Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Nogen der ved hvor vigtigt eller om det er vigtigt at skifte str i sutter efter 6 måneder?

Freya er 7 måneder nu, men vil ikke tage de sutter jeg har købt i størrelsen større. Har prøvet både mam og avent - de samme mærker som hun godt kan lide i den lille størrelse...

Det er ikke vigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan er dagen gået? Har I hørt fra børneafdelingen?

Han endte med han skrige non stop i 1,5 time og så ringede vi til lægevagten så vi røg omkring børneafdelingen igår aftes.

De kunne heldigvis udelukke forsnævringen og nu er vi i gang med at teste om det er refluks.

Vi fik valget mellem at blive derinde eller komme hjem på åben indlæggelse med telefonisk kontakt og valgte det sidste.

Natten har været nogenlunde som den plejer, men han har ikke været helt så urolig efter den seneste amning, så måske det medicin han får hjælper.

Vi krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han endte med han skrige non stop i 1,5 time og så ringede vi til lægevagten så vi røg omkring børneafdelingen igår aftes.

De kunne heldigvis udelukke forsnævringen og nu er vi i gang med at teste om det er refluks.

Vi fik valget mellem at blive derinde eller komme hjem på åben indlæggelse med telefonisk kontakt og valgte det sidste.

Natten har været nogenlunde som den plejer, men han har ikke været helt så urolig efter den seneste amning, så måske det medicin han får hjælper.

Vi krydser fingre

Håber det er det der skal til for at hjælpe Mikkel :kram Det er jo sindsyg hårdt for jer alle :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han endte med han skrige non stop i 1,5 time og så ringede vi til lægevagten så vi røg omkring børneafdelingen igår aftes.

De kunne heldigvis udelukke forsnævringen og nu er vi i gang med at teste om det er refluks.

Vi fik valget mellem at blive derinde eller komme hjem på åben indlæggelse med telefonisk kontakt og valgte det sidste.

Natten har været nogenlunde som den plejer, men han har ikke været helt så urolig efter den seneste amning, så måske det medicin han får hjælper.

Vi krydser fingre

Håber de kan hjælpe Mikkel. :kram2 :kram2

Hvor må det være hårdt for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram piger :kram2

Umiddelbart virker han faktisk til at have det bedre :yay

Tør næsten ile tro på det, men håber virkelig at vi har fundet løsningen.

Han slapper i hvert fald meget mere af i dag end han har gjort længe og han har slet ikke haft nogen vilde skrigeture endnu.

Så vi fortsætter med at krydse fingre og håbe på at mirakler faktisk kan ske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. Nat i vuggen overstået - og det gik endnu bedre end igår. Han blev først sur over at ligge der kl 7:40 da han havde tisset igennem. Igen - det forstår vi godt :P

Og - hvad sker der for at min lillebitte baby er ved at vokse ud af bleer i str 2 :O og desuden er klædt i str 62 fra top til tå idag..

Hvor er han sej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig, det er op ad bakke at være syg på barsel! Min mand kommer først hjem kl 17, og lige i dag kan min mor ikke komme og hjælpe. :( Jeg har brug for at ligge under dynen og lave ingenting, men det gør man jo ikke med en baby hjemme.

Øv, god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram piger :kram2

Umiddelbart virker han faktisk til at have det bedre :yay

Tør næsten ile tro på det, men håber virkelig at vi har fundet løsningen.

Han slapper i hvert fald meget mere af i dag end han har gjort længe og han har slet ikke haft nogen vilde skrigeture endnu.

Så vi fortsætter med at krydse fingre og håbe på at mirakler faktisk kan ske

:yay hvor er det godt at høre :) hvornår skal du have besøg af Maiken næste gang? Eller bliver hans vægt kontrolleret på sygehuset?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius bliver 3 måneder på lørdag. Jeg fik ham målt og vejet i går. 6,8 kg og 64 cm. Store dreng :D Idag får vi besøg af min SP, men idag handler det ikke om barnet men om moren...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han endte med han skrige non stop i 1,5 time og så ringede vi til lægevagten så vi røg omkring børneafdelingen igår aftes.

De kunne heldigvis udelukke forsnævringen og nu er vi i gang med at teste om det er refluks.

Vi fik valget mellem at blive derinde eller komme hjem på åben indlæggelse med telefonisk kontakt og valgte det sidste.

Natten har været nogenlunde som den plejer, men han har ikke været helt så urolig efter den seneste amning, så måske det medicin han får hjælper.

Vi krydser fingre

Håber det hjælper Mikkel, så han kan få det bedre :)

Lea har også refluks og er i behandling med nexium, det har virkelig hjulpet hende meget, vi fik en helt anden pige efter hun startede på medicin. Hvis du er intreserret så er der en gruppe på facebook som hedder: forældre til refluksbørn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius bliver 3 måneder på lørdag. Jeg fik ham målt og vejet i går. 6,8 kg og 64 cm. Store dreng :D Idag får vi besøg af min SP, men idag handler det ikke om barnet men om moren...

Wow han er et kg tungere end Lea, men lidt over en mdr yndre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow han er et kg tungere end Lea, men lidt over en mdr yndre :)

Er det ikke også noget med at drenge tager hurtigere på i vægt end piger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke også noget med at drenge tager hurtigere på i vægt end piger?

Det tror jeg du har ret :) plus Lea generelt ikke tager så meget på pga refluks som gør at hun gylper rigtig meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han sej forståeligt at han blev lidt utilfreds

Wow han vokser hurtigt her er vi li rykket over i str 56

 

 

Ja, på trods af at han er lidt en vrøvleprut om dagen for tiden, så er vores nætter fortsat ret gode. Tror nææsten det er værre for moderen at han skal ligge i vuggen, end det er for ham selv :P

 

Ja han vokser latterligt hurtigt :o Det bliver dyyyyrt at følge med :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Mads klippet. Han tog det helt stille og roligt. MEN hvor blev min baby lige af?

VhX8wfO.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg du har ret :) plus Lea generelt ikke tager så meget på pga refluks som gør at hun gylper rigtig meget :)

Ja det betyder sikkert også meget. Julius gylper nu også en del, men ikke mere end han har taget 640 g på, på 14 dage :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lille tøs der har været meget urolig grædende og har haft svært ved at sove i dag... Har egentlig troet at det var maven, men kommer nu til at tænke på at hun måske reagere på at vi var afsted hele dagen i går. Første i mødregruppe, så ude ved farmor og til sidst med storsøster til gymnastik... Så der har jo været mange nye indtryk der skal bearbejdes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom tand nr 5 og nr 6 igennem. Det er fint de bliver tager i par - så er det dobbelt så hurtigt overstået ;) denne gang har hun 7-9-13, dog ikke været mega pyller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig der syntes at de små sidder skidt i de baby auto stole man kan få?

Syntes de sidder for højt oppe og at det ser meget ubehageligt ud??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius er helt vild med en af de nye numre fra zumba. Både til at være med til at danse til og til at galde i søvn til :D Men det er altså også en glad i låget sang selvom det synges på et sprog jeg slet ikke forstår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit en lorte dag...! Nu hedder det KST i morgen... Jeg kan ik forstå at han skal blive ved med at være så ked af det...

Jeg græd på vej hjem fra mødregruppe ... Jeg vil så gerne den mødregruppe men orker ik hvis det bliver med gråd hver gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom tand nr 5 og nr 6 igennem. Det er fint de bliver tager i par - så er det dobbelt så hurtigt overstået ;) denne gang har hun 7-9-13, dog ikke været mega pyller

Dejligt de kommer i par ;-)

Og håber ikke de påvirker jeres Mie mus ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit en lorte dag...! Nu hedder det KST i morgen... Jeg kan ik forstå at han skal blive ved med at være så ked af det...

Jeg græd på vej hjem fra mødregruppe ... Jeg vil så gerne den mødregruppe men orker ik hvis det bliver med gråd hver gang...

:kram håber at det kan hjælpe ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt de kommer i par ;-)

Og håber ikke de påvirker jeres Mie mus ;-)

Hun er 7-9-13 overraskende lidt påvirket :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram håber at det kan hjælpe ham!

Tak søde! Det håber jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.