Solvej99

Tester i oktober: 5 gravide - 20 mens - 3 venter

391 indlæg i dette emne

Jeg krydser for dig :goodluck

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og mens her :-(

Øv :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh... Jeg ville kun være 3+1 idag hvis jeg var gravid, og hele min krop SKRIGER "Teeeeeeest nuuuuuu" ... Jeg er nærmest desperat!

Jeg ville ikke engang være i stand til at teste positiv -selv hvis jeg var gravid, så det ville være spild af test.

What to do? :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh... Jeg ville kun være 3+1 idag hvis jeg var gravid, og hele min krop SKRIGER "Teeeeeeest nuuuuuu" ... Jeg er nærmest desperat!

Jeg ville ikke engang være i stand til at teste positiv -selv hvis jeg var gravid, så det ville være spild af test.

What to do? :-(

Du er nødt til at vente :goodluck

Jeg er selv et test monster, sidste måned brændte jeg omkring 20 test af på lidt over en uge :badgirl  (køber dem til ca 1,- pr stk, på ebay, så må man godt) :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh... Jeg ville kun være 3+1 idag hvis jeg var gravid, og hele min krop SKRIGER "Teeeeeeest nuuuuuu" ... Jeg er nærmest desperat!

Jeg ville ikke engang være i stand til at teste positiv -selv hvis jeg var gravid, så det ville være spild af test.

What to do? :-(

Du er nødt til t vente ;) Det er rædselsfuldt men du få bare en negativ test som du også bliver skuffet over :) Tålmodighed er en dyd man bare ikke ejer når man gerne vil have en baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er nødt til at vente :goodluck

Jeg er selv et test monster, sidste måned brændte jeg omkring 20 test af på lidt over en uge :badgirl  (køber dem til ca 1,- pr stk, på ebay, så må man godt) :oops

Kan du sende et link ?  :P

 

Du er nødt til t vente ;) Det er rædselsfuldt men du få bare en negativ test som du også bliver skuffet over :) Tålmodighed er en dyd man bare ikke ejer når man gerne vil have en baby :)

Det er sååå svært at finde tålmodigheden frem..

 

Og nu har jeg en murren og mens-agtig smerte i maven... Øv, der er nok ikke noget denne gang :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen tegn på mens :) En negativ test igår eftermiddags, tog en her til morgen som var negativ, men i løbet af en lille halv time kom der en meget utydlig streg frem... (det samme skette sidst jeg var gravid i juni, hvor jeg mistede) men ved ikke helt om jeg tør tror på det rigtigt, men håber og tester igen lørdag eller søndag morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen tegn på mens :) En negativ test igår eftermiddags, tog en her til morgen som var negativ, men i løbet af en lille halv time kom der en meget utydlig streg frem... (det samme skette sidst jeg var gravid i juni, hvor jeg mistede) men ved ikke helt om jeg tør tror på det rigtigt, men håber og tester igen lørdag eller søndag morgen :)

Jeg krydser fingre ! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen tegn på mens :) En negativ test igår eftermiddags, tog en her til morgen som var negativ, men i løbet af en lille halv time kom der en meget utydlig streg frem... (det samme skette sidst jeg var gravid i juni, hvor jeg mistede) men ved ikke helt om jeg tør tror på det rigtigt, men håber og tester igen lørdag eller søndag morgen :)

Krydser fingre!! :D Jeg tester i morgen tidlig hvis ikke mens kommer i løbet af natten.. Er 4+0 hvis i dag hvis den ellers gider at holde sig væk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre!! :D Jeg tester i morgen tidlig hvis ikke mens kommer i løbet af natten.. Er 4+0 hvis i dag hvis den ellers gider at holde sig væk..

Spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hallo :)

Jeg har testet negativ to gange i den her uge.. Skulle have haft mens sidste søndag, men der er ingen tegn overhovedet på den er på vej.. Der var dog et meget svagt lyserødt skær på papiret i går morges efter jeg havde tørt mig og har haft MEGET LiDT udflået lignende noget, som ser "gammelt" ud..

Mine bryster er lidt ømme og har få mindre spændinger i underlivet..

Kan det være at jeg bare ikke producere hcg hurtigt nok ? Min mor var helt henne i uge 11 med mig, før hun kunne teste positiv og i uge 9 med min bror.. Er det arveligt at man ikke producerer det hurtigt ?

Ved ikk helt om jeg skal ringe til lægen eller give det en uges tid mere ?

Hjælp tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage over tid og testen er negativ.. Dumme krop :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Hallo :)

Jeg har testet negativ to gange i den her uge.. Skulle have haft mens sidste søndag, men der er ingen tegn overhovedet på den er på vej.. Der var dog et meget svagt lyserødt skær på papiret i går morges efter jeg havde tørt mig og har haft MEGET LiDT udflået lignende noget, som ser "gammelt" ud..

Mine bryster er lidt ømme og har få mindre spændinger i underlivet..

Kan det være at jeg bare ikke producere hcg hurtigt nok ? Min mor var helt henne i uge 11 med mig, før hun kunne teste positiv og i uge 9 med min bror.. Er det arveligt at man ikke producerer det hurtigt ?

Ved ikk helt om jeg skal ringe til lægen eller give det en uges tid mere ?

Hjælp tak ;)          

 

Jeg ville sige giv det en uge mere, for lægen ville sandsynligvis sige det samme...  Du kan være langsom tester (ingen ide what so ever om det er arveligt) men det kan også være kroppen der driller... sidste cyklus gik jeg ni dage over tid, og det vel at mærke ud fra æl, så jeg "lærte" at have tålmodighed, selvom det ikke er nemt :bunny 

Men alt mulig held og lykke og håber mens holder sig helt væk og der dukker || op inden længe :goodluck og så lige en masse :bd i din retning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du sende et link ?  :P

 

Jo selvfølgelig, sender dig en pb senere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker alle jer der endnu ikke har fået mens, held og lykke og jeg håber I får de to gyldne streger.

Jeg har desværre fået mens i dag, dog tænkte vi begge herhjemme at det næsten ville være for heldigt, hvis vi stod med to streger i den første cyklus, hvor vi begge gik op i at forsøge at ramme ægløsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker alle jer der endnu ikke har fået mens, held og lykke og jeg håber I får de to gyldne streger.

Jeg har desværre fået mens i dag, dog tænkte vi begge herhjemme at det næsten ville være for heldigt, hvis vi stod med to streger i den første cyklus, hvor vi begge gik op i at forsøge at ramme ægløsning.

 

Øv altså! For heldigt eller ej, så håber man jo (jeg håbede selv lige fra første cyklus) og synes at den mens er uvelkommen. Jeg håber at det lykkedes jer i næste omgang :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter flere negative tests og 1 dag over tid er mens nu endelig kommet, så nu er jeg er ude for denne gang, og tager den selvfølgelig bare i næste cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Nu havde jeg jo købt high sensitive test, som kunne opfange helt ned til 10 mml/l .. Og den er negativ.. Jeg ville (hvis jeg altså var gravid) være 3+4 idag.. Og skal først have min mens den 29.

 

Er der overhovedet et lille håb for mig? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Nu havde jeg jo købt high sensitive test, som kunne opfange helt ned til 10 mml/l .. Og den er negativ.. Jeg ville (hvis jeg altså var gravid) være 3+4 idag.. Og skal først have min mens den 29.

Er der overhovedet et lille håb for mig? :unsure

Ja, det mener jeg helt bestemt at der er! Jeg har ikke prøvet de der high sensitive teste, men jeg synes, jeg har læst flere steder, at de faktisk var dårligere end almindelige :rolleyes Og mange kan jo først teste positiv når de er gået over tid :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Nu havde jeg jo købt high sensitive test, som kunne opfange helt ned til 10 mml/l .. Og den er negativ.. Jeg ville (hvis jeg altså var gravid) være 3+4 idag.. Og skal først have min mens den 29.

 

Er der overhovedet et lille håb for mig? :unsure

Jeg tænker også, at der sagtens kan være håb for dig, da det er tidligt du har testet  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg håber sådan! Tak for jeres gode optimisme <3

Så krydser jeg stadig fingre <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Nu havde jeg jo købt high sensitive test, som kunne opfange helt ned til 10 mml/l .. Og den er negativ.. Jeg ville (hvis jeg altså var gravid) være 3+4 idag.. Og skal først have min mens den 29.

 

Er der overhovedet et lille håb for mig? :unsure

Jeg har også testet med sådan en test i morges, og min mens er beregnet til at komme D.28. Og den var komplet negativ i dag :(

Men det kommer jo helt an på hvor meget, og hvor hurtigt man producere hormonet, om hvor tidligt man kan teste positiv, hvis man er gravid :)

Held og lykke herfra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg håber sådan! Tak for jeres gode optimisme <3

Så krydser jeg stadig fingre <3

Ja gør da det  :) Håber der snart er to II hos dig  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik mens i går, 3 dage over tid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik mens i går, 3 dage over tid :(

 

Øv, hvor træls. Hvis den er forsinket, så skal der bare være en god grund til det nå :klap Er du ok? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER