somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Nej jeg kunne fejre det med at have Milas hjemme. Han har sovet hos os og har kartet rundt og været varm.

Tror han har haft feber, han var i hvert fald varm og så snakkede han meget i søvne og fløjtede hi hi hi :) men da vi stod op havde han det fint. Bare lidt hoste og lidt løbenæse.

Moderen, til gengæld, er møgtræt. Sover elendigt når Milas sover hos os.

Gad vide hvordan vi nogen sinde får plads til en fjerde overnattende :)

Det lyder lidt ala vores nat. Mon det har været hårdt at være i børnehave? Marius plejer at lomme ind til os, men først mellem 6 og 6.30. I nat var den kun 2 og han har skøjtet rundt og klynket.

Jeg ved heller ikke hvad vi gør når lillebror kommer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder lidt ala vores nat. Mon det har været hårdt at være i børnehave? Marius plejer at lomme ind til os, men først mellem 6 og 6.30. I nat var den kun 2 og han har skøjtet rundt og klynket.

Jeg ved heller ikke hvad vi gør når lillebror kommer....

Det kan være det er det ja+hoste og snot. Det er meget forskelligt hvor tit vi får "besøg".

Nogle nætter sover han i egen seng hele natten uden at vågne. Andre gange vågner han og kan overtales til at sove videre i egen seng, og dage som i går er han bare ulykkelig og insisterer på at sove hos os.

Det er ok bare det ikke sker hver uge, det holder jeg ikke til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forresten termin i dag :)

Synes dog der en én som har glemt det :( Hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været ude st gå en tur i det gode vejr. Vi gik helt ned i Rema og vil skyde på 500-600 m hver vej :D Men det giver nogle plukveer og noget muren...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været ude st gå en tur i det gode vejr. Vi gik helt ned i Rema og vil skyde på 500-600 m hver vej :D Men det giver nogle plukveer og noget muren...

Det er også bare skønt, som solen skinner lige nu ☀️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forresten termin i dag :)

Synes dog der en én som har glemt det :( Hmm

I dag er også min terminsdato, men jeg fødte jo allerede på mandag.

Jeg håber virkelig at du snart følger efter, jeg føler lidt at jeg har snydt en smule ved at bare føde uden at have nogen form for optakt eller smerter. Og nu sidder jeg her på min terminsdato med varme og overfyldte betonbryster, en lille nyfødt baby og en nysgerrig, men til tider også jaloux storebror.

Held og lykke til alle jer der venter på snarlig fødsel, jeg håber virkelig at I snart følger efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er også min terminsdato, men jeg fødte jo allerede på mandag.

Jeg håber virkelig at du snart følger efter, jeg føler lidt at jeg har snydt en smule ved at bare føde uden at have nogen form for optakt eller smerter. Og nu sidder jeg her på min terminsdato med varme og overfyldte betonbryster, en lille nyfødt baby og en nysgerrig, men til tider også jaloux storebror.

Held og lykke til alle jer der venter på snarlig fødsel, jeg håber virkelig at I snart følger efter.

Ka. Godt forstå lillebror er jaloux på jer, det er jeg også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels min mand. De uregelmæssige plukveer er tilbage, og i går aftes fik han gearet sig selv helt op, og tog opvasken og løb rundt og sørgede for mig mens jeg bare lå og slappede af på sofaen og lod kramperne komme. Da de så gik i sig selv igen var han så trist han gik direkte i seng.  :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels min mand. De uregelmæssige plukveer er tilbage, og i går aftes fik han gearet sig selv helt op, og tog opvasken og løb rundt og sørgede for mig mens jeg bare lå og slappede af på sofaen og lod kramperne komme. Da de så gik i sig selv igen var han så trist han gik direkte i seng.  :huh

Øv, at det ikke bliver til mere :kram Du har vist en mand der glæder sig til at møde jeres baby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius dagplejer mener min mave er sunket siden igår :D Spændende om de betyder noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, at det ikke bliver til mere :kram Du har vist en mand der glæder sig til at møde jeres baby :biglove

Jeg har efterhånden vænnet mig til det. :) skruet forventningen ned. Og ja det har været hans drøm at få børn i over 10 år, så han er meget ivrig. :) Det er ret sødt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius dagplejer mener min mave er sunket siden igår :D Spændende om de betyder noget...

Man kan da håbe  :bd  min sank for et par uger siden, men det gør de også tidligere ved førstegangsfødende, så kunne godt være et tegn for dig ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden vænnet mig til det. :) skruet forventningen ned. Og ja det har været hans drøm at få børn i over 10 år, så han er meget ivrig. :) Det er ret sødt.

Det er da dejligt med så stor interesse. Jeg ved ikke om det er fordi det er anden gang, men den er ikke så stor her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan da håbe :bd min sank for et par uger siden, men det gør de også tidligere ved førstegangsfødende, så kunne godt være et tegn for dig ;)

Kæmper i hvert fald også med den slimprop. Nu må det gerne få en ende. Bvadr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmper i hvert fald også med den slimprop. Nu må det gerne få en ende. Bvadr...

Hvad er konsistensen på det der kommer? Klamme spørgsmål, I know :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er konsistensen på det der kommer? Klamme spørgsmål, I know :)

En anelse tykkere end ÆL udflåd og en anelse mere gult ;) Men husk det er forskelligt fra kvinde til kvinde. Min jm har lige bekræftet st det lyder til at være slimproppen... Husk nogen aldrig opdager det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg også blevet udstyret med et tlf nr jeg skal ringe på 41+1. Lillebror har det godt og vejer omkring 3500 g ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er konsistensen på det der kommer? Klamme spørgsmål, I know :)

:-) min dumpede ud i toilettet. Det sagde plop. Ligesom der under en menstruation kan komme en tyk klump ud, så er det lidt a la det samme. Men den kan blive udskilt af flere omgange, så måske du ikke opdager den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg her nemlig rigeligt udflåd for tiden, men i dag er der kommet noget der er tykkere end lotionkonsustens, og lidt mere geleagtigt end det plejer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min slimprop var hvid nærmest gennemsigtig. Der virkede bare som slimet udflåd og meget af det på en gang ;)

Prøv at Google det. Der findes rigtig gode billeder :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min slimprop var hvid nærmest gennemsigtig. Der virkede bare som slimet udflåd og meget af det på en gang ;)

Prøv at Google det. Der findes rigtig gode billeder :lol[/quote

jeg googlede lige.....der var mange billeder.....

Ej det ligner det jeg er kommet af med flere gange de sidste par uger, så nu ved jeg da at det er det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, hvad anbefaler i lige at man tager at spise, når man er sulten, og ens vand lige er gået!!!! :)

Har lige været i bad og har ringet til fg. Vi skal derind til tjek 7.30 :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, hvad anbefaler i lige at man tager at spise, når man er sulten, og ens vand lige er gået!!!! :)

Har lige været i bad og har ringet til fg. Vi skal derind til tjek 7.30 :) :) :)

Ej så skal det være. Rigtig god fødsel :bd :bd

Har ingen gode forslag. Det du lige har lyst til og har i huset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej så skal det være. Rigtig god fødsel :bd :bd

Har ingen gode forslag. Det du lige har lyst til og har i huset ;)

Tak! Det blev en klapsammen med leverpostej.

Der begyndte at komme veer kl 04 ca. De føles bare som lidt strengere plukveer, så hvis vandet ik var gået, havde jeg nok ik lagt noget i det. Men mine plukveer har også neven rimelig godt til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej tillykke... :balloons  åh håber alt går godt. Resten af os glæder os til at kunne skrive det samme 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER