for dem. Slut færdig, det kan man godt sige med et smil uden at være flabet :kram2 :gp

Jeg må se hvad der sker. Tror at min taktik er at prøve at undgå at tale med dem. Så må vi se om det er til at praktisere når vi bliver max 9 voksne.

Jeg tilføjede et spørgsmål i den forrige kommentar. Du er for hurtig til at jeg kan nå at følge med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må se hvad der sker. Tror at min taktik er at prøve at undgå at tale med dem. Så må vi se om det er til at praktisere når vi bliver max 9 voksne.

Jeg tilføjede et spørgsmål i den forrige kommentar. Du er for hurtig til at jeg kan nå at følge med

Jeg er lynhurtig :P hvis du ikke kan være nogle steder og din vægt er voldsom øget så skal man være obs. Men jeg havde en del ondt i en periode efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 4 æg der har delt sig og det ser rigtig fint ud. Så jeg skal måske have lagt æg op i morgen.

Giver det mening at mit underliv gør VÆSENTLIGT mere ondt idag to dage efter? Det gør nas generelt, men særligt ved bevægelse og så har det et par gange gjort crazy ondt når jeg har pudset næse (har bihulebetændelse) men der er også kommet nogen grimme jag ud fra nowhere.

Og så ned til Århus til børnefødselsdag sammen med min svigerindes familie - søde mennesker, men fremmede hvilket ikke er helt vildt fedt når man har ondt. Og så min forfærdelige svigerfar og hans hæslige kone der ikke vil høre et ord om behandling da de mener at det svarer til at man fortæller hvad man laver i soveværelset. Så hvad skal jeg lige svare hvis de spørger om hvordan det går? Behandlingen fylder jo ligesom pænt meget det hele i vores liv og vi er ellers meget åbne omkring den.

Jeg fik også ekstra ondt ved nys, host og når jeg kom til at le eller andet der gjorde at jeg spændte mavemusklerne.

Du skal være opmærksom på om din vægt stiger og dit taljemål stiger. Du må heller ikke få forstoppelse. Spis nogle svesker hvis du er på vej til at få forstoppelse. Og husk at drik rigeligt med væske.

Jeg fik et direkte telefonnummer til en af lægerne som jeg kunne ringe til hvis jeg fik meget ondt. Men hvis du ikke har sådan et tror jeg det er bedre at ringe til sygehuset end en vagtlæge.

Jeg håber at du får det bedre de næste dage og held og lykke med ægoplægning:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. I hvor lang en periode havde du ondt Katrinemus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. I hvor lang en periode havde du ondt Katrinemus?

En god uge efter ÆU som jeg husker det. De er hårde ved mig de ÆU

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god uge efter ÆU som jeg husker det. De er hårde ved mig de ÆU

Av av..

Nå, dagens rapport: tre æg tilbage. Det er altså ikke mange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av..

Nå, dagens rapport: tre æg tilbage. Det er altså ikke mange Med oplægning på onsdag kl.10.30.

I morgen skal æggene have fred og ro så der kigger de ikke til dem, og så skal vi ringe ind i telefontiden onsdag og have det sidste detaljer (eller høre om der er nogen æg tilbage tænker jeg).

Er lidt slået ud. Både over frygt for om der overhovedet er nogen tilbage, men også over manglende æg til frys.

Når de vælger at forsætte så er det fordi de følges pænt af, altså at de er lige gode :super det er ikke et dårligt tegn :kram2

På 4. Dagen som er i morgen, der er de lidt svære at bedømme så der kigger man ikke til dem.

En bunke :bd og et :kram til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av..

Nå, dagens rapport: tre æg tilbage. Det er altså ikke mange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når de vælger at forsætte så er det fordi de følges pænt af, altså at de er lige gode :super det er ikke et dårligt tegn :kram2

På 4. Dagen som er i morgen, der er de lidt svære at bedømme så der kigger man ikke til dem.

En bunke :bd og et :kram til dig.

Tak! Det var rigtig dejligt at få at vide :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da træls at det blir mindre af de! Men så længe det er et eneste guldæg, så er det alt i trænger! :bd

Vi fik kun 1 æg til frys af alle 3 forsøgene våre.

Jeg blev gravid på første forsøg! :) (mistet, men det er af andre grunner..)

Håber de overlever alle sammen, og lykke til på onsdag!

:biglove

Har I så aldrig brugt jeres fryseæg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I så aldrig brugt jeres fryseæg?

Nej, vi endte med at gå fra hverandre. Laaaang historie, som jeg er SÅ glad for nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Det var rigtig dejligt at få at vide :kram2

Altid :kram2 hovedet højt :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av..

Nå, dagens rapport: tre æg tilbage. Det er altså ikke mange Med oplægning på onsdag kl.10.30.

I morgen skal æggene have fred og ro så der kigger de ikke til dem, og så skal vi ringe ind i telefontiden onsdag og have det sidste detaljer (eller høre om der er nogen æg tilbage tænker jeg).

Er lidt slået ud. Både over frygt for om der overhovedet er nogen tilbage, men også over manglende æg til frys.

Massere af :kram og :bd i din retning! sikker på det hele nok skal gå i sidste ende  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep for resultatet i morgen, Finemor :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag blev den smukkeste og mest perfekte lille blastocyst lagt tilbage ❤ Jeg måtte simpelthen fælde en rørt tåre da jeg så den på skærmen. Waow det var stort! Og lige efter at jeg var ankommet på arbejde igen gik jeg og smilede som en anden idiot.

Super tåbeligt for der er jo ingen der aner hvordan det ender. Men har bare en god fornemmelse og skal virkelig gå og forklare mig selv at jeg altså ikke er gravid.

Der er et æg tilbage som de dyrker videre på i håb om frys.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag blev den smukkeste og mest perfekte lille blastocyst lagt tilbage ❤ Jeg måtte simpelthen fælde en rørt tåre da jeg så den på skærmen. Waow det var stort! Og lige efter at jeg var ankommet på arbejde igen gik jeg og smilede som en anden idiot.

Super tåbeligt for der er jo ingen der aner hvordan det ender. Men har bare en god fornemmelse og skal virkelig gå og forklare mig selv at jeg altså ikke er gravid.

Der er et æg tilbage som de dyrker videre på i håb om frys.

Jeg kjenner den dejlige følelsen! Flyd på den, jeg tror det hjælper! Nu krydser jeg alt som krydses kan for dig!!! :bd

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag blev den smukkeste og mest perfekte lille blastocyst lagt tilbage ❤ Jeg måtte simpelthen fælde en rørt tåre da jeg så den på skærmen. Waow det var stort! Og lige efter at jeg var ankommet på arbejde igen gik jeg og smilede som en anden idiot.

Super tåbeligt for der er jo ingen der aner hvordan det ender. Men har bare en god fornemmelse og skal virkelig gå og forklare mig selv at jeg altså ikke er gravid.

Der er et æg tilbage som de dyrker videre på i håb om frys.

:wub det er så dejlig en nyhed :biglove det er kæmpe stort at se dem på skærmen :biglove får en kæmpe klump i halsen selv :kuller

Rug det bedste du har lært :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger. I kan tro at jeg vil ruge. Får en veninde på besøg i aften og burde gøre rent inden men kan ikke beslutte mig for om jeg tør. Også fordi mavesmerterne ikke er helt væk endnu selvom jeg begyndte på arbejde i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger. I kan tro at jeg vil ruge. Får en veninde på besøg i aften og burde gøre rent inden men kan ikke beslutte mig for om jeg tør. Også fordi mavesmerterne ikke er helt væk endnu selvom jeg begyndte på arbejde i dag.

Lidt skidt skader ingen... :)

Slapp af om det er det du trenger! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag blev den smukkeste og mest perfekte lille blastocyst lagt tilbage ❤ Jeg måtte simpelthen fælde en rørt tåre da jeg så den på skærmen. Waow det var stort! Og lige efter at jeg var ankommet på arbejde igen gik jeg og smilede som en anden idiot.

Super tåbeligt for der er jo ingen der aner hvordan det ender. Men har bare en god fornemmelse og skal virkelig gå og forklare mig selv at jeg altså ikke er gravid.

Der er et æg tilbage som de dyrker videre på i håb om frys.

Ej hvor godt!! Nu har den bare at sætte sig rigtig godt fast :bd :bd :bd krydser fingre for at i får et flot fryseæg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER