Solvej99

Tester i oktober: 5 gravide - 20 mens - 3 venter

391 indlæg i dette emne

Test i morgen tidlig... er dog næsten sikker på, at der ikke er noget... det er vi ved at være ret vant til pt.

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Test i morgen tidlig... er dog næsten sikker på, at der ikke er noget... det er vi ved at være ret vant til pt.

:(

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test i morgen tidlig... er dog næsten sikker på, at der ikke er noget... det er vi ved at være ret vant til pt.

:(

Hepper alligevel. Det er sommetider nå man mindst venter det, at det lader sig gøre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville være dejligt, men tror ikke rigtig på det mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min test dag skal nok rykkes til d. 17 hvis mens ikke er kommet før :ba

 

Hvordan går det; har du testet? Håber at mens har holdt sig væk :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår kan man egentlig se at det skulle være tvillinger man får?

Det kan du først ved en skanning :) Første "normale" skanning er NF mellem 11+4-13+6, medmindre du har været i behandling (så skannes man vist omkring uge 8). Man kan også selv købe en privat skanning på forskellige klinikker, tryghedsskanninger, hvis man ønsker at få bekræftet liv. De fleste tilbyder det fra 6+4, men det er ikke meget at at se på det tidspunkt- så kan man vente til de 8+, så er det godt også ligner den lille så småt en baby og ikke en reje :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lige nå at hoppe med her. Jeg skulle meget gerne IKKE have mens den 31 oktober. Sæt mig på den 31 oktober...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det; har du testet? Håber at mens har holdt sig væk :bd

Jeg har testet negativt :ba

Men jeg har ikke nogen mens kramper eller mens :goodluck

 

Så jeg håber stadig på at der er en chance :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testet negativt i dag... simpelthen SÅ skuffende, selvom jeg ikke regnede med noget... :(

Det gør lidt ondt indeni hver gang. Vi er blevet enige om, at tage én til IUI med stimulering, og derefter må vi videre til reagens i det offentlige, hvis det ikke bærer frugt...

:bye  :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testet negativt i dag... simpelthen SÅ skuffende, selvom jeg ikke regnede med noget... :(

Det gør lidt ondt indeni hver gang. Vi er blevet enige om, at tage én til IUI med stimulering, og derefter må vi videre til reagens i det offentlige, hvis det ikke bærer frugt...

:bye :yiepie

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testet negativt i dag... simpelthen SÅ skuffende, selvom jeg ikke regnede med noget... :(

Det gør lidt ondt indeni hver gang. Vi er blevet enige om, at tage én til IUI med stimulering, og derefter må vi videre til reagens i det offentlige, hvis det ikke bærer frugt...

:bye  :yiepie

Øv :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testet negativt i dag... simpelthen SÅ skuffende, selvom jeg ikke regnede med noget... :(

Det gør lidt ondt indeni hver gang. Vi er blevet enige om, at tage én til IUI med stimulering, og derefter må vi videre til reagens i det offentlige, hvis det ikke bærer frugt...

:bye :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Testet negativt i dag... simpelthen SÅ skuffende, selvom jeg ikke regnede med noget... :(

Det gør lidt ondt indeni hver gang. Vi er blevet enige om, at tage én til IUI med stimulering, og derefter må vi videre til reagens i det offentlige, hvis det ikke bærer frugt...

:bye  :yiepie

Æv :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv diamanten! Man håber jo altid og jeg kender det virkelig godt det der med at blive skuffet selvom man har prøve at holde modet oppe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testet negativt i dag... simpelthen SÅ skuffende, selvom jeg ikke regnede med noget... :(

Det gør lidt ondt indeni hver gang. Vi er blevet enige om, at tage én til IUI med stimulering, og derefter må vi videre til reagens i det offentlige, hvis det ikke bærer frugt...

:bye :yiepie

Men det er vel ikke slut før mens kommer? Eller hvad? :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er vel ikke slut før mens kommer? Eller hvad? :unsure

:kram

Tjooo- tror jeg. For testen var jo negativ, og man burde kunne se noget, hvis der var noget... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, diamanten :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bange for jeg nok fik fanget en BIO :( desværre ... Tror ihvertfald ikke rigtig på det mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bange for jeg nok fik fanget en BIO :( desværre ... Tror ihvertfald ikke rigtig på det mere.

Hvorfor tror du det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor tror du det??

Ingen større udvikling i mine tests og små blødte igår og mens smerterne truer nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet negativt :ba

Men jeg har ikke nogen mens kramper eller mens :goodluck

 

Så jeg håber stadig på at der er en chance :rolleyes

 

Jeg håber for dig at du ikke kommer til at se skyggen af mens :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testet negativt i dag... simpelthen SÅ skuffende, selvom jeg ikke regnede med noget... :(

Det gør lidt ondt indeni hver gang. Vi er blevet enige om, at tage én til IUI med stimulering, og derefter må vi videre til reagens i det offentlige, hvis det ikke bærer frugt...

:bye  :yiepie

 

Er bange for jeg nok fik fanget en BIO :( desværre ... Tror ihvertfald ikke rigtig på det mere.

 

Øv altså til jer begge :( Jeg fortsætter dog med at håbe på jeres begges vegne, så længe der stadig er tvivl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke.

For en uge siden kunne jeg mærke, ligesom i sommers hvor det endte med SA, implantationen. Det niv meget i underlivet og havde kvalme. Jeg var ikke i tvivl. Men så resten af ugen har jeg ikke haft andet end sporadisk kvalme. Har haft svært ved at spise aftensmad. Jeg har været oppustet de sidste 2 aftner.

Jeg har ikke haft mens kramper som jeg få 5 dage i forvejen. Til gengæld har jeg haft pletblødning i 3 dage. Og det er ikke frisk.

Samtlige test har været negative

Mine bryster har været æl spændte og så plejer det at fortsatte til mens er over spændte. Men den her gang er de i perioder spændte og det har gjort ondt i 2 dage at have bh på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke.

For en uge siden kunne jeg mærke, ligesom i sommers hvor det endte med SA, implantationen. Det niv meget i underlivet og havde kvalme. Jeg var ikke i tvivl. Men så resten af ugen har jeg ikke haft andet end sporadisk kvalme. Har haft svært ved at spise aftensmad. Jeg har været oppustet de sidste 2 aftner.

Jeg har ikke haft mens kramper som jeg få 5 dage i forvejen. Til gengæld har jeg haft pletblødning i 3 dage. Og det er ikke frisk.

Samtlige test har været negative

Mine bryster har været æl spændte og så plejer det at fortsatte til mens er over spændte. Men den her gang er de i perioder spændte og det har gjort ondt i 2 dage at have bh på.

For hulen kan min krop ikke bestemme sig for hvad den vil!!!!

Hvis den ikke blev til noget må mens bare komme nu

Nogle tanker???

Åh hvor jeg håber at den er god nok -at du snart kan stå med en positiv test..

 

Hvornår har du testdag? :-) :kiss

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER