Solvej99

Tester i oktober: 5 gravide - 20 mens - 3 venter

391 indlæg i dette emne

Jeg er gået en dag over tid idag (hvis man tager ud fra at min cyklus normalt er 28dage)

Men en GU i sidste uge sagde at jeg måske først skulle regne med testdag i næste uge, så nu venter jeg spændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er gået en dag over tid idag (hvis man tager ud fra at min cyklus normalt er 28dage)

Men en GU i sidste uge sagde at jeg måske først skulle regne med testdag i næste uge, så nu venter jeg spændt.

Vildt at du kan vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh spændende :goodluck

Hvordan går det med dig? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig? :-)

Jeg er kun 2+5 i dag. Har haft niv og jag i underlivet hver dag siden ÆL. Men havde også noget lignende sidste cyklus, og det endte jo i mens, så jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal tro.

Tak fordi du spørger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 2+5 i dag. Har haft niv og jag i underlivet hver dag siden ÆL. Men havde også noget lignende sidste cyklus og det endte jo i mens, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tro.

Tak fordi du spørger :kiss

Man ved jo aldrig :-D

Jeg krydser hvertfald fingre for dig :-*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved jo aldrig :-D

Jeg krydser hvertfald fingre for dig :-*

Nej det er jo det ^_^

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt at du kan vente :)

Det er nemt nok. Det hedder "har ingen teste hjemme" :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemt nok. Det hedder "har ingen teste hjemme" :p

Ja okay :p

Men du køber først nogen i næste uge så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det ved jeg ikke. Hvor langt er du?

Præcis 4+0 Idag, men testene bliver mere og mere positive, den mest utydelige, er fra i mandags :)

post-10843-0-61569400-1414606497_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay :p

Men du køber først nogen i næste uge så?

Ja gør jeg. Måske til weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SuperKlar mangler at få en :gravid på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SuperKlar mangler at få en :gravid på listen :)

Det skal hun straks få :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor træls. Hvis den er forsinket, så skal der bare være en god grund til det nå :klap Er du ok? :kram

Tak Alura <3 Ja når den er så forsinket så skal det altså ikke bare være for sjov! Det go lige et par dage at blive okay med det for jeg troede virkelig på det.. Men så må vi bare håbe på at det kommer i næste forsøg.. Så runder vi 1/2-års mærket.. Det er lidt en mærkelig fornemmelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Alura <3 Ja når den er så forsinket så skal det altså ikke bare være for sjov! Det go lige et par dage at blive okay med det for jeg troede virkelig på det.. Men så må vi bare håbe på at det kommer i næste forsøg.. Så runder vi 1/2-års mærket.. Det er lidt en mærkelig fornemmelse..

 

Kan godt forstå at den lige skal vendes og drejes lidt, før man kan komme videre fra at have troet så meget på det :kram2

 

Se sådan på det, at statistisk set så bliver 70% af de par der prøver, gravide i løbet af 6 måneder. Så I har oddsene på jeres side nu, det må snart ske! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg er vist en temmelig langsom tester :angry Indenfor tid og med bestået strakt arm test, så kan den vist ikke modbevises længere, selvom den er meget utydelig :hophop

4+5 og altså, der ER sket en udvikling (selvom det er en lille en) siden mandag, så mon ikke den må være endnu tydeligere fredag?

Men altså, jeg tror helt klart på den nu :gravid

 

 

Præcis 4+0 Idag, men testene bliver mere og mere positive, den mest utydelige, er fra i mandags :)

Stort tillykke med de positive test  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå at den lige skal vendes og drejes lidt, før man kan komme videre fra at have troet så meget på det :kram2

Se sådan på det, at statistisk set så bliver 70% af de par der prøver, gravide i løbet af 6 måneder. Så I har oddsene på jeres side nu, det må snart ske! :)

Jeg vælger også at tro på at det er nu at det bliver vores tur!! Nu bliver det os :)

Det er rart lige at have lidt opbakning herinde, det er bare nemmere med nogen der ved hvordan man har det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER