Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Ja det er da lidt pudsigt

Håber det med søvnen forsætter dog uden pylleriet inden!

Men wauw så har vores babyer sovet igennem

 

Det lyder helt vildt.. Jeg tør dog ikke tro for meget på at det er et mønster :P Selvom jeg virkelig må sige, at han sover bedre end jeg havde turde håbe på (7-9-13) - vi priser os lykkelige hver gang vi har haft en god nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha! Ens baby vokser da SINDSYGT meget når man ikke ser hende i flere dage!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder helt vildt.. Jeg tør dog ikke tro for meget på at det er et mønster :P Selvom jeg virkelig må sige, at han sover bedre end jeg havde turde håbe på (7-9-13) - vi priser os lykkelige hver gang vi har haft en god nat :)

Mega vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig misundelig på, at jer med meget yngre babyer får så meget bedre nattesøvn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal CMs ulvetime ligge fra 19-22... Hun er vågen og vil ikke sove, samtidig er hun bare helt vil urolig og græder halvdelen af tiden.

Og sådan er det hver aften, det er lidt svær at få hyggetid sammen med manden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også haft en noget mere medgørlig baby herhjemme idag - nu må vi se om det fortsætter når jeg putter ham om lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal CMs ulvetime ligge fra 19-22... Hun er vågen og vil ikke sove, samtidig er hun bare helt vil urolig og græder halvdelen af tiden.

Og sådan er det hver aften, det er lidt svær at få hyggetid sammen med manden

Åh hvor surt. det er bare så ærgerligt, når de er så pyller og ikke vil sove! Håber snart det vender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig misundelig på, at jer med meget yngre babyer får så meget bedre nattesøvn :(

:kram

Er det helt træls hos jer med søvn om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det hvor anden nat skal være en skod nat, den anden nat så sover knægten næsten igennem ??

Det er trættende i længden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Leah øffede. Min kæreste har sagt jeg bare skal vække han, så sørger han for nætterne. Men tænkte jeg kunne nå det, når jeg hørte hende så tidligt..

Men endte med at hun sov videre! Men når mor her, indøves og smerte, har lavet en Flaske! Så får hun den altså.. Så nu gumler hun løs mens hun sover..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør næsten ikke skrive det her...men vi har haft 2 gode nætter nu. Med henholdsvis en og to opvågninger ;-)

Håber sådan det fortsætter for det gør godt med god søvn til mig og min gravide krop :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Er det helt træls hos jer med søvn om natten?

Nej, det er ikke vildt træls, men kunne godt tænke mig det anerledes.

Han sover 19.30-00/01 og får så mad. Så vågner han igen kl 3, og er pylret. Han spiser dog ikke særlig meget, så jeg tror ikke, han rigtig er sulten der. Men jeg ved ikke, hvordan jeg skal få ham til at sove videre. Og så sover han igen til 5.30/6 derefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør næsten ikke skrive det her...men vi har haft 2 gode nætter nu. Med henholdsvis en og to opvågninger ;-)

Håber sådan det fortsætter for det gør godt med god søvn til mig og min gravide krop :-)

Hvor er det dejligt, det endelig går godt igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen herinde der kan fortælle mig om man skal gå over til Nan 2 her ved 6 mdr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen herinde der kan fortælle mig om man skal gå over til Nan 2 her ved 6 mdr?

Hvor meget fast føde spiser dit barn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er ikke vildt træls, men kunne godt tænke mig det anerledes.

Han sover 19.30-00/01 og får så mad. Så vågner han igen kl 3, og er pylret. Han spiser dog ikke særlig meget, så jeg tror ikke, han rigtig er sulten der. Men jeg ved ikke, hvordan jeg skal få ham til at sove videre. Og så sover han igen til 5.30/6 derefter.

Ah okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E har sovet 2,5 time og sover stadig?! :o

Men ok, hun var også oppe kl 5 fordi hun havde tisset igennem, og hun brokkede sig vældigt over at skulle vækkes for det, så hun trænger nok til søvnen nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget fast føde spiser dit barn?

Altså han får grød om middagen oftest og mos til aften. De to måltider er på sin vis kørt ind. Men pt er han i tand udbrud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en tur hos vagtlægen efter endnu en nat fra helvede, er vi nu udstyret med spacer og selvom vi var hos lægen både onsdag og fredag, så føler jeg først nu, at alt er tjekket. Infektionstal, hals, ører osv. Ordentlig virus inkl. astmatisk bronkitis også formentlig sammen med 3 dages feber! Nu må det gerne blive bedre!

I know the feeling!

Her går vi igennem stort set det samme!

rigtig god bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det væreste ved at være nybagt mor, er frygten for at han lige pludselig stopper med at trække vejret :-(

Tjekker ham konstant når han sover, for kan ikke altid høre ham trække vejret, så blir så bange.

Øv

Håber snart det går over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah okay håber da for dig i snart kommer udover den periode med pyller så, for de er bare hårde.

Det minder faktisk meget om vores nat. Jo tættere vi kommer på morgen, jo oftere vågner han lidt op, hvor han er pyller, men ikke rigtig sulten. For mig er det helt klart den periode der dræner mest - korte søvnintervaller.

 

Det er lige præcis det samme her - ud på morgenstunden, fra kl 5-ish er han gerne noget urolig og vågner indimellem. Midt på natten-flasken spiser han sjældent lige så meget af som han gør de andre flasker.. Medmindre han har været meget vågen aftenen inden, så sover han gerne (godt) lidt længere. 

 

Af samme grund er jeg generelt også mere frisk i hverdagene - der går jeg i seng noget tidligere end i weekenden hvor min mand er hjemme til at lokke mig i fordærv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det væreste ved at være nybagt mor, er frygten for at han lige pludselig stopper med at trække vejret :-(

Tjekker ham konstant når han sover, for kan ikke altid høre ham trække vejret, så blir så bange.

Øv

Håber snart det går over.

 

Det gør det, går over altså - men øj hvor kan jeg huske det :kram2

Sov næsten ikke de første to nætter, lå bare og kiggede og lyttede til ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender I det når man er ude med baby i barnevognen og hun først falder i søvn 5 før man er hjemme igen? Og så skal man have hende med op i lejligheden, hvilket resulterer i at hun vågner og ikke vil sove mere? Suk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige præcis det samme her - ud på morgenstunden, fra kl 5-ish er han gerne noget urolig og vågner indimellem. Midt på natten-flasken spiser han sjældent lige så meget af som han gør de andre flasker.. Medmindre han har været meget vågen aftenen inden, så sover han gerne (godt) lidt længere.

Af samme grund er jeg generelt også mere frisk i hverdagene - der går jeg i seng noget tidligere end i weekenden hvor min mand er hjemme til at lokke mig i fordærv :P

Her afhænger det også af hvor vågen han har været om aftenen og hvor meget han får spist ved den første opvågning. Men håber snart de urolige timer tidlig morgen bliver bedre. Det ville være lækkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.