somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Nu også med dårlig mave :prik Det kører bare for mig :(

Jeg havde dårlig mave natten jeg fik veer. Blev helt naturligt tømt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan man da håbe :) Synes i hvert fald ikke det er sjovt mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også dårlig mave i går formiddag og gik så i fødsel om aftenen...

Men jeg skulle alligevel have klyx, fordi tarmene alligevel ikke var helt tømt efter denne omgang.

Held og lykke at der også kommer til at ske noget hos dig nu, jeg kan godt forstå at du ikke synes det er sjovt længere.

Jeg kan også tilføje at det er dumt at skulle føde med tilstoppet næse og hoste pga. den forkølelse jeg fik forarvet af min store søn i sidste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hun er aktiv i aften. Gad vide hvad hun laver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå den dårlige mave gav ikke noget i det her tilfælde. Til gengæld har jeg sovet nogenlunde i nat, men er blevet lidt mere snottet.

Gik ned og hentede Marius og vi fortsatte ned på legepladsen og nåede først hjem ved 17.20 tiden ;) Jeg gik hjemmefra 15.15 ca. Så moren er faktisk lidt brugt her til aftenen, men Marius hyggede sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste jm besøg i dag.

Bebs vurderet til 3700 g. Alt ser fint ud.

Hvis jeg ikke har født 19. Juni, skal jeg ringe og få tid til tjek på fg 21. Juni.

Håber ikke det bliver aktuelt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste jm besøg i dag.

Bebs vurderet til 3700 g. Alt ser fint ud.

Hvis jeg ikke har født 19. Juni, skal jeg ringe og få tid til tjek på fg 21. Juni.

Håber ikke det bliver aktuelt :(

Helt perfekt størrelse. Nu skal hun bare melde sin ankomst. Kom så lillesøster :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt perfekt størrelse. Nu skal hun bare melde sin ankomst. Kom så lillesøster :bd :bd

Hun sagde så " Om en uge vejer hun 4 kg" !!! Så ja, hun skal sgu ud.

Overvejer at besøge en akupunktør, hvis jeg ikke har født inden mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virker det med akupunktur, somummy? Og du har da også termin i morgen! Vildt. Så satser vi på at hun snart melder sin ankomst.  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sagde så " Om en uge vejer hun 4 kg" !!! Så ja, hun skal sgu ud.

Overvejer at besøge en akupunktør, hvis jeg ikke har født inden mandag

Der var en sød jm der kiggede på mig, da jeg var til kontrol på fødegangen med Marius, der efter en scanning vurderede i stor dreng, og sagde du er sådan en bred pige, det skal du nok klare :huh Tak eller noget :D

Håber snart du får lov til at møde hende :kram Prøvede du akupunktur med Milas?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virker det med akupunktur, somummy? Og du har da også termin i morgen! Vildt. Så satser vi på at hun snart melder sin ankomst. :stork

Jeg har ikke prøvet det, men har læst andet KB hvor effekt. Så nu er jeg ved at undersøge hvem vi har i lokalområdet. Zone skulle også kunne skubbe til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var en sød jm der kiggede på mig, da jeg var til kontrol på fødegangen med Marius, der efter en scanning vurderede i stor dreng, og sagde du er sådan en bred pige, det skal du nok klare :huh Tak eller noget :D

Håber snart du får lov til at møde hende :kram Prøvede du akupunktur med Milas?

Ha ha ha ha sikke en kommentar. Ville ikke vide om jeg skulle blive beroliget eller stiktosset over den kommentar!!! Hi hi

Nej prøvede det ikke med Milas, så ved ik om det virker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 time og 17 minutter, så har jeg termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 time og 17 minutter, så har jeg termin :)

Så er det ved at være på tide hun finder vejen ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger igen og glor i min tlf fordi lillebror er super aktiv, når vi går i seng. Jøsses de ben cykler rundt oppe under mine ribben. Av av. Vidste ikke de kunne komme så langt op... Hovedet presser nederst i maven og jeg har muren i lænden... Så opgiver igen igen at sove før der kommer lidt ro...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger igen og glor i min tlf fordi lillebror er super aktiv, når vi går i seng. Jøsses de ben cykler rundt oppe under mine ribben. Av av. Vidste ikke de kunne komme så langt op... Hovedet presser nederst i maven og jeg har muren i lænden... Så opgiver igen igen at sove før der kommer lidt ro...

Jeg bliver også holdt vågen. Sidder i sofaen efter at have indtaget en kvart vandmelon, og forsøger at tage mit sammen til at gå ud og tage make up af. Imens sparker pigebarnet ivrigt løs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden opgivet tanken om at han skulle komme før tid. Har ingen plukveer mere. SUK. Men tjekker ivrigt herinde for at se om nogle af jer skulle være kørt af sted til fødegangen. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden opgivet tanken om at han skulle komme før tid. Har ingen plukveer mere. SUK. Men tjekker ivrigt herinde for at se om nogle af jer skulle være kørt af sted til fødegangen. :)

Her er der heller ikke udsigt til noget :( Og jeg har endda termin i dag ( og bryllupsdag) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der heller ikke udsigt til noget :( Og jeg har endda termin i dag ( og bryllupsdag) :(

Tillykke med bryllupsdagen :loveshower Håber I får en god dag, selvom det ikke tyder på I skal fejre den med en fødsel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden opgivet tanken om at han skulle komme før tid. Har ingen plukveer mere. SUK. Men tjekker ivrigt herinde for at se om nogle af jer skulle være kørt af sted til fødegangen. :)

:ditto

Min krop er efterhånden også så træt, jeg slet ikke kan forestille mig at den vil kunne klare en fødsel. Har været skidt og kastet op siden lørdag. Igår 5!! Gange. Jeg kan mærke, at mine ben er trætte og syre med det samme. Føler mig svimmel en enkelt gang i mellem...

Men min krop arbejder. Havde niv i lænden i går aftes og der er vist gang i slimproppen igen.

Marius DP er bekymret fordi jeg ikke rigtig får noget næring. Hun er så sød. Så har lovet at snakke med min jm om det imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Min krop er efterhånden også så træt, jeg slet ikke kan forestille mig at den vil kunne klare en fødsel. Har været skidt og kastet op siden lørdag. Igår 5!! Gange. Jeg kan mærke, at mine ben er trætte og syre med det samme. Føler mig svimmel en enkelt gang i mellem...

Men min krop arbejder. Havde niv i lænden i går aftes og der er vist gang i slimproppen igen.

Marius DP er bekymret fordi jeg ikke rigtig får noget næring. Hun er så sød. Så har lovet at snakke med min jm om det imorgen...

Puha kan slet ikke forestille mig at være så udmattet af sygdom inden fødslen. Jeg håber jordmoder måske har lidt råd til dig, eller at du snart får det bedre. Det er da i det mindste rart at din krop ikke har afbrudt sit arbejde, og stadig gør dig klar, selvom man selvfølgelig gerne vil føde på et tidspunkt hvor man er helt overskudsagtig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha kan slet ikke forestille mig at være så udmattet af sygdom inden fødslen. Jeg håber jordmoder måske har lidt råd til dig, eller at du snart får det bedre. Det er da i det mindste rart at din krop ikke har afbrudt sit arbejde, og stadig gør dig klar, selvom man selvfølgelig gerne vil føde på et tidspunkt hvor man er helt overskudsagtig.

Ja det må gerne slippe sit tag fra min krop efterhånden, så jeg kan blive klar.

Og så har jeg lige fået en tid ved lægen til Marius i eftermiddag, så den skal vi lige have med også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må gerne slippe sit tag fra min krop efterhånden, så jeg kan blive klar.

Og så har jeg lige fået en tid ved lægen til Marius i eftermiddag, så den skal vi lige have med også ;)

Ah ja, det er lidt noget andet når man har et barn i forvejen, så kan man ikke bare ligge sig ned og vente :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah ja, det er lidt noget andet når man har et barn i forvejen, så kan man ikke bare ligge sig ned og vente :)

Jo jo, jeg ligger ned og venter mens Marius er i dagpleje :D Så har jeg lidt krudt når han kommer hjem.

Men nu har han bøvlet med maven i godt 14 dage og gnubber og siger numsen gør ondt. Så nu skal han altså tjekkes. Moren har helt ondt i maven over så meget det genere ham og specielt igår klagede han sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med bryllupsdagen :loveshower Håber I får en god dag, selvom det ikke tyder på I skal fejre den med en fødsel...

Nej jeg kunne fejre det med at have Milas hjemme. Han har sovet hos os og har kartet rundt og været varm.

Tror han har haft feber, han var i hvert fald varm og så snakkede han meget i søvne og fløjtede hi hi hi :) men da vi stod op havde han det fint. Bare lidt hoste og lidt løbenæse.

Moderen, til gengæld, er møgtræt. Sover elendigt når Milas sover hos os.

Gad vide hvordan vi nogen sinde får plads til en fjerde overnattende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER