Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Ditto. Noah Gør det samme pt. It sucks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ligger han så i sin nest i vuggen?

 

Nej, det var vuggen for lille til desværre -_- Det havde ellers været ret genialt.. Men han har fået sin nusseklud med over, og han kender dynen.. Så jeg håber det giver noget tryghed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan tænkte jeg også om Julius det første lange stykke tid, han sov og sov. Men når jeg regnede det på et døgn, så var han vågen det meste af amning og bleskift og så blev det alligevel 20 min en del gange og det passede ret godt med, at han altid har ligget i den høje ende med antal søvntimer pr døgn i forhold til gennemsnittet :)

Ja Eigil er åbenbart en dreng med stort søvnbehov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Big time.. det må gerne gå over igen. ..

synes nogle gange de der tigerspring et 1 skridt frem og 2 tilbage.. før det sidste var Freya blevet så god til at falde i søvn selv.. det kan hun stort set ikke længere... jeg er nødt til at holde min hånd over hendes arme på maven, så hendes krop kan finde ro.. suk..

Her det benene. Han sparker så voldsomt at han sparket overlædderet af barnevognen og ud igennem regnslaget . Og om aftenen ligger han også og sparker i tremmesengen . Igår fandt han så ud af det var dejligt at ligge på maven efter 30 min kamp. Så faldt han i søvn på maven. Så jeg lod ham ligge. Men han har åbenbart glemt hvorden man triller fra mave til ryg så jeg vender ham sådan 3-6 gange om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August er vist pænt ligeglad med Helen lyng og hvad hun mener.. Han kører sit eget show, ligesom elin - og de går generelt ikke ind for at sove dagen væk... Gid man havde sovebørn ...

Julius sover bestemt ikke dagen væk. Til gengæld sover han rigtig godt om natten :) Og idag tog han en lur fra 13-16 i barnevognen :o Det ligner ham slet ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at mælkeproduktionen er størst om natten. Men ku godt tænke mig at sove, fremfor at amme hver halvanden time. Når lige at falde hen, så vågner Eigil igen. Jeg ku godt bruge noget søvn til at få min forkølelse væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her det benene. Han sparker så voldsomt at han sparket overlædderet af barnevognen og ud igennem regnslaget . Og om aftenen ligger han også og sparker i tremmesengen . Igår fandt han så ud af det var dejligt at ligge på maven efter 30 min kamp. Så faldt han i søvn på maven. Så jeg lod ham ligge. Men han har åbenbart glemt hvorden man triller fra mave til ryg så jeg vender ham sådan 3-6 gange om natten.

Her sparker hun også... har.prøvey flere gange også at hun i barnevognen får sine ben op så de støtter på overdækket. Typisk.

Her sover hun stadig i slyngevugge så der er ikke rigtig plads til at vende sig men måske hun gerne ville hvis hun kunne.. kan ikke rigtig finde ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første nat i vuggen gik ok - hvertfald indtil kl 6-ish hvor den lille mand blev vågen med meget luft i maven, så var det altså ikke festligt at ligge alene mere. Og det er såmend helt ok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke forstå min lille dreng blev 4 måneder i går. Må hellere få skrevet den fødselsberetning mens jeg stadig kan huske den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første nat i vuggen gik ok - hvertfald indtil kl 6-ish hvor den lille mand blev vågen med meget luft i maven, så var det altså ikke festligt at ligge alene mere. Og det er såmend helt ok :D

Skønt at det gik godt med vuggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til flaskemødrene med babyer med mavebøvl, så skulle den nye gule Allomin være vildt god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 møg nat i træk.

Øv hvor sover lillemanden bare uroligt. Det virker som om han ligger og presser.

Måske lidt mere allomin ville hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil er fire uger idag :o

Hvor er tiden dog blevet af :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til flaskemødrene med babyer med mavebøvl, så skulle den nye gule Allomin være vildt god :)

Gul allomin? Den synes jeg ik lige jeg er støt på! Men tak for tippet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gul allomin? Den synes jeg ik lige jeg er støt på! Men tak for tippet :kram2

Den er også helt ny ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også helt ny ;)

Ka du på en eller anden måde linke til den? For der hvor jeg kigger, står der at gul allomin er med rismel og er go til at mætte... Men tænker at det må være en anden slags, for det er hamle links...

Kan det passe at den hedder allomin extra ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er Mikkel præcis en måned gammel.

Det fejrer vi med faldende vægtkurve og henvisning til børneafdelingen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ka du på en eller anden måde linke til den? For der hvor jeg kigger, står der at gul allomin er med rismel og er go til at mætte... Men tænker at det må være en anden slags, for det er hamle links...

Kan det passe at den hedder allomin extra ?

Årh, jeg opdager nu, at den er fra 6 mdr :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, fjerde tiger er strid! :( A er så humørsvingende, at det er vildt svært at navigere i - både for ham og mig. Han nægter at spise mos og grød og flasken vil han heller ikke have. En sulten baby, som nægter at spise => en mere sulten baby! Åh Gud! Tiger og tænder på samme tid burde være forbudt. Men nu er der da "kun" 28 dage tilbage af springet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, fjerde tiger er strid! :( A er så humørsvingende, at det er vildt svært at navigere i - både for ham og mig. Han nægter at spise mos og grød og flasken vil han heller ikke have. En sulten baby, som nægter at spise => en mere sulten baby! Åh Gud! Tiger og tænder på samme tid burde være forbudt. Men nu er der da "kun" 28 dage tilbage af springet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er Mikkel præcis en måned gammel.

Det fejrer vi med faldende vægtkurve og henvisning til børneafdelingen :(

Æv.. :kram

Er det reflux de mistænker??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er Mikkel præcis en måned gammel.

Det fejrer vi med faldende vægtkurve og henvisning til børneafdelingen :(

Åh nej dog :(

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Det burde nemlig være forbudt. Er også træt af at 7. Tiger allerede kommer, synes godt nok ikke vi får meget pause fra dem :(

I plejer også at blive hårdt ramt af dem, ikke? Her er det første gang, vi kan mærke det, men hold nu op, de humørsvingninger trækker tænder ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I plejer også at blive hårdt ramt af dem, ikke? Her er det første gang, vi kan mærke det, men hold nu op, de humørsvingninger trækker tænder ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak her lader den lille dame intet gå ubemærket hen. Ved guder hvor har hun dog temperament der svinger. Stakkels min mand, det er vidst også sådan moderen er ups. Men åh håber naivt 7. Spring glider ubemærket forbi ;)

Det er så hårdt når de bare er skide urimelige. Come on, jeg er jo heller ikke pms urimelig i 5 uger vel :P

Præcis! :D Jeg håber, I får et roligt spring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.