Mette A.

Lise og Simons billedtråd!

388 indlæg i dette emne

Ja altså, billederne af dine skønne børn, bliver jo altså ikke dårligere, det bliver kun bedre :kuller

Hold nu kaje, hvor er de skønne :kuller jeg gentager mig selv i din tråd :oops

Det er skønt at se de har så meget glæde af hinanden og Lise søger ham og at Simon lyser sådan op når han hører eller ser hende :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak søde :kiss

Det er også bare det bedste i verden, der er ikke meget der topper det! :loveshower Når de er i deres mest glade og kærlige hjørne, kan jeg også godt lige knibe en lille tåre af glæde :P (tudefjæs! :D)

Jeg er også et kæmpe tudefjæs efter jeg har fået børn, så kender det godt ;)

Synes virkelig det er skønt at kunne følge dig, og se hvor fantastisk et forhold mine unger kan få, selvom det er en pige og derefter en dreng :yay

Og forresten så ELSKER jeg billedet af dig og Lise. I ligner faktisk hinanden rigtig meget :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke lige fået postet i tråden her i et stykke tid, og heller ikke så meget på resten af bk, da tiden har været lidt knap på det seneste. Men nu er vi lige kommet hjem fra ferie på Tenerife (:yay), så derfor følger der lige en ordentlig spandfuld billeder fra turen om lidt :)

 

Og til Fru SP :kiss Det er dejligt at vide nogen følger med, selvom jeg ikke altid er så god til at komme med opdateringer så ofte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var jo på ferie på Tenerife her i starten af juni på hotel Sunwing Fañabé Beach ved Playa de las Americas - og det var helt fantastisk! :loveshower Vi havde den skønneste tur og begge unger ELSKEDE det!

Ligesom sidst hvor vi var afsted til et sunwing hotel på Mallorca, så var det virkelig lækkert og helt enormt børnevenligt!

 

Her er vi så på vej afsted hjemmefra med flyveren. Flyveturen gik rigtig godt, meget bedre end forventet! Og Simon fik totalt charmet dem på sæderne bag os - både ud og hjem - da han konstant kiggede om til dem enten gennem sæderne eller henover dem og storgrinede til dem bagved til deres store fornøjelse :D

7HjB6rG.jpg

 

 

Ankommet dernede var det første Lise og jeg gjorde at hoppe i poolen!

mU0Te1A.jpg

 

 

Udsigten fra vores balkon, det var lidt overskyet da vi kom, men stadig varmt nok til at man kunne bade.

TbZg3jV.jpg

 

 

Den første morgen på hotellet. Det blev til mange nutella-madder og pandekager for Lise - man er vel på ferie! :P

4AlsoKn.jpg

 

 

Og Simon hyggede sig med at sidde og gnave i frugt og andet godt fra buffeten.

9Zqc6Y6.jpg

 

 

Æblegrød til morgenmad var også et stort hit hos både Lise og Simon, som fik det på hans havregrød.

3JUCvj9.jpg

 

 

Simons allerførste møde med Lollo og Bernie! Han var meget imponeret :D Lise var lidt genert i starten, men blev meget hurtigt rigtig glad for begge maskotterne.

8DKlwlV.jpg

 

 

Lise hygger sig ved stranden, som lå ca. 500 m fra hotellet. Sandet var sort, da det var lavasand fra den lokale vulkan.

rd3jlIb.jpg

 

 

Simon sov så hele strandturen væk :zzz

SFGygg0.jpg

 

 

Lidt billeder af stranden. Bølgerne var ret høje, så man skulle holde godt fast i ungerne!

gRpLV7r.jpg

 

XMAZYbk.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver der badet i hotellets pool!

dK8iSMN.jpg

 

 

Vi kører bus! :P

kZ8NNjZ.jpg

 

ZmpCi1Z.jpg

 

 

Så er det op og blive tør igen

4mtAiLG.jpg

 

 

Min glade lille badegris :biglove

mp5xAHS.jpg

 

 

Og der bliver taget et velfortjent hvil efter al den badning

nzYHLFS.jpg

 

 

Lise får lidt at spise og bliver tør igen

l5lH85u.jpg

 

 

"Heeeej mor, var du lige der?!" :D

vUiL5Rk.jpg

 

 

Lise ville også lige være med

ryM4vz3.jpg

 

 

"Smiiiiil til far!" - det hørte Lise så ikke :P

0GPPjOa.jpg

 

 

Efter en lang dag med badning var Lise HELT færdig og faldt i søvn hen over aftensmaden kl 18! Jeg nåede lige at flytte tallerkenen hurtigt inden hun lagde hovedet ned lige oveni maden :D

UzqDAkJ.jpg

 

 

Og Simon var ligeledes gået død i klapvognen, så vi sad med to sovende unger og forældrene kunne nyde aftensmaden i ro og fred! Det var så lidt ærgerligt, da Lise havde glædet sig til at se aftenens show med Lollo og Bernie.

gDwJ8vn.jpg

 

 

Men så kunne de voksne nyde en drink istedet - her en Piña colada, mums!

K8gZ0Is.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne skønne billeder! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste morgen blev der igen nydt godt af den lækre morgenmadsbuffet!

PGgf4Hw.jpg

 

 

"Må jeg ikke også nok få noget mad mor?"

N9IuqgZ.jpg

 

 

"Jaaaah!"

bRRkVyk.jpg

 

 

Der blev nydt masser af is under ferien.

ILCwBau.jpg

 

 

Det var lige noget for Lise efter en god badetur!

kslNfvK.jpg

 

 

Og så skal der puttes!

HoVR474.jpg

 

 

Lise faldt i søvn i armene hos far, så der var nogle søde tjenere, der kom med puder og satte to stole sammen til en lille seng til hende. Det skete flere gange under ferien at Lise faldt i søvn under et par håndklæder, imens hun skulle tørres og varmes efter en badetur.

uLfAyN9.jpg

 

 

Simon fik leget med flere andre babyer i hotellets legeland - her en jævnaldrende lille pige.

7SIWj6h.jpg

 

 

Det synes han var vældig sjovt!

bh2oA3a.jpg

 

 

Imens blev Lise malet i ansigtet af den søde Henriette fra personalet.

XD1j5MS.jpg

 

 

Hun synes selv hun blev vældig fin!

WEfYDBu.jpg

 

 

En fin lille missekat :biglove

s9sW2gQ.jpg

 

 

Mor og missekatten Lise

rgfWJc1.jpg

 

 

Så kunne man lige klemme en is mere ned

PtjAxyJ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nogle fantastiske ferie billeder :wub hvor har I dog to smukke børn og sikke de ligner hinanden og dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Per fik lige nuppet et billede af poolen fra balkonen, imens Lise og jeg var nede og bade. Det er os ved pilen :D

IBlNOvL.jpg

 

 

Om aftenen var der shows på hotellet - teater, sang/dans, circus, minitivoli m. aktivitetsboder og forskellige dyreshows m. bl.a. slanger, papegøjer og ørne. Både Lise og Simon var helt opslugte!

RAsyyHM.jpg

 

E7wChhm.jpg

 

 

Her er det Lollo og Bernie på scenen

A7nlsHk.jpg

 

 

Næste morgen var Per og Lise tidligt oppe og nede og bade. Her har jeg fanget dem på kamera fra balkonen af og zoomet ind - Per prøver at få Lise til at vinke, men hun kan ikke finde ud af hvor jeg er henne :P

nlCh9B6.jpg

 

 

Her zoomet ud kan man se de var de eneste i poolen, da det var så tidligt om morgenen :)

SmE23ck.jpg

 

 

Op og stå!

JqbX4lo.jpg

 

 

Det var sjovt far!

HbI2Z96.jpg

 

 

Lise hyggede sig gevaldigt med at blive trukket rundt i en lille gummibåd med rat og dythorn!

Qoz0GEt.jpg

 

Cfqbqxo.jpg

 

En lille video af Lise i gummibåden - og så sprøjter hun far lige i hovedet med sin elskede vandpistol! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon får lidt grød oppe i lejligheden. Den lille røver er ret svær at give mad, da han nærmest kan dreje sig 360 grader rundt i stolen som en ugle! Så det hjælper ikke meget at dreje stolen, som jeg her har gjort, for at komme om til hans mund.

iKqDDQ5.jpg

 

 

Pludselig en morgen i lejligheden banker det på døren og Lise får besøg af maskotten Lollo! :loveshower Hun blev rigtig glad og overrasket! Lollo var fræk - der blev både hoppet i sofa og så fik hun overtalt Lise til at spise chokolader bag mors ryg! :O

 

 

Lise viser Lollo udsigten fra balkonen.

Hrz1J6k.jpg

 

 

En glad Lise med Lollo og familien

FbIzf43.jpg

 

 

Lollo havde også gaver med - en fin lille opgave- og malebog og en bamsenøglering.

EpcaGWj.jpg

 

 

Et billede mere af Lollo og familien

JkkwdGU.jpg

 

 

Mor og Lise er til børnebingo i legelandet - Lise fik bingo og vandt en slikkepind!

q4kYZz8.jpg

 

 

Bernie var også med, men han snød så det drev! Hver gang han ikke havde en figur, så tegnede han den i siden og krydsede den af! :D

G7lD8v9.jpg

 

 

Lise blev malet i ansigtet igen af Henriette - denne gang som en smuk sommerfugl! Her ligger hun i puderummet og ser tegnefilm :)

1gc3dFQ.jpg

 

 

Og Simon og far hygger ved siden af

U9yDeTq.jpg

 

 

Lise fik sig en ny bedste ven på ferien - han hed Sigurd og de to var helt tossede med hinanden! :biglove De var sammen konstant og legede bare SÅ godt! Han var jævnaldrene med Lise og bare så fantastisk sød.

2d3RkCo.jpg

 

 

Sigurds storesøster Dicte, som ses til højre, blev også gode venner med Lise og legede ofte med.

aDr67fx.jpg

 

 

Lise og Sigurd hilser på Lollo i legelandet.

mdUV1KY.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det ser SKØNT ud :yay

Og læææækre unger :loveshower Hold op, hvor er Simon blevet stor :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise laver danseshow for mor på den lille scene i legelandet

mQSmrKA.jpg

 

 

Imens legede Simon med legoklodser - stort hit! Inden ferien kunne Simon kun møve sig afsted på maven og komme op på knæene, når han stod stille. Men i løbet af ugen på Tenerife fik han lært at kravle helt rent og flot, og rejse sig op af alting! Det gav virkelig pote med skridsikkert gulv og ofte havde han jo bare ben og tæer, så han kunne stå fast - og så var der alt det spændende nye legetøj rundt omkring, som drev ham til at komme omkring hurtigt!

EM4V8mC.jpg

 

 

Lise fandt noget klæd ud tøj og lavede endnu et fint danseshow for mor :D

 

MVrriQN.jpg

 

 

Simon havde været så god til at bygge med lego at han fik bygget en hel mur rundt om sig! :O (slet ikke med hjælp fra sin far :P)

UwsbWWS.jpg

 

 

Og dagens guldkorn fra Lise kom her :D :

 

 

Ved aftenens show skulle Lise ivrigt pege og fortælle hvad der skete til mor og far

8qwtqvp.jpg

 

 

Vi nød godt af drinks fra showbaren - vi havde jo all inclusive og havde derfor sat os for at nå at prøve alle drinks fra menukortet! :P (det lykkedes ikke helt)

oUDkFuL.jpg

 

 

Ny dag - ny ansigtsmaling! :D Stakkels Henriette, som skulle male Lise, blev noget overrasket over, at Lise ville males som en frø! Det havde hun ikke prøvet før, men vi synes nu hun gjorde det meget godt alligevel  ;)

dqrkqU4.jpg

 

 

Frøen Lise med Bernie.

494A5EU.jpg

 

 

Simon gnasker i lidt mad fra restauranten og nyder udsigten til poolen.

3i6IQer.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sigurd og Lise følger nysgerrigt med i aftenens show.

aK7zW4V.jpg

 

 

Det er ret spændende, så Lise vil gerne helt op på scenen og sidde og kigge!

S4piE6v.jpg

 

 

Så skal der danses, så nu må man hellere hoppe ned!

PR4nDLw.jpg

 

 

Først en omgang minidisko, som Lise efterhånden blev ret god til! ;)

 

 

Og derefter bare alm. disko, som Lise virkelig gav den gas til! :D

 

 

Lise danser

20T0zyb.jpg

 

ssPoPib.jpg

 

 

Og Simon chiller uimponeret i klapvognen, mens alle de andre børn går amok omkring ham :D

sLdzl8W.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise og Sigurd løb rundt og legede under meget af showsene - en af legene gik ud på bare at løbe hjernedødt rundt ude langs med væggen hele vejen rundt i rummet  :D Her ser man Lise løbe forbi med Sigurd halsende efter sig

 

 

Senere fik Lise også Sigurd med på at danse.

I70qMGe.jpg

 

 

Han var dog lidt sløv i optrækket og Lise kæmpede længe med at få fyret op under ham, indtil det til sidst lykkedes at få ham til at danse helt med hende!  :D

 

 

"Find Lise"!  :D Krammesession med Lollo og Bernie.

Wgkq7qK.jpg

 

v5uPfr1.jpg

 

 

Puha, det er hårdt med alt det danseri og løben rundt! Sigurd og Lise tager sig lige en lille lur på gulvet.

HBxJqI9.jpg

 

 

De to rødder kan dog ikke blive liggende ret længe! :P

THulh5I.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ny dag i poolen - far hvisker i Lises øre at hun skal skyde på mor med sin vandpistol!

fcoMe5Z.jpg

 

 

Og Lise gør jo altid hvad far siger :lolhit

wR4L5e6.jpg

 

 

En ny aften med shows - Sigurd, Lise og Dicte hygger sig med popcorn!

Le2jx0R.jpg

 

 

Uhmm de er gode!

p2mt1EX.jpg

 

 

Lise får også både Dicte og Sigurd med op og danse til "chokolade-sangen"! :P

 

 

Og der bliver leget noget mere! Det var sjovt at kravle under stolene :P

Q3ZGzup.jpg

 

LpECOdJ.jpg

 

 

Ham Sigurd var bare helt fantastisk, syntes Lise!

rS6xHum.jpg

 

 

Lise og Dicte sidder lige og aftaler, hvad de skal lege nu.

g9Mqs58.jpg

 

 

Og så skal Sigurd lige med på ideen også!

0iBIRKD.jpg

 

 

Legen gik så ud på at Dicte skulle være hund. Her går Lise tur med "hunden" :P Senere jagtede "hunden" også Sigurd og Lise rundt i hele lokalet.

GcBqNQm.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen på afrejsedagen skal vi sige farvel til Sigurd og storesøster Dicte :boo Det blev Lise MEGET ulykkelig over. Ugen var gået alt for hurtigt, vi havde bare haft det SÅ godt og kunne godt have blevet en uge længere.

9hnV1xn.jpg

 

 

Der blev dog tid og lyst til at lege lidt mere efter vi havde sagt farvel til Sigurd og Dicte, inden vi selv skulle afsted til lufthavnen.

6hqPnir.jpg

 

 

Båden med Anders And havde været meget populær hele ugen, og Lise og Sigurd havde sejlet rigtig mange steder hen i den!

PVZUSQX.jpg

 

 

Hej hej fra "Lollo og "Bernie"! :yay

Y7qRnoO.jpg

 

 

Mor var mere spændende at kigge på end far med kameraet! :D

kSOEnSN.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne skønne billeder! :biglove

Tak søde! Det var også en skøn skøn tur! :loveshower

 

 

Åh nogle fantastiske ferie billeder :wub hvor har I dog to smukke børn og sikke de ligner hinanden og dig.

Årh tak søde SDB :kiss Jeg har svært ved selv at se de ligner mig og hinanden, men vælger at tro på det, da jeg har hørt det fra flere sider efterhånden :)

 

 

Åh det ser SKØNT ud :yay

Og læææækre unger :loveshower Hold op, hvor er Simon blevet stor :o

Tak søde! :loveshower

Og ja han skyder virkelig op, og er bare så sej grovmotorisk, så jeg føler virkelig jeg har en stooooor dreng! :O Det varer ikke længe før han går! Han kravler helt perfekt nu, og rejser sig selvsikkert op af alting. Slipper lige med en hånd og ligner en der overvejer at vade afsted et øjeblik, men sætter sig så ned igen for at kravle videre :P Han går dog flot og ivrigt, når man lige holder ham i hånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han er virkelig blevet en stor dreng, også af udseende :kuller Han ligner en lille dreng nu i stedet for en lille baby ;)

Hvor gammel er det nu han er? (Jeg kan virkelig ikke huske noget for tiden - den der ammehjerne er her for fuld skrue ;) )

Og så er jeg enig i at de begge ligner dig, men også deres far. De er begge virkelig en god blanding af jer begge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han er virkelig blevet en stor dreng, også af udseende :kuller Han ligner en lille dreng nu i stedet for en lille baby ;)

Hvor gammel er det nu han er? (Jeg kan virkelig ikke huske noget for tiden - den der ammehjerne er her for fuld skrue ;) )

Og så er jeg enig i at de begge ligner dig, men også deres far. De er begge virkelig en god blanding af jer begge :)

Han er 9½ måned nu :) Og det er helt iorden, jeg kan heller ikke huske noget, hvis ikke det er fordi der er tickers jeg kan holde mig til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor ser det bare ud til I har haft en mega dejlig ferie :kuller sikke nogle skønne billeder, de er bare stadig mega cute dine børn :7himmel men jeg havde nu heller ikke forventet andet  :P

Smukke Lise, der har charme på :wub og dejlige Simon hvor er der bare er ballade i hans smil og øjne :biglove

Det er ikke sjovt at sige farvel til gode legekammerater på sådan en ferie, Lise så godt nok ked ud :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor ser det bare ud til I har haft en mega dejlig ferie :kuller sikke nogle skønne billeder, de er bare stadig mega cute dine børn :7himmel men jeg havde nu heller ikke forventet andet  :P

Smukke Lise, der har charme på :wub og dejlige Simon hvor er der bare er ballade i hans smil og øjne :biglove

Det er ikke sjovt at sige farvel til gode legekammerater på sådan en ferie, Lise så godt nok ked ud :kram2

Tak for dine altid fantastisk søde beskeder Katrine! :kram :kiss

Lise var (og er stadig) også bare så ked af at sige farvel! Hun sagde her den anden dag "Mor... du skal fortælle Sigurds forældre hvor jeg bor, så Sigurd kan komme og se det!" og så har hun også flere gange sagt at hun savner ham.. Åh altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dine altid fantastisk søde beskeder Katrine! :kram :kiss

Lise var (og er stadig) også bare så ked af at sige farvel! Hun sagde her den anden dag "Mor... du skal fortælle Sigurds forældre hvor jeg bor, så Sigurd kan komme og se det!" og så har hun også flere gange sagt at hun savner ham.. Åh altså

Stakkels Lise :( det er ikke nemt at sige farvel :) ved I hvor I landet de boede? Man kan virkelig se på det billede hvor du står med hende, hvor ked af det hun er. Det r da også øv at få så god en legekammerat på en ferie, og så slutter det, bare sådan lige pludselig!

Jeg vil altså lige indskyde, at dineskønne børn altså stadig ikke afhjælper min skruk-hed :LOL :blush hvor er de bare skønne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Lise :( det er ikke nemt at sige farvel :) ved I hvor I landet de boede? Man kan virkelig se på det billede hvor du står med hende, hvor ked af det hun er. Det r da også øv at få så god en legekammerat på en ferie, og så slutter det, bare sådan lige pludselig!

Jeg vil altså lige indskyde, at dineskønne børn altså stadig ikke afhjælper min skruk-hed :lol :blush hvor er de bare skønne :biglove

De bor syd for Århus, så det er jo et pænt stykke væk :( (Vi bor i Taastrup). Men Pers forældre bor jo i Vejle, så det er ikke så langt derfra og derfor ikke helt umuligt vi kan ses igen - men der er vi jo ikke så tit. Vi har dog udvekslet emails og fb profiler, så det er til at komme i kontakt med dem, hvis vi kommer derover forbi på et tidspunkt.

 

Hehe tak søde :kiss Jeg krydser jo som altid for at du snart kan blære dig med billeder af lækre unger af dine egne! Det vil jeg glæde mig til at se! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bor syd for Århus, så det er jo et pænt stykke væk :( (Vi bor i Taastrup). Men Pers forældre bor jo i Vejle, så det er ikke så langt derfra og derfor ikke helt umuligt vi kan ses igen - men der er vi jo ikke så tit. Vi har dog udvekslet emails og fb profiler, så det er til at komme i kontakt med dem, hvis vi kommer derover forbi på et tidspunkt.

 

Hehe tak søde :kiss Jeg krydser jo som altid for at du snart kan blære dig med billeder af lækre unger af dine egne! Det vil jeg glæde mig til at se! :loveshower

Øv, det var langt fra jer :( super I fik udvekslet lidt kontaktoplysninger, det lyder til Lise fik venner som sent vil blive glemt.

Jeg må nok bestræbe mig på et scanningsbillede først :LOL men ja, jeg håber også snart jeg kan komme med baby/børnebilleder :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle skønne billeder og unger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER