Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Til andre med voksi - J er begyndt være en kende varm når han kommer ind. Han sover i tynd uldhue, bukser, body og handsker. Hvor vil i regulere først? Jeg tænker handskerne eller bukserne?

Handskerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til andre med voksi - J er begyndt være en kende varm når han kommer ind. Han sover i tynd uldhue, bukser, body og handsker. Hvor vil i regulere først? Jeg tænker handskerne eller bukserne?

Jeg tænker bukser først :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bekræft mig lige i at baby gylper ekstra meget her i de dage hvor mælken er løbet til, men ikke har justeret sig?

Eller skal jeg bare vænne mig til en storgylpende baby, der skal have skiftet tøj stort set efter hvert måltid? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bukser først :)

Enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også regulere ved at smide bukser i en voksi :-)

Vi er ved at træne barnevogn med niklas men hvor vi bruger dyne og ikke duniduo som vi har i den anden vogn..

Niklas sover i sit alm tøj i ej uld dragt med vanter og hue på...Han havde sutsko på osse igår men det var alligevel for varmt.

Bruger i andre dyne hvis de har uld dragt ud over alm tøj ?

Sys hurtig han bliver varm nemlig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det ikke fordi jeg har været så aktiv herinde, men vil alligevel lige vinke pænt farvel her i baby smalltalk :balloons

Taylor bliver nemlig 1 år i dag :O :loveshower :hurra

Tillykke :balloon

Skal I så snart have nr. 4? :p :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også regulere ved at smide bukser i en voksi :-)

Vi er ved at træne barnevogn med niklas men hvor vi bruger dyne og ikke duniduo som vi har i den anden vogn..

Niklas sover i sit alm tøj i ej uld dragt med vanter og hue på...Han havde sutsko på osse igår men det var alligevel for varmt.

Bruger i andre dyne hvis de har uld dragt ud over alm tøj ?

Sys hurtig han bliver varm nemlig...

Vi bruger en langærmet body, bukser og en hue og svøber i dynen. Han er varm når han kommer ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at min baby ikke har forstået at man skal sove rigtig godt og længe efter svømning? Hun sover som regel i bussen hjem men vågner kort tid efter vi er kommet hjem. Så jeg når aldrig rigtigt noget og er selv mega træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at min baby ikke har forstået at man skal sove rigtig godt og længe efter svømning? Hun sover som regel i bussen hjem men vågner kort tid efter vi er kommet hjem. Så jeg når aldrig rigtigt noget og er selv mega træt.

Det har min heller ikke fattet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid sover også i voksi og pt ligger hun i body med bare ben og tæer, en tynd strikketrøje i mælkegarn - samme egenskaber som uld, bare knap så varmt, og en tynd uldhue fra 808. Hun er altid lun og lækker når hun kommer ind :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden øffede lidt over at Astrid vågnede ved 4.30 tiden i morges. En tår mælk og en tør mås kunne gøre det og hun sov efter en time. Jeg mindede ham om at hvis det var en dårlig nat at hun sov fra 20.30 - 04.30 og igen fra 05.30 - 08.30, så skulle vi vist ikke klage. Da jeg stillede det op sådan, gav han man ret. Hold op hvor har vi altså et stjernebarn! Tænk at ovenstående er en 'dårlig' nat! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har min heller ikke fattet

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input. Uh det føles helt skært at ligge ham ud med bare ben :unsure men det er 10 grader så det duer ikke at ligge ham ud i det samme som i frostvejr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input. Uh det føles helt skært at ligge ham ud med bare ben :unsure men det er 10 grader så det duer ikke at ligge ham ud i det samme som i frostvejr ;)

Jeg havde det også underligt, men hun var helt varm da hun kom op. Ikke så meget som en kølig tå havde hun ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til andre med voksi - J er begyndt være en kende varm når han kommer ind. Han sover i tynd uldhue, bukser, body og handsker. Hvor vil i regulere først? Jeg tænker handskerne eller bukserne?

Efter det blev 10 grader har jeg kun givet uldhue på. Ingen handsker eller trøje. Til gengæld søger han lidt mere tryghed her i 5. tiger, så nu sover han også med nussekluden, så der bliver riiigeligt varmt nede i Voksi'en ;) vi har altid brugt heldragte, så her er det svært at regulere med bukser :p strømperne smider han som regel selv, den lille mini Houdini - 1, 2, PUF, og så er strømperne væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle børn får bare perioder hvor de hader badekaret. Vi havde selv det problem med den store.

Prøv en periode med brusebad, her hos os har far hende på armen i bruseren i øjeblikket, hun elsker det. (vær obs på at de er nogle glatte sataner sådan nogle våde babyer :D )

Tak det vil vi prøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden øffede lidt over at Astrid vågnede ved 4.30 tiden i morges. En tår mælk og en tør mås kunne gøre det og hun sov efter en time. Jeg mindede ham om at hvis det var en dårlig nat at hun sov fra 20.30 - 04.30 og igen fra 05.30 - 08.30, så skulle vi vist ikke klage. Da jeg stillede det op sådan, gav han man ret. Hold op hvor har vi altså et stjernebarn! Tænk at ovenstående er en 'dårlig' nat! :o

I wish! :rolleyes

Min baby sover også godt og sover 19.30-05.30 med amning kl. 22.30, 02.30 og 05 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I wish! :rolleyes

Min baby sover også godt og sover 19.30-05.30 med amning kl. 22.30, 02.30 og 05 ;)

Han holdt også mund da jeg lagde det op sådan ;) Vi ER ret heldige med vores sovebarn :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har lige trillet fra ryg til mave helt uden hjælp :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har lige trillet fra ryg til mave helt uden hjælp :yay

Seeeeejt! :respekt

Nohr har glemt det igen, hi hi ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seeeeejt! :respekt

Nohr har glemt det igen, hi hi ^_^

Nøj hvor hun kæmpede ^_^ Det krævede kræfter at komme over den arm der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har lige trillet fra ryg til mave helt uden hjælp :yay

Seje Lily :yay

Astrid har i dag rullet nøgen :D Hun tissede ud over det hele og skulle have hende i bad. Den nøgne fis kom på legetæppet - hvilket hun nød! Og ja, hun kunne også rulle uden tøj på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje Lily :yay

Astrid har i dag rullet nøgen :D Hun tissede ud over det hele og skulle have hende i bad. Den nøgne fis kom på legetæppet - hvilket hun nød! Og ja, hun kunne også rulle uden tøj på :D

Ha ha nøgne babyer er bare skønne :biglove Pyt med lidt tis, det må være så rart for dem at kunne bevæge sig helt frit ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha nøgne babyer er bare skønne :biglove Pyt med lidt tis, det må være så rart for dem at kunne bevæge sig helt frit ^_^

Hun nød det! Og gad ikke komme hende i tøj for at fylde badekarret, så hun røg på legetæppet. Så måtte det vaskes hvis hun skulle ende med at tisse igen ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun nød det! Og gad ikke komme hende i tøj for at fylde badekarret, så hun røg på legetæppet. Så måtte det vaskes hvis hun skulle ende med at tisse igen ^_^

Blev lige inspireret så Lily fik også lige lidt nøgentid på legetæppet ^_^ Og hun blev ved og ved med at trille rundt :yay

Så nu fik vi filmet det :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.