Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jeg har lige klippet Julius :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige klippet Julius :o

Og han er så fin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han er så fin :loveshower

Tak, han har fået et helt andet udtryk ved at de lange babylokker er røget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, han har fået et helt andet udtryk ved at de lange babylokker er røget...

Ja han ser meget stor ud! Og ligner storebror endnu mere :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev lige inspireret så Lily fik også lige lidt nøgentid på legetæppet ^_^ Og hun blev ved og ved med at trille rundt :yay

Så nu fik vi filmet det :super

Det kan være lidt nøgenhed kan inspirere Sofie til at arbejde lidt for sagen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, min lille baby har feber :( han faldt for første gang i... Månedsvis, i søvn i mine arme, i sofaen med tv og alt muligt igang.. Lille fis.

Så bliver sådan en 7 måneders baby lige pludselig lillebitte igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være lidt nøgenhed kan inspirere Sofie til at arbejde lidt for sagen :rolleyes

Ha ha det er da et forsøg værd :D Ellers synes jeg at trillelege har sat meget godt gang i det her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, min lille baby har feber :( han faldt for første gang i... Månedsvis, i søvn i mine arme, i sofaen med tv og alt muligt igang.. Lille fis.

Så bliver sådan en 7 måneders baby lige pludselig lillebitte igen.

Åh nej dog :( god bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked og lidt panisk over at min lille baby bliver ved med at være snottet og faktisk idag har virket tiltagende snottet igen... Efter sin RSV med indlæggelse....det er halvanden uge siden vi kom hjem fra sygehuset... Han spiser som han skal... Prøver jeg at sige til mig selv... Men jeg kan mærke jeg har det virklig træls med det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev lige inspireret så Lily fik også lige lidt nøgentid på legetæppet ^_^ Og hun blev ved og ved med at trille rundt :yay

Så nu fik vi filmet det :super

Synes Astrid var lidt ekstra cute med den lille bare mås der på tæppet ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være lidt nøgenhed kan inspirere Sofie til at arbejde lidt for sagen :rolleyes

Af med tøjet og tjek ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked og lidt panisk over at min lille baby bliver ved med at være snottet og faktisk idag har virket tiltagende snottet igen... Efter sin RSV med indlæggelse....det er halvanden uge siden vi kom hjem fra sygehuset... Han spiser som han skal... Prøver jeg at sige til mig selv... Men jeg kan mærke jeg har det virklig træls med det..

:kram

Det kan jeg godt forstå. Vi var igennem det da min dreng var 4 uger. Han blev indlagt med astmatisk bronkitis efterfølgende. Hold godt øje med ham så skal det nok gå. God bedring med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dog :( god bedring :kiss

Tak :kiss

Vi har været total forskånet for sygdom indtil nu - og håber bare det er tænder. Men har været oppe og give sut et par gange. Og den lille næse "bobler" lidt. Så tror det ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det kan jeg godt forstå. Vi var igennem det da min dreng var 4 uger. Han blev indlagt med astmatisk bronkitis efterfølgende. Hold godt øje med ham så skal det nok gå. God bedring med ham.

Tak... Min lille nu 10 ugers dreng hoster ikke særligt meget... Men jeg har det virklig svært med alt det snot... Som bare ikke virker til at blive bedre:( jeg holder skarpt øje med ham... Men jeg kan mærke jeg er lidt panisk indeni for hvis et eller andet er galt... Men altså han hoster ikke særlig meget og han spiser som han plejer og han har ikke feber... Så jeg tænker panikken er lige i overkanten.. Selvom jeg ikke synes at kunne styre den lige idag...:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha det er da et forsøg værd :D Ellers synes jeg at trillelege har sat meget godt gang i det her :)

Vi triller og triller :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Følg din mavefornemmelse!!! Hvis du tænker at noget er galt, så ring til vagtlægen og få en professionel vurdering!

Du får nok at vide at det er helt normalt, og at du skal se tiden an, men reager hvis du har behov for det :kram

Jeg ser lige om det ikke forløber helt fredeligt i løbet af aftenen, nu sover han i hvertfald sødeligt... Og det er jo bare snot... Og om ikke andet, så må jeg ringe til vagtlægen en af de næste dage hvis jeg bare synes det bliver værre... Tak for kram....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloon

Skal I så snart have nr. 4? :p :wub

Tusind tak :kiss

Hehe, ja hvem ved :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi triller og triller :rolleyes

Hun er nok bare en bestemt dame, der gør tingene i sit eget tempo ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kiss

Hehe, ja hvem ved :p

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked og lidt panisk over at min lille baby bliver ved med at være snottet og faktisk idag har virket tiltagende snottet igen... Efter sin RSV med indlæggelse....det er halvanden uge siden vi kom hjem fra sygehuset... Han spiser som han skal... Prøver jeg at sige til mig selv... Men jeg kan mærke jeg har det virklig træls med det..

Hold øje med hoste. Der er rigtig meget lungebetændelse i omløb. Min dreng på 9 måneder virkede også glad og tilfreds og spiste som han plejede. Han snottede i 1,5 uge og så kom hosten. Halløj lungebetændelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en rigtig god dag i går med en dreng der næsten ingen skrigeture havde, og de få der var kunne nemt afværges igen. Har haft en god nat helt uden gylp og ked baby, og her til morgen vågnede jeg op til en smilende, pludrende baby :biglove

Så er det altså fantastisk at være mor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en rigtig god dag i går med en dreng der næsten ingen skrigeture havde, og de få der var kunne nemt afværges igen. Har haft en god nat helt uden gylp og ked baby, og her til morgen vågnede jeg op til en smilende, pludrende baby :biglove

Så er det altså fantastisk at være mor!

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold øje med hoste. Der er rigtig meget lungebetændelse i omløb. Min dreng på 9 måneder virkede også glad og tilfreds og spiste som han plejede. Han snottede i 1,5 uge og så kom hosten. Halløj lungebetændelse

Han havde også lungebetændelse i forbindelse med RS virusen:( men ja han har hostet/kløjs en del i snot i nat, så det ender nok med en tur tik vagtlægen inden dagen er omme.... :( vi skal bare lige hjem fra Bornholm først:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt nye sutter til sutteflaskerne og nu vil C ikke drikke sin mælk.

Det er præcis de samme som han er vant til.

De er skoldet flere gange.

Hvad kan det være? ???

Igår måtte jeg fodre ham med sin natmad af kop.

Det er da alt for tidligt når drengen ikke engang er 7 mdr endnu.

Eller hvad??????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en rigtig god dag i går med en dreng der næsten ingen skrigeture havde, og de få der var kunne nemt afværges igen. Har haft en god nat helt uden gylp og ked baby, og her til morgen vågnede jeg op til en smilende, pludrende baby :biglove

Så er det altså fantastisk at være mor!

Hvor er det skønt at høre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.