Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Nøj hvor jeg er træt af babygråd... På nær 15 min for lidt siden så har August grædt fra kl 17 og indtil nu... Og der er ingen tegn på at det stopper...

Puha hvor må det altså være sindsyg hårdt for jer alle :kram Håber snart det får ende, så I Lan få ro på til nat :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj hvor jeg er træt af babygråd... På nær 15 min for lidt siden så har August grædt fra kl 17 og indtil nu... Og der er ingen tegn på at det stopper...

:kram håber snart det bliver bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru mor, alina, Anita og Nina - hvor er i dejlige! ( håber ik at jeg har overset en..)

Jeg prøvede dit råd af alina - og uden at jinxe det, så er han faldet til ro på ammepuden efter noget sukkervand ... Tak for rådet alina - du er min helt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS elin er faktisk blevet utrolig go til at rumme det - men på dårlige dage kan hun slet ik rumme det, og siger også nogen gange "så hold nu mund August!!"

Men shit det er hårdt det her... Og jeg ved godt st tigerspring er hårdt for mange, men jeg synes at det er voldsomt når det står på så mange timer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru mor, alina, Anita og Nina - hvor er i dejlige! ( håber ik at jeg har overset en..)

Jeg prøvede dit råd af alina - og uden at jinxe det, så er han faldet til ro på ammepuden efter noget sukkervand ... Tak for rådet alina - du er min helt!

Åh det er jeg glad for at høre :biglove de brugte det bla på børneafdelingen hvor jeg var i praktik til at berolige når de sku stikkes. Og så længe man ikke bruger der dagligt sys jeg sgu det er helt okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er åbenbart kompliceret. Er sendt videre til akut modtagelsen da lægevagten og børnelægen ikke var sikre

 

Så var det da godt, at du tog af sted :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min chokolade var lækker og baby var sød resten af aftenen :yay

Det er altså også virkelig hyggeligt når de sover på en. Det bliver de jo bestemt ikke ved med at gide ;)

 

Dobbelt op på skønt! :D

 

Ja, jeg nyder det bestemt også :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg jinxede det... Fuck ... Sov nu barn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg jinxede det... Fuck ... Sov nu barn!

Tina, er du sikker på, at han ikke har ondt?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

opdatering om Eigil

Vi er hjemme igen. Da lægevagten ikke vidste om han skulle stikkes blev der ringet rundt til forskellige børnelæger og sygehuse for at finde ud af det. Vi blev sendt i akut modtagelsen da ingen vidste om vi skulle sendes fra Hjørring til Aalborg eller om Hjørring godt selv kunne klarer det.

Efter halvanden times venten, finder de ud af at han skal stikkes, dog ikke med stivkrampe(det er han ikke gammel nok til) men med noget andet immunforstærkende stats jeg ikke kan huskehcad de kaldte.

Vi kommer ind på en stue med tre læger og to sygeplejersker, som skal stikke ham. De skal være så mange da han kan gå i chok af vaccinen, så for hurtig behandling af det. Men da der ikke skete noget efter den første halve time, fik vi udgangstilladelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg jinxede det... Fuck ... Sov nu barn!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg er træt af babygråd... På nær 15 min for lidt siden så har August grædt fra kl 17 og indtil nu... Og der er ingen tegn på at det stopper...

Åhh søde Tina! :kiss hold kæft jeg sys han prøver jer af, ham August!

Håber snart han finder ro til at sove i maaaange timer!

Edit! sukkervand er babys smertestillinde, så hvis han reagerer positivt på det, kan det altså godt tyde på at han har ondt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg er egentlig ik sikker på at han ik har ondt, men både Torben og jeg har snakket om at det virker så meget som den måde elin reagerede på tigerspring ... Og hun var endnu værre. Grunden til at jeg ik tror at det er fordi han har ondt, er fordi han blir ved med at falde i søvn og så pling slår han øjnene op - det er som om han bare ik kan falde i søvn. At han bare ik vil overgive sig... Men igen, det kan være svært at skelne det ene fra det andet.

Puha jeg håber virkelig at han tager en go lang stræk når han endelig falder i søvn... Det ville være synd for elin med to klatøjede forældre imorgen ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og 7 timer senere sov han...

Tak for kram og gode råd piger - over and out!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke mere. Leah sover så elendig om natten! Hvordan får man en baby til at sove mere end 2 timer?? Hun får flaske kl 23, kl 1 og kl 4 og står op kl 6...

Hun spiser ikke engang så tit om dagen! Hun får grød/mos 3-4 gange om dagen, og hun får en portion inden hun puttes kl 20..

Hvad gør man???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

opdatering om Eigil

Vi er hjemme igen. Da lægevagten ikke vidste om han skulle stikkes blev der ringet rundt til forskellige børnelæger og sygehuse for at finde ud af det. Vi blev sendt i akut modtagelsen da ingen vidste om vi skulle sendes fra Hjørring til Aalborg eller om Hjørring godt selv kunne klarer det.

Efter halvanden times venten, finder de ud af at han skal stikkes, dog ikke med stivkrampe(det er han ikke gammel nok til) men med noget andet immunforstærkende stats jeg ikke kan huskehcad de kaldte.

Vi kommer ind på en stue med tre læger og to sygeplejersker, som skal stikke ham. De skal være så mange da han kan gå i chok af vaccinen, så for hurtig behandling af det. Men da der ikke skete noget efter den første halve time, fik vi udgangstilladelse.

Godt de tog deres forholdsregler, selvom det kan virke lidt skræmmende som forælder. I får forhåbentlig en god nats søvn ovenpå den tur :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og 7 timer senere sov han...

Tak for kram og gode råd piger - over and out!

Jeg håber han stadig sover! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og 7 timer senere sov han...

Tak for kram og gode råd piger - over and out!

Håber virkelig i fik en god nat. Det fortjener i :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber han stadig sover! :kram

Tak hvor er det sødt af dig - han sover stadig, men vågnede op ved 5-tiden og var meget sulten og ked af det - så var lige et øjeblik bange for st han startede op igen. Men heldigvis faldt han til to efter flasken og jeg ku ligge ham igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkelig i fik en god nat. Det fortjener i :kram2

Tak søde alina - se svar ovenover :)

Lige et spørgsmål - hvordan reagerede jeres på sensilac? Vi er jo begyndt at gå lige så stille over på det fremfor nan ha, og jeg ved ik om det i virkeligheden er det han har reageret på - selvom det ikke virker til at han har ondt.

Han har nemlig fået en hel anden afføring - lidt a la som da jeg ammede ham og det på Nan ha var fuldstændig grønt og meget ildelugtende. Så umiddelbart virker sensilac til at være godt for maven. Og han har skidt et par gange i går ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Humøret er højt her fra morgenen af - heldigvis

HNuFxzC.jpg

i72XVM8.jpg

J8JvR28.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde alina - se svar ovenover :)

Lige et spørgsmål - hvordan reagerede jeres på sensilac? Vi er jo begyndt at gå lige så stille over på det fremfor nan ha, og jeg ved ik om det i virkeligheden er det han har reageret på - selvom det ikke virker til at han har ondt.

Han har nemlig fået en hel anden afføring - lidt a la som da jeg ammede ham og det på Nan ha var fuldstændig grønt og meget ildelugtende. Så umiddelbart virker sensilac til at være godt for maven. Og han har skidt et par gange i går ...

Han fik grøn allomin da vi skiftede, og det gav ham meget luft i maven. Så vi har faktisk primært oplevet at han fik ro af skiftet, og i overgangen var det tydeligt hvornår han fik hvad - han var mere rolig efter en sensilac-flaske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt de tog deres forholdsregler, selvom det kan virke lidt skræmmende som forælder. I får forhåbentlig en god nats søvn ovenpå den tur :kram2

Eigil har sovet fantastisk. Men mor her har ikke sovet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Humøret er højt her fra morgenen af - heldigvis

HNuFxzC.jpg

i72XVM8.jpg

J8JvR28.jpg

Hvor er han dejlig, selvom han frarøver jer jeres søvn og han skriger sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg er egentlig ik sikker på at han ik har ondt, men både Torben og jeg har snakket om at det virker så meget som den måde elin reagerede på tigerspring ... Og hun var endnu værre. Grunden til at jeg ik tror at det er fordi han har ondt, er fordi han blir ved med at falde i søvn og så pling slår han øjnene op - det er som om han bare ik kan falde i søvn. At han bare ik vil overgive sig... Men igen, det kan være svært at skelne det ene fra det andet.

Puha jeg håber virkelig at han tager en go lang stræk når han endelig falder i søvn... Det ville være synd for elin med to klatøjede forældre imorgen ...

Grunden til jeg spurgte er, at Immanuel har haft meget ondt, og det har gjort ham sensitiv, hvis det giver mening? Mht til Grøn afføring der lugter, lyder det som allergi :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.