Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Tusind tak Maria, Tina og Lene!

lige nu sidder jeg og nyder roen, for om et kvarter traver vi mod Inga.... har forberedt grød og rugbrød så vi kan spise med til frokost og så smutter vi hjem igen derefter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker elsker ELSKER min læge! Det tog ham ca. 7 minutter at:

- Give mig fuldstændig ro i forhold til både vægt og trøske

- Konstatere at hun i hvert fald ikke er medicinkrævende og instruere mig i, hvad jeg skal gøre istedet

- Smigre mig ang. min egen vægt :D

Og alt sammen uden at vække E fra lur. :yay

Tusind tak for jeres kram og kloge ord også piger! I er guld værd, når paranoiaen melder sig :tak :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara: Vildt med Tyttebøvsen! Håber hun og du får en god dag :kram2

Skruk: Hun gylper stadig, men slet ikke så meget som i starten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har holdt den skønne M hjemme fra dagpleje igen Idag (hun var også hjemme tirsdag), dp mor er stadig syg. Og vi har bare hygget os max her til morgen. Leget, tømt opvasker, spist lækker morgenmad, sat en vask over, været i bad sammen, hoppet på den gnavne trold for at se om den ville op (det ville den ikke ;) ), leget mere og nu blev hun lagt i barnevogn og lagde sig bare til at sove = fuldstændig uhørt adfærd fra hendes side af :O :yay

Hvis dp er syg imorgen, så tager vi endnu en hygge dag :) vi nyde det max mens jeg kan. Puh barsel slut om under en uge :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker elsker ELSKER min læge! Det tog ham ca. 7 minutter at:

- Give mig fuldstændig ro i forhold til både vægt og trøske

- Konstatere at hun i hvert fald ikke er medicinkrævende og instruere mig i, hvad jeg skal gøre istedet

- Smigre mig ang. min egen vægt :D

Og alt sammen uden at vække E fra lur. :yay

Tusind tak for jeres kram og kloge ord også piger! I er guld værd, når paranoiaen melder sig :tak :lovebk

Godt du fik ro på søde Mette mor. Frk E er jo en pragt baby og du er dygtig amme mama - stol på at I trives :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh øv altså!! :kram

Mega øv!

Tak for kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh hvor ærgerligt :( håber det når at gå iorden :kram2

Tak for kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik den ikke længere - 7,5 uger gammel og vi har officielt haft en møgnat.. De der små arme og ben holder ham meget vågen :( og så krydrede vi den lige med at tisse igennem i mor og fars seng oveni.. :prik kaffe tak!

Øv med dårlig nat og tosseri. Håber du fik en god kop kaffe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du fik ro på søde Mette mor. Frk E er jo en pragt baby og du er dygtig amme mama - stol på at I trives :kiss

Tak :kiss Jeg tror sgu aldrig, jeg kommer til at stole 100% på det :blush Men midlertidig og hurtigt genoprettet tillid er også ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har holdt den skønne M hjemme fra dagpleje igen Idag (hun var også hjemme tirsdag), dp mor er stadig syg. Og vi har bare hygget os max her til morgen. Leget, tømt opvasker, spist lækker morgenmad, sat en vask over, været i bad sammen, hoppet på den gnavne trold for at se om den ville op (det ville den ikke ;) ), leget mere og nu blev hun lagt i barnevogn og lagde sig bare til at sove = fuldstændig uhørt adfærd fra hendes side af :O :yay

Hvis dp er syg imorgen, så tager vi endnu en hygge dag :) vi nyde det max mens jeg kan. Puh barsel slut om under en uge :O

Det lyder så hyggeligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Jeg tror sgu aldrig, jeg kommer til at stole 100% på det :blush Men midlertidig og hurtigt genoprettet tillid er også ok :)

Godt at du fik ro.

Og din læge lyder så sød :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige forsøgt at selv-veje E og det ser ud til, at hun har TABT sig 100 gram siden D. 22. :boo

Har du vejet med eller uden stofble? Min SP gør med en stofble på 70 gram, så den skal man huske ved sammenligning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara: Vildt med Tyttebøvsen! Håber hun og du får en god dag :kram2

Skruk: Hun gylper stadig, men slet ikke så meget som i starten :)

Tusind tak søde!

hun tog første dag i stiv arm og er lige blevet puttet herhjemme... havde dog håbet på at hun faldt i søvn på turen hjem, men nej! - en lille tår babs, og hun gik ud som et lys på 5 min i barnevognen. Nu håber jeg hun tager en god lang lur! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er simpelthen træt af at de 2 gange vi haft mødregruppe, at der har August bare skreget.. Jeg fucking hader at jeg igen skal stå og føle mig som en dårlig mor, fordi mit barn græder sådan.. Og i dag føler jeg det... Og alligevel ik, for jeg ved jo godt at det er pga tigerspring... Men jeg alligevel godt allerede føle at jeg er hende med barnet der græder... Og det har jeg bare ik lyst til ...

Lige nu har jeg bare slet ik mod på at komme afsted igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er simpelthen træt af at de 2 gange vi haft mødregruppe, at der har August bare skreget.. Jeg fucking hader at jeg igen skal stå og føle mig som en dårlig mor, fordi mit barn græder sådan.. Og i dag føler jeg det... Og alligevel ik, for jeg ved jo godt at det er pga tigerspring... Men jeg alligevel godt allerede føle at jeg er hende med barnet der græder... Og det har jeg bare ik lyst til ...

Lige nu har jeg bare slet ik mod på at komme afsted igen..

Sådan er der INGEN, der tænker! Jeg er hende med barnet, der aldrig græder, og det er altså heller ikke nemt ift, hvad andre tænker. Jeg er sikker på, din mg mest af alt synes, det er synd for dig.

:kiss Og SKRID så Tiger! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er der INGEN, der tænker! Jeg er hende med barnet, der aldrig græder, og det er altså heller ikke nemt ift, hvad andre tænker. Jeg er sikker på, din mg mest af alt synes, det er synd for dig.

:kiss Og SKRID så Tiger! :klap

Tak tusind tak for det du skriver...

Åh jeg ville så gerne være hende med barnet der aldrig græder...

Det er så stressende at stå med et barn der bare græder og græder - og man har bare lyst til at tage hjem...

Men heldigvis så kender de godt til tigerspring nogen af dem, så jeg prøvede at forklare at han har været meget præget af dem... Jeg går bare og gruer for næste gang, for hvad hvis han skriger det også - der kan jeg ik bruge det som "undskyldning".. Men jeg er faktisk bange for at han ligesom elin er meget sensitiv - og derfor er det måske en kombi af Tiger og at han ik kan klare alle de indtryk og babygråd ... Og den er endnu sværere at forklare...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tusind tak for det du skriver...

Åh jeg ville så gerne være hende med barnet der aldrig græder...

Det er så stressende at stå med et barn der bare græder og græder - og man har bare lyst til at tage hjem...

Men heldigvis så kender de godt til tigerspring nogen af dem, så jeg prøvede at forklare at han har været meget præget af dem... Jeg går bare og gruer for næste gang, for hvad hvis han skriger det også - der kan jeg ik bruge det som "undskyldning".. Men jeg er faktisk bange for at han ligesom elin er meget sensitiv - og derfor er det måske en kombi af Tiger og at han ik kan klare alle de indtryk og babygråd ... Og den er endnu sværere at forklare...

Forstå mig ret, det er da mega fedt, at A aldrig græder, når vi er ude. Men så laver folk også hurtigt den der "du ved jo slet ikke, hvor hårdt det kan være at have et barn, for din er så nem". Man skal bare lade være med at dømme hinanden og lade sig dømme :)

Hvis søde, lille August viser sig at være lidt mere sensitiv, lærer du også at tackle det. A er det, og det behøver ikke være så skidt. Men det ved du jo alt om selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What a Day.. Lilleprutten vil gerne sove - men helst i mine arme. Der er rod i det ude på mit job (ved godt jeg er på barsel - men det her påvirker os alle og fylder altså) og jeg var derude til "krisemøde" for lidt siden. Oveni næsten ingen søvn. Godt min mand har weekend om lidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstå mig ret, det er da mega fedt, at A aldrig græder, når vi er ude. Men så laver folk også hurtigt den der "du ved jo slet ikke, hvor hårdt det kan være at have et barn, for din er så nem". Man skal bare lade være med at dømme hinanden og lade sig dømme :)

Hvis søde, lille August viser sig at være lidt mere sensitiv, lærer du også at tackle det. A er det, og det behøver ikke være så skidt. Men det ved du jo alt om selv ;)

Nej den kender jeg godt, for af en eller anden grund har August sovet rigtig godt når svigerforældrene er her ( han har også skreget - meget endda) men svigerfar blir ved med at sige ja så er det jo ingen sag at have en baby! Hallo svigerfar, jeg har lige for 5 min fortalt at han aldrig sover så godt og lige har skreget i 3 timer - men nej, lad os da bare sige at det er nemt!

Ligeledes siger svigerinden at børn jo bare græder ind imellem ... Øh no shit, kloge-åge men derfor er det da stadig hårdt, når man har et barn - endnu et barn, der åbenbart reagerer voldsomt på tigerspring og stimuli ....

Tak fordi du er så sød og forstående! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What a Day.. Lilleprutten vil gerne sove - men helst i mine arme. Der er rod i det ude på mit job (ved godt jeg er på barsel - men det her påvirker os alle og fylder altså) og jeg var derude til "krisemøde" for lidt siden. Oveni næsten ingen søvn. Godt min mand har weekend om lidt :(

Kæmpe kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej den kender jeg godt, for af en eller anden grund har August sovet rigtig godt når svigerforældrene er her ( han har også skreget - meget endda) men svigerfar blir ved med at sige ja så er det jo ingen sag at have en baby! Hallo svigerfar, jeg har lige for 5 min fortalt at han aldrig sover så godt og lige har skreget i 3 timer - men nej, lad os da bare sige at det er nemt!

Ligeledes siger svigerinden at børn jo bare græder ind imellem ... Øh no shit, kloge-åge men derfor er det da stadig hårdt, når man har et barn - endnu et barn, der åbenbart reagerer voldsomt på tigerspring og stimuli ....

Tak fordi du er så sød og forstående! :loveshower

Åh, den der med at andre spiller smart. Jeg ved hvor du kommer fra! Da jeg brokkede mig lidt til min svigermor sidst over at han var så svær at få til at sove om dagen, var hendes kommentar at 1) så sover han jo godt om natten (ja, med skrig og skrål i en time-halvanden forinden :prik) og 2) at vi jo skal huske de gerne må græde (ja - men at han græder fordi han er overtræt og vi ikke har formået at skærme ham, er ikke helt ok).

Kram til dig søde Tina :kram2 og tak for kram til mig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What a Day.. Lilleprutten vil gerne sove - men helst i mine arme. Der er rod i det ude på mit job (ved godt jeg er på barsel - men det her påvirker os alle og fylder altså) og jeg var derude til "krisemøde" for lidt siden. Oveni næsten ingen søvn. Godt min mand har weekend om lidt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak for kram :)

Han sover pt på tyvende minut - for sig selv og jeg har vedtaget at i aften kommer til at indeholde chokolade og min dyne så tidligt som muligt - ikke noget der er så skidt det ikke er godt for noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :)

Han sover pt på tyvende minut - for sig selv og jeg har vedtaget at i aften kommer til at indeholde chokolade og min dyne så tidligt som muligt - ikke noget der er så skidt det ikke er godt for noget ;)

Det lyder som en god plan. Håber at mødet gik godt.

Jeg har også været på den i dag med regeringens udflytningsplaner. Gudskelov slipper min afdeling men er helt drænet efter at have gået med frygten siden sommerferien...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god plan. Håber at mødet gik godt.

Jeg har også været på den i dag med regeringens udflytningsplaner. Gudskelov slipper min afdeling men er helt drænet efter at have gået med frygten siden sommerferien...

Mødet gik af dårligt - verdens bedste chef er officielt ude :( men jeg må bare trøste mig med der er 10 mdr til jeg ska tilbage og så håbe det er ok igen der. Tænker meget på mine kolleger pt -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.