Mette A.

Simons dåb (+frieri!) -Beretning, billeder & video

139 indlæg i dette emne

Nej den kan sagtens bære2 billeder af jeres prins. Så fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super sød invitation. Så fint med de to billeder ❤️

 

 

Nej den kan sagtens bære2 billeder af jeres prins. Så fint :)

Tak skal I have :) Er så spændt på at se dem "live", når de kommer! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have :) Er så spændt på at se dem "live", når de kommer! :loveshower

Du må lige uploade et billede af dem så vi kan se dem irl :/)

Hvordan kunne du få lov til at få en dato før Simon var født? Jeg har forsøgt forgæves at bugge en dato til dåb :-( det kan. Ære du har et trick i ærmet.

Det er så hyggeligt at læse med på de forskellige tråde og samle inspiration :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må lige uploade et billede af dem så vi kan se dem irl :/)

Hvordan kunne du få lov til at få en dato før Simon var født? Jeg har forsøgt forgæves at bugge en dato til dåb :-( det kan. Ære du har et trick i ærmet.

Det er så hyggeligt at læse med på de forskellige tråde og samle inspiration :-)

Skal nok lige få taget et billede af dem :)

Jeg tror det er forskelligt fra kirke til kirke - gjorde ikke noget særligt, sagde bare at jeg ikke havde født endnu, men gerne ville have datoen på plads, da han skulle døbes rimeligt kort tid efter fødslen og jeg jo også skulle finde et sted til festen.

Så bad hun bare om at få mit cpr-nummer istedet og skrev mig op, så skulle jeg bare sende en mail med barnets oplysninger når jeg havde født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er alle invitationerne sendt ud :yay

Efter jeg havde sendt dem, gik det så op for mig at jeg ikke har skrevet noget tlf nr på ved SU <_< Jeg har bare skrevet en dato for SU. Jeg har jo siddet og arbejdet på den i månedsvis og har haft vist den frem for mange for at få feedback, og der er bare ingen der har kommenteret på det og jeg har ikke selv lagt mærke til det. Sådan kan man åbenbart stirre sig helt blind på noget og totalt overse det åbenlyse :rolleyes

Så nu skal vi lige have ringet rundt til den lidt fjernere familie, som måske ikke lige har vores nr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er alle invitationerne sendt ud :yay

Efter jeg havde sendt dem, gik det så op for mig at jeg ikke har skrevet noget tlf nr på ved SU <_< Jeg har bare skrevet en dato for SU. Jeg har jo siddet og arbejdet på den i månedsvis og har haft vist den frem for mange for at få feedback, og der er bare ingen der har kommenteret på det og jeg har ikke selv lagt mærke til det. Sådan kan man åbenbart stirre sig helt blind på noget og totalt overse det åbenlyse :rolleyes

Så nu skal vi lige have ringet rundt til den lidt fjernere familie, som måske ikke lige har vores nr.

Så længe det ikke var dato/tid eller sted der mangler på invitationen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke sendt nogen ønskeliste med, tænker at dem som vil kan få den på mail efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg at jeg har fundet kjolen til barnedåben! :loveshower Har lige købt denne sag og synes den sidder rigtig godt!

aQWctLn.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg at jeg har fundet kjolen til barnedåben! :loveshower Har lige købt denne sag og synes den sidder rigtig godt!

aQWctLn.jpg

Hvor er den bare fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er den fiiiiiiiin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare fin!

Ej hvor er den fiiiiiiiin Hvor har du købt den henne. Ser ud til at den godt kunne skjule en lidt større figur som min

Tak, jeg synes også den er rigtig fin og elsker den blå farve :loveshower

Det er en Anna Field fra zalando.dk til 399,-! Jeg købte 5 forskellige kjoler og prøvede dem alle herhjemme - faldt for den her, så nu skal jeg have returneret de andre! Det er sgisme lidt smart med gratis fragt og retur ;)

Og ja, den er ret god til at skjule hvis man lige har lidt ekstra siddende på maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er forresten billeder af invitationen "live" som lovet :)

6Zmayts.jpg

p76rJmz.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser bare super godt ud! Hvor har du egentlig bestilt invitationerne henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser bare super godt ud! Hvor har du egentlig bestilt invitationerne henne?

De er fra vistaprint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er forresten billeder af invitationen "live" som lovet :)

6Zmayts.jpg

p76rJmz.jpg

Hvor er de flotte!! Er vild med din kjole det er en super flot farve :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en fantastisk barnedåb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov havde slet ikke set de sidste kommentarer! Tak piger :kiss

 

Jeg har idag fået tilbagemeldinger fra de sidste. Vi bliver 31 voksne og 5 børn :)

 

Så ser det desuden ud til at være gået iorden med kagen :yay (tak MorAnja!). Planen er at det skal være en grøn kage med en drage på. Er meget spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov havde slet ikke set de sidste kommentarer! Tak piger :kiss

Jeg har idag fået tilbagemeldinger fra de sidste. Vi bliver 31 voksne og 5 børn :)

Så ser det desuden ud til at være gået iorden med kagen :yay (tak MorAnja!). Planen er at det skal være en grøn kage med en drage på. Er meget spændt :)

Anytime

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor har du bestilt fra :-)

Www.handbergskreative.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :) så håber vi den bliver god! Men de har ihvertfald gode anbefalinger og det ser lovende ud på deres hjemmeside.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :) så håber vi den bliver god! Men de har ihvertfald gode anbefalinger og det ser lovende ud på deres hjemmeside.

 

Dejligt at der er kommet styr på kagen :) Må man spørge, hvad du skal give for den (hvis det er tys så kan du evt. svare i PB)? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :) så håber vi den bliver god! Men de har ihvertfald gode anbefalinger og det ser lovende ud på deres hjemmeside.

Både vores og min venindes kage var i hvert fald lækre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at der er kommet styr på kagen :) Må man spørge, hvad du skal give for den (hvis det er tys så kan du evt. svare i PB)? :)

Det er overhovedet ikke tys :)

Vi skal give 17 kr pr kuvert + 100 kr for levering (fra Amager til Taastrup) + 120 kr for fad og pynt. Det er noget mere end vi havde planlagt at bruge, men så håber vi også den bliver flot :) Vi har bedt om at den skal laves lidt eventyr agtig med en drage og et slot på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået mit outfit til barnedåben fuldstændig på plads! :yay fandt jo kjolen for noget tid siden (billede tidligere i tråden), og nu har jeg så fundet guldsmykker og guld stiletter dertil! Synes det er SÅ flot, så glæder mig til at vise det til jer! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER