Solvej99

Testhold uge 2 & 3 : 7 gravide - 17 ude

339 indlæg i dette emne

Jeg er ny herinde og i tvivl om hvornår jeg bør teste? Jeg havde en positiv ægløsningstest d. 22.12?

Så har du nok haft ægløsning d. 23. eller 24. Som tommelfingerregel kan man teste 14 dage efter ægløsning. I dit tilfælde d. 6. eller 7. januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak så vil jeg gerne på til d. 7. januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak så vil jeg gerne på til d. 7. januar

Så lidt :) Du er på. Held og lykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 dage til testdag... Har virkelig et ønske om IKKE at teste før tid denne gang :unsure

Overvejer at få min kæreste til at gemme testene eller sådan noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 dage til testdag... Har virkelig et ønske om IKKE at teste før tid denne gang :unsure

Overvejer at få min kæreste til at gemme testene eller sådan noget :)

Jeg synes faktisk det var relativt nemt, da jeg først havde besluttet hvilken dag jeg ville teste - så var det bare den jeg talte ned til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået helt tydeligt ÆL-udflåd og det har nevet godt her i løbet af eftermiddagen. Tror på ÆL indenfor det næste døgns tid. Det er NU vi laver endnu et mirakel - det skal det være :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået helt tydeligt ÆL-udflåd og det har nevet godt her i løbet af eftermiddagen. Tror på ÆL indenfor det næste døgns tid. Det er NU vi laver endnu et mirakel - det skal det være :wub

Jeg krydser fingre søde .. Hvor kunne det være fantastisk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk det var relativt nemt, da jeg først havde besluttet hvilken dag jeg ville teste - så var det bare den jeg talte ned til :)

Det vil jeg altså prøve at holde fast i så! Men tror nu bare det bliver svært, når jeg ved at skuffen er fuld af test :blush

Tror altså jeg får min kæreste til at gemme dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået helt tydeligt ÆL-udflåd og det har nevet godt her i løbet af eftermiddagen. Tror på ÆL indenfor det næste døgns tid. Det er NU vi laver endnu et mirakel - det skal det være :wub

Åh hvor ville jeg elske, hvis vi skulle følges :loveshower Hvornår skal jeg sætte dig på? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre søde .. Hvor kunne det være fantastisk :wub

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor ville jeg elske, hvis vi skulle følges :loveshower Hvornår skal jeg sætte dig på? :)

Oh yes! :loveshower

Prøv bare at sætte mig på fredag d. 16/1 og så ved jeg om et par dage, hvorvidt det holder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på den 13. da jeg skal til lægen der, hun vil sikkert lave en test. så med mindre mens har meldt sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er jeg spændt.. Det her det da være lykkens tråd :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes! :loveshower

Prøv bare at sætte mig på fredag d. 16/1 og så ved jeg om et par dage, hvorvidt det holder :)

Du er på :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på den 13. da jeg skal til lægen der, hun vil sikkert lave en test. så med mindre mens har meldt sig.

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Tvivler på at vi når en omgang :hump i dag <_<

Havde positiv ÆT i forgårs og ville virkelig gerne have haft denne dag med også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :-)

Jeg vil gerne med på testholdet januar men undrer mig over at det ikke går måneden ud ligesom i december?? Hvad med dem der tester den sidste uge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :-)

Jeg vil gerne med på testholdet januar men undrer mig over at det ikke går måneden ud ligesom i december?? Hvad med dem der tester den sidste uge?

Det er trådstarter, der bestemmer hvor lang tid tråden skal dække over. Tidligere var det faktisk kun på ugebasis, så blev der nogle tråde, det dækkede 2 uger. December-tråden er det første, der dækkede en hel måned.

Jeg tror umiddelbart trådstarter har valgt at nøjes med to uger (som så blev 2,5 uge) for at holde det overskueligt.

Så bliver der nok en ny tråd, som måske hedder uge 4 og 5 måske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på lørdag den 10. januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :-)

Jeg vil gerne med på testholdet januar men undrer mig over at det ikke går måneden ud ligesom i december?? Hvad med dem der tester den sidste uge?

Det er trådstarter, der bestemmer hvor lang tid tråden skal dække over. Tidligere var det faktisk kun på ugebasis, så blev der nogle tråde, det dækkede 2 uger. December-tråden er det første, der dækkede en hel måned.

Jeg tror umiddelbart trådstarter har valgt at nøjes med to uger (som så blev 2,5 uge) for at holde det overskueligt.

Så bliver der nok en ny tråd, som måske hedder uge 4 og 5 måske :)

Præcis :)

Før i tiden oprettede man kun én testgruppe pr. uge. Men fordi der ikke var ret mange testere i en periode, så begyndte man at slå flere uger sammen og til sidst en hel måned.

Men i sidste måned var der 44, der testede, så derfor har jeg valgt, at cutte det ned til 2 uger ad gangen.

Miamaja du er velkommen til at oprette en testgruppe for den uge, hvor du selv skal teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på lørdag den 10. januar :)

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt snakke underlige symptomer?

Jeg har voldsomme mavesmerter, som i "mit underliv falder snart ud" ... Det spænder fuldstændig i skeden/lysken og så tror jeg at mine tarme brokker sig forfærdeligt - jeg har hvertfald ondt i hele regionen under navlen :-( Jeg har ret svært ved at lokalisere smerterne - så derfor er jeg i tvivl om det er tarme, underliv, æggestokke eller andet der forvolder smerterne :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den 5. :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan sætte mig på til den 1. januar

Havde negativ  test i dag, på min testdag.

Så det var et kort besøg i tråden.

 

Held og lykke til alle jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER