Mette A.

Simons dåb (+frieri!) -Beretning, billeder & video

139 indlæg i dette emne

Efter dåben benyttede Lise sig lige af kirkens legerum, imens vi fik Simon i festtøjet og gav ham mad.

WAQkc3g.jpg

 

 

Ankommet til feststedet går gæsterne lidt rundt og hyggesnakker, imens vi venter på maden. Her er det Per med vores højt elskede naboer :biglove

Vi havde fundet en restaurant langt ude på landet op ad nogle golfbaner med skøn natur omkring! Ærgeligt var vejret ikke med os, det var koldt, blæsende og regnfuldt.

Okh1NUe.jpg

 

 

Så kom maden endelig, og den var værd at vente på! Mums det var lækkert! :sandie

FHvOfB8.jpg

 

EJ1UZMH.jpg

 

 

Vi var et ret lille selskab på ca. 30 personer fordelt på 3 borde. Det var helt perfekt, for så kunne vi nå rundt og få snakket med alle.

lYimbQF.jpg

 

 

Mormor og Simon :biglove

phXNlEW.jpg

 

 

Efter maden fik vi dåbskage og jeg var meget spændt! Jeg havde ikke set kagen før nu, jeg vidste kun at jeg havde bestilt en grøn kage i eventyrtema med en drage og et slot. Men det billede jeg havde oppe i mit hovede blev langt overgået af den virkelige kage, da jeg så den! Nøj hvor synes vi den var fantastisk! Hun havde gjort så skællene på dragen skinnede og glimtede. Der var også kage indeni i selve slottet :wub Smagen var jordbærmousse og vaniljecreme med chokostykker. MUMS! :sandie

4FPGGdb.jpg

 

yhRFlDG.jpg

 

j6zLXEO.jpg

 

 

"Må jeg godt smage nu mor??!"

ude0fa8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke tillykke tillykke! Selvfølgelig med dåben af jeres dejlige søn, hvor er han dejlig :biglove Lise er jo også skøn som altid! :biglove

Og tillykke med andre nyheder! ;) :yay :loveshower Hvor er det dejligt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dåben det ser ud til i havde en helt igennem perfekt dag. Hold nu op en kage den er godt nok flot !!! Er SÅ imponeret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så skete det... :biglove

Jeg stod og præsenterede kagen og skulle til at sige værsgod, da Per kigger sådan underligt på mig og afbryder mig, så jeg spørger ham om han vil sige noget også. Det vil han gerne, så han tager Simon fra mig og tysser på gæsterne, som heller ingenting fatter :D På dette tidspunkt aner jeg ikke hvad han har gang i og står bare og glor, imens jeg venter på at han skal sige noget til gæsterne!

Så kalder han på Lise og får hende til at give mig en lille æske, og da jeg åbner den er der jo en ring i, og så dæmrer det! :D Jeg er helt forvirret og forlegen og står bare og tuder, imens jeg prøver at høre hvad Per siger til mig samtidig med at Lise snakker i munden på mig og vil have vi skal tage ringen op :D Per ligger på knæ, tager min hånd og siger så, at nu har jeg for en gangs skyld gjort noget rigtigt med kagen :D (han var imod den i starten - synes det var unødvendigt og for dyrt), så hvad siger jeg til at vi gifter os? Så fortæller han om ringen at det er et hjerte med 3 sten i, 1 for Simon, Lise og ham selv :biglove Jeg står bare forstenet og prøver at se ringen igennem alle tårerne, imens Per stadig ligger på knæ, så han må lige presse mig lidt for et svar med et "Så eh, hvad siger du?" :D

Det ville jeg selvfølgelig rigtig gerne! :D

Han havde så også sørget for en lille ring til Lise :biglove en lille rød skildpadde

 

Her er en lille video af det hele:

 

Og lidt billeder

 

Her er han ved at bede Lise om at give mig æsken, jeg aner stadig intet uråd :P

GwoLHY7.jpg

 

 

Meeen så går det ret hurtigt op for mig :D

U7gaFpY.jpg

 

 

Lise er dybt optaget af ringen og prøver at få den op

8nEB2Nh.jpg

 

 

Og så har jeg sagt ja!

bSKDYCs.jpg

 

 

Ringen :wub

n3PgawD.jpg

 

 

Helt overvældet viser jeg ringen frem :D

3hSj77A.jpg

 

 

Tudefjæs :P

nli7T5F.jpg

 

 

"Åh, ville du se min ring?" :P

igqkf0N.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den erfarne farmor får dagens mand til at falde i søvn ;)

isKbQn0.jpg

 

 

Og han blev lagt med succes! :yay

eLmXjh8.jpg

 

 

Per og jeg :wub

mKYReKJ.jpg

 

u9GpJQz.jpg

 

U3cNPyi.jpg

 

 

En meget glad og fjollet nyforlovet pige :P

zRKWeTM.jpg

 

 

Mine fine sko :P skal da lige vises frem!

ZANbKBf.jpg

 

 

Hele den glade familie

9x5xeT1.jpg

 

 

Per og ungerne - Simon er ikke helt tilfreds :P

APImFTo.jpg

 

 

Per og Lise

ZDMjRnS.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke tillykke! Selvfølgelig med dåben af jeres dejlige søn, hvor er han dejlig :biglove Lise er jo også skøn som altid! :biglove

Og tillykke med andre nyheder! ;) :yay :loveshower Hvor er det dejligt! :)

 

 

Tillykke med dåben det ser ud til i havde en helt igennem perfekt dag. Hold nu op en kage den er godt nok flot !!! Er SÅ imponeret!

Tak begge to! :loveshower Det var en helt igennem perfekt og fantastisk dag! Havde bare et kæmpe grin plastret på fra start til slut! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh så fint :boo :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk dag i havde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower 

 

og må jeg lige sige at du er ret så smækker i den kjole! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss til Taz! :D tak søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr :biglove

Stort tillykke med det hele :kuller Hvor var det bare en skøn og dejlig overraskelse af Per! Og sikke en SMUK ring :)

Og du er hot i det outfit :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Både med dåb og med forlovelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med både dåb og frieri :yay Det ser ud til at have været en fantastisk dag, hvor frieriet lige var prikket over i'et :) Simon ligner godt nok sin far, og hvor ER kagen dog bare blevet flot :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal I have de damer :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt, helt vidunderlig beretning  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder til I havde en dejlig dag :) hvor holdte I festen, synes det ser bekendt ud :) og kæmpe stort tillykke med forlovelsen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, sidder her og tuder over videoen og de dejlige billeder. Det ser ud til at have været en fantastisk dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt beretning Mette :) og igen stort tillykke med begge begivenheder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vist kun ét at sige: :biglove :7himmel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak allesammen :loveshower Det var også en rigtig skøn dag, jeg er stadig helt høj af den :p

Lyder til I havde en dejlig dag :) hvor holdte I festen, synes det ser bekendt ud :) og kæmpe stort tillykke med forlovelsen :loveshower

Det var på restaurant Ingolf, som ligger i Hedeland syd for Hedehusene lige op af nogle golfbaner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre sent end aldrig! Stort tillykke med dåben, og ikke mindst forlovelsen!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nej nej søde, hvor er det bare godt! :kuller 

 

Har haft et par ugers BK fri og er da bare gået glip af en masse, kan jeg se. Hvor var det hele bare perfekt altså. Kagen var helt fantastisk, ungerne så fine og søde og du og Per ligeså. Må altså stemme i og sige: fantastiske sko du har fået købt dig :) 

 

Og så skal I giftes, ihh altså :wub Kæmpe stort tillykke med det hele  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre sent end aldrig! Stort tillykke med dåben, og ikke mindst forlovelsen!! :)

 

Tusind tak Kia :kiss

 

Ej nej nej søde, hvor er det bare godt! :kuller 

 

Har haft et par ugers BK fri og er da bare gået glip af en masse, kan jeg se. Hvor var det hele bare perfekt altså. Kagen var helt fantastisk, ungerne så fine og søde og du og Per ligeså. Må altså stemme i og sige: fantastiske sko du har fået købt dig :) 

 

Og så skal I giftes, ihh altså :wub Kæmpe stort tillykke med det hele  :7himmel

Har godt lagt mærke til du var fraværende og det skal der jo også være plads til! ;) Det kan gøre godt med en pause ind imellem, men ja man går glip af meget :D Det kender jeg kun alt for godt!

Tak for de søde ord om min familie :kram Det er en helt fantastisk følelse at kigge på billederne og så tænke på at det er MIN familie! Det er helt surrealistisk, når jeg så tænker tilbage til hvor jeg var for et par år siden og det bare var mig og Per. Eller endnu længere tilbage til da man var alene.

Og hvor er jeg bare lykkelig for at det var lige præcis DE to børn jeg fik :loveshower

P.S: Jeg er også MEGET glad for skoene ;) De kan godt anbefales, jeg fik overhovedet ikke ondt eller nogen gnavesår selv om jeg havde dem på hele dagen uden at have haft dem på før!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER