Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Er APPen Vidunderlige Uger 16 kr værd? Eller har i bare tilmeldt jer e-mail notifikation? Eller holder i bare selv øje med hvornår der er spring?

(Jeg har bogen)

Jeg har solgt bogen og købt appen. Meget mere overskuelig efter min mening...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er APPen Vidunderlige Uger 16 kr værd? Eller har i bare tilmeldt jer e-mail notifikation? Eller holder i bare selv øje med hvornår der er spring?

(Jeg har bogen)

Hvordan får du e-mail notifikationerne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan får du e-mail notifikationerne? :)

 

https://www.vidunderligeuger.dk/ - allernederst på siden :)

 

Tak til jer andre for svar - jeg tror jeg hopper over appen i første omgang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 5.20 Gunvor? Igen?

Oh dear god.... Jeg orker jo ikke engang at lave kaffe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kl 5.20 Gunvor? Igen?

Oh dear god.... Jeg orker jo ikke engang at lave kaffe...

:zzz

:ditto

Bare skift Gunvor ud med Albert :zzz

Og :kiss til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://www.vidunderligeuger.dk/ - allernederst på siden :)

Tak til jer andre for svar - jeg tror jeg hopper over appen i første omgang :)

Tak :) Jeg har også bogen fra Theo, men den ligger langt væk i en kasse. App'en har jeg ikke hentet, da jeg bliver nærig, når apps koster penge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 5.20 Gunvor? Igen?

Oh dear god.... Jeg orker jo ikke engang at lave kaffe...

Hvad tid går hun i seng? Lily har sovet 19-5 den sidste uges tid :zzz

I går lykkedes det os næsten at trække den til 20, og så sov hun faktisk til 6 i dag. Meget mere acceptabelt tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var oppe 4.30, og nu står jeg og overvåger barnevognen. Han sover, men så snart jeg går ind græder han. Når jeg går ud er der helt ro. Hvorfor, baby, hvorfor?!?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooog så er A meget vågen... En halv times lur er da også mere end rigeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tid går hun i seng? Lily har sovet 19-5 den sidste uges tid :zzz

I går lykkedes det os næsten at trække den til 20, og så sov hun faktisk til 6 i dag. Meget mere acceptabelt tidspunkt.

Hun er totalt grædefærdig af træthed kl 19, så kan næsten ikke se, hvordan vi skulle trække hende.

Men hvis jeg selv går i seng tidligt (kl 21) kan jeg sagtens stå op. Lige i går var den så 22 og så kniber det lidt med friskheden, når man også medregner de 2 øvrige amninger i løbet af natten.

Men er da gudskelov selv mega A-menneske. Det må være hårdt for B-menneskerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er totalt grædefærdig af træthed kl 19, så kan næsten ikke se, hvordan vi skulle trække hende.

Men hvis jeg selv går i seng tidligt (kl 21) kan jeg sagtens stå op. Lige i går var den så 22 og så kniber det lidt med friskheden, når man også medregner de 2 øvrige amninger i løbet af natten.

Men er da gudskelov selv mega A-menneske. Det må være hårdt for B-menneskerne :)

Dét er det! Altså hårdt for B-menneskerne ;) :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét er det! Altså hårdt for B-menneskerne ;) :zzz

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men måske det bliver vendt lidt nu med sommertid? Kan aldrig lure det halløj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været total forskånet for sygdom de sidste 7,5 måned og en forkølelse er ingenting ifht hvad andre tumler med - i know. Men puh min lille mand har været skidt det sidste halvandet døgn :( det er første gang han er syg udover vaccinefeber og lidt med tænderne. Tror det er bedre idag, men det er sgu svært at sige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tid går hun i seng? Lily har sovet 19-5 den sidste uges tid :zzz

I går lykkedes det os næsten at trække den til 20, og så sov hun faktisk til 6 i dag. Meget mere acceptabelt tidspunkt.

Sofie har også kørt 19:15-05:15 og jeg har været jævnt træt af det <_<

I går sov hun så faktisk først 20:15. Og vågnede alligevel 05:15 :prik

Jeg trak hende til 05:45 og så kom Søren og tog hende. Rimelig tiltrængt, når hun igen har været vågen maks hver anden time hele natten :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men måske det bliver vendt lidt nu med sommertid? Kan aldrig lure det halløj...

Jeg sætter min lid til sommertid! Og bliver sikkert farligt skuffet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kiggede jeg lige på vidunderlige uger-appen. Ville egentlig købe den - jeg har ikke bogen - men den har fået dårlige anmeldelser.

Jer der har den... Er den overhovedet noget ved? Eller skal jeg bare tilmelde mig det der nyhedsbrev TiaK nævner?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kiggede jeg lige på vidunderlige uger-appen. Ville egentlig købe den - jeg har ikke bogen - men den har fået dårlige anmeldelser.

Jer der har den... Er den overhovedet noget ved? Eller skal jeg bare tilmelde mig det der nyhedsbrev TiaK nævner?[/

Jeg har købt den, og er godt tilfreds med den... Da jeg havde købt den og tastet terminsdagen i den, så fortalte den mig at der var 3 dage tilbage af første spring:) når jeg åbner den nu fortæller den mig hvornår næste spring starter... Så ja jeg er godt tilfreds... Til de 16 kr den nu koster..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kiggede jeg lige på vidunderlige uger-appen. Ville egentlig købe den - jeg har ikke bogen - men den har fået dårlige anmeldelser.

Jer der har den... Er den overhovedet noget ved? Eller skal jeg bare tilmelde mig det der nyhedsbrev TiaK nævner?[/

Jeg har købt den, og er godt tilfreds med den... Da jeg havde købt den og tastet terminsdagen i den, så fortalte den mig at der var 3 dage tilbage af første spring:) når jeg åbner den nu fortæller den mig hvornår næste spring starter... Så ja jeg er godt tilfreds... Til de 16 kr den nu koster..

Hvad med oversættelsen? I anmeldelserne skriver de at det næsten er umuligt at læse, og det ved jeg vil irritere mig grænseløst, hvis det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ame="Annette S" post="965884" timestamp="1458895662"]

Hvad med oversættelsen? I anmeldelserne skriver de at det næsten er umuligt at læse, og det ved jeg vil irritere mig grænseløst, hvis det er

Det har jeg ikke bidt mærke i... Kan da lige studere det lidt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ame="Annette S" post="965884" timestamp="1458895662"]

Hvad med oversættelsen? I anmeldelserne skriver de at det næsten er umuligt at læse, og det ved jeg vil irritere mig grænseløst, hvis det er

Altså jeg kan ikke finde noget der er umuligt at læse.. Jeg kan læse og forstå alt om springene, og jeg synes det fremstår som meget dansk og sammenhængene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kan ikke finde noget der er umuligt at læse.. Jeg kan læse og forstå alt om springene, og jeg synes det fremstår som meget dansk og sammenhængene..

Enig. Den fortæller kort hvad der vil ske i springet, hvordan barnet typisk reagere og hvordan man hjælper barnet bedst. Og jeg forstår det også fint ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har både bogen og app´en. 

Man kan godt se, at det er automatisk oversat fra engelsk, men jeg forstår det altså fint alligevel og det kan jeg ikke hidse mig op over ;)

 

Jeg synes det er fint til lige at tjekke hvor mange dage der ca. er tilbage og hvornår det næste starter. Så er jeg fri for selv at regne det ud :P

 

Og så skriver den overskueligt i punktform hvilke evner de sandsynligvis tilegner sig og hvilke lege der evt. vil være gode. 16 kr. er jo ingen penge, så det kan jeg ikke blive nærig over. Og jeg er ellers temmelig sparsommelig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)

Så prøver jeg at købe den :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.