Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Av! Det gør afsindigt ondt i mit højre bryst, når jeg ammer A. Det føles næsten som om der er nogen, der stikker knive ind i det og når jeg ikke ammer er det noget så ømt :'( Jeg er snart klar til at kaste håndklædet i ringen med det amning her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Av! Det gør afsindigt ondt i mit højre bryst, når jeg ammer A. Det føles næsten som om der er nogen, der stikker knive ind i det og når jeg ikke ammer er det noget så ømt :'( Jeg er snart klar til at kaste håndklædet i ringen med det amning her :(

Det kunne godt lyde som svamp - måske du lige skulle have tjekket det?

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av! Det gør afsindigt ondt i mit højre bryst, når jeg ammer A. Det føles næsten som om der er nogen, der stikker knive ind i det og når jeg ikke ammer er det noget så ømt :'( Jeg er snart klar til at kaste håndklædet i ringen med det amning her :(

Er det varmt? Det kunne være brystbetændelse?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt lyde som svamp - måske du lige skulle have tjekket det?

:kram :kram

Jeg har godt tænkt tanken! Puha, der er lang tid til mandag lige pludselig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det varmt? Det kunne være brystbetændelse?

:kram2

Hmm, det føles lidt varmt, men jeg er generelt en varm person, så jeg er lidt i tvivl om, om det bare er normal varme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Har det helt dårligt med at brokke mig når jeg nu har en der sover. Det ville bare være nemmere hvis de begge gjorde det.

Det skal du slet ik ha det dårligt over - for det giver dig jo ik mere søvn end os andre når du har to - det gør blot at du ik skal løbe i pendulfart...

Jeg passede et hold tvillinge drenge på 1 1/2 år som aldrig sov igennem - det var skisme hårdt ...

Så brok du løs sammen med os andre alt hvad du kan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du slet ik ha det dårligt over - for det giver dig jo ik mere søvn end os andre når du har to - det gør blot at du ik skal løbe i pendulfart...

Jeg passede et hold tvillinge drenge på 1 1/2 år som aldrig sov igennem - det var skisme hårdt ...

Så brok du løs sammen med os andre alt hvad du kan!

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Hvordan sidder han i den? Binde du den på, før du sætter ham i?

Julius har aldrig rigtig hængt i den og synes hovedet har været gemt godt væk og derved støttet godt..

Jeg binder den først og putter ham i bagefter. Det er camillats vikle - og jeg binder den sådan som hun viser på you tube...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er stukket af for at drikke sig lidt fuld med nogle gutter - fuldt fortjent. Jeg var noget brokken over det tidligere dog - men heldigvis endte han med at tage afsted (han er typen der ku finde på at blive hjemme for min skyld).

Og pt hygger jeg med sovende baby på brystet og snorkede hund ved siden af. Det er slet ikke så skidt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er stukket af for at drikke sig lidt fuld med nogle gutter - fuldt fortjent. Jeg var noget brokken over det tidligere dog - men heldigvis endte han med at tage afsted (han er typen der ku finde på at blive hjemme for min skyld).

Og pt hygger jeg med sovende baby på brystet og snorkede hund ved siden af. Det er slet ikke så skidt :D

Årh, det lyder hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det lyder hyggeligt :D

 

Det var det også :kuller At han så har været lidt knotten siden, ham den lille, det er så en helt anden side af sagen :rolleyes

Men jeg har lidt chokolade i køleskabet og om en time, halvanden bliver han lagt til natten og så er alt godt igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med en ihærdig indsats har jeg fået August til at sove to lure i bv - med meget vuggen osv..

Til gengæld har han nu skreget siden kl 17... Puha jeg synes at det er hårdt at høre på. Han tager virkelig de tigerspring til sig.. Jeg ved godt at der er to dage tilbage, men havde håbet på, nu hvor han startede før tid, at han så ville stoppe før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med en ihærdig indsats har jeg fået August til at sove to lure i bv - med meget vuggen osv..

Til gengæld har han nu skreget siden kl 17... Puha jeg synes at det er hårdt at høre på. Han tager virkelig de tigerspring til sig.. Jeg ved godt at der er to dage tilbage, men havde håbet på, nu hvor han startede før tid, at han så ville stoppe før...

 

Åh, jeg tænkte just det samme igår hvor vi havde vildt hys skrig-baby hjemme ved svigerne (og nej - ingen kolik. Det er sjovt nok standard spørgsmålet når han græder :rolleyes) - hvorfor satan stopper de ikke før tid, når de starter før tid?! :prik

Men dejligt med to gode lure tidligere :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyldre mor her er på vej til vagtlægen med Eigil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyldre mor her er på vej til vagtlægen med Eigil.

Hva så da? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyldre mor her er på vej til vagtlægen med Eigil.

Man skal altid følge sin mavefornemmelse og hvis vagtlægen gerne ville se jer, er du bestemt ikke pyller :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han lå på gulvet og så ville vores hun gå forbi ham. Og ved et uheld ramte hunden med en klo lige i panden på Eigil og der gik hul.

Eller han har en hudafskrabning. Og så fik min svigermor mig helt op og kører, på grund af stivkrampevaccination. Om det er nødvendigt når han "bare" er blevet kradset af hunden. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det også :kuller At han så har været lidt knotten siden, ham den lille, det er så en helt anden side af sagen :rolleyes

Men jeg har lidt chokolade i køleskabet og om en time, halvanden bliver han lagt til natten og så er alt godt igen ;)

Jeg håber du sidder og nyder din chokolade lige nu :D

Jeg har en sovende baby på maven og har virkelig svært ved at lægge ham fra mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han lå på gulvet og så ville vores hun gå forbi ham. Og ved et uheld ramte hunden med en klo lige i panden på Eigil og der gik hul.

Eller han har en hudafskrabning. Og så fik min svigermor mig helt op og kører, på grund af stivkrampevaccination. Om det er nødvendigt når han "bare" er blevet kradset af hunden. :unsure

Hmm, det ville jeg også være i tvivl om. Jeg tror, jeg havde gjort det samme som dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, det ville jeg også være i tvivl om. Jeg tror, jeg havde gjort det samme som dig!

Det er åbenbart kompliceret. Er sendt videre til akut modtagelsen da lægevagten og børnelægen ikke var sikre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber du sidder og nyder din chokolade lige nu :D

Jeg har en sovende baby på maven og har virkelig svært ved at lægge ham fra mig :rolleyes

Min chokolade var lækker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg er træt af babygråd... På nær 15 min for lidt siden så har August grædt fra kl 17 og indtil nu... Og der er ingen tegn på at det stopper...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er åbenbart kompliceret. Er sendt videre til akut modtagelsen da lægevagten og børnelægen ikke var sikre

Godt du tog afsted :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg er træt af babygråd... På nær 15 min for lidt siden så har August grædt fra kl 17 og indtil nu... Og der er ingen tegn på at det stopper...

Årh, stakkels jer allesammen! :kiss Hvad siger Elin egentlig til at han græder så meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg er træt af babygråd... På nær 15 min for lidt siden så har August grædt fra kl 17 og indtil nu... Og der er ingen tegn på at det stopper...

Det gør bare så ondt når de græder :( Du har sikkert prøvet alt og er total træt af gode råd - men sukkervand har hjulpet nogle gange ved J, når han har været værst.

Mange tanker til jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.