somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Må lave en plan for rengøring i etaper så, det var en god idé. Kan ikke holde ud at kede mig på sofaen mere!

Er du fødselstavle-mager? Må vi se?

Det er ikke noget særligt, men så længe mine børn gider og de ikke synes det er pinligt, hænger mine kunstværker på deres vægge. I babyværelset er der Peter plys og Marius har traktor med vogn og dyr :D Skal smide et billede ind når den bliver færdig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så nåede vi termins måneden :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa det gjorde vi  :7himmel Nu kan der ikke være lang tid igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt piger! Ventetiden er ikke til at holde ud mere! Gad vide hvordan det går med dem der havde termin i går og i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være vi skulle have lavet en fødselsliste. Eller skal vi bare redigere i terminslisten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være vi skulle have lavet en fødselsliste. Eller skal vi bare redigere i terminslisten?

I bestemmer! Hvis Henri ikke har født i dag eller i nat, så starter jeg ballet i morgen..... kl. 8.00 er baby ude.

Jeg skal nok opdatere jer når jeg er online igen, men planen er kejsersnit som den første kl.7. Jeg er SÅ spændt nu, føler næsten jeg skal giftes eller noget, det er noget helt andet end at gå og afvente veer. Har sommerfugle i maven og alt er nu pakket og klar.

Svigermor bliver installeret i aften og tager de to andre krapyler et par dage, og så kører vi afsted meget meget tidligt i morgen. Er spændt på hvad de store siger til lillesøster i morgen eftermiddag når de ser hende.

:loveshower  :kuller  :7himmel  Baby on the way.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bestemmer! Hvis Henri ikke har født i dag eller i nat, så starter jeg ballet i morgen..... kl. 8.00 er baby ude.

Jeg skal nok opdatere jer når jeg er online igen, men planen er kejsersnit som den første kl.7. Jeg er SÅ spændt nu, føler næsten jeg skal giftes eller noget, det er noget helt andet end at gå og afvente veer. Har sommerfugle i maven og alt er nu pakket og klar.

Svigermor bliver installeret i aften og tager de to andre krapyler et par dage, og så kører vi afsted meget meget tidligt i morgen. Er spændt på hvad de store siger til lillesøster i morgen eftermiddag når de ser hende.

:loveshower :kuller :7himmel Baby on the way.....

Ihh er det allerede imorgen :7himmel

Held og lykke med det hele. Håber alt går efter planen. Glæder mig i hvert fald til at høre om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bestemmer! Hvis Henri ikke har født i dag eller i nat, så starter jeg ballet i morgen..... kl. 8.00 er baby ude.

Jeg skal nok opdatere jer når jeg er online igen, men planen er kejsersnit som den første kl.7. Jeg er SÅ spændt nu, føler næsten jeg skal giftes eller noget, det er noget helt andet end at gå og afvente veer. Har sommerfugle i maven og alt er nu pakket og klar.

Svigermor bliver installeret i aften og tager de to andre krapyler et par dage, og så kører vi afsted meget meget tidligt i morgen. Er spændt på hvad de store siger til lillesøster i morgen eftermiddag når de ser hende.

:loveshower  :kuller  :7himmel  Baby on the way.....

Held og lykke også fra mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh gid det var mig! Jeg vil også se min lille dreng. Føler mig på en måde snydt over at jeg ikke har ham endnu, er pt. 4 dage over termin og intet tegn på at en fødsel er nær.

Men er glad for at tænke på at der kun er én uge til han SKAL ud. Vi har tid til igangsættelse d. 8/6 kl. 8.15 men håber han kommer ud før...

Rigtig meget held og lykke i morgen, Solvej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bestemmer! Hvis Henri ikke har født i dag eller i nat, så starter jeg ballet i morgen..... kl. 8.00 er baby ude.

Jeg skal nok opdatere jer når jeg er online igen, men planen er kejsersnit som den første kl.7. Jeg er SÅ spændt nu, føler næsten jeg skal giftes eller noget, det er noget helt andet end at gå og afvente veer. Har sommerfugle i maven og alt er nu pakket og klar.

Svigermor bliver installeret i aften og tager de to andre krapyler et par dage, og så kører vi afsted meget meget tidligt i morgen. Er spændt på hvad de store siger til lillesøster i morgen eftermiddag når de ser hende.

:loveshower :kuller :7himmel Baby on the way.....

Hvor er det vildt altså. Glæder mig SÅ meget til at se billeder og høre hvordan det var!!! Det må være så mærkeligt at sidde og tænke på for dig. I MORGEN!! Så fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh gid det var mig! Jeg vil også se min lille dreng. Føler mig på en måde snydt over at jeg ikke har ham endnu, er pt. 4 dage over termin og intet tegn på at en fødsel er nær.

Men er glad for at tænke på at der kun er én uge til han SKAL ud. Vi har tid til igangsættelse d. 8/6 kl. 8.15 men håber han kommer ud før...

Rigtig meget held og lykke i morgen, Solvej

Kan godt huske følelsen af at blive snydt fra sidste graviditet. Føler med dig!

Krydser fingre for at du føder i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen for pøj pøj i morgen. Ja nu ligger jeg i mørket og kan ikke sove af spænding. Men skal op om seks timer. Svigermor og mand snorker fint i kor. Godt så er der nogen til at holde baby når jeg går kold i morgen. Sov godt derude....vi ses på den anden side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

120 minutters absolut nervepirrende fodboldkamp her i aften i tysk tv (er jo fra Tyskland, og "min" klub spillede om nedrykning fra 1. Bundesliga) - og maven har holdt ud, jeg troede flere gange at vandet ville gå pga. jeg var så anspændt og ophidset :)

Lillebror sparker som han plejer på dette tidspunkt om aftenen, så han har vist ikke lidt skade...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen for pøj pøj i morgen. Ja nu ligger jeg i mørket og kan ikke sove af spænding. Men skal op om seks timer. Svigermor og mand snorker fint i kor. Godt så er der nogen til at holde baby når jeg går kold i morgen. Sov godt derude....vi ses på den anden side.

 

Sov godt og all the best for tomorrow!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en sidste opdatering herfra. En halv times søvn blev det til. Efterfulgt af dårlig mave og nogle plukkeveer der har været så slemme jeg var ved at tro jeg gik igang af mig selv. Men holder pt stand og vi kører om en time. Shit jeg er træt med træt på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en sidste opdatering herfra. En halv times søvn blev det til. Efterfulgt af dårlig mave og nogle plukkeveer der har været så slemme jeg var ved at tro jeg gik igang af mig selv. Men holder pt stand og vi kører om en time. Shit jeg er træt med træt på.

Ej hvor er det spændende :) ønsker dig så meget held og lykke. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man jeg ligget hele aftenen og natten med onde plukveer. De gør decideret ondt efter lillemanden har sat sig fast i bækkenet. Regner med det betyder at jeg nærmer mig modenhed til fødslen, selvom det stadig er tidligt. Er lidt træt af at have ondt, uden at veerne overhovedet er gået igang  <_<

Det samme skete i sidste mandags... flere timer med plukveer, der bare murrede og gjorde nas, og så ... ingenting. Synes min krop er en narrekrop ligenu... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en sidste opdatering herfra. En halv times søvn blev det til. Efterfulgt af dårlig mave og nogle plukkeveer der har været så slemme jeg var ved at tro jeg gik igang af mig selv. Men holder pt stand og vi kører om en time. Shit jeg er træt med træt på.

Held og lykke idag. Glæder mig til en opdatering fra dig, når I er udskrevet igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man jeg ligget hele aftenen og natten med onde plukveer. De gør decideret ondt efter lillemanden har sat sig fast i bækkenet. Regner med det betyder at jeg nærmer mig modenhed til fødslen, selvom det stadig er tidligt. Er lidt træt af at have ondt, uden at veerne overhovedet er gået igang <_<

Det samme skete i sidste mandags... flere timer med plukveer, der bare murrede og gjorde nas, og så ... ingenting. Synes min krop er en narrekrop ligenu...

Dumme krop :prik Bliver spændende hvornår de rigtig udvikler sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme krop :prik Bliver spændende hvornår de rigtig udvikler sig...

Meget dum.  :rolleyes Driver mig til vanvid fordi jeg prøver at skrue forventningerne ned til hvornår jeg går i fødsel, fordi jeg ikke kan klare 3 uger hvor jeg konstant tror det kan ske. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget dum. :rolleyes Driver mig til vanvid fordi jeg prøver at skrue forventningerne ned til hvornår jeg går i fødsel, fordi jeg ikke kan klare 3 uger hvor jeg konstant tror det kan ske.

Det kan jeg godt forstå. Det er også rarere at blive positiv overrasket end skuffet gang på gang :kram Min fødsel med Marius kom ud af ingenting. Jeg vågnede kl. 3 om natten. Manden forsøgte at massere min ryg for at få mig til at sove igen, fordi jeg slapper virkelig godt af så ;) Lige pludselig mærkede jeg noget i lænden og tænkte, hvad var det. Det var så første ve :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Det er også rarere at blive positiv overrasket end skuffet gang på gang :kram Min fødsel med Marius kom ud af ingenting. Jeg vågnede kl. 3 om natten. Manden forsøgte at massere min ryg for at få mig til at sove igen, fordi jeg slapper virkelig godt af så ;) Lige pludselig mærkede jeg noget i lænden og tænkte, hvad var det. Det var så første ve :D

Lyder som en fin måde at starte på :) hvordan var det at skulle op midt om natten. Frygter lidt at jeg begynder når jeg er fuldstændig træt og smadret i forvejen  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en fin måde at starte på :) hvordan var det at skulle op midt om natten. Frygter lidt at jeg begynder når jeg er fuldstændig træt og smadret i forvejen :rolleyes

Altså den eneste grund til jeg stod op midt om natten bar for at få vasket tøj, som jeg jo nærmest gik i panik over jeg ikke havde fået gjort :D Så kl. 6 var jeg i seng igen og fik sovet lidt mere. Mine veer var meget uregelmæssige og jeg var med nede og handle kl. 17. Veerne begyndte faktisk først at blive regelmæssige ved 19-tiden og så gik der ikke længe før vandet gik. Vi var først på sygehuset ved en 21 tiden (tror jeg nok)... Så det var ikke noget problem at det startede om natten for der var så længe imellem, at jeg sagtens kunne sove lidt mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså den eneste grund til jeg stod op midt om natten bar for at få vasket tøj, som jeg jo nærmest gik i panik over jeg ikke havde fået gjort :D Så kl. 6 var jeg i seng igen og fik sovet lidt mere. Mine veer var meget uregelmæssige og jeg var med nede og handle kl. 17. Veerne begyndte faktisk først at blive regelmæssige ved 19-tiden og så gik der ikke længe før vandet gik. Vi var først på sygehuset ved en 21 tiden (tror jeg nok)... Så det var ikke noget problem at det startede om natten for der var så længe imellem, at jeg sagtens kunne sove lidt mere...

Nej det kan jeg godt se :) Men forestiller mig at man får lidt af et adrenalin kick når man tænker - det var sgu da en ve! :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan jeg godt se :) Men forestiller mig at man får lidt af et adrenalin kick når man tænker - det var sgu da en ve! :P

Der gik også 3 timer før jeg sov igen :D Men det var første barn og en søndag, så det var jo fuldstændig lige meget at jeg var vågen lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER