Mette A.

Simons dåb (+frieri!) -Beretning, billeder & video

139 indlæg i dette emne

Det er overhovedet ikke tys :)

Vi skal give 17 kr pr kuvert + 100 kr for levering (fra Amager til Taastrup) + 120 kr for fad og pynt. Det er noget mere end vi havde planlagt at bruge, men så håber vi også den bliver flot :) Vi har bedt om at den skal laves lidt eventyr agtig med en drage og et slot på.

 

Mange tak for svar. Det er meget rart lige at få en fornemmelse for, hvad det ville koste, hvis vi skulle vælge den mulighed :)

 

Så har jeg fået mit outfit til barnedåben fuldstændig på plads! :yay fandt jo kjolen for noget tid siden (billede tidligere i tråden), og nu har jeg så fundet guldsmykker og guld stiletter dertil! Synes det er SÅ flot, så glæder mig til at vise det til jer! :P

 

Yay, hvor godt :glad Det er også SNART den store dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har brug for jeres mening piger! Jeg regner med at Lise skal have denne kjole på:

mj7fngp.jpg

Men jeg er i tvivl om hvad hun skal have indenunder! Det bliver jo for koldt bare at have en undertrøje og bare arme, men skal det være en hvid eller sort trøje + strømpebukser, eller en helt anden farve? Jeg tænkte umiddelbart hvid, men er bange for at den bliver for juleagtig så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sagtens, at du kan bruge hvid, men hvis du er bange for, at det bliver for julet, så tænker jeg evt mørkeblå, så det bliver sådan lidt "navy" agtigt, hvis det giver mening? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sagtens, at du kan bruge hvid, men hvis du er bange for, at det bliver for julet, så tænker jeg evt mørkeblå, så det bliver sådan lidt "navy" agtigt, hvis det giver mening? :)

Ville mørkeblå og rød gå sammen? Jeg spørger fordi jeg oprigtigt er en skovl til det med mode og farver :p jeg kan virkelig ikke se det selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville mørkeblå og rød gå sammen? Jeg spørger fordi jeg oprigtigt er en skovl til det med mode og farver :p jeg kan virkelig ikke se det selv.

Hehe jeg er sørme heller ikke modeekspert :blush Men umiddelbart tænker jeg at en neutral mørk blå (ikke cobolt, men sådan navy-mørk) kunne gå lige så godt som sort. Men det er nok klogt at få råd fra andre end mig, så håber nogle af pigemødrene herinde (eller bare nogen med bedre fashion sense end mig :lolhit) melder sig på banen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sagtens, at du kan bruge hvid, men hvis du er bange for, at det bliver for julet, så tænker jeg evt mørkeblå, så det bliver sådan lidt "navy" agtigt, hvis det giver mening? :)

Enig, det kunne være virkelig fint!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg er sørme heller ikke modeekspert :blush Men umiddelbart tænker jeg at en neutral mørk blå (ikke cobolt, men sådan navy-mørk) kunne gå lige så godt som sort. Men det er nok klogt at få råd fra andre end mig, så håber nogle af pigemødrene herinde (eller bare nogen med bedre fashion sense end mig :lolhit) melder sig på banen :D

 

Jeg tror også det ville være fint med blå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske blå bluse, hvide strømpebukser og blå sko?

Måske a la disse? :unsure :)

qsk6eh6.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt mørk navy kan godt gå, men jeg ville vælge sort - det er vist en smagssag snarere end fashion  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske blå bluse, hvide strømpebukser og blå sko?

Måske a la disse? :unsure :)

qsk6eh6.jpg

Ej hvor er de søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I gode! :D

Jeg må vist lige kigge mig lidt om efter sko også, tænk det havde jeg helt glemt ;) og skal til at skynde mig, der er jo kun 1,5 uge til nu! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm jeg har ikke rigtig kunne finde en mørkeblå trøje eller strømpebukser, men jeg har begge i sort herhjemme. Så jeg tror jeg ender med sort indenunder, så skal der vel bare nogle fine røde sko til? Dem har jeg så også lidt svært ved at finde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvilken størrelse bruger hun?

Jeg fandt disse, som jeg synes er rigtig fine, men som desværre kun fås i str 31, som jeg går ud fra er for stort..,

http://m.zalando.dk/primigi-emy-1-ballerinasko-m-rem-rod-pr313a03l-g11.html

Hun bruger desværre kun str 25 :( de er ellers rigtig fine, har også selv haft kigget på dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der styr på dåbskjolen :) det er den samme som Lise blev døbt i (bare med anden farve sløjfe) og deres far og faster er også døbt i den

1YAbDfG.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så har nameit almindelige basic mørkeblå bluser til 50-70 kr eller sådan noget... Og så ville jeg sætte hvide strømpebukser til og måske de blå sko fra h&m. Men ja, røde sko og sorte strømpebukser kunne også være fint :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at der er styr på kjolen, og lækker farve til båndet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så har nameit almindelige basic mørkeblå bluser til 50-70 kr eller sådan noget... Og så ville jeg sætte hvide strømpebukser til og måske de blå sko fra h&m. Men ja, røde sko og sorte strømpebukser kunne også være fint :chin:

:super Tak! Så må jeg lige kigge forbi nameit. Det kommer dog an på om jeg kan finde skoene i den lokale hm, da det tager for lang tid at få leveret over nettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt mørk navy kan godt gå, men jeg ville vælge sort - det er vist en smagssag snarere end fashion :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fundet nogle sko! Det var helt umuligt at opdrive nogle røde sko (utroligt når nu det snart er jul!), så jeg endte med at købe nogle sorte med glimmer blomster på og så nogle sorte strømpebukser med glimmer effekt, så det ikke var helt samme farve. Er lidt svært at se på billedet, men I kan forhåbentlig se det for jer :)

fX934WS.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej de er da supersøde! Det tror jeg bliver rigtig fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fundet nogle sko! Det var helt umuligt at opdrive nogle røde sko (utroligt når nu det snart er jul!), så jeg endte med at købe nogle sorte med glimmer blomster på og så nogle sorte strømpebukser med glimmer effekt, så det ikke var helt samme farve. Er lidt svært at se på billedet, men I kan forhåbentlig se det for jer :)

fX934WS.jpg

Hvor bliver hun fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :loveshower

Hvor er det rart at kunne dele det med jer, Per er totalt uforstående overfor at jeg har brugt penge på både mig selv og Lise :rolleyes han har ikke engang set noget af det tøj eller skoene Lise skal have på endnu. Hvis det stod til ham ville han bare finde noget tøj i hendes skuffe, som han synes var pænt, og give hende på på dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er så meget, mænd ikke fatter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er så meget, mænd ikke fatter ;)

Tænkte præcis det samme. Netop derfor spurgte jeg ikke John da jeg købte tøj til Adams dåb (både Adams og mit eget) - og jeg fortalte ham heller ikke hvad det kostede bagefter :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER