Nitzen1987

Hvor tidligt står I op om morgenen

40 indlæg i dette emne

Mandag og fredag møder jeg kl. 8.00 og da jeg skal med bus fra Randers til Århus står jeg op kl. 5.30 de dage... Men nøj hvor har jeg svært ved at stå så tidligt op :zzz Torsdag møder jeg først kl. 10.35, så her sover jeg gerne til kl. 8.00... Tirsdag og onsdag tager jeg gerne vikartimer, så her er jeg oppe kl. 6.30...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme, at nu hvor jeg skriver bachelor, så står jeg sjældent op på den tidlige side af 8.00 :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Står op kl. 5.30 hver dag. De to første dagplejebørn kommer kl. 6.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg møder på kontoret står vi op kl 6.30, og når jeg arbejder hjemmefra trækker vi den til kl 7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 6.00 skal aflever min søn i dp inden jeg selv får dp børn kl 7.00

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står op mellem 4.50 og 5.15, det afhænger af hvad vejrudsigten har vist. Møder kl. 7 på job, nogle uger kl. 6.30, og med en lille køretur på ca. 35-45 min. Så skal Jeg tidligt på færde. Jeg er nu også klart A-menneske, så det generer mig faktisk ikke... KUN nu hvor Paradise sæsonen er i gang:P Så det må optages;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ståt op kl 5 de fleste dage. Det vil sige mandag, onsdag og fredag. Jeg møder kl 7 og skal lige have min morgenkaffe inden jeg smutter på job.

Tirsdag og torsdag står jeg op ca kl 5:45.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag alt alt for tidligt Men fordi August ikke kunne sov så det blev til kl 03.55

Eller er jeg oppe kl 05.23ja det er meget vigtigt med de sidste 3minutter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står op kl 5.35 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aftenvagt, så jeg står op når Magnus kommer ind til os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg står op kl. 5.00 (uret ringer 4.45 hvor jeg burde stå op, men kan aldrig komme ud der ) jeg møder kl. 6.00

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg står op kl 5 i hverdagene, og nu hvor jeg er på skole, møder jeg 8.15, men skal med bussen kl 6.45. Men så længe vi har hunden, så er jeg nød til at stå op så tidelig, for den kræver en gåtur og at der er tid til, at han kan finde ro inden jeg skal af sted. Nu her hvor jeg skal i praktik den 9. marts, så regner jeg med, at det bliver det samme, for planen er, at jeg skal cykle frem og tilbage. Og jeg starter med at vil bruge 3 kvarter på de 6 km, så må vi se, om det er alt for meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg arbejdede var jeg oppe kl 5, og det kommer jeg også til når jeg engang skal starte på job igen, hader stress om morgenen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken 5.45 ringer uret hos os hver morgen fra mandag til fredag :zzz :zzz :zzz

Min mand møder klokken 7.30 og jeg møder lidt senere, så jeg har efter jeg har kørt ham god tid til, at få afleveret Mille i børnehaven..

På mine fridage kan jeg godt blive liggende lidt længere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg arbejdede stod jeg op mandag-fredag kl 5... Men nu hvor jeg går hjemme, kan jeg strække den til 5.30, så står jeg op sammen med manden og smører hans madpakke...

De allerfleste dage går jeg dog ind og sover lidt videre bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg arbejdede stod jeg op mandag-fredag kl 5... Men nu hvor jeg går hjemme, kan jeg strække den til 5.30, så står jeg op sammen med manden og smører hans madpakke...

De allerfleste dage går jeg dog ind og sover lidt videre bagefter :)

Synes det dejligt at læse.. sådan gjorde jeg også :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det dejligt at læse.. sådan gjorde jeg også :biglove

Hihi... ja vi er vist nogle værre gammeldags husmødre os to smukke.... :kram2

Men det er bare SÅ hyggeligt, og jeg elsker at gøre det :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg på dag-vagt, så står jeg op kl. 5-5.15 for at ku møde kl. 7.30.. Det tager en time i bilen til mit job.

Men skal jeg møde til aftenvagt eller nattevagt, så strækker jeg den gerne til kl. 9.00 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt hedder den omkring kl. 8.30 .. men når jeg starter nyt job skal jeg op kl. 7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vækkeuret ringer kl. 6.15 og så står vi op ca 6.35.. men jeg skal også først med toget kl 8.20 og manden er arbejdsløs lige pt, så vi har ikke så travlt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vækkeuret ringer kl. 6:35 og så står jeg op mellem 6:40 og 7:00 :rolleyes.

Er ude af døren kl. 7:45 og har 15-20 min på cykel på arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit vækkeur ringer 5.30, men jeg er sjældent oppe før 5.45...

Jeg skal gerne være ude af døren 6.30 for at nå toget 6.57 <_< Skal være på arbejde kl. 8, men er der som regel 7.45. HADER at komme for sent...

Er dog glad for at se at jeg langt fra er den eneste der er ude af fjerene før kl. 6! Manden står som regel op kl. 6.45.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i øjeblikket går jeg hjemme, men da jeg skulle på arbejde stod jeg op ca. 2 timer før jeg skulle møde. Normalt mødte jeg ca. 8.30 så der var det omkring kl. 6.30 men tit var jeg nødt til at møde tidligere og stå op f.eks. kl. 5-5.30. Det passer mig bestemt ikke at skulle så tidligt op for jeg er vist rimelig meget B-menneske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os ringer vækkeuret kl. 5.57 - hvorfor? Så kan vi snuse én gang til kl. er 6.05 og så burde jeg/vi op, men det sker ofte, at det når at ringe kl. 6.13 også. Vi har begge flextid (HURRA for det :yay ), så det betyder som regel ikke det store præcist, hvad tid vi møder. Jeg vil gerne være på arbejde omkring kl. 8, og så skal vi afsted senest 7.30. Hellere møde tidligt og kunne gå tidligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når jeg er i dagvagt ringer uret kl 05.00 og vi står op senest 05.30. Vi skal sidde i bilen 06.30 med alle ungerne som jeg skal nå at aflevere inden jeg møder 7.30, jeg har en halv times kørsel lidt an på trafikken...

Når jeg har fri eller aftenvagt står jeg op 6.30, det er det tidspunkt manden skal ud af døren.

Jeg synes det er tidligt for ungerne der jo ofte ikke bliver hentet før 15.30 eller 16.00....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER