Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Baah Niklas fik lige hoste anfald så han gylpede på sit tøj og mit tøj her til morgen...dumme forkølelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert stod op kl 4.30, jeg forsøgte at få ham til at sove indtil kl 5.30 og gav op! Behøver jeg at sige at jeg er træt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vågnede kl. 22 i går og græd helt ulykkeligt i en halv times tid. Det har vi godt nok ikke prøvet før :(

Hun sov med mange opvågninger til kl. 03.30, hvor hun sked, så sammenholdt med måden hun græd på og en boblende mave så tror jeg hun har haft mavekneb. Lille pus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey det smitter det der med de tidlige morgener <_< Syvsover Nohr vågnede 5:20 (eller, det var der jeg fik øjne ;) ) og var giga frisk. Så vi måtte op og lege lidt og så kunne jeg putte ham igen klokken 6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden stod også op med Adrian her klokken seks. Jeg ved godt, det er der mange af I andre står op, men når man er vant til tidligst syv, så er det lidt hårdt. Især fordi han havde set frem til at sove længere end i hverdagen, hvor han også står op der. Men han tog alligevel bebs :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lade være med at juble... Det giver totalt bagslag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon næsesprayen er ved at hjælpe. Julius har i hvert fald sovet fra 20-5.30. Jeg puttede med den store og hørte ham ikke, så min mand listede op med ham :) Men ville nu gerne have han sov lidt længere fra morgen af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en rigtig god dag i går med en dreng der næsten ingen skrigeture havde, og de få der var kunne nemt afværges igen. Har haft en god nat helt uden gylp og ked baby, og her til morgen vågnede jeg op til en smilende, pludrende baby :biglove

Så er det altså fantastisk at være mor!

Årh DET er jeg glad for at læse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en rigtig god dag i går med en dreng der næsten ingen skrigeture havde, og de få der var kunne nemt afværges igen. Har haft en god nat helt uden gylp og ked baby, og her til morgen vågnede jeg op til en smilende, pludrende baby :biglove

Så er det altså fantastisk at være mor!

Åh hvor er jeg dog glad på dine vegne.. :biglove

Edit: så du havde skrevet igen, og krydser selvfølgelig fingre for at det bliver bedre igen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har skreget fuldstændig utrøstelig siden jeg skrev (ved da heller ikke hvad jeg tænkte på), han er totalt overtræt men nægter at sove. Har prøvet at putte ham i barnevognen tre gange og nu gider jeg simpelthen ikke forsøge mere :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår ville i ringe til lægen?

Min baby som lige har haft RS virus... Er nu rigtig snottet, og hoster kraftigt måske 2 gange i timen.. Han spiser ikke helt så meget som normalt men han har trods alt appetit og melder sig selv.. Og han har fint overskud til både at smile og pludre efter måltiderne... Han har gylpet maden op en enkelt gang idag.. Ville i bare fortsætte med at holde øje eller ville i ringe??

Vi har rejst hele dagen forsvar komme hjem fra Bornholm.. Og jeg kan mærke at jeg er brugt, og at jeg ikke rigtig har lyst til at byde baby mere tid i autostol idag.. Og samtidigt kan jeg ikke finde ud af om jeg bær eller ikke bør ringe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår ville i ringe til lægen?

Min baby som lige har haft RS virus... Er nu rigtig snottet, og hoster kraftigt måske 2 gange i timen.. Han spiser ikke helt så meget som normalt men han har trods alt appetit og melder sig selv.. Og han har fint overskud til både at smile og pludre efter måltiderne... Han har gylpet maden op en enkelt gang idag.. Ville i bare fortsætte med at holde øje eller ville i ringe??

Vi har rejst hele dagen forsvar komme hjem fra Bornholm.. Og jeg kan mærke at jeg er brugt, og at jeg ikke rigtig har lyst til at byde baby mere tid i autostol idag.. Og samtidigt kan jeg ikke finde ud af om jeg bær eller ikke bør ringe..

Jeg ville vente så længe han melder sig og er glad og nem at kontakte. Men er du bekymret så er det bedre at ringe og få det afklaret så du kan ha ro i sindet. god bedring til den lille :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille Nohr er så ked så ked :( Han har ikke spist siden klokken 17 (han plejer ellers en gang i timen her sen eftermiddag/tidlig aften). Han søger helt vildt, men skriger som en gal så snart han for fat.

Han vil ikke ligge selv, og kun bæres på bestemte måder. Jeg måtte vippe ham i søvn (uden mad) i mine arme, for første gang i hans lille liv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er meget spændt på hvordan natten bliver, C har ikke lavet stort i dag og i går lavede hun 3 gange små klumper.

Til gengæld har hun i dag næsten intet spist og når hun har, har hun bøvset og gylpet efterfølgende. Det sidst har hun ikke gjort siden hun begyndte på fast føde. Så det tyder på hun er forstoppet, så vi skal have gang i Movicolen igen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart ville jeg bare holde øje :-)

du har ikke beskrevet noget jeg synes er bekymrende, heller ikke ud fra alder. Det som taler for at ringe, er hvis din mavefornemmelse siger at du skal ringe...

Følg hvad du føler og mærker i dig er det rigtige!

Som sagt, jeg synes bestemt intet at det du beskriver lyder bekymrende!

Jeg glemte at skrive at han har lidt mislyd i vejrtrækningen... Men tænker om ikke snottet bare er skyld i det... Jeg tror jeg ser det an til i morgen i hvertfald:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vente så længe han melder sig og er glad og nem at kontakte. Men er du bekymret så er det bedre at ringe og få det afklaret så du kan ha ro i sindet. god bedring til den lille :D

Jeg tror jeg slår koldt vand i blodet... Jeg troe bare det er angsten der sidder fra den oplevelse det var at han havde RS virus.

Tak for respons til dig og til just me:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille Nohr er så ked så ked :( Han har ikke spist siden klokken 17 (han plejer ellers en gang i timen her sen eftermiddag/tidlig aften). Han søger helt vildt, men skriger som en gal så snart han for fat.

Han vil ikke ligge selv, og kun bæres på bestemte måder. Jeg måtte vippe ham i søvn (uden mad) i mine arme, for første gang i hans lille liv :(

Øv :( Mon det er tigeren? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Mon det er tigeren? :unsure

Det er jo svært at vide! Jeg synes bare det virkede voldsomt for Tiger.

Han vågnede op her klokken 20 og da ville han heldigvis gerne spise lidt. Jeg synes ikke han spiste så længe, men det var i hvert fald uden skrig og skrål :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo svært at vide! Jeg synes bare det virkede voldsomt for Tiger.

Han vågnede op her klokken 20 og da ville han heldigvis gerne spise lidt. Jeg synes ikke han spiste så længe, men det var i hvert fald uden skrig og skrål :glad

Dejligt :) Håber på en god nat til jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er APPen Vidunderlige Uger 16 kr værd? Eller har i bare tilmeldt jer e-mail notifikation? Eller holder i bare selv øje med hvornår der er spring?

(Jeg har bogen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :) Håber på en god nat til jer :kiss

Tak søde :kiss jeg trænger også helt vanvittigt efterhånden! De der opvågninger med en times mellemrum er ret opslidende i længden.

Meeeeen jeg tror nu ikke det bliver i nat. Han sov 25 minutter her efter amning, så var han der igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er APPen Vidunderlige Uger 16 kr værd? Eller har i bare tilmeldt jer e-mail notifikation? Eller holder i bare selv øje med hvornår der er spring?

(Jeg har bogen)

Hmm... jeg fik den gratis. Jeg synes den er fin nok og meget sjov at have, jeg kan godt lide at læse om udvikling. Men når du har bogen er den overflødig tror jeg (jeg har ikke bogen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... jeg fik den gratis. Jeg synes den er fin nok og meget sjov at have, jeg kan godt lide at læse om udvikling. Men når du har bogen er den overflødig tror jeg (jeg har ikke bogen).

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg har også bogen og synes at appen er lidt overflødig. Det eneste jeg bruger den til er at se hvornår et spring starter/slutter men der kan man jo bruge en almindelig kalender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.