Mette A.

Simons dåb (+frieri!) -Beretning, billeder & video

139 indlæg i dette emne

Hun bruger desværre kun str 25 :( de er ellers rigtig fine, har også selv haft kigget på dem.

Hvad med h&m ? De har fået juletøjet hjem så måske de har røde sko :-)

Den er rigtig din hendes kjole og ikke mindst dåbskjoler :-D

Hvad skal du selv have på? (Er så nysgerrig )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun bruger desværre kun str 25 :( de er ellers rigtig fine, har også selv haft kigget på dem.

Den er rigtig din hendes kjole og ikke mindst skoene ;-)

Hvad skal du selv have på? (Er så nysgerrig )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med h&m ? De har fået juletøjet hjem så måske de har røde sko :-)

Den er rigtig din hendes kjole og ikke mindst dåbskjoler :-D

Hvad skal du selv have på? (Er så nysgerrig )

Det er helt ok at være nysgerrig :D

Jeg endte med at finde nogle sorte sko til Lise (forstår virkelig heller ikke hvorfor de ingen røde sko har så tæt på jul!). Se billede lidt længere oppe i tråden :)

Jeg selv skal have en blå kjole på med guldsmykker og guld stiletter. Er vild med det og glæder mig så meget til at have det på! :yay

aQWctLn.jpg

E56xaxm.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Simon vakler jeg imellem 2 muligheder. Bukser og slips med dødningehoveder på eller en bamse cowboy buksedragt ... :unsure

lzG0dWl.jpg

jw32jrQ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu k**t en flot kjole og de sko!!! Jeg er solgt

Skoene er SÅ fine :-) hun bliver en lille lækkermås.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Simon vakler jeg imellem 2 muligheder. Bukser og slips med dødningehoveder på eller en bamse cowboy buksedragt ... :unsure

lzG0dWl.jpg

jw32jrQ.jpg

Jeg ville tage det med slipset. Det er så sjældent man kan give dem slips på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lidt som om at han skal have slips på så :)

 

Jeg er også selv ret vild med både kjolen og skoene :loveshower Selvom det slet ikke var meningen jeg skulle have nye sko til barnedåben, så kunne jeg bare ikke stå for dem :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lidt som om at han skal have slips på så :)

Jeg er også selv ret vild med både kjolen og skoene :loveshower Selvom det slet ikke var meningen jeg skulle have nye sko til barnedåben, så kunne jeg bare ikke stå for dem :P

Hvor er de fra, de sko? Looooove them!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fra, de sko? Looooove them!!

Åh kan ikke huske hvad butikken hedder... men det er en lille taske- og skobutik i det nye Copenhagen Desginer Outlets center, som ligger op ad City 2 i Taastrup. Mærket på skoene hedder Gemz.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej de er bare for fede, er da vist nødt til at skulle tjekke det der outlet ud næste gang... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej de er bare for fede, er da vist nødt til at skulle tjekke det der outlet ud næste gang... :yay

Det er meget farligt kan jeg hilse og sige! :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Måske man skulle derud og kigge en dag :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget farligt kan jeg hilse og sige! :P :D

Så ved jeg ikke om jeg tør... det er jo snart jul, og det er sq dyrt nok i forvejen ;) :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er kjolen fra? Så fin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiiih, den kjole har jeg i rød, den er bare så lækker!! :loveshower Og du bliver da superflot med skoene og smykkerne til! :toot

Rigtig søde sæt til Simon også :kuller Jeg tror, jeg ville vælge det med slipset, men jeg kan godt forstå, du er i tvivl ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er kjolen fra? Så fin :D

Den er fra zalando og er af Anna Field ;) og den kostede ikke engang ret meget, tror det var under 300 kr

  

Aiiih, den kjole har jeg i rød, den er bare så lækker!! :loveshower Og du bliver da superflot med skoene og smykkerne til! :toot

Rigtig søde sæt til Simon også :kuller Jeg tror, jeg ville vælge det med slipset, men jeg kan godt forstå, du er i tvivl ;)

Jeg tror vi er endt på slipset, det er vist det sæt der er størst tilslutning til :D

Og ja, kjolen er bare så fin, meget flatterende for maven, når den nu ikke er helt flad endnu! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Simons barnedåb! :hurra :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Simon i dag :loveshower Håber I har haft en rigtig god dag :)

Glæder mig til billeder af jer alle, I har da set super godt ud, alle sammen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det har været en skøn dag piger :loveshower En mere fyldestgørende opdatering fylder senere, men jeg er nødt til lige at vise jer kagen, for jeg blev lige blæst bagover, da jeg så den! :D Så den jo først selv til selve festen, så var meget spændt og nervøs! Men den overgik alle mine forventninger! :yay

eYgr6sW.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Simons dåb :hurra

Hold da op hvor er kage, hvor er den bare fantastisk :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det har været en skøn dag piger :loveshower En mere fyldestgørende opdatering fylder senere, men jeg er nødt til lige at vise jer kagen, for jeg blev lige blæst bagover, da jeg så den! :D Så den jo først selv til selve festen, så var meget spændt og nervøs! Men den overgik alle mine forventninger! :yay

eYgr6sW.jpg

Fedt at kagen var et hit - har tænkt meget på det i løbet af dagen! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kage er da bare mega flot! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wauw for en kage ! Og stort tillykke med dåben i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg sorteret lidt i billederne, så her følger billeder+beretning fra dagen!

 

De første gæster er ankommet og venter på vi ankommer. Simon var det eneste barn, der skulle døbes, så vi havde kirken helt for os selv! Det føltes rigtig intimt og hyggeligt :)

omrHzSb.jpg

 

 

Lise i sit fine tøj ved døbefonten :biglove

8yBG2l9.jpg

 

 

Så er vi ankommet med Simon og vi går lige rundt og hilser på gæsterne i kirken.

WSWFAyE.jpg

 

 

Til at starte med var han en glad dreng ;)

UHxf2BZ.jpg

 

 

Simon holder lige øje med hans gæster under præstens tale. Det var en rigtig fin tale, som heller ikke var for lang. Ialt tog hele dåben under en halv time, hvilket lige var hvad de lidt større børn kunne holde til, så det passede perfekt!

cB53WKM.jpg

 

 

Faster Lotte fik æren af at bære Simon. 

QIV8ib7.jpg

 

 

Både hende og Simon lyttede meget interesseret til hvad præsten sagde :D

5JNvxsd.jpg

 

 

Og så fik han vand i håret! Han tog det SÅ pænt og sagde ikke en lyd under hele dåbsceremonien :biglove

0kUM8tc.jpg

 

 

Tilbage på pladserne skulle han lige holde lidt øje med sine gæster igen :P

jMAFPEU.jpg

 

 

Og der blev man så lidt utilfreds under al salmesangen, da han efterhånden var ved at være godt sulten! Men det var ikke høje skrig, blot lidt småbrokkeri for at vi lige skulle høre hans mening om det hele, så det var ok ;)

jVnPc9Q.jpg

 

 

De stolte forældre :loveshower Og her havde Simon fået nok, så det lykkedes ikke at få et eneste billede hvor han ikke enten så ulykkelig eller gal ud :D

agQXsUT.jpg

 

7UKBD4S.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER