Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Rundede lige dagen igår af med at hælde kogende vand ud over min finger..... Så måtte kalde manden hjem fra job, ku ikke rigtigt tage mig af baby :( baby kvitterede dog med den bedste nat i mands minde, så det er heldigvis ikke kun skidt herfra :)

Det er virkelig ikke sjovt, men er du sådan lidt klodset anlagt? Det er ikke længe siden, du sidste kom til skade?

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op - har du været ved lægen så? Hvordan går det i dag?

 

Nej, jeg kølede i 3 timer inden sengetid og gik i seng med en pose isvand over hånden. Idag er den så kun rød og noget øm, så slipper vist for at skulle afsted - de gør ingenting medmindre der er blærer på. Men er sikker på den havde set noget anderledes ud, hvis ikke mi mand var kommet hjem fra job - det er svært at håndtere baby og en balje vand på samme tid :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig ikke sjovt, men er du sådan lidt klodset anlagt? Det er ikke længe siden, du sidste kom til skade?

:kiss

 

Jeg er mega klodset - godt observeret :P Min mand grinede også bare lidt da han kom hjem - mig med en pose ærter på hånden, en dyne imellem den og baby (han sku jo nødig blive kold) over og så sad jeg der og gav flaske. Da jeg sagde undskyld for sådan at forskrække ham, sagde han bare "Jeg vidste du var klodset da jeg giftede mig med dig - det er en del af charmen" :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rundede lige dagen igår af med at hælde kogende vand ud over min finger..... Så måtte kalde manden hjem fra job, ku ikke rigtigt tage mig af baby :( baby kvitterede dog med den bedste nat i mands minde, så det er heldigvis ikke kun skidt herfra :)

Av! Jeg håber det er bedre i dag. Men dejligt at J havde en god nat :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mega klodset - godt observeret :P Min mand grinede også bare lidt da han kom hjem - mig med en pose ærter på hånden, en dyne imellem den og baby (han sku jo nødig blive kold) over og så sad jeg der og gav flaske. Da jeg sagde undskyld for sådan at forskrække ham, sagde han bare "Jeg vidste du var klodset da jeg giftede mig med dig - det er en del af charmen" :biglove

Årh, søde mand! :kuller Og klodsede dig! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik resten af aftenen/natten? Hvad mistænker du, at det kan være? ( ikke at man altid ved det..) :kram

Altså han skreg i en halv times tid mere og gad så spise og sov så ok, med mad igen kl 5. Så ok nat, men hvor er det altså bare frustrerende med det skrigeri hver nat!

Det er væske i ørerne og problemer med maven - det er jeg næsten 100 på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså han skreg i en halv times tid mere og gad så spise og sov så ok, med mad igen kl 5. Så ok nat, men hvor er det altså bare frustrerende med det skrigeri hver nat!

Det er væske i ørerne og problemer med maven - det er jeg næsten 100 på :(

Måske et dumt spørgsmål, men ligger han med hovedet hævet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde Anita - dine ord gav mig virkelig tårer i øjnene.. Og jeg er lige præcis hende du beskriver. Jeg brugte det meste af eftermiddagen på at græde og være sur på August... Og bagefter fik jeg selvf pisse dårlig samvittighed - hvilket resulterede i en form for selvhad, og jeg har i forvejen været sur på mig selv, fordi jeg synes at jeg er en træls version af mig selv overfor Torben og til dels Elin...

Tusind Tak for dine ord :loveshower og de har faktisk været søde til at skrive efterfølgende til mig, som gør at jeg endnu mere har lyst til at kæmpe for at være med..,

Hvor er jeg glad for du kunne bruge historien til noget :kram2 Og dejligt med positive reaktioner :glad

PS. Jeg har lige set Ninas Mikkel sidde i fastvikkel og der sad han godt :) Måsske du kan få hende til st lære dig at binde den, hvis du køber en. Jeg fik ihvertfald god hjælp til min strækvikle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DP pædagogen har haft ringet omkring Julius plads. Hvad mon det nu er for noget :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av! Jeg håber det er bedre i dag. Men dejligt at J havde en god nat :D

 

Det er meget bedre dag - jeg slap vist virkelig billigt :) Ja, ovenpå en møg-dag var det virkelig rart med en god nat. Og total hygge-putte baby imorges. Idag er dejlig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babymand sov - uden stor kamp (som i, det tog ti min at ligge ham til) lur i halvanden time i formiddags. Pt sover han i sin barnevogn efter gåtur - normalt vågner han op i det den står stille. Selvom vi skal ud til svigerne og jeg ikke heeelt orker (ikke dem, bare andre folk generelt idag :rolleyes) - så er idag en god dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er fanget under en sovende baby... Hun skriger hvis jeg lægger hende... I dag kunne jeg godt bruge en vikle, af en art

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er fanget under en sovende baby... Hun skriger hvis jeg lægger hende... I dag kunne jeg godt bruge en vikle, af en art[/

Har i Tiger-besøg? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde - jamen det tror jeg helt sikkert også... Jeg har det nok bare sådan at jeg ik har lyst til at folk skal tænke sådan. Jeg ku rigtig godt tænke mig at prøve at føle at jeg har styr på det baby pjat - specielt fordi jeg ik følte det første gang. Jeg tvivlede så meget på mig selv som mor, fordi elin græd så meget. Denne gang havde jeg bare håbet på at det ku være anderledes...

Jeg ved godt at det lyder fjollet, når jeg læser det jeg har skrevet. Men jeg tror faktisk at det er sådan jeg har det...

Kan godt følge dine tanker og tror faktisk jeg selv ville tænke sådan, selvom det jo ikke er rationelt. Og har man sensitive børn, så er det bare en helt anden situation.

Og det at du skrev til din mødregruppe, at hvis August forsat reagerede så meget, så måtte du tænke på hans bedste og stoppe med at komme = så er du en rigtig god mor og har styr på al det babypjat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig skod for dig, selvom du jo selvf ikke kan gå rundt og ha så ondt... Gid du bare ku ta en pille og så gik det på magisk vis over af sig selv ;)

Ville ønske sådan en pille fandtes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget bedre dag - jeg slap vist virkelig billigt :) Ja, ovenpå en møg-dag var det virkelig rart med en god nat. Og total hygge-putte baby imorges. Idag er dejlig :wub

 

Årh, det lyder skønt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i Tiger-besøg? :kram

Jep + en voldsom forkølelse. Tigeren bør dog være væk indenfor 1-2 dage, så skal vi bare slås med forkølelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et dumt spørgsmål, men ligger han med hovedet hævet?

Jeps! Ret meget endda..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har fået vuggestueplads :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Albert har fået vuggestueplads :blink

Fedt! Fra hvornår?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du evt linke til den du har? Oplevede du også ned strækvikle at den hurtig bliver løs? Er det nemt nok at binde en fastvikle?

Jeg kan sagtens vise dig hvilken jeg har, men det vil som sådan ikke hjælpe dig, da det kommer an på person str osv fordi der netop ikke er stræk i.

Man skal lige øve sig lidt på at stramme rigtig, men det er altså ikke så svært (jeg mener, jeg har lært det :lolhit )

Men jeg vil meget gerne hjælpe dig, både med at finde den rigtige vikle og at lære at binde den, hvis du er interesseret. Men det skal vi nok tage i en pb eller en tråd for sig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Fra hvornår?

Fra behovsdato den 14/3-16 :yay Men vildt allerede at få det at vide :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra behovsdato den 14/3-15 :yay Men vildt allerede at få det at vide :blink

Vi har vist siden Julius var 1-2 uger hvor han sjal passes henne :D Og han starter 1/5-16

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vist siden Julius var 1-2 uger hvor han sjal passes henne :D Og han starter 1/5-16

Det er selvfølgelig fra 2016.

Tror også der er forskel på dp og vuggestue - med Edith fik vi det at vide 1,5 måned før start :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.