Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det var virkelig også hyggeligt :) og vi fortsatte hyggen med far resten af dagen, med shopping, besøg på restaurant Rasmus klump, masser af leg, Mie der helt uhørt faldt i søvn i bilen og så ovenikøbet kunne flyttes over i barnevogn og sov videre i halvanden Time :O så vi fik gjort en masse rent. Mer leg og hygge og utrolig nok nem putning til nat :O

Alt i alt helt fantastisk vidunderlig dag i den lille familie :) glæder mig til endnu en hjemme dag imorgen og så weekend :yay

Hvor lyder det altså bare fantastisk! :loveshower :yay

Gad vide, om det er dp, det gør så positiv en indvirkning på søvnen? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor lyder det altså bare fantastisk! :loveshower :yay

Gad vide, om det er dp, det gør så positiv en indvirkning på søvnen? :chin:

Hun har sovet ad h til i dp ;) hun sover bedre lure de dage hun er hjemme utrolig nok. Men vi har arbejdet meget på at øve fald i søvn selv og virkelig trække det med at putte til lur, til hun ikke kan mere, netop fordi vi ikke gider kæmpe.

Tror oprigtigt talt bare Idag har været en del held med så god og dejlig alt har været. Samt lidt mere ro på Tiger fronten pt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo det er derfor Bk er så fantastisk men jeg bliver skisme så taknemmelig og rørt over den måde man hjælper hinanden på herinde... Hvilke vikler har du egentlig? For jeg overvejer lidt en anden type end den strækvikle jeg har lånt af camillat herinde fra... Har du gode erfaringer med fastvikler?

Æææælsker min fastvikle :biglove

går faktisk og pønser på at købe en mere (den jeg helst vil have er bare DYR)

FV har jo også den fordel at man kan bære flere kg og på ryg når de bliver ældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle man da tro. Begge mine trolde er gået kolde så nu sidder jeg bare og venter på at den store sover så jeg kan komme ud og vaske op. Krydser fingre for en rigtig god nat så hun er frisk til dp i morgen. Er lidt misundelig, vi står stadig nr 19 & 20 på ventelisten (reelt 11 &12) så det har stadig lange udsigter med plads...

wow :blink det var sq en lang venteliste! hvornår har i reelt behov?

hun gik kold 20.15...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har sovet ad h til i dp ;) hun sover bedre lure de dage hun er hjemme utrolig nok. Men vi har arbejdet meget på at øve fald i søvn selv og virkelig trække det med at putte til lur, til hun ikke kan mere, netop fordi vi ikke gider kæmpe.

Tror oprigtigt talt bare Idag har været en del held med så god og dejlig alt har været. Samt lidt mere ro på Tiger fronten pt ;)

Nå.. Hehe! Så er det i hvert fald ikke det ;)

Men det er fedt, når ens hårde arbejde bærer frugt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wow :blink det var sq en lang venteliste! hvornår har i reelt behov?

hun gik kold 20.15...

Vi startede som 65 & 66 og har skrevet behov 15/10 men kan reelt vente til 1/12 senest.

Ja det er en "fornøjelse" at bo i København... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede som 65 & 66 og har skrevet behov 15/10 men kan reelt vente til 1/12 senest.

Ja det er en "fornøjelse" at bo i København... :unsure

Den 15/10 er jo lige om lidt! :o håber godt nok at der snart kommer lidt ryk i den liste!

Vestjylland Lene! - vestjylland ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 15/10 er jo lige om lidt! :o håber godt nok at der snart kommer lidt ryk i den liste!

Vestjylland Lene! - vestjylland ;)

Jeg har snakket med lederen og ved de skal rykke 14 børn inden nytår så det går nok... Skal jo først starte arbejde senest 11/12.

Og nu har jeg jo gudskelov lige fået afklaret at mit arbejde bliver i København så tror bare at vi bliver :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er simpelthen træt af at de 2 gange vi haft mødregruppe, at der har August bare skreget.. Jeg fucking hader at jeg igen skal stå og føle mig som en dårlig mor, fordi mit barn græder sådan.. Og i dag føler jeg det... Og alligevel ik, for jeg ved jo godt at det er pga tigerspring... Men jeg alligevel godt allerede føle at jeg er hende med barnet der græder... Og det har jeg bare ik lyst til ...

Lige nu har jeg bare slet ik mod på at komme afsted igen..

Hvor ærgerligt du føler sådan :kram2

Er sikker på, at ingen i din mødregruppe tænker dårligt om det. Forestiller mig mere de føler med dig - sådan har jeg det i hvertfald ift en fra min mødregruppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ej hvor må det have været en kold klud i hovedet at få at vide... For det er da bestemt ikke det fedeste at sku opereres dernede. Ej hvor er det synd for dig! :kram

Tak for kram ☺️

Ja det var virkelig bare skod

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snakket med lederen og ved de skal rykke 14 børn inden nytår så det går nok... Skal jo først starte arbejde senest 11/12.

Og nu har jeg jo gudskelov lige fået afklaret at mit arbejde bliver i København så tror bare at vi bliver :p

Argh øv! sys godt i kunne flytte herover ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh øv! sys godt i kunne flytte herover ;)

Tak :kiss ville også gerne møde alle jer Jyllands piger, men tror at det passer os bedst at blive boende her ovre på Djævleøen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss ville også gerne møde alle jer Jyllands piger, men tror at det passer os bedst at blive boende her ovre på Djævleøen...

Det er så i orden! - gad godt at jeg kunne tage en uge til Amager (min moster) og så få mødt nogle af alle jer skønne Kjøvenhavner piwer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skrige baby igen! I snart en time - jeg bliver siiiiiindssyg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov så Leah!!!! Orker det ikke... En ting er hun normalt sover elendigt. Men der plejer jeg trods alt at kunne få bare lidt søvn...savner mine få timers sammenhængende søvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rundede lige dagen igår af med at hælde kogende vand ud over min finger..... Så måtte kalde manden hjem fra job, ku ikke rigtigt tage mig af baby :( baby kvitterede dog med den bedste nat i mands minde, så det er heldigvis ikke kun skidt herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Tina, hvor er det synd August er så påvirket af tigerspring. Synes også det er en fin besked du har sendt. Håber de sender nogle søde kommentar afsted til sig. Det har du fortjent :kiss

Vi havde en i vores MG med Marius der skrev lignende og vi var hurtige til at fortælle hende der er plads til alle og heldigvis holdte hun ud trods en skrigende baby. Ellers havde vi nok ikke været sammen i svømmehallen med vores nr 2 idag ;) Hun har indrømmet hun tit er gået hjem med tårene løbende ned af kinderne. Det er så hårdt med en ked af det baby. Håber snart august kommer glad ud på den anden side :kram2

Tak søde Anita - dine ord gav mig virkelig tårer i øjnene.. Og jeg er lige præcis hende du beskriver. Jeg brugte det meste af eftermiddagen på at græde og være sur på August... Og bagefter fik jeg selvf pisse dårlig samvittighed - hvilket resulterede i en form for selvhad, og jeg har i forvejen været sur på mig selv, fordi jeg synes at jeg er en træls version af mig selv overfor Torben og til dels Elin...

Tusind Tak for dine ord :loveshower og de har faktisk været søde til at skrive efterfølgende til mig, som gør at jeg endnu mere har lyst til at kæmpe for at være med..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også i går :loveshower

Jeg har en helt almindelig fra MamasLife og en 4D derfra også. 4D er fantastisk! Man sveder slet ikke i den :yay

Jeg prøver at blive god til at binde som fastvikle, men jeg har ikke helt luret den endnu. Jeg indrømmer, jeg kun har øvet to gange. Men bassen er jo over 10 kg nu, så jeg burde binde som fast, men jeg foretrækker bare den traditionelle binding :)

Den der 4d er det fra ergo baby? Jeg skal lige ha tjekket noget forskelligt ud, for jeg ku godt tænke mig en anden - for synes hurtig at den bliver løs, efter at august har siddet i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æææælsker min fastvikle :biglove

går faktisk og pønser på at købe en mere (den jeg helst vil have er bare DYR)

FV har jo også den fordel at man kan bære flere kg og på ryg når de bliver ældre

Kan du evt linke til den du har? Oplevede du også ned strækvikle at den hurtig bliver løs? Er det nemt nok at binde en fastvikle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ærgerligt du føler sådan :kram2

Er sikker på, at ingen i din mødregruppe tænker dårligt om det. Forestiller mig mere de føler med dig - sådan har jeg det i hvertfald ift en fra min mødregruppe.

Tak søde - jamen det tror jeg helt sikkert også... Jeg har det nok bare sådan at jeg ik har lyst til at folk skal tænke sådan. Jeg ku rigtig godt tænke mig at prøve at føle at jeg har styr på det baby pjat - specielt fordi jeg ik følte det første gang. Jeg tvivlede så meget på mig selv som mor, fordi elin græd så meget. Denne gang havde jeg bare håbet på at det ku være anderledes...

Jeg ved godt at det lyder fjollet, når jeg læser det jeg har skrevet. Men jeg tror faktisk at det er sådan jeg har det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram ☺

Ja det var virkelig bare skod men altså har jo ondt 24/7, så vidste jo godt, at alt nok ikke var som det skulle. Men orker bare ikke, at der skal ske mere Down there, så pt kan jeg hverken overskue de 2-3 måneders ventetid eller operation

Det er virkelig skod for dig, selvom du jo selvf ikke kan gå rundt og ha så ondt... Gid du bare ku ta en pille og så gik det på magisk vis over af sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skrige baby igen! I snart en time - jeg bliver siiiiiindssyg!!

Hvordan gik resten af aftenen/natten? Hvad mistænker du, at det kan være? ( ikke at man altid ved det..) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov så Leah!!!! Orker det ikke... En ting er hun normalt sover elendigt. Men der plejer jeg trods alt at kunne få bare lidt søvn...savner mine få timers sammenhængende søvn!

:kram det lyder hårdt med det søvn for tiden ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rundede lige dagen igår af med at hælde kogende vand ud over min finger..... Så måtte kalde manden hjem fra job, ku ikke rigtigt tage mig af baby :( baby kvitterede dog med den bedste nat i mands minde, så det er heldigvis ikke kun skidt herfra :)

Hold da op - har du været ved lægen så? Hvordan går det i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der 4d er det fra ergo baby? Jeg skal lige ha tjekket noget forskelligt ud, for jeg ku godt tænke mig en anden - for synes hurtig at den bliver løs, efter at august har siddet i den.

Nej, den er også fra MamasLife. Den skal virkelig bindes stramt for ikke at blive alt for løs hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.