Solvej99

Tester i oktober: 5 gravide - 20 mens - 3 venter

391 indlæg i dette emne

Tillykke til jer 2 med positive test, hvor er det skønt øv for jer andre piger, jeg krydser fingre for positive test i november. Jeg testede negativ 3+4 og kan mærke mens er på vej. Gider derfor ikke engang teste her til morgen og blive skuffet igen. Giver lige en Update når mens har vist sit grimme ansigt

Mange tak. Hvor er det :numse mens er på vej :kram Ønsker held og lykke i næste måned :goodluck

 

Så meldte mens desværre sin ankomst her :(

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror måske jeg er ude... Bløder ihvertfald frisk blod - men det er bare kun 9 dage siden positiv ÆL test, så det er da den korteste luteal fase EVER!!!

Hvor meget må man bløde hvis det er en implantationsblødning?

Jeg blødte fra 3+2 ca da jeg var gravid med Caroline og måske tidligere ved William, det var både frisk og gammelt blod, endda en ret kraftig blødning med Caroline. Så længe det ikke bliver regulær mens, er der håb :) jeg går selv og frygter jeg begynder at bløde meget før igen i denne cyklus. Hader den mensmurrrende fornemmelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske jeg er ude... Bløder ihvertfald frisk blod - men det er bare kun 9 dage siden positiv ÆL test, så det er da den korteste luteal fase EVER!!!

Hvor meget må man bløde hvis det er en implantationsblødning?

Jeg har jo lige haft en cyklus på kun 18 dage. Så det har også været en kort lutheal fase.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske jeg er ude... Bløder ihvertfald frisk blod - men det er bare kun 9 dage siden positiv ÆL test, så det er da den korteste luteal fase EVER!!!

Hvor meget må man bløde hvis det er en implantationsblødning?

Jeg skulle ha haft mens i går og til morges var der lidt frisk blod. Men der har ikke været noget siden. Håber og tror på det bare er implantationsblødning. For har mærket nogle ligament ligende jag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte fra 3+2 til 3+5 mener jeg. Til sidst kun gammelt blod / farvet udflåd. Havde også ret kraftige menssmerter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvad der forgår - så er det træls :lolhit Hvis det er mens - så hold dog op med halsbrand / kvalme... Hvis det er implantationsblødning - så hold dog op med at pletbløde... 

 

Bestem dig, krop!

Det er så træls når man ikke ved hvad der foregår :) min krop drillede mig MEGET i PB2....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo selvfølgelig være luteal-fasen kun var 7-8 dage, men det er bare mega kort tid!

Men nu må tiden vise hvad der sker. Der er ingen mens-smerter men den mega trælse halsbrand-noget jeg har haft siden ÆL...

Jeg har lige blødt 10 dage efter IUI/ÆL, og troede det var tidlig mens. Den var anderledes og svagere, men trods alt blodig. Men jeg er gravid alligevel. Prøv at teste om nogle dage, kunne være din krop snød dig også. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er game over med den mængde blod der er kommet, og nu er der også mens-smerter, så er ikke længere i tvivl :-)

Men tak for svaret

Øv bøv <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi havde jo aftalt at følges, ikk?? :lolhit :lolhit jeg følger blot min del af aftalen :lol :lol :lol

Ha ha det er i orden :D Juli it is så? ;)

Selvom jeg faktisk godt gad at have et lille efterårsbarn :biglove Meeeen jeg har nu ikke tålmodighed til at satse på det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt sætte en sur smiley ud fra mit navn :( Mega nedtur med ekstra nedtur på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt sætte en sur smiley ud fra mit navn :( Mega nedtur med ekstra nedtur på :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg er aldrig kommet på d. 20/10? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt sætte en sur smiley ud fra mit navn :( Mega nedtur med ekstra nedtur på :(

Øv :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg er aldrig kommet på d. 20/10? :unsure

Hov det er en fejl. Du kommer straks på :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov det er en fejl. Du kommer straks på :kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Lykke86! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Lykke86! :kram

Ja mega øv.

Det var 3. og sidste IVF, nu har vi kun 3 fryseæg tilbage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv piger, syntes ikke det går så godt med at få de 2 steger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv piger, syntes ikke det går så godt med at få de 2 steger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj hvor mange 'øv'-ere!

Ikke meget held indtil videre :(

 

Har selv meget lidt håb, da vi er blevet skuffet så mange gange før. Men man kan da håbe. "Kun" 2 døgns tid til test nu.

Krydser så meget fingre indeni.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv piger, syntes ikke det går så godt med at få de 2 steger jeg hopper desværre med på vognen og fik mens til morgen. Har haft mega nedtur på hele dagen. Prøver at hive mig selv op og tænke positivt (selvom det er svært her 6 måneder efter vi startede)

 

6 måneder er ingenting- vi har været 'på vognen' i 2 års tid uden held.

Fat mod! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 måneder er ingenting- vi har været 'på vognen' i 2 års tid uden held.

Fat mod! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det godt, det føltes bare som rigtig lang tid. selvom jeg godt ved det er normalt der går op til et år . Undskylder til jer som virkelig har prøvet lang tid. Krydser så meget fingre for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv piger, syntes ikke det går så godt med at få de 2 steger jeg hopper desværre med på vognen og fik mens til morgen. Har haft mega nedtur på hele dagen. Prøver at hive mig selv op og tænke positivt (selvom det er svært her 6 måneder efter vi startede)

Du skal bare bevare troen på det. 6 måneder er jo ikke lang tid, så er sikker på det nok skal ske.

Forstår godt du er nede :( kender det alt alt for godt, og vi har været igang i 6 år i alt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykke86: Det er jeg ked af at høre :( jeg krydser fingre for, at der er mere held med dem :kiss :kram2 
Redigeret: jeg så lige, at I har prøvet i 6 år. Jeg forstår virkelig godt, at du er nede over at det ikke lykkedes. Hvad er jeres næste step så? Vi har "kun" prøvet i lidt over et år, så jeg er ikke helt inde i begreberne endnu. Vi prøver sidste cyklus nu her inden vi bliver videresendt. Jeg sender dig al mulig held og lykke og en masse :bd - du har da virkelig fortjent det :)

 

Københavnerpigen: ØV! :( held og lykke med næste måned! Hold humøret oppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER