Solvej99

Tester i oktober: 5 gravide - 20 mens - 3 venter

391 indlæg i dette emne

Øv med alle dem der har fået mens :(  :gal Den skulle være blevet væk hos os alle... 

 

Der er godt nok ikke meget held her i oktober, men vi er selvfølgelig og "kun" halvvejs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv med alle dem der har fået mens :(  :gal Den skulle være blevet væk hos os alle... 

 

Der er godt nok ikke meget held her i oktober, men vi er selvfølgelig og "kun" halvvejs

 

Ja, det betyder jo så bare at de der stadig mangler at teste, statistisk set har en bedre chance nu, hvor så mange af os først på måneden har fået mens. Hvis jeg skal se det fra en eller anden positiv vinkel :) Det er selvfølgelig ikke sikkert at den holder i praksis, men jeg krydser fingre for de af jer hvor der stadig er håb :bd

 

Og uddeler kram til resten :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at du har ret Alura ❤️ Det må være tid til nogle glade smileyer og II til en masse nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventet mens om 5 dage.

Menssmerter i tide og utide. Mindre end normalt.

Har dig Ingen forventninger :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det betyder jo så bare at de der stadig mangler at teste, statistisk set har en bedre chance nu, hvor så mange af os først på måneden har fået mens. Hvis jeg skal se det fra en eller anden positiv vinkel :) Det er selvfølgelig ikke sikkert at den holder i praksis, men jeg krydser fingre for de af jer hvor der stadig er håb :bd

 

Og uddeler kram til resten :kram

 

Haha- det kan man håbe! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget denne test, og efter lidt tid ser den sådanne ud :) tør jeg tro på det ? Efter kun at have prøvet i 2 cyklus nu ? Jeg er kun 3+3 så tester alt for tidligt :( og bløder lidt som ved Caroline, så alt kan jo ske ! Har også menssmerter..

 

 

post-401-0-35852200-1413460178_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget denne test, og efter lidt tid ser den sådanne ud :) tør jeg tro på det ? Efter kun at have prøvet i 2 cyklus nu ? Jeg er kun 3+3 så tester alt for tidligt :( og bløder lidt som ved Caroline, så alt kan jo ske ! Har også menssmerter..

Jeg kan godt se 'noget' :) Spændende hvad det bliver til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se en svag streg :) krydser fingre for at det er et positivt resultat :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se en streg Lenna1985. Stort tillykke, håber at den udvikler sig fint og at det er en keeper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle have testet den 15. oktober, men min mens kom allerede den 13. oktober, øv  :(

Håber det lykkes i næste cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får taget blodprøve d.27/10

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle have testet den 15. oktober, men min mens kom allerede den 13. oktober, øv  :(

Håber det lykkes i næste cyklus.

 

Øv med mens :kram Jeg håber at du kan teste positiv sammen med mig (og alle de andre, der desværre heller ikke var heldige i denne omgang) i næste cyklus i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med mens :kram Jeg håber at du kan teste positiv sammen med mig (og alle de andre, der desværre heller ikke var heldige i denne omgang) i næste cyklus i stedet.

 

Tak  :) Jeg var bare helt nede i mandags, havde sådan håbet på den var der. Men nu er humøret bedre, heldigvis.

Ja det krydser jeg fingre for, at vi alle kan i næste cyklus  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu taget ægløsningstest de sidste 5 dage... Synes godt nok det er mere forvirrende end det gør gavn! Jeg skulle have haft ÆL igår, ifølge app, men det er idag at smerterne er kommet -dog har jeg testet negativt på testene begge dage (kun svage streger).... What to do? :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak  :) Jeg var bare helt nede i mandags, havde sådan håbet på den var der. Men nu er humøret bedre, heldigvis.

Ja det krydser jeg fingre for, at vi alle kan i næste cyklus  :)

 

Ja man kan blive så forfærdeligt skuffet og ked af det :( Man håber jo virkelig hver gang at nu er den der. Hvor længe har I været i gang med at prøve?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man kan blive så forfærdeligt skuffet og ked af det :( Man håber jo virkelig hver gang at nu er den der. Hvor længe har I været i gang med at prøve?

Ja det er jo lige præcis det. Vi har været i gang siden august, så kan bestemt ikke brokke mig for meget, da det ikke er så længe. Havde dog en helt anderledes fornemmelse i kroppen denne gang, hvorfor jeg troede vi var heldige. 

Hvor længe har du været i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu taget ægløsningstest de sidste 5 dage... Synes godt nok det er mere forvirrende end det gør gavn! Jeg skulle have haft ÆL igår, ifølge app, men det er idag at smerterne er kommet -dog har jeg testet negativt på testene begge dage (kun svage streger).... What to do? :boo

 

Det lyder da også forvirrende. Med al respekt for apps, så kan de kun estimere hvornår de "tror" at du får ægløsning, ikke forudsige hvornår den faktisk vil finde sted. Ægløsningen kan rykke sig fra måned til måned, så selv med en meget stabil cyklus, vil en app aldrig kunne give et endegyldigt svar på hvornår æl falder. Så jeg ville ikke lægge for meget i hvad den siger til dig, men kun bruge den som et vejledende udgangspunkt.

 

Personligt kommer mine æl smerter ikke på dagen for æl (som man ellers skulle tro at de ville gøre), men som regel på samme dag som jeg kan teste positiv på æl testen. Jeg kan kun opfordre til at blive ved med at prøve at teste og så snart du kan se at der er noget udvikling og de bliver tydeligere (men endnu ikke helt positiv), så kan det for mange være en god idé at begynde at teste to gange i døgnet, da man ellers nemt misser den positive test.

 

Håber at det lykkedes snart, så du slipper for at gå og føle dig frustreret over det, det er jo træls. Og ellers - when in doubt, just :hump ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo lige præcis det. Vi har været i gang siden august, så kan bestemt ikke brokke mig for meget, da det ikke er så længe. Havde dog en helt anderledes fornemmelse i kroppen denne gang, hvorfor jeg troede vi var heldige. 

Hvor længe har du været i gang?

 

Vi har prøvet siden september og jeg havde det præcis på samme måde, blot i forrige cyklus. Jeg troede virkelig på at den var der. Så meget at jeg tænker, at der måske var noget i gære, som så blot ikke udviklede sig alligevel.

 

Og nej, det er jo ikke så længe for nogen af os så, men når man virkelig håber og ønsker, så er hver måned hvor det ikke lykkedes én måned for længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet siden september og jeg havde det præcis på samme måde, blot i forrige cyklus. Jeg troede virkelig på at den var der. Så meget at jeg tænker, at der måske var noget i gære, som så blot ikke udviklede sig alligevel.

 

Og nej, det er jo ikke så længe for nogen af os så, men når man virkelig håber og ønsker, så er hver måned hvor det ikke lykkedes én måned for længe.

Det er faktisk lige præcis også den fornemmelse jeg sidder tilbage med  :blink

 

Nej det er det ikke så. Men du har fuldstændig ret. Når det er noget man ønsker sig så meget og håber så meget på, så er hver en måned det ikke lykkes en måned forlænge. Det er så frustrerende. 

Jeg håber virkelig på, at det ser helt anderledes ud i næste omgang for os begge - og alle dem der desværre heller ikke lykkes denne omgang. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da også forvirrende. Med al respekt for apps, så kan de kun estimere hvornår de "tror" at du får ægløsning, ikke forudsige hvornår den faktisk vil finde sted. Ægløsningen kan rykke sig fra måned til måned, så selv med en meget stabil cyklus, vil en app aldrig kunne give et endegyldigt svar på hvornår æl falder. Så jeg ville ikke lægge for meget i hvad den siger til dig, men kun bruge den som et vejledende udgangspunkt.

 

Personligt kommer mine æl smerter ikke på dagen for æl (som man ellers skulle tro at de ville gøre), men som regel på samme dag som jeg kan teste positiv på æl testen. Jeg kan kun opfordre til at blive ved med at prøve at teste og så snart du kan se at der er noget udvikling og de bliver tydeligere (men endnu ikke helt positiv), så kan det for mange være en god idé at begynde at teste to gange i døgnet, da man ellers nemt misser den positive test.

 

Håber at det lykkedes snart, så du slipper for at gå og føle dig frustreret over det, det er jo træls. Og ellers - when in doubt, just :hump ;)

Jeg tog i forgårs en test som var lige ved og næsten at være positiv, men dagen efter var der ikke engang en streg. I dag er der så en mellem tydelig streg -som gør alle testene negative...

 

Håber jeg måske har misset den :P

 

Vi :hump  hvertfald hver anden dag - Just in case :D

 

Man bliver bare så skide ked af det når tingene ikke fungerer -og vi har endda kun været i gang i 2 måneder - men det føles som en evighed.... (undskyld mit egoistiske bræk, i know at der er flere som prøver i flere år- til jer sender jeg masser af :bd )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog i forgårs en test som var lige ved og næsten at være positiv, men dagen efter var der ikke engang en streg. I dag er der så en mellem tydelig streg -som gør alle testene negative...

 

Håber jeg måske har misset den :P

 

Vi :hump  hvertfald hver anden dag - Just in case :D

 

Man bliver bare så skide ked af det når tingene ikke fungerer -og vi har endda kun været i gang i 2 måneder - men det føles som en evighed.... (undskyld mit egoistiske bræk, i know at der er flere som prøver i flere år- til jer sender jeg masser af :bd )

Jeg kan sagtens følge dig. Og mega ærgerligt med ÆLtest og at du ikke har ramt en positiv, men den har jo nok været der og så er det med at krydse fingrer for, at I fangede den  :)

 

Det er super frustrerende, når det ikke fungerer og ikke lykkes - også selvom det "kun" er efter to måneder.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykke86: Det er jeg ked af at høre :( jeg krydser fingre for, at der er mere held med dem :kiss :kram2 

Redigeret: jeg så lige, at I har prøvet i 6 år. Jeg forstår virkelig godt, at du er nede over at det ikke lykkedes. Hvad er jeres næste step så? Vi har "kun" prøvet i lidt over et år, så jeg er ikke helt inde i begreberne endnu. Vi prøver sidste cyklus nu her inden vi bliver videresendt. Jeg sender dig al mulig held og lykke og en masse :bd - du har da virkelig fortjent det :)

 

Københavnerpigen: ØV! :( held og lykke med næste måned! Hold humøret oppe :)

Jamen vi har 3 æg i fryseren som vi skal have brugt nu. Hvis ikke nogle af dem sætter sig fast, så er orkanen at fortsætte på privatklinik, men nu tager vi bare et skridt af gangen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 dage til mens og tror desværre den kommer.

Der må virkelig være mange positive sidst på måneden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår kan man egentlig se at det skulle være tvillinger man får?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og forresten stort tillykke til de få positive indtil videre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER