Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Var ved lægen i dag. M fik igen stor ros og navlen blev penslet uden problemer

Mit 8 ugers tjek gik knap så godt og det ender formentlig med henvisning til gyn og operation om 3 måneder øv!

 

Dejligt med ros til M :)

Men det lyder ikke godt med dig? Øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker dine lange svar :)

Jeg sagde tidligere i dag, at jeg var ked af, han ikke havde A som absolutte førsteprioritet. Det mener han så, at han har :blink Det siger mig noget om, hvor langt vi er fra hinanden lige nu. Hvis jeg sagde, jeg var skuffet over ham som far og mand, ville det være voldsomt konfliktoptrappende. Han ville mildest talt blive gal.

Det var bestemt heller ikke et foreslag at skulle sige det, men det var sådan jeg havde det. Min mand blev naturligvis rigtig rigtig ked af det - men det havde virkelig ikke nyttet at blive hverken vred eller trykkende, jeg var nået til opgivet og skuffethed.

Det er sgu utroligt med de mænd at de intet ser :(

Jeg regnede heller ikke med skilsmisse nogensinde var en mulighed, men jeg ville ikke finde mig i at M blev nedprioriteret, hun skulle og skal ikke vokse op og hige efter sin fars opmærksomhed hvis ikke han vil give den. Mig må han nedprioriterer alt det han vil, men hende vovede han at såre som han har sårer mig. (Det er et tilbagevendende problem og konflikt fra vores forhold, at han har været hamrende egoistisk, og har før overvejet at afslutte forholdet, og det ved han).

Nåh anyways. Ingen tvivl om at søvnmangel og "besværlig" baby = ekstra hyper følsom og sort seer (mig ihvertfald) = "træden ved siden af" er tusinde gange værre og hårde og mere personligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min lille tut er 10 måneder på fredag. Hun rejser sig op ad alting, kravlet ind i opvaskemaskinen, ud ad badekarret og prøver ihærdigt at kravle op i sofaen. Hun er hurtig som en Ninja og fræk som en slagter hund. Hendes øjne er fuld af spilopper og narrestreger. Hun er gavmild med grin og smil. Hun elsker at gynge vildt på sin gyngehest, sidde i sin lænestol med sine bamser, synge sange og musik samt sit legemad.

Hun hviner når jeg cykler hende i dagpleje og klapper mig på numsen, så jeg skal kører hurtigere. Hun er bare blevet så god til at tygge og spise mad og drikke af kop i den her Tiger. I aften rå åd hun rosenkål, porre, kartoffel skiver og entrecote, jo jo aflever bøffen mor :P

Vi skal huske at lukke brættet/låget på toilet eller er hun der fluks og propper hænderne i vandet.

Hun siger tydeligt mam mam når hun er sulten og når det er mad hun er ekstra vild med. Hun siger tak til alt og hele tiden og igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min lille tut er 10 måneder på fredag. Hun rejser sig op ad alting, kravlet ind i opvaskemaskinen, ud ad badekarret og prøver ihærdigt at kravle op i sofaen. Hun er hurtig som en Ninja og fræk som en slagter hund. Hendes øjne er fuld af spilopper og narrestreger. Hun er gavmild med grin og smil. Hun elsker at gynge vildt på sin gyngehest, sidde i sin lænestol med sine bamser, synge sange og musik samt sit legemad.

Hun hviner når jeg cykler hende i dagpleje og klapper mig på numsen, så jeg skal kører hurtigere. Hun er bare blevet så god til at tygge og spise mad og drikke af kop i den her Tiger. I aften rå åd hun rosenkål, porre, kartoffel skiver og entrecote, jo jo aflever bøffen mor :P

Vi skal huske at lukke brættet/låget på toilet eller er hun der fluks og propper hænderne i vandet.

Hun siger tydeligt mam mam når hun er sulten og når det er mad hun er ekstra vild med. Hun siger tak til alt og hele tiden og igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for påmindelsen om, hvorfor man går i gennem så meget bøvl i starten ;) :kuller

Mie lyder fuldstændig fantastisk :wub

:kiss hun er fuldstændig fantastisk ❤️ Men hun kan dæleme drive mig til vanvid når hun for 50. Gang sætter sig op i barnevognen og griner og græder i en sammenblanding af træthed, men jeg vil da lege med dig mor, og verden er alt for spændende at sove fra ;)

Men den kærlighed hun giver en - er bare helt ubeskrivelig. At være mor er en milliard gange bedre end jeg nogensinde havde forestillet mig - og tusind gange hårde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på fra mobilen, så kan ikke multiquote. Alina og barbamama.

Nej det er noget værre rod. Fik en 2. Grads bristning ved fødslen. Selve muskelsyningerne er helet fint, men der er en syning i slimhinden, hvor der er dannet en slimhindefold i syningen og det gør vildt ondt og hæmmer i den grad.

Det er bare så bittert, når syningerne og alt andet ellers var helet så pænt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SDB hun er altså også bare skøn din M og lyder til at kunne Tusind frække ting Haha. ..og ja gu er det hårdt at være mor men altså os samtidig det bedste i verden med det de små giver igen.

Hvad angår forhold så har min mand og jeg også haft MANGE ture hvor jeg har måtte kridte banen op for hvordan vores liv som forældre skal være og hvad der er vigtigt og ikke vigtigt hvis vi skal blive sammen som par.

Jeg har mange gange overvejet at jeg faktisk har alt hus..to biler snart to drenge og en fantastisk svigerfamilie og ikke mindst min egen lille familie samt at vi har nogle gode venner og så Self at jeg har manden i mit liv...men stadig kan føle mig bund ulykkelig og dermed tænke om det ikke var bedre at være single mor og ikke have alle de ting men derimod være fuldt lykkelig...grunden til vi stadig er sammen er nok i bund og grund fordi vi jo ikke vil undvære hinanden og fordi vi har en fælles drøm om hvordan familie livet skal blive med tiden ;-)

Nå kunne skrive side op og side ned om det...men faktum er at kommunikation er vejen frem hvad enten det er med store bogstaver eller stille og roligt eller i et kæmpe skænderi whatsoever...

Så SDB kender lige præcis det du og din mand har været i...og Fru A kram til dig og hold ud med søvnen....så kan du og din mand også bedre kommunikere uden at være milevis fra hinanden i forskellige situationer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde lille skat - det er ikke kl 3 du behøver prale med hvor dygtig du er til at pludre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde lille skat - det er ikke kl 3 du behøver prale med hvor dygtig du er til at pludre :rolleyes

E gjorde præcis det samme <_< :zzz :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på fra mobilen, så kan ikke multiquote. Alina og barbamama.

Nej det er noget værre rod. Fik en 2. Grads bristning ved fødslen. Selve muskelsyningerne er helet fint, men der er en syning i slimhinden, hvor der er dannet en slimhindefold i syningen og det gør vildt ondt og hæmmer i den grad.

Det er bare så bittert, når syningerne og alt andet ellers var helet så pænt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja... ikke alle nætter er lige gode! - har vist sammenlagt sovet 3-4 timer i ammestolen i nat :blush

Men fuck det! - Min lille pige skal starte i dagpleje i dag! :o :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja... ikke alle nætter er lige gode! - har vist sammenlagt sovet 3-4 timer i ammestolen i nat :blush

Men fuck det! - Min lille pige skal starte i dagpleje i dag! :o :boo

Håber i får en go start på dagpleje idag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja... ikke alle nætter er lige gode! - har vist sammenlagt sovet 3-4 timer i ammestolen i nat :blush

Men fuck det! - Min lille pige skal starte i dagpleje i dag! :o :boo

Held og lykke med i dag Sara :loveshower :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige forsøgt at selv-veje E og det ser ud til, at hun har TABT sig 100 gram siden D. 22. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i svømmehallen idag for første gang :) Glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige forsøgt at selv-veje E og det ser ud til, at hun har TABT sig 100 gram siden D. 22. :boo

Husk at forskellige vægte vejer forskelligt! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja... ikke alle nætter er lige gode! - har vist sammenlagt sovet 3-4 timer i ammestolen i nat :blush

Men fuck det! - Min lille pige skal starte i dagpleje i dag! :o :boo

Wow hvor vildt Sara håber at i får en god første dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i svømmehallen idag for første gang :) Glæder mig :)

Uh lækkert- god fornøjelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at forskellige vægte vejer forskelligt! :kiss

Tak ja jeg ved det. Men puha altså :( Har i forvejen haft fornemmelsen af, at der var for lidt her det sidste døgns tid og så trøsken oveni.

Men hun er jo glad, vågen, sover i lange stræk, græder ikke, tisser... Jeg forstår det bare ikke :unsure

Men nu har vi fået en tid ved lægen idag ang trøsken og så må vi jo høre...

Bliver bare så bange for, om hun skal på MME istedet, det har jeg bare virkelig ikke lyst til :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige forsøgt at selv-veje E og det ser ud til, at hun har TABT sig 100 gram siden D. 22. :boo

Var det også på jeres egen vægt? Ellers kan du jo bruge til hat! :kram

Edit: fint at du har fået en tid ved lægen og så kan du få lidt ro :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle input om forhold :biglove Jeg prøver at lade den ligge nu, for det gør vist ikke noget godt med så meget fokus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ja jeg ved det. Men puha altså :( Har i forvejen haft fornemmelsen af, at der var for lidt her det sidste døgns tid og så trøsken oveni.

Men hun er jo glad, vågen, sover i lange stræk, græder ikke, tisser... Jeg forstår det bare ikke :unsure

Men nu har vi fået en tid ved lægen idag ang trøsken og så må vi jo høre...

Bliver bare så bange for, om hun skal på MME istedet, det har jeg bare virkelig ikke lyst til :boo

Hun behøver ikke komme på MME, hvis du ikke ønsker det. Gylper hun stadig meget?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på fra mobilen, så kan ikke multiquote. Alina og barbamama.

Nej det er noget værre rod. Fik en 2. Grads bristning ved fødslen. Selve muskelsyningerne er helet fint, men der er en syning i slimhinden, hvor der er dannet en slimhindefold i syningen og det gør vildt ondt og hæmmer i den grad.

Det er bare så bittert, når syningerne og alt andet ellers var helet så pænt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik den ikke længere - 7,5 uger gammel og vi har officielt haft en møgnat.. De der små arme og ben holder ham meget vågen :( og så krydrede vi den lige med at tisse igennem i mor og fars seng oveni.. :prik kaffe tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige forsøgt at selv-veje E og det ser ud til, at hun har TABT sig 100 gram siden D. 22. :boo

Håber lægen kan give lidt ro :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.