Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det væreste ved at være nybagt mor, er frygten for at han lige pludselig stopper med at trække vejret :-(

Tjekker ham konstant når han sover, for kan ikke altid høre ham trække vejret, så blir så bange.

Øv

Håber snart det går over.

Åh det kan jeg godt huske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

E har sovet 2,5 time og sover stadig?! :o

Men ok, hun var også oppe kl 5 fordi hun havde tisset igennem, og hun brokkede sig vældigt over at skulle vækkes for det, så hun trænger nok til søvnen nu :D

Det er da også en øv måde at vågne på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, velkommen grå periode ind imellem tigerspringene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her afhænger det også af hvor vågen han har været om aftenen og hvor meget han får spist ved den første opvågning. Men håber snart de urolige timer tidlig morgen bliver bedre. Det ville være lækkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså lidt uhyggeligt med de babyer - første og længste stræk i nat var fra kl 21-00:15. Han havde dog sovet en god lur inden sidste flaske, så ja, jeg havde heller ikke regnet med en gentagelse :)

Her har vi også fået en god middagslur i barnevognen - lige nu er der så gang i disko-baby der syntes søvn er dybt overvurderet.. Han glemmer bare at han bliver skidesur når han er vågen i mere end en halvanden times tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, velkommen grå periode ind imellem tigerspringene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, velkommen grå periode ind imellem tigerspringene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, velkommen grå periode ind imellem tigerspringene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså han får grød om middagen oftest og mos til aften. De to måltider er på sin vis kørt ind. Men pt er han i tand udbrud hvilket resulterer i en mega hysterisk baby efter 4 mundfulde .. hvorefter jeg så giver flaske. Pt vil han kun flasken . Tror det er fordi skeen rammer tænderne og det gør ondt. Så jeg håber på det bare er en periode?

Så ville jeg nok fortsætte med 1'eren indtil han spiser mere fast føde. 1'eren skulle vist mætte bedre end 2'eren. 2'eren er en tilskudsblanding til når de spiser fast føde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et billede af gårsdags dåbsbarn. Han opførte sig eksemplarisk hele dagen, så det var rigtig dejligt :)

 

se6ds2.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et billede af gårsdags dåbsbarn. Han opførte sig eksemplarisk hele dagen, så det var rigtig dejligt :)

se6ds2.jpg

Hvor er han bare fin :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oog bæreselen var ikke synderligt effektiv særlig længe idag.... Da han havde været vågen i 4 timer og efterhånden var meget ulykkelig, nåede jeg lige at blande sukkervand (man bliver vel desperat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oog bæreselen var ikke synderligt effektiv særlig længe idag.... Da han havde været vågen i 4 timer og efterhånden var meget ulykkelig, nåede jeg lige at blande sukkervand (man bliver vel desperat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en nat uden for meget søvn. Så har Eigil sovet det meste af dagen. Håber ikke det betyder en søvnløs nat igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lyder som en hård eftermiddag i har haft. Han må da spare lidt op til en god nats søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en nat uden for meget søvn. Så har Eigil sovet det meste af dagen. Håber ikke det betyder en søvnløs nat igen

Vi krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første times tid er han jo sød og vågen - men lige pludselig knækker filmen. Mon ikke vi løbende bliver bedre til at fange den og hjælpe ham i søvn, jo bedre vi kender hans signaler? ☺️

Jeg overvejer også at anskaffe en vikle - bæreselen kan godt være lidt varm.. Men det er på den anden side et problem der nok løser sig selv nu vi går mod vinter :chin:

En almindelig vikle kan også være rigtig varm, vil jeg lige hilse og sige. Jeg har en 4D-vikle på vej, som skulle være bedre ift varmen. Jeg skal nok give en anmeldelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i nat begynder jeg at tilbyde A vand, når han vågner ved 3-tiden. Han er tydeligvis ikke sulten, så jeg går ud fra, det er en vaneting, at han vågner. Forhåbentlig kan et par nætter med vand ændre på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha efter 3 dage i helvede - ej det er vist overdrevet, men forfærdelige dage med ammestop og appetitspring - kan IKKE anbefales, virker det til at vende... Uden at jinxe det alt for meget..

Mine bryster er kun lidt betonagtige og august har kun grædt sammenlagt 2 timer i dag ( uden at vide det helt præcis) men de andre dage har det været fra midt eftermiddag til 22 tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha efter 3 dage i helvede - ej det er vist overdrevet, men forfærdelige dage med ammestop og appetitspring - kan IKKE anbefales, virker det til at vende... Uden at jinxe det alt for meget..

Mine bryster er kun lidt betonagtige og august har kun grædt sammenlagt 2 timer i dag ( uden at vide det helt præcis) men de andre dage har det været fra midt eftermiddag til 22 tiden...

Hvor er det dejligt at høre :kram2

Håber virkelig at det ER vendt for jer og at i får en god nat i nat ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En almindelig vikle kan også være rigtig varm, vil jeg lige hilse og sige. Jeg har en 4D-vikle på vej, som skulle være bedre ift varmen. Jeg skal nok give en anmeldelse ;)

Det lyder godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha efter 3 dage i helvede - ej det er vist overdrevet, men forfærdelige dage med ammestop og appetitspring - kan IKKE anbefales, virker det til at vende... Uden at jinxe det alt for meget..

Mine bryster er kun lidt betonagtige og august har kun grædt sammenlagt 2 timer i dag ( uden at vide det helt præcis) men de andre dage har det været fra midt eftermiddag til 22 tiden...

Hvor er det dejligt at hører at det er ved at vende :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know the feeling!

Her går vi igennem stort set det samme!

rigtig god bedring :kiss

Tak søde :kram2 Er der bedring hos jer?

Mi. Har fået det bedre, men har stadig feber også er det vildt hvor meget effekt spaceren har, hvis altså den gives ordentligt. Min mand havde ikke taget den ordentlige kamp med at give ham den, så han hvæsede og peb igen da jeg kom hjem fra fra job <_< Nu har jeg så fået givet ham og han lyder bedre igen, har bedt ham om at tage kampen, det er for knægtens egen skyld. Feberen er ENDELIG nedadgående! At Me. Så er syg nu og har et mønster der ligner opstarten fra Mi. Det tager vi med ophøjet sindro - eller noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en nat uden for meget søvn. Så har Eigil sovet det meste af dagen. Håber ikke det betyder en søvnløs nat igen

Håber I får en god nat :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.