Mette A.

Lise og Simons billedtråd!

388 indlæg i dette emne

Ej, hvor er han bare alt alt for kær, Mette :biglove havde vi ikke haft en snak om at jeg bliver vildt skruk af at se dine skønne børn :haha

Jeg håber det sender gode vibs til de æg jeg skal ruge på :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er han bare alt alt for kær, Mette :biglove havde vi ikke haft en snak om at jeg bliver vildt skruk af at se dine skønne børn :haha

Jeg håber det sender gode vibs til de æg jeg skal ruge på :wub

Jeg er sikker på at det må sætte gang i en eller anden hormonproduktion, som gør en mere fertil! :P

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne billeder af dem begge og total modig mor, at tage alene i zoo :respekt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise og Simon hygger på aktivitetstæppet

8CnKFrI.jpg

 

 

Det her er hvad der sker, når man lader sin 3-årige datter alene med tape :lol

3rePgTh.jpg

 

yAFc44T.jpg

 

 

Og så røg der lige lidt mere på :P

RerpaWN.jpg

 

 

Verdens gladeste baby :wub

vanUzZm.jpg

 

 

Far og Simon - vi er til bryllup hos et vennepar

XGq2Nqf.jpg

 

 

Simon og Lise var eksemplariske hele dagen og hyggede sig bare! En fornøjelse at have ungerne med, når de er sådan :loveshower

BwIegyg.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To trætte børn hygger om aftenen i sofaen efter en god dag :)

SElqbAk.jpg

 

wIo0lQF.jpg

 

9i6s3M8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne billeder af dem begge og total modig mor, at tage alene i zoo :respekt :yay

Tak skal du have :D Jeg var nu også lidt spændt på om jeg bare ville fortryde bitterligt, når jeg først var der :P Men det gik jo fint!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :D Jeg var nu også lidt spændt på om jeg bare ville fortryde bitterligt, når jeg først var der :P Men det gik jo fint!

Haha! Dejligt med succes :) Det kan være jeg tør prøve engang, når lillebror er kommet ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på at det må sætte gang i en eller anden hormonproduktion, som gør en mere fertil! :P

Og tak :kiss

Så gør dine skønne børn deres for jeg snart bliver :gravid forhåbentlig :wub

De er såååå kære, så skønne der på sofaen og trætte :glad

Hvor er Lise en bandit med det tape :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh Mette, sikke stor han bliver din fine Simon :o Og hvor har han fået meget hår efterhånden  :biglove

 

Dejligt at ungerne var så søde at have med i byen. Jeg er jo egentlig ikke er i tvivl om, at der også er narrestreger på programmet hjemme hos jer ind i mellem, men de ser altså alligevel altid så søde og eksemplariske ud begge to. Lige sådan nogle børn jeg ønsker mig :D :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gør dine skønne børn deres for jeg snart bliver :gravid forhåbentlig :wub

De er såååå kære, så skønne der på sofaen og trætte :glad

Hvor er Lise en bandit med det tape :haha

Ja hun har mange frække, sjove og skøre påfund den pige :D

 

 

Ihh Mette, sikke stor han bliver din fine Simon :o Og hvor har han fået meget hår efterhånden  :biglove

 

Dejligt at ungerne var så søde at have med i byen. Jeg er jo egentlig ikke er i tvivl om, at der også er narrestreger på programmet hjemme hos jer ind i mellem, men de ser altså alligevel altid så søde og eksemplariske ud begge to. Lige sådan nogle børn jeg ønsker mig :D :kuller

Ja, Simon gror som ukrudt! :P Lise kommenterer også på hvor TUNG han er hver gang hun skal sidde med ham haha :D Hun kan ikke holde til at sidde med ham ret længe sammenlignet med førhen, hvor han bare var et nips!

 

Og ja, der er helt bestemt MASSER af narrestreger herhjemme :rolleyes Det er bare sjældent lige det jeg får taget billede af :P Men det kan fx nævnes at vi har kuglepen-streger på sofaen, på tapetet over sofaen, på en dørkarm og på tapetet på Lises værelse. Heldigvis virker det til at hun nu er ovre den fase (så kan vi så glæde os til Simon kommer til den i stedet :P).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte lige at få et sidste billede med i updaten tidligere. Det er fra igår, hvor Lise lige fik en lille flyvetur af Farmand :biglove Det er et stort hit hos både hende og Simon!

zjW7BhK.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Elsker de billeder du ligger op af din skønne familie! :biglove

Jeg er overbevist om at jeres hjem er et fantastisk sted at være barn og vokse op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fine, dejlige og hyggelige billeder  :loveshower Det er ret vildt, så meget Lise og Simons udtryk ligner hinanden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Elsker de billeder du ligger op af din skønne familie! :biglove

Jeg er overbevist om at jeres hjem er et fantastisk sted at være barn og vokse op!

 

Åh hvor er du sød Sara! :biglove Jeg bliver helt rørt. Mange tak, vi gør ihvertfald vores bedste uden at være perfekte! :kiss

 

Så fine, dejlige og hyggelige billeder  :loveshower Det er ret vildt, så meget Lise og Simons udtryk ligner hinanden!

Tak Majken :loveshower

Jeg synes også jeg kan se de ligner hinanden lidt, særligt på nogle bestemte billeder. Der er dog også andre som har sagt de ingen lighed kan se, så det er nok lidt forskelligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en god giraf! :loveshower

lvd4wiy.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han bliver altså bare sødere og sødere Mette, selvom det er svært at tro det muligt :wub Jeg må vist invitere mig selv på æg og bacon hos jer en dag, så jeg kan låne din bedårende baby lidt :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han bliver altså bare sødere og sødere Mette, selvom det er svært at tro det muligt :wub Jeg må vist invitere mig selv på æg og bacon hos jer en dag, så jeg kan låne din bedårende baby lidt :D

Åh jeg ville ELSKE at få besøg af dig søde - du er altid velkommen! :loveshower

Og så kan der nok godt arrangeres noget æg og bacon :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hund kan bruges til mange ting. Her bliver Loke brugt som rygstøtte til Simon, der ikke sidder helt stabilt endnu :D

Så kan vi lige sidde her og holde øje med hvad far laver

JCGcxIK.jpg

Hovsa!... Øj, det var godt Loke lige var der til at gribe mig!

YgMqBx5.jpg

Nå, her ligger jeg egentlig meget godt... Så kan man lige holde øje med far lidt igen! :D

IYuUUu8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet dårligere til at kommentere, men jeg kigger stadig med, og synes stadig, du har helt ufatteligt skønne børn :kuller Og jeg er helt enig med Sara i, at man fornemmer at jeres hjem er et skønt sted at vokse op :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ville ELSKE at få besøg af dig søde - du er altid velkommen! :loveshower

Og så kan der nok godt arrangeres noget æg og bacon :D

Jaaa, det ville jeg også, det kunne være super hyggeligt :) How about this: jeg medbringer æg og bacon og andet til en god gang brunch/morgenmad en dag og du står for indslaget af bedårende børn og dyr? :p Der kan jeg jo ikke lige bidrage så meget endnu. Jo med masser af katte, men de vil nok næppe værdsætte at blive slæbt med på besøg hos Loke :D De kender kun en hund og det er naboens og han har altså ikke formået at gøre et godt indtryk på sin arts vegne :rolleyes

Nå, skriver lige nærmere til dig i en pb senere, når jeg sidder ved computeren, skylder dig jo i forvejen et svar. Og fantastiske billleder af Simon og Loke :wub Han (altså Loke) ligner sådan den hund vi havde, da jeg var barn. Han var også bare verdens mest godmodige og bedste barnepige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et dejligt billede af Simon og Loke du er så god til at fange øjeblikkene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han bliver bare så stor at se på Mette! :o skyder han ikke i vejret/ fordeler sin vægt på flere cm for tiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet dårligere til at kommentere, men jeg kigger stadig med, og synes stadig, du har helt ufatteligt skønne børn :kuller Og jeg er helt enig med Sara i, at man fornemmer at jeres hjem er et skønt sted at vokse op :biglove

  

Tak, hvor er du sød Mette! :kiss Dejligt at vide du stadig kigger med!

Jaaa, det ville jeg også, det kunne være super hyggeligt :) How about this: jeg medbringer æg og bacon og andet til en god gang brunch/morgenmad en dag og du står for indslaget af bedårende børn og dyr? :p Der kan jeg jo ikke lige bidrage så meget endnu. Jo med masser af katte, men de vil nok næppe værdsætte at blive slæbt med på besøg hos Loke :D De kender kun en hund og det er naboens og han har altså ikke formået at gøre et godt indtryk på sin arts vegne :rolleyes

Nå, skriver lige nærmere til dig i en pb senere, når jeg sidder ved computeren, skylder dig jo i forvejen et svar. Og fantastiske billleder af Simon og Loke :wub Han (altså Loke) ligner sådan den hund vi havde, da jeg var barn. Han var også bare verdens mest godmodige og bedste barnepige

 

Du bidrager rigeligt med dit selskab søde! Men det lyder nu også meget lækkert med lidt morgenmad :D

Glæder mig til at se dig imorgen :loveshower

 

Sikke et dejligt billede af Simon og Loke du er så god til at fange øjeblikkene )

  

Tak, jeg prøver! :D Synes nu ellers altid at jeg misser de bedste øjeblikke. Inden man når og rejse sig og få hentet kameraet og startet det op, så er øjeblikket passeret og ungerne rendt videre! :rolleyes Men ind imellem lykkes det!

Han bliver bare så stor at se på Mette! :o skyder han ikke i vejret/ fordeler sin vægt på flere cm for tiden?

Ja han vokser som ukrudt! :p Men det er rigtigt at han er meget lang og ikke ret tung - men det er jo det samme med Lise, så det overrasker mig ikke :) Hun vokser også rimelig hurtigt, men tager kun meget langsomt på i vægt. Hun er 100cm nu og 13 kg. Til sammenligning er en af pigerne fra mg'en 100,5 cm og 18 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ude og handle med mor!

qUgh6MS.jpg

Man må endelig ikke gå glip af noget fra barnevognen! :D

ZKlaWDH.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER