Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Åh, er den dårlige dags-lur karma måske endelig ved at vende?

J sov 2 timer igår middag + nogle smålure senere. Det var sikkert blevet til mere, havde vi ikke skulle ud til mine forældre og spise.

 

Idag sku vi til lægen og have navlen penslet - lige midt i lur tid (vi har virkelig været heldige med vores planer i de her dage...). Han snuppede dog en halv time i autostolen, sådan helt "frivilligt" efterfølgende da vi sku handle. Og i disse minutter runder han en lur på 5 kvarter.. Det er virkelig fremskridt herhjemme :yay Han er også blevet gradvist mere og mere medgørlig om aftenen - hvor han ellers har været utrøstelig. Tør vi tro vi har knækket koden eller er det mon tiger på retur? :chin: Rart, er det hvertfald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh okay. Det kan jeg godt forstå så :D skidegodt så! Har hun så slet ikke ville acceptere andet end bryst/flaske hidtil?

Nope.. har kun kunne få meget lidt i hende udover babs. hun har virkelig rykket sig den sidste uge, og det er kun på tide! hun skal nemlig starte i DP på torsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt - og tak for info :)

Ja det er dejligt! Der er kommet mere lyd på ham og han dasker ud efter ting ... Hvordan hos jer? Har i mærket til nogle forandringer?

Altså ifølge sp er 300-400 g rigtig flot. 500 g er okay en enkelt uge, men ikke hver uge, da deres maver så ikke kan følge med.

Ej hvor skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, er den dårlige dags-lur karma måske endelig ved at vende?

J sov 2 timer igår middag + nogle smålure senere. Det var sikkert blevet til mere, havde vi ikke skulle ud til mine forældre og spise.

Idag sku vi til lægen og have navlen penslet - lige midt i lur tid (vi har virkelig været heldige med vores planer i de her dage...). Han snuppede dog en halv time i autostolen, sådan helt "frivilligt" efterfølgende da vi sku handle. Og i disse minutter runder han en lur på 5 kvarter.. Det er virkelig fremskridt herhjemme :yay Han er også blevet gradvist mere og mere medgørlig om aftenen - hvor han ellers har været utrøstelig. Tør vi tro vi har knækket koden eller er det mon tiger på retur? :chin: Rart, er det hvertfald :)

Ja uanset hvad, så er det da fantastisk :yay

Det er bare så tydeligt at god søvn i løbet af dagen medfører mindre pyller om aftenen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lækkert :yay

Åh, jeg har gjort det et par gange efterhånden - badet alene hjemme altså. Og måske skulle man gøre det noget mere -det er saftsuseme nogle lyn-bade jeg tager :lol Det føles lige vildt hver gang :p

Mega lækkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja uanset hvad, så er det da fantastisk :yay

Det er bare så tydeligt at god søvn i løbet af dagen medfører mindre pyller om aftenen

 

Jep.. Og nu savner jeg ham jo næsten - han sover endnu :P Men jeg skal holde mine fingre for mig selv. Don't wake the sleeping baby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega lækkert og ja det føles bare så vildt!

Ja det var heller ikke det længste bad her, men det lykkes :yay og lidt længere bade må komme senere hen

 

Det er en af de luksus'er jeg tager mig når min mand er hjemme - et lidt længere bad. Det kan gøre en kæmpe forskel for overskuddet, de der ti minutter der under bruseren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LIFF HAR SPIST GRØD!!!! :O :LOVESHOWER

Og 7 rugbrødshapsere!

jeg er SÅ glad.. kan næsten ikke få armene ned!

Fantastisk :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep.. Og nu savner jeg ham jo næsten - han sover endnu :P Men jeg skal holde mine fingre for mig selv. Don't wake the sleeping baby :D

Haha ja man kan virkelig komme til at savne dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :wee

Virkelig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LIFF HAR SPIST GRØD!!!! :O :LOVESHOWER

Og 7 rugbrødshapsere!

jeg er SÅ glad.. kan næsten ikke få armene ned!

Hvor er det da dejligt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er officielt den bedste dag herhjemme i lang tid - og det tør jeg godt sige selvom klokken knap er 19 endnu :yay

J har været til at få til at sove i løbet af dagen og har derfor været glad og opmærksom når han var vågen. Jeg har virkelig nydt min lille mand idag - og det er dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LIFF HAR SPIST GRØD!!!! :O :LOVESHOWER

Og 7 rugbrødshapsere!

jeg er SÅ glad.. kan næsten ikke få armene ned!

Hvor skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og spist grød igen her til aften :yay

Ikke så meget som til middag, men hun spiste! :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og spist grød igen her til aften :yay

Ikke så meget som til middag, men hun spiste! :wee

Tjuhej, hvor det går :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er officielt den bedste dag herhjemme i lang tid - og det tør jeg godt sige selvom klokken knap er 19 endnu :yay

J har været til at få til at sove i løbet af dagen og har derfor været glad og opmærksom når han var vågen. Jeg har virkelig nydt min lille mand idag - og det er dejligt :loveshower

Hvor er det dejligt at høre alina! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre alina! :yay

 

Ja, det er virkelig også en dejlig fornemmelse :yay Og sku det bare være en engangsforestilling, så er det ligemeget - de gode dage kommer aldrig skidt igen :)

Håber også at det snart vender lidt hjemme ved jer? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er virkelig også en dejlig fornemmelse :yay Og sku det bare være en engangsforestilling, så er det ligemeget - de gode dage kommer aldrig skidt igen :)

Håber også at det snart vender lidt hjemme ved jer? :kiss

Ja man skal nyde de gode dage! Dem har vi faktisk også haft her i weekenden - August Emil har været i perlehumør, og sovet rigtig godt... Men han har jo så også været syg, så det kan være derfor han har sovet godt. Men det er dejligt med en glad dreng, der sover godt. Håber at det kan fortsætte - og ikke kan være pga sygdom. Jeg elsker bare at han er så glad en dreng, som virker til at være ovre den værste første svære tid med forskellige udfordringer i form af mælkemave, appetitspring, flasketilvænning og ikke mindst de skide tigerspring...

Tak fordi du spørger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man skal nyde de gode dage! Dem har vi faktisk også haft her i weekenden - August Emil har været i perlehumør, og sovet rigtig godt... Men han har jo så også været syg, så det kan være derfor han har sovet godt. Men det er dejligt med en glad dreng, der sover godt. Håber at det kan fortsætte - og ikke kan være pga sygdom. Jeg elsker bare at han er så glad en dreng, som virker til at være ovre den værste første svære tid med forskellige udfordringer i form af mælkemave, appetitspring, flasketilvænning og ikke mindst de skide tigerspring...

Tak fordi du spørger :loveshower

Dejligt i har haft en god weekend, trods sygdom :)

Og ja, den første tid er svær - især når man lige ska bævle med flaske/amning oveni. Det er lige en ekstra dinension. Hvad er i egentlig endt med at give ham? Johans mave er faldet fuldstændig til ro på Nan sensilac :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på ferie på Rhodos - ankom i går... nøj det kan mærkes på Freya at hun er et nyt sted hun ikke kender... hun har sovet alt for lidt til lur i dag!! Og vi har derfor bare haft en pige der i sine vågne timer hele tiden kunne være lige så tæt på at græde som at grine.. normalt tager hun ca 1.5 - 2 timer om formiddagen. I dag blev til en halv time.. og sådan kørte det resten af dagen.. håber det bliver bedre i morgen.

Bortset fra det er det så fedt at være på ferie. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt i har haft en god weekend, trods sygdom :)

Og ja, den første tid er svær - især når man lige ska bævle med flaske/amning oveni. Det er lige en ekstra dinension. Hvad er i egentlig endt med at give ham? Johans mave er faldet fuldstændig til ro på Nan sensilac :)

Godt at du skriver det, jeg ville nemlig ha hørt dig til det. Vi har nemlig købt en pakke, men jeg har ik turde prøve inden jeg hørte fra dig, for nu kører vi på nan ha som har fungeret rigtig godt - men sensilac koster 20 kr mindre - og det gør altså en væsentlig forskel i budgettet når man køber så meget MME ...

Så tak for det, jeg tror at det skal prøves af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv for en nat med endnu mindre søvn end i går, fordi Augusts sygdom er blusset op igen og er begyndt at hoste ... Og efter ik at have fået noget søvn, andet end en halv time måske var jeg bare sur og ked kl 2.30... Og så kommer Torben bare med den værste kommentar EVER! Og så diskuterer vi midt om natten - fedt!

Men nu er det endt med at Torben er blevet hjemme - på lidt ulovlig vis. For jeg vil ik ud med August når han har det sådan... Jeg er nok lidt nervøs når nu han ik er ældre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm.... jeg har en datter der stadig sover :blink

Var inde ved hende sidst omkring kl. 2.30...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm.... jeg har en datter der stadig sover :blink

Var inde ved hende sidst omkring kl. 2.30...

Det kører sguda bare hjemme hos jer :yay Sådan, Liff! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias vågnede 7.30 idag...blev puttet 20.15 og har kun været vågen en gang cirka en time efter putning....det må kaldes en god nat :-)

Men ender jo med på torsdag at skal vække ham for at få ham op i dp nu han igen laver helt om på rytmer....tsk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.