Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Vi skal til scanning i morgen kl.8.05

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal til scanning i morgen kl.8.05

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til scanning i morgen kl.8.05

Dejligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen gik godt. Så jeg starter på hormoner i aften ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen gik godt. Så jeg starter på hormoner i aften ☺

FANTASTISK Finemor! Krysser alt som krysses kan for at i lykkes!!!! :bd

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen gik godt. Så jeg starter på hormoner i aften ☺

Fedt! rigtig meget :bd  i din retning

 

Så kan vi følges lidt ad, jeg fik den første sprøjte igår  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kram2

Hvor hyggeligt FruKirslev :) også IVF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen gik godt. Så jeg starter på hormoner i aften ☺

Hvordan gpr det med hormonerne? :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej, vi skal icsi. Men er det egentlig ikke nogen lunde det samme? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gpr det med hormonerne? :bd

Det går godt :) Min hud er blevet lidt grimmere igen - den EKSPLODEREDE jo under IUI, men ellers mærker jeg ikke noget til dem.

Vi var til scanning idag og der er 10-11 ægblærer og en fin slimhinde.

Så jeg er glad og går og hygger om mine små æggebasser. Jeg har sådan et nuttet billede i hovedet om at det er de små sneboldemænd fra Frostkortfilmen om Annas fødselsdag hvis nogen af jer har set den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej, vi skal icsi. Men er det egentlig ikke nogen lunde det samme? :)

Jo forskellen er om de befrugter ægget eller om de "klarer det selv" hvis det giver mening? Men har fundet ud af at de blander de to ting meget i Skive, så de i det første forsøg efter IUI laver IVF med den ene halvdel og ICSI med den anden. Og i de efterfølgende forsøg vurderer laboratoriet fra gang til gang hvad der er bedst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går godt :) Min hud er blevet lidt grimmere igen - den EKSPLODEREDE jo under IUI, men ellers mærker jeg ikke noget til dem.

Vi var til scanning idag og der er 10-11 ægblærer og en fin slimhinde.

Så jeg er glad og går og hygger om mine små æggebasser. Jeg har sådan et nuttet billede i hovedet om at det er de små sneboldemænd fra Frostkortfilmen om Annas fødselsdag hvis nogen af jer har set den

Derudover har hverken min mand eller jeg ønsket os tvillinger og har nærmere set det som en risiko end en chance hvis I forstår hvad jeg mener. Selvom vi selvfølgelig vil blive lykkelig og sikkert føle at det var det bedste der kunne ske den dag en scanning viste at der var to. Men igår så vi på temaer til min mobil og da der kom et "it's twins"tema kom der et spontant henrykkelsesudbrud fra min side af der ikke var til at tage fejl af, men som overraskede os begge to. Og min mand havde det egentlig på samme måde.

Siden har han talt om tvillinger flere gange, spurgt sin ven om han måtte låne deres tvillingebarnevogn for at se om den kan være i bilen og spurgt sygeplejersken om vi må få to æg op allerede første gang :wub Hvad er der dog gået af ham :)

Dejligt det går så godt, sejt gået :glad

Er det talt om hvornår de skal hentes ud æggebasserne? Det er så dejligt at drømme samme om de kære små :wub

Jeg håber I får go til to æg hvis det er jeres ønske :kuller de er meget lydhør i Skive, det er vores opfattelse af dem :)

Kunne vognen så være i bilen ;) ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det går så godt, sejt gået :glad

Er det talt om hvornår de skal hentes ud æggebasserne? Det er så dejligt at drømme samme om de kære små :wub

Jeg håber I får go til to æg hvis det er jeres ønske :kuller de er meget lydhør i Skive, det er vores opfattelse af dem :)

Kunne vognen så være i bilen ;) ?

Ikke andet end at de ved første scanning torsdag i sidste uge sagde om ca. 14 dage, men det kan vist variere meget kan det ikke?

Vognen var solgt dagen forinden så de kunne ikke afprøve det, men ud fra snakken går den vist ikke.

Hvad med jer, hvor er I henne i processen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke andet end at de ved første scanning torsdag i sidste uge sagde om ca. 14 dage, men det kan vist variere meget kan det ikke?

Vognen var solgt dagen forinden så de kunne ikke afprøve det, men ud fra snakken går den vist ikke.

Hvad med jer, hvor er I henne i processen?

Jo det afhænger af hvor hurtigt æggene vokser :) fik du nogle mål på dem? Hvad får du af hormoner?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men kan ikke huske dem. Jeg får Menupur og Orgalutran

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men kan ikke huske dem. Jeg får Menupur og Orgalutran

De skal være omkring 20mm. Før man gør klar til ÆU. Jeg har ikke fået menupur før, men Orgalutran fik jeg også.

Jeg håber der kommer mange gode æggebasser ud, når den tid kommer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skal være omkring 20mm. Før man gør klar til ÆU. Jeg har ikke fået menupur før, men Orgalutran fik jeg også.

Jeg håber der kommer mange gode æggebasser ud, når den tid kommer :bd

Tak søde. Det håber jeg også! Men hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med en flot scanning! Jeg skal først scannes imorgen og er super spændt! :D

jeg synes nu ikke min hud er blusset så voldsomt op, men er øm i maveskindet og tung i underlivet og en anelse dårlig. (ved dog ikke om det skyldes hormonerne eller sygdom)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med en flot scanning! Jeg skal først scannes imorgen og er super spændt! :D

jeg synes nu ikke min hud er blusset så voldsomt op, men er øm i maveskindet og tung i underlivet og en anelse dårlig. (ved dog ikke om det skyldes hormonerne eller sygdom)

Mange tak :wub

Spændende! Masser af :bd til dig imorgen!

Jeg er også PCOSpige og mit mest synlige symptom har altid været avne, og min hud reagerer meget voldsomt på alt fra solcreme til at smide p-piller og da jeg så begyndte i IUI var det HELT ude af kontrol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg været til scanning idag og er bare et mønster eksempel som de kaldte mig :yay 

 

Så jeg skal til ÆU allerede på fredag! shit, tiden går stærkt nu! og mandag skal vi have et lille æg op igen  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg været til scanning idag og er bare et mønster eksempel som de kaldte mig :yay

Så jeg skal til ÆU allerede på fredag! shit, tiden går stærkt nu! og mandag skal vi have et lille æg op igen :kuller

FANTASTISK! :yay

Helt utrolig.. Man venter og venter, og så pludselig går ting stærkt! Håber i ikke trænger flere forsøg en det her! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg været til scanning idag og er bare et mønster eksempel som de kaldte mig :yay

Så jeg skal til ÆU allerede på fredag! shit, tiden går stærkt nu! og mandag skal vi have et lille æg op igen :kuller

Wow! Kæmpe tillykke! Hvor er det vildt! Masser af :bd til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FANTASTISK! :yay

Helt utrolig.. Man venter og venter, og så pludselig går ting stærkt! Håber i ikke trænger flere forsøg en det her! :bd

 

Wow! Kæmpe tillykke! Hvor er det vildt! Masser af :bd til dig

 

tusind tak  :kiss  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er nød til at hører jer om noget..

 

En jeg kender som har været i behandling fortalte mig den anden dag at hun havde fået at vide at de satte 2 æg op, en pige og en dreng..

Kan det overhovedet ses/måles eller hvad man gør på det befrugtede æg???  :huh

 

Og så synes jeg at have læst et sted at det var en skrøne at de fleste behandlingsbørn der bliver født er drenge.. Men har hørt 2 sige det nu at det passer og ikke er en skrøne.. Hvad tænker i???  :blink  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk så har alle jeg kender som har ivf børn fået piger.. :)

Tror du ikke lagene har sagt det for sjov? (det med en dreng og en pige altså)

Men det kan gøres tror jeg..(?)

Syns jeg har sett et intervju med noen som hadde bestemt både kjønn, hårfarve og øjenfarve på forhånd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER