Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

A har nærmest skamlæber :D

Ej, jeg forstår dig godt. Og der er jo også en risiko for urinvejsinfektioner på en helt anden måde hos piger, men A har mange deller i bleområdet - ikke bare på lårene ;)

Ha ha det bliver han nok glad for at høre, når han er 14 :D :p

Ej jeg tænker især rundt om klitoris og så skeden, hvor der jo også kan komme afføring op :unsure

DET har drengene trods alt ikke :lol

Skønne detaljer :rolleyes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha det bliver han nok glad for at høre, når han er 14 :D :p

Ej jeg tænker især rundt om klitoris og så skeden, hvor der jo også kan komme afføring op :unsure

DET har drengene trods alt ikke :lol

Skønne detaljer :rolleyes ;)

Jeg har allerede noteret det til konfirmationssangen :D

Nej, lige præcis. Det er jo også derfor, piger får mange flere urinvejsinfektioner i den alder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah ok.

Jamen, her er det også en ret markant ændring! Vi plejede at lægge ham og så bare gå. Sommetider skulle vi lige ind og give sutten en enkelt gang, men han faldt i søvn selv på max et kvarter. I dag tog det en time og 10 min med konstant holde ham ned/nusse/give sut/lægge ham ned. Jeg har IKKE tålmodighed til det!

Åh, hvor kan jeg godt forstå dig. J tager mig pt måske 15 min at lægge pt også. Ku godt forestille mig at jeg blev et lidt små-irritabelt menneske hvis vi pludselig var oppe på en time :rolleyes

Håber bare det er en fase og en "jeg skal prøve nye færdigheder af"-ting :) Herhjemme er det gerne nye lyde han skal prøve af om natten :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede noteret det til konfirmationssangen :D

Nej, lige præcis. Det er jo også derfor, piger får mange flere urinvejsinfektioner i den alder.

Glæder mig til at læse om hans reaktion i fremtidens konfirmationsforum :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor kan jeg godt forstå dig. J tager mig pt måske 15 min at lægge pt også. Ku godt forestille mig at jeg blev et lidt små-irritabelt menneske hvis vi pludselig var oppe på en time :rolleyes

Håber bare det er en fase og en "jeg skal prøve nye færdigheder af"-ting :) Herhjemme er det gerne nye lyde han skal prøve af om natten :p

I dag tog jeg mig selv i at tænke, at jeg godt kunne forstå dem, der gør noget grimt ved deres børn :O Jeg vil dog sige, jeg må være undskyldt af natten; vi holdt fest i 1,5 time, hvor jeg fik adskillelige lussinger, en uppercut og ca en mia gange trak han op i stroppen på min top, så den sagde "klask". Dårlig forklaring, men ligesom man kan gøre med en bh? :unsure Jeg var pænt træt af ham til sidst. Og så sang han da også sange, fortalte historie og øvede sig i at klappe endnu højere end normalt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at læse om hans reaktion i fremtidens konfirmationsforum :D

Haha! Han kommer til at elske mig for det :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Han kommer til at elske mig for det :lolhit

Gad vide om vi stadig er her til den tid :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om vi stadig er her til den tid :chin:

Det lyder ret dommedags-agtigt :LOL Ej, det kunne jeg faktisk godt forestille mig. Det kan selvfølgelig også være, man bare pludselig får nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag tog jeg mig selv i at tænke, at jeg godt kunne forstå dem, der gør noget grimt ved deres børn :O Jeg vil dog sige, jeg må være undskyldt af natten; vi holdt fest i 1,5 time, hvor jeg fik adskillelige lussinger, en uppercut og ca en mia gange trak han op i stroppen på min top, så den sagde "klask". Dårlig forklaring, men ligesom man kan gøre med en bh? :unsure Jeg var pænt træt af ham til sidst. Og så sang han da også sange, fortalte historie og øvede sig i at klappe endnu højere end normalt :rolleyes

Arh men bandit altså :p

Jeg stemmer helt klart for han har gang i noget udvikling - spring af en art. Lyder da til han giver den gas med en masse nye "tricks"? :)

(PS - jeg glææder mig sådan til at J lærer at klappe. Men egentlig ikke om natten. Nu slår jeg lige koldt vand i blodet :p)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lady H: vi har haft meget bøvl med rødme i forskellige variationer. For os er grundreglen at zink skal bruges til at tørre ud, så hvis hun virker tør, ville jeg bruge noget mere fedt. Feks lanolin, og hvis det ikke virker så en fed creme - vi sværger til A-derma.

 

Jeps :) Mit første forsøg med lanolinen havde ikke den ønskede effekt denne gang, men hvis hun virker tør i morgen tidlig, så prøver heg måske igen :chin:

 

Ork jo ^_^ Men det er jo bare lår. Jeg synes det er lidt mere bøvlet inde mellem skamlæberne, hvor jeg føler, at man trods alt skal være lidt mere forsigtig. Ved ikke om det bare er mig? :unsure

Helt enig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For filan FruMor og LilleMi i fik mig til at grine højt - Nohr hoppede jo en halv meter :Blush

Jeg håber at vi er 'her' til konfirmationsalderen, selvom jeg nogen gange tvivler på om jeg overlever den her søvnmangel!

Nohr har også deler i bleområdet! Der er ret mange folder at finde pølle i! Men han fylder også pølle fra tå til navle HVER gang, såe. Men jeg kan godt se at det er noget andet med det mere følsomme område.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dig med H:

Kogtvandsklude er godt til det hele! Og lige ved hånden og nærmest gratis at afprøve (jyden må da synes om den del ;) ) og ih så åh så miljø og hudvenligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dig med H:

Kogtvandsklude er godt til det hele! Og lige ved hånden og nærmest gratis at afprøve (jyden må da synes om den del ;) ) og ih så åh så miljø og hudvenligt

:lol godt ord igen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol godt ord igen :lol

Ja de kom jo fra mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tyngdepose har aldrig været et hit, så jeg er meget betænkelig ved at skulle bruge så mange penge på noget, som dybest set er et vildt skud i tågen :unsure

Kugledyner kan tit lånes igennem kommunen. Ved jeg det kan i Rebild i hvert fald. Så kan man prøve den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh men bandit altså :p

Jeg stemmer helt klart for han har gang i noget udvikling - spring af en art. Lyder da til han giver den gas med en masse nye "tricks"? :)

(PS - jeg glææder mig sådan til at J lærer at klappe. Men egentlig ikke om natten. Nu slår jeg lige koldt vand i blodet :p)

Slet ingen nye tricks, det er bare nyt, at det hele skal foregå om natten. Han har kunnet klappe længe :D

Han er i gang med spring 7, men det her virker ligesom for "voldsomt" til bare at være et tigerspring. Det er lidt flashback til da han knækkede kravlekoden. Men jeg tror altså ikke, det er lige op over med at lære at gå.

Det er mega fedt, når de kan klappe, så glæd dig bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ingen nye tricks, det er bare nyt, at det hele skal foregå om natten. Han har kunnet klappe længe :D

Han er i gang med spring 7, men det her virker ligesom for "voldsomt" til bare at være et tigerspring. Det er lidt flashback til da han knækkede kravlekoden. Men jeg tror altså ikke, det er lige op over med at lære at gå.

Det er mega fedt, når de kan klappe, så glæd dig bare :)

Nå, magnesium update: MEGET bedre nat, med baby der vågnede færre gange og først stod op omkring kl 6, i stedet for ml 4-5.15 de sidste par nætter (morgener?). Det får lige et par forsøg mere, men so far er jeg fan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, magnesium update: MEGET bedre nat, med baby der vågnede færre gange og først stod op omkring kl 6, i stedet for ml 4-5.15 de sidste par nætter (morgener?). Det får lige et par forsøg mere, men so far er jeg fan!

Husk der er sommertid oveni ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk der er sommertid oveni ;)

Er det ikke først imorgen? Er det ikke natten til søndag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke først imorgen? Er det ikke natten til søndag?

Jo det er sku da så! Jeg er en dag foran! :D

Endnu mere yay for dig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er sku da så! Jeg er en dag foran! :D

Endnu mere yay for dig :yay

Haha! Godt så.. Nåede lige at blive helt forvirret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Godt så.. Nåede lige at blive helt forvirret ;)

Haha sorry :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, magnesium update: MEGET bedre nat, med baby der vågnede færre gange og først stod op omkring kl 6, i stedet for ml 4-5.15 de sidste par nætter (morgener?). Det får lige et par forsøg mere, men so far er jeg fan!

Wow, det må da prøves - også på mig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, det må da prøves - også på mig selv!

Ja. Altså jeg ved jo ikke om det er derfor, men jeg de 2 gange jeg har husket det, har han sovet bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, magnesium update: MEGET bedre nat, med baby der vågnede færre gange og først stod op omkring kl 6, i stedet for ml 4-5.15 de sidste par nætter (morgener?). Det får lige et par forsøg mere, men so far er jeg fan!

Det lyder sgu næsten for godt til at være sandt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.