Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Baaah...

Har lige fået liste over mødregruppe og det virker fuldstændig uoverskueligt.

Har ikke bil og den der bor tættest på mig bor 7 km herfra ud af en landevej.

Der er mellem 1 - 1,5 times offentlig transport til alle medlemmer.

Det ved jeg sgu helt ærligt ikke om jeg kan overskue

Hvor i alverden skal du dog hen og hvor er det vildt hvis du er den eneste her fra byen. Kan du ikke høre efter om du kan springe den gruppe over og komme med i den næste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor i alverden skal du dog hen og hvor er det vildt hvis du er den eneste her fra byen. Kan du ikke høre efter om du kan springe den gruppe over og komme med i den næste?

Tastum, Kjeldbjerg, Mønsted, Viborg og Skive :/

Tog adresserne på rejseplanen og det er bare ikke muligt uden at skulle skifte og vente osv :(

Det er virkelig ærgerligt. Har endda sagt at jeg ikke har bil. Må prøve at høre hvad SP siger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tastum, Kjeldbjerg, Mønsted, Viborg og Skive :/

Tog adresserne på rejseplanen og det er bare ikke muligt uden at skulle skifte og vente osv :(

Det er virkelig ærgerligt. Har endda sagt at jeg ikke har bil. Må prøve at høre hvad SP siger

Synes du skal prøve at spørge. Det er i hvert fald lidt træls når du ikke har bil...

Hvordan har Mikkel det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har det heldigvis bedre. Vi har slet ikke haft nogen skrigeture i dag (anti-jinx) og han har sovet i sin babynest i næsten 2 timer :yay

Det er skønt at kunne lægge ham bare lidt fra sig men ellers er vi meget glade for slyngen.

Nu håber vi bare på at natten bliver bedre for den sidste var strid, men vi håber.

Men generelt er det meget bedre, kan næsten ikke få armene ned over hvor godt det har hjulpet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har det heldigvis bedre. Vi har slet ikke haft nogen skrigeture i dag (anti-jinx) og han har sovet i sin babynest i næsten 2 timer :yay

Det er skønt at kunne lægge ham bare lidt fra sig men ellers er vi meget glade for slyngen.

Nu håber vi bare på at natten bliver bedre for den sidste var strid, men vi håber.

Men generelt er det meget bedre, kan næsten ikke få armene ned over hvor godt det har hjulpet :glad

Hvor er det skønt at høre :yay Er det medicinen mod refluks der hjælper så godt?

Så har du måske også snart lyst til et besøg af Julius og jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det håber jeg også det gør. Kan godt leve med han ikke spiser helt vildt. Men at så han spiser så lidt og på så lang tid det går mig på...men ja tror jeg ændrer strategi og serverer kun ting han selv kan sidde med så jeg slipper for at made ham når han nu ikke gider det...Sys bare det er svært for havregrød fx kan han jo ikke selv sidde med...hmm

Mie kan du kun få ske mad i hvis hun først selv har fået lov at sidde og gnaske løs. Når hun få kaster med maden så kan jeg ofte få lov til at give mos eller grød uden kamp.

Lige pt er tigeren dog flyttet ind og al mad og søvn er bandlyst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at høre :yay Er det medicinen mod refluks der hjælper så godt?

Så har du måske også snart lyst til et besøg af Julius og jeg?

Det har jeg i hvert fald :)

Det må næsten være gavisconen ellers er det i hvert fald et utroligt tilfælde at han blev bedre nærmest med det samme da vi begyndte.

Det er simpelthen skønt at han ikke har det så skidt længere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stop tiden NU! E er allerede i en størrelse 68 natdragt! :o :bye :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke ammet i 3 mdr. Næsten 4 mdr.

Efter jeg var indlagt, og ikke sp Leah i 3 dage.. Har jeg fået mælk igen!!!!! Mine bryster var helt spændte i går!!

Havde det ikke været fordi jeg får en masse medicin, tror jeg at jeg kunne amme... Det er da vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt ikke at være aktiv herinde men i kan da lige fået et lille kig på 1 års forvandling. Tænk min lille dreng bliver 1 år i dag. Et forfærdelig år er gået så i dag fejrer vi livet og ser fremad :)

33m1sie.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke ammet i 3 mdr. Næsten 4 mdr.

Efter jeg var indlagt, og ikke sp Leah i 3 dage.. Har jeg fået mælk igen!!!!! Mine bryster var helt spændte i går!!

Havde det ikke været fordi jeg får en masse medicin, tror jeg at jeg kunne amme... Det er da vildt!

Vildt!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt ikke at være aktiv herinde men i kan da lige fået et lille kig på 1 års forvandling. Tænk min lille dreng bliver 1 år i dag. Et forfærdelig år er gået så i dag fejrer vi livet og ser fremad :)

33m1sie.jpg

Tillykke med ham! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt ikke at være aktiv herinde men i kan da lige fået et lille kig på 1 års forvandling. Tænk min lille dreng bliver 1 år i dag. Et forfærdelig år er gået så i dag fejrer vi livet og ser fremad :)

33m1sie.jpg

Stort tillykke med ham! Håber at i har det godt alle 4!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en meget bedre nat :yay Mad to gange og ellers har han sovet så fint. Måske vågnede han en gang i timen de sidste to nætter, fordi jeg vækkede ham med min snorken? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, tjek lige Es udgroninger :D

OYJcd5w.jpg

Hun bliver vist lige så lyshåret som sin storebror :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe, tjek lige Es udgroninger :D

OYJcd5w.jpg

Hun bliver vist lige så lyshåret som sin storebror :D

Hehe. Mon ikke når i alle er lyshåret ;)

Siger hende som er mørkhåret, manden og sønnen sorthåret og datteren lyshåret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt ikke at være aktiv herinde men i kan da lige fået et lille kig på 1 års forvandling. Tænk min lille dreng bliver 1 år i dag. Et forfærdelig år er gået så i dag fejrer vi livet og ser fremad :)

33m1sie.jpg

Stort tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler ideer til grøntsags mos til en pige på 6 mdr som til tider kan være småt spisende.

Hvad laver i til jeres der er 6 mdr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stop tiden NU! E er allerede i en størrelse 68 natdragt! :o :bye :wub

seriøst? Klaudia bliver 6 mdr påonsdag og hun er lige gået i str 68 i går både body og natdragt, bukser bruger hun dog 62.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sq bettemusen er træt i dag :blink

Hun har pt. Rundet 3timer i barnevognen. - Kan ikke huske hvornår det er sket sidst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

seriøst? Klaudia bliver 6 mdr påonsdag og hun er lige gået i str 68 i går både body og natdragt, bukser bruger hun dog 62.

Jamen hun er lang, hende Tulle Tullesen :D Skal også til at have 68 frem i andet, for synes en del af hendes tøj stumper :chin: Hun har dog også noget 62, der er for langt endnu, så mærker har nok også noget at sige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver Julius 3 måneder idag :o

gVuiUbx.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver Julius 3 måneder idag :o

gVuiUbx.jpg

Hvor er han bare en lækkermås :kuller

Tillykke med dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil er en måned gammel i dag :o

En eller anden stop da lige tiden, det går alt for hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.