Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Eigil sover nu på tredje time - man bliver jo helt bekymret for ham - han plejer kun at sove til halv 12 - så alt hans mad bliver da godt nok rykket idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eigil sover nu på tredje time - man bliver jo helt bekymret for ham - han plejer kun at sove til halv 12 - så alt hans mad bliver da godt nok rykket idag

:ditto bare med Benjamin.. Ej men det er helt skørt :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med baby, der bare ikke vil spise fast føde? Hun er i dag 5 mdr og lukker munden hermetisk i :unsure Hun vil bare ikke have det og det begynder altså at bekymre mig lidt. Jeg kan ikke se hvordan det pludselig skulle vende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med baby, der bare ikke vil spise fast føde? Hun er i dag 5 mdr og lukker munden hermetisk i :unsure Hun vil bare ikke have det og det begynder altså at bekymre mig lidt. Jeg kan ikke se hvordan det pludselig skulle vende :(

Vi havde faktisk samme problem med Eigil da vi startede op, det vendte sig pludselig og ved ikke om det var et tilfælde men det ændrede sig den dag vi begyndte at give komælk i kop(selvom de nye anbefalinger siger at han ikke må få det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto bare med Benjamin.. Ej men det er helt skørt :huh

Meget skørt - ved ikke hvor mange gange jeg har været ude og kigge i barnevognen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom første tiger vist på besøg her. Ked tryghedssøgende baby der kun vil sove ved brystet. Det lykkedes mig dog at få tøj på for ti minutter siden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med baby, der bare ikke vil spise fast føde? Hun er i dag 5 mdr og lukker munden hermetisk i :unsure Hun vil bare ikke have det og det begynder altså at bekymre mig lidt. Jeg kan ikke se hvordan det pludselig skulle vende :(

Tag en pause, så er jeg sikker på det kommer :)

William var 5,5 måned da vi startede og det gik så fint. Hun kan leve på modermælk alene i mange måneder endnu, så ingen stress og jag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er Nohr bare ikke særlig god til at sove :( Han har taget 40 minutter, 40 minutter, 20 minutter og 40 minutter fordelt siden klokken 6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med baby, der bare ikke vil spise fast føde? Hun er i dag 5 mdr og lukker munden hermetisk i :unsure Hun vil bare ikke have det og det begynder altså at bekymre mig lidt. Jeg kan ikke se hvordan det pludselig skulle vende :(

Heller ikke hvis hun selv får lov til at fedte med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg slår koldt vand i blodet... Jeg troe bare det er angsten der sidder fra den oplevelse det var at han havde RS virus.

Tak for respons til dig og til just me:)

Det er så forståeligt. Det er altid svært hvornår man skal ha lægen ind over. Håber det hele er gået i sig selv og han har det godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan gylp godt lugte af mavesyre/opkast når de starter på grød? Eller er det opkast så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke hvis hun selv får lov til at fedte med det?

Så putter hun skeen i munden pr refleks og fortryder det bittert bagefter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så forståeligt. Det er altid svært hvornår man skal ha lægen ind over. Håber det hele er gået i sig selv og han har det godt :D

Han virker til at have det noget bedre idag heldigvis... Trods han har lidt mislyd når han trækker vejret, men tænker det bare er snottens skyld...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tur til Jylland i morgen. Holstebro helt nøjagtigt.

3.5 timer i bil. Puha.

Med overnatning på hotel. Spændende hvordan C klare dét

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han virker til at have det noget bedre idag heldigvis... Trods han har lidt mislyd når han trækker vejret, men tænker det bare er snottens skyld...

Det kan det nemt være. Det man skal holde øje med er om det sidder på lungerne fordi det er ikke godt. men kan jo sagtens være fra næsen. Det har min haft flere gange. Dejligt han er lidt bedre. Håber det fortsætter den rigtige vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med baby, der bare ikke vil spise fast føde? Hun er i dag 5 mdr og lukker munden hermetisk i :unsure Hun vil bare ikke have det og det begynder altså at bekymre mig lidt. Jeg kan ikke se hvordan det pludselig skulle vende :(

Ja vi har samme problem... Men det er begyndt at vende lidt nu. Men var nødt til forsigtigt at tvinge /narre skeen ind. Han ville ikke åbne munden men når jeg fik det ind ville han godt spise det. Efter nogle gange er det blevet bedre med at han gider åbne munden. Han skal bare lige lære at det er godt.

Kender godt bekymringen. Jeg starter på job om 2 mdr. så han skal jo til at spise andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det nemt være. Det man skal holde øje med er om det sidder på lungerne fordi det er ikke godt. men kan jo sagtens være fra næsen. Det har min haft flere gange. Dejligt han er lidt bedre. Håber det fortsætter den rigtige vej.

Jeg tænker at give lægen et besøg i næste uge hvis mislyden stadig er der da:) men jeg håber det er fra næsen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad egentlig vide hvad vi skal gøre med mad når hun bliver 6 mdr medmindre hun selv er begyndt at spise inden? :chin:

(Jeg har absolut ingen planer om at starte op på noget som helst uanset før hun er 6 mdr når hun i forvejen kæmper med så meget)

Min venindes tvillingesøsters tvillingepiger har begge ganespalte og skal fortsætte sondemad indtil de bliver opereret. Det er vidst tæt på deres 1års fødselsdag, at de skal det.

Skal Ester ikke opereres, eller hvordan fungerer det?

(Altså jeg aner vitterligt ikke en smule om det. Sorry)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har simpelthen så svært ved at finde ro til at sove. Han karter rundt, når han skal puttes, og det gør han faktisk også det meste af natten. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg kan hjælpe ham? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har simpelthen så svært ved at finde ro til at sove. Han karter rundt, når han skal puttes, og det gør han faktisk også det meste af natten. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg kan hjælpe ham? :unsure

Kugledyne?

Jeg overvejer det super meget til Nohr, han basker med arme og ben den halve nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil sov 4,5 time til formiddag, så han endte med ikke at sove eftermiddagslur. Men i stedet komme i seng lidt før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skal opereres når hun er ca halvandet, sandsynligvis. Der er snak om at hun måske på et tidspunkt skal have en mavesonde, fordi de ikke regner med at hun kommer helt til at undvære sondemad foreløbig, men at hun på et tidspunkt skal øve at spise.

Måske jeg skulle spørge lægen om det næste gang jeg snakker med hende :chin: altså, hvornår vil man igen prøve at introducere Ester til mad igennem munden, og vil det være mælk eller vil man begynde med fx grød som jo er tykkere?

Ja gør da det! Så kan du også bedre forberede dig på hvordan og hvorledes. Du må jo have tusinde tanker omkring det.

Er det rent teknisk muligt for hende at spise tænker du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kugledyne?

Jeg overvejer det super meget til Nohr, han basker med arme og ben den halve nat!

Tyngdepose har aldrig været et hit, så jeg er meget betænkelig ved at skulle bruge så mange penge på noget, som dybest set er et vildt skud i tågen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C kan sidde selv.

Har lige set ham gære det i mega lang tid.

Det var jeg slet ikke forberedt på.

Der var slet ingen tegn på det.

Og han er ikke engang 7 mdr .

Hmmm.

Mega chok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tyngdepose har aldrig været et hit, så jeg er meget betænkelig ved at skulle bruge så mange penge på noget, som dybest set er et vildt skud i tågen :unsure

Det kan jeg godt forstå! Jeg mener at man her i kommunen kan leje en kugledyne til prøvning. Det overvejer jeg, for Nohr sover virkelig elendigt :( og det er altså synd for ham!

Hvordan fungerer tyngdepose? Jeg kender det slet ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.