Mette A.

Lise og Simons billedtråd!

388 indlæg i dette emne

Ha ha i keder jer da aldrig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha i keder jer da aldrig :-)

Det kan man ikke sige vi gør, nej! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør man, når der er en baby i barnevognen og den store ikke gider gå, fordi hun har glemt sin cykel? Svaret kommer her :lol

ypUYwYa.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør man, når der er en baby i barnevognen og den store ikke gider gå, fordi hun har glemt sin cykel? Svaret kommer her :lol

ypUYwYa.jpg

:lol Hun kan da umuligt have lagt godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Hun kan da umuligt have lagt godt :D

Det tror jeg heller ikke, men hun holdt da ud halvvejs hjem før hun bad om at komme ud og gå selv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej elsker at se billeder fra dig og dine skønne unger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej elsker at se billeder fra dig og dine skønne unger

Tak Camilla :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bedste legetøj for tiden er Simons fødder! Så snart vi tager sokker af flyver de lige op til hænderne og munden, og man skal vriste dem fra ham for at kunne skifte ble :d

Umm nom nom!

seYwrXz.jpg

Iiih mor altså, giv mig fødderne tilbage!

WDKpcl2.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise og Simon ser fjernsyn :)

MIKRjqX.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne knægt! Luna har aldrig været så flexi :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne unger :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne knægt! Luna har aldrig været så flexi :P

Haha nej, jeg bliver også imponeret over med hvilken lethed de fødder nærmest kan komme helt om i nakken! :p

 

Skønne unger :wub

Tak Maria :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var en tur på hospitalet idag (er ved at blive udredt for hvorfor jeg konstant har blærebetændelse) og havde min søster med som chauffør og babysitter, imens jeg var inde. Det kom der disse billeder ud af :biglove

 

Mor og Simon

10858638_10152979620955967_4162307484761

 

 

Moster og Simon

10959418_10152979621220967_9948402812340

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En tur ud og spise i IKEA med mormor

10974701_10152981188360967_4946480842523

 

 

"Tadaaaa! Se mor, jeg kan godt være i barnevognen sammen med Simon!" (jeg havde sagt til hende at hun ikke kunne være der :P Man skal passe på med hvad man siger! :D)

10954534_10152981211260967_5201044477539

 

 

"Såså Simon - jeg passer på dig, jeg er din storesøster" :biglove

10448483_10152981211255967_7721131096299

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille febermus på sofaen. Man kan lige orke at se fjernsyn og putte i dynen med Panda.

lHAwziR.jpg

 

 

Imens er Simon frisk som en havørn og hygger sig gevaldigt på gulvet med et "nyt" stykke legetøj! (Lises gamle) :yay

dmJp1o8.jpg

 

 

Hov var du der mor? 

8G2Ylka.jpg

 

 

Heeeeej!! :D :P ... Lille frække bandit!

Z9fFMfw.jpg

 

 

Så blev det alligevel for spændende for Lise, som gerne ville vise sin lillebror, hvordan man leger med rattet ;)

HWEG7p0.jpg

 

 

Og så kan man jo lægge sig og putte hos Loke, når man bliver for træt :biglove

z3EinuY.jpg

 

x0UXxtm.jpg

 

 

Det blev da også til lidt fjernsynskiggeri for Simon idag :P

EzJPmyL.jpg

 

 

Når han altså ikke fik øje på sin mor, som er meget mere spændende at kigge på!

6radFbh.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din tråd er da også altid så dejligt opmuntrende at komme ind til Mette :) Som altid nogle skønne billeder af nogle skønne unger - og en skøn mor ;)

 

Det billede af Lise i barnevognen, får mig helt til at tænke på dengang min mor blev dagplejemor og jeg var jaloux på de andre børn og pludselig fik den fikse idé, at jeg da ville sove i barnevogn igen (jeg var 5 :rolleyes ). Min mor gav mig lov og det blev første og sidste gang, for det var sgu ret overrated, fandt jeg ud af, efter at have klemt mig sammen i tvillingebarnevognen i et par timer :D

 

Håber at Lise er på toppen igen. Og øv med al den blærebetændelse altså :( Led selv frygteligt af det i mine yngre dage og til sidst endte det med at udvikle sig til nyrebetændelse og siden da har jeg faktisk ikke haft det. Men det er noget af det mest irriterende jeg ved, så føler virkelig med dig. Håber at de kan klarlægge hvorfor det er så tilbagevendende og at der kan gøres noget for at afhjælpe det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige unger jeg glæder mig til at se Simon igen snart, nåh ja og selvfølgelig hans mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din tråd er da også altid så dejligt opmuntrende at komme ind til Mette :) Som altid nogle skønne billeder af nogle skønne unger - og en skøn mor ;)

 

Det billede af Lise i barnevognen, får mig helt til at tænke på dengang min mor blev dagplejemor og jeg var jaloux på de andre børn og pludselig fik den fikse idé, at jeg da ville sove i barnevogn igen (jeg var 5 :rolleyes ). Min mor gav mig lov og det blev første og sidste gang, for det var sgu ret overrated, fandt jeg ud af, efter at have klemt mig sammen i tvillingebarnevognen i et par timer :D

 

Håber at Lise er på toppen igen. Og øv med al den blærebetændelse altså :( Led selv frygteligt af det i mine yngre dage og til sidst endte det med at udvikle sig til nyrebetændelse og siden da har jeg faktisk ikke haft det. Men det er noget af det mest irriterende jeg ved, så føler virkelig med dig. Håber at de kan klarlægge hvorfor det er så tilbagevendende og at der kan gøres noget for at afhjælpe det :kram2

Tak søde! :kiss

Jeg drømmer tit om at få lov at putte i barnevognen - det ser bare så hyggeligt ud! :P Særligt når det er pissekoldt og regner udenfor, så ville man bare ønske man kunne krybe derned i den varme hule til baby :wub

Man kan håbe de en dag laver voksensize barnevogne og voksiposer, for jeg tror heller ikke det er skide komfortabelt i den nuværende størrelse! :D

 

Lise er stadig syg, men hun er i det mindste i bedring. Den har stået på feber siden i onsdags, så snart en uge nu, med enkelte dage ind imellem, hvor vi troede hun var ved at være frisk, men så fik hun feber igen :( 

Jeg satser dog stærkt på at hun kan komme i børnehave imorgen. Det er tiltrængt, for Per ligger også med feber herhjemme nu siden i lørdags og jeg er ved at få kuller af alt det sygdom :rolleyes

 

Ja det er pisseirriterende med de blærebetændelser. Jeg fik også nyre/bækken betændelse for omkring 10 år siden, fordi jeg gik rundt med en blærebetændelse uden at kunne mærke den. Og de har så opdaget i alle de her undersøgelser jeg har fået, at jeg har arvæv og forsnævringer på mine nyrer efter den omgang for 10 år siden, så nu er de så ved at undersøge om det er synderen til de tilbagevendende blærebetændelser.

Jeg håber bare de finder et eller andet! For så kan der forhåbentlig gøres noget. Tak for kram :kram

 

 

Dejlige unger jeg glæder mig til at se Simon igen snart, nåh ja og selvfølgelig hans mor ;)

Tak søde, jeg glæder mig også til at se dig og Laura på fredag! Og denne gang er der intet der kan stoppe os! :D (anti-jinx anti-jinx!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde! :kiss

Jeg drømmer tit om at få lov at putte i barnevognen - det ser bare så hyggeligt ud! :P Særligt når det er pissekoldt og regner udenfor, så ville man bare ønske man kunne krybe derned i den varme hule til baby :wub

Man kan håbe de en dag laver voksensize barnevogne og voksiposer, for jeg tror heller ikke det er skide komfortabelt i den nuværende størrelse! :D

 

Lise er stadig syg, men hun er i det mindste i bedring. Den har stået på feber siden i onsdags, så snart en uge nu, med enkelte dage ind imellem, hvor vi troede hun var ved at være frisk, men så fik hun feber igen :(

Jeg satser dog stærkt på at hun kan komme i børnehave imorgen. Det er tiltrængt, for Per ligger også med feber herhjemme nu siden i lørdags og jeg er ved at få kuller af alt det sygdom :rolleyes

 

Ja det er pisseirriterende med de blærebetændelser. Jeg fik også nyre/bækken betændelse for omkring 10 år siden, fordi jeg gik rundt med en blærebetændelse uden at kunne mærke den. Og de har så opdaget i alle de her undersøgelser jeg har fået, at jeg har arvæv og forsnævringer på mine nyrer efter den omgang for 10 år siden, så nu er de så ved at undersøge om det er synderen til de tilbagevendende blærebetændelser.

Jeg håber bare de finder et eller andet! For så kan der forhåbentlig gøres noget. Tak for kram :kram

 

Puha da, stakkels Lise, håber at hun snart kommer ovenpå igen og Per også. Det kan ikke være nemt med syg mand og sygt barn på samme tid, med mindre Per er en helt fantastisk undtagelse, fra hvordan de fleste mænd er, når de bliver syge :D

 

Hvordan har du egentlig fået dem til at undersøge det med nyrene så meget, hvis jeg må spørge? Jeg var jo indlagt i tre uger dengang (var døden nær og med 41 i feber, fordi min "kære" ekssvigerfamilie, blot lod mig ligge på sofaen i febervildelser og ikke lige overvejede at ringe efter en læge, før jeg fik talt med min mor i telefonen og hun kunne høre på mig at den var helt gal og gav dem en opsang) og jeg havde super ondt og den smerte har bare været tilbagevendende siden og det er ca. 12 år siden nu.

 

Jeg gik til lægen efter et års tid og spurgte, om det virkelig kunne passe at det stadig skulle gøre ondt. Så spurgte hun om det var i forbindelse med noget bestemt at det gjorde ondt og om der var en sammenhæng, og da jeg sagde nej, sagde hun blot: "Nå, men så er der desværre ikke noget vi kan gøre ved det". Jeg har lidt opgivet siden da og der kan da også gå måneder i mellem at det gør ondt.

 

Jeg spurgte så faktisk om at blive undersøgt hos min læge her i Sverige for et års tid siden og her skal man først tale med en sygeplejerske, der så afgør (i hvert fald hos min læge) om man kan "få lov" at se lægen. Da jeg viste hende hvor det gjorde ondt (det passer med hvis man ligger en hånd sådan lidt ud for navlen på hver side og skråt ned), så sagde grinte hun nærmest bare af mig og sagde: "Det er ikke nyrene, de sidder bagpå, det du viser ligner mere æggestokkene". Jeg fik ingen tid i øvrigt og det gjorde mig ligesom ikke mindre nervøs at gå hjem på den kommentar, med tanke på dengang snarlig opstart af PB :( :unsure

 

Jeg skal blankt erkende at størstedelen af min viden ikke lige er investeret i det anatomiske område og jeg har aldrig tænkt over at ondt i nyrene åbenbart skal kunne mærkes bagpå og ikke foran. Jeg ved bare, at den der meget specifikke smerte jeg oplever, mærkede jeg første gang og meget konstant, dengang jeg havde nyrebetændelse og derfor har jeg altid forbundet den med det. Jeg har haft ondt der i flere dage i træk igen lige nu, her oven på den seneste voldsomme episode på mit arbejde og så bliver jeg altid lidt nervøs.

 

Har du stadig tilbagevendende smerter også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha da, stakkels Lise, håber at hun snart kommer ovenpå igen og Per også. Det kan ikke være nemt med syg mand og sygt barn på samme tid, med mindre Per er en helt fantastisk undtagelse, fra hvordan de fleste mænd er, når de bliver syge :D

 

Hvordan har du egentlig fået dem til at undersøge det med nyrene så meget, hvis jeg må spørge? Jeg var jo indlagt i tre uger dengang (var døden nær og med 41 i feber, fordi min "kære" ekssvigerfamilie, blot lod mig ligge på sofaen i febervildelser og ikke lige overvejede at ringe efter en læge, før jeg fik talt med min mor i telefonen og hun kunne høre på mig at den var helt gal og gav dem en opsang) og jeg havde super ondt og den smerte har bare været tilbagevendende siden og det er ca. 12 år siden nu.

 

Jeg gik til lægen efter et års tid og spurgte, om det virkelig kunne passe at det stadig skulle gøre ondt. Så spurgte hun om det var i forbindelse med noget bestemt at det gjorde ondt og om der var en sammenhæng, og da jeg sagde nej, sagde hun blot: "Nå, men så er der desværre ikke noget vi kan gøre ved det". Jeg har lidt opgivet siden da og der kan da også gå måneder i mellem at det gør ondt.

 

Jeg spurgte så faktisk om at blive undersøgt hos min læge her i Sverige for et års tid siden og her skal man først tale med en sygeplejerske, der så afgør (i hvert fald hos min læge) om man kan "få lov" at se lægen. Da jeg viste hende hvor det gjorde ondt (det passer med hvis man ligger en hånd sådan lidt ud for navlen på hver side og skråt ned), så sagde grinte hun nærmest bare af mig og sagde: "Det er ikke nyrene, de sidder bagpå, det du viser ligner mere æggestokkene". Jeg fik ingen tid i øvrigt og det gjorde mig ligesom ikke mindre nervøs at gå hjem på den kommentar, med tanke på dengang snarlig opstart af PB :( :unsure

 

Jeg skal blankt erkende at størstedelen af min viden ikke lige er investeret i det anatomiske område og jeg har aldrig tænkt over at ondt i nyrene åbenbart skal kunne mærkes bagpå og ikke foran. Jeg ved bare, at den der meget specifikke smerte jeg oplever, mærkede jeg første gang og meget konstant, dengang jeg havde nyrebetændelse og derfor har jeg altid forbundet den med det. Jeg har haft ondt der i flere dage i træk igen lige nu, her oven på den seneste voldsomme episode på mit arbejde og så bliver jeg altid lidt nervøs.

 

Har du stadig tilbagevendende smerter også?

Lise er heldigvis blevet rask igen og Per er taget på arbejde idag (selvom han ikke er heeeelt frisk endnu ;) ), så jeg håber på at få skrabet noget overskud sammen inden weekenden! Der bliver Lise nemlig 3 år gammel (shit! :o) og vi får gæster fredag, lørdag, søndag OG så holder hun fødselsdag mandag i børnehaven! Så jeg får pænt travlt!

Hvor er jeg ked af at høre du døjer med tilbagevendende smerter! Jeg har altid døjet meget med blærebetændelse siden jeg var barn, men jeg har aldrig kunne mærke dem! Hvilket var grunden til det resulterede i nyre/bækken betændelse dengang og siden da blev jeg så mere obs på det.

Men her under min graviditet med Simon gik det så helt amok og jeg havde konstant blærebetændelse de sidste 4 mdr og var igennem 8 behandlinger i træk. Efter graviditeten blev det så bare ved. Hver gang jeg var oppe til kontrol efter endt behandling, havde jeg stadig blærebetændelse. Men jeg kan jo intet mærke! Til sidst spurgte jeg så min læge om jeg ikke kunne blive udredt for hvorfor jeg konstant havde blærebetændelse og hun henviste mig så til hospitalet. Så nu er jeg så i gang med en større udredning og en masse undersøgelser, hvor de tjekker alt. De har ikke rigtig fundet noget endnu, men jeg håber det kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har holdt Lise hjemme fra børnehave idag og så tog vi i City2 og hyggede istedet. Man kan få sådan en feriebillet, som kan indløses i butikker rundt omkring i centeret - kæmpe hit! Lise fik forskelligt legetøj, is, slikkepind, burger og en drikkedunk. Super hyggelig dag med en glad pige og sød baby :loveshower

Lise viser stolt sin slikkepind frem

wQWNbAV.jpg

Tungen blev helt blå :p

lXt4HWz.jpg

Simon hyggede sig i barnevognen og sad op for første gang! ;)

8xXDYRY.jpg

Der blev også lige tid til en tur på legepladsen. Lise ELSKER det og kan bruge timer der :rolleyes

eZWoMnL.jpg

pqGrtdo.jpg

0Kgenoq.jpg

Til sidst gik Simon død i bæreselen :biglove Her en selfie med mor :p

FDksiex.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise er heldigvis blevet rask igen og Per er taget på arbejde idag (selvom han ikke er heeeelt frisk endnu ;) ), så jeg håber på at få skrabet noget overskud sammen inden weekenden! Der bliver Lise nemlig 3 år gammel (shit! :o) og vi får gæster fredag, lørdag, søndag OG så holder hun fødselsdag mandag i børnehaven! Så jeg får pænt travlt!

Hvor er jeg ked af at høre du døjer med tilbagevendende smerter! Jeg har altid døjet meget med blærebetændelse siden jeg var barn, men jeg har aldrig kunne mærke dem! Hvilket var grunden til det resulterede i nyre/bækken betændelse dengang og siden da blev jeg så mere obs på det.

Men her under min graviditet med Simon gik det så helt amok og jeg havde konstant blærebetændelse de sidste 4 mdr og var igennem 8 behandlinger i træk. Efter graviditeten blev det så bare ved. Hver gang jeg var oppe til kontrol efter endt behandling, havde jeg stadig blærebetændelse. Men jeg kan jo intet mærke! Til sidst spurgte jeg så min læge om jeg ikke kunne blive udredt for hvorfor jeg konstant havde blærebetændelse og hun henviste mig så til hospitalet. Så nu er jeg så i gang med en større udredning og en masse undersøgelser, hvor de tjekker alt. De har ikke rigtig fundet noget endnu, men jeg håber det kommer.

 

Jeg havde også fra jeg var barn og altså til jeg blev 19 blærebetændelse flere gange årligt. Det var altid en sikker vinder hvert år. Jeg har dog altid kunnet mærke det. Kan huske at jeg tissede blod et år og det gjorde bare så ondt at jeg var ved at blive vanvittig. Prøvede endda på et tidspunkt at sætte mig omvendt på toilettet, bare fordi jeg var desperat og tænkte at det måske (ligesom alle de andre usandsynlige tiltag) ville hjælpe. Det gjorde det altså ikke :p Jeg har dog ofte kunnet mærke når det var under optræk og har nogle gange kunnet få det til at gå i sig selv igen, ved at passe på mig selv, holde mig varm og drikke en masse tranebærjuice. Det havde jeg også gjort dengang og troede først at det var gået væk, men det var så bare gået på nyrene i stedet.

 

Jeg har som sagt ikke oplevet at have det siden det udviklede sig til nyrebetændelse, så på det område er jeg jo, modsat dig, blevet "kureret". Jeg har så bare fået de der tilbagevendende smerter og ubehag i stedet, som jeg forbinder med nyrene og sygeplejersken siger minder mere om æggestokkene og som jeg ikke kan få et svar på, hvad det faktisk er eller om der kan gøres noget ved det :rolleyes

 

Det var da også helt vildt at det har varet i fire måneder for dig og efterfølgende bare bliver ved. Øv for en omgang! Så får jeg helt lyst til at sige "godt at du ikke kan mærke det så", men det er det jo selvfølgelig ikke. Man vil jo gerne vide hvis der er noget galt. Håber for dig at du snart kan få noget svar på det og selvfølgelig at de kan gøre noget ved det også, så du kan blive fri for det.

 

Vildt med 3 års fødselsdag og hold da op et program. I får da en travl (men forhåbentlig også hyggelig) weekend, skal jeg da lige love for. Kæmpe stort tillykke med jeres skønne pige :loveshower Håber at hun får en fantastisk fødselsdag. Så i øvrigt lige billedet af Lise i Spiderman kostumet i en anden tråd herinde. Fik ikke lige kommenteret på det der, men hurra for et billede, hun er så frisk og kær at se på altid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige billeder fra en hyggedag med mor! :7himmel

Hun er altså en utrolig køn pige, hende Lise :biglove OGSÅ med blå tunge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også fra jeg var barn og altså til jeg blev 19 blærebetændelse flere gange årligt. Det var altid en sikker vinder hvert år. Jeg har dog altid kunnet mærke det. Kan huske at jeg tissede blod et år og det gjorde bare så ondt at jeg var ved at blive vanvittig. Prøvede endda på et tidspunkt at sætte mig omvendt på toilettet, bare fordi jeg var desperat og tænkte at det måske (ligesom alle de andre usandsynlige tiltag) ville hjælpe. Det gjorde det altså ikke :P Jeg har dog ofte kunnet mærke når det var under optræk og har nogle gange kunnet få det til at gå i sig selv igen, ved at passe på mig selv, holde mig varm og drikke en masse tranebærjuice. Det havde jeg også gjort dengang og troede først at det var gået væk, men det var så bare gået på nyrene i stedet.

 

Jeg har som sagt ikke oplevet at have det siden det udviklede sig til nyrebetændelse, så på det område er jeg jo, modsat dig, blevet "kureret". Jeg har så bare fået de der tilbagevendende smerter og ubehag i stedet, som jeg forbinder med nyrene og sygeplejersken siger minder mere om æggestokkene og som jeg ikke kan få et svar på, hvad det faktisk er eller om der kan gøres noget ved det :rolleyes

 

Det var da også helt vildt at det har varet i fire måneder for dig og efterfølgende bare bliver ved. Øv for en omgang! Så får jeg helt lyst til at sige "godt at du ikke kan mærke det så", men det er det jo selvfølgelig ikke. Man vil jo gerne vide hvis der er noget galt. Håber for dig at du snart kan få noget svar på det og selvfølgelig at de kan gøre noget ved det også, så du kan blive fri for det.

 

Vildt med 3 års fødselsdag og hold da op et program. I får da en travl (men forhåbentlig også hyggelig) weekend, skal jeg da lige love for. Kæmpe stort tillykke med jeres skønne pige :loveshower Håber at hun får en fantastisk fødselsdag. Så i øvrigt lige billedet af Lise i Spiderman kostumet i en anden tråd herinde. Fik ikke lige kommenteret på det der, men hurra for et billede, hun er så frisk og kær at se på altid :)

Tak for lykønskningerne og ros af vores pige :kiss

 

 

Dejlige billeder fra en hyggedag med mor! :7himmel

Hun er altså en utrolig køn pige, hende Lise :biglove OGSÅ med blå tunge ;)

Hvor er du sød Sara, tak! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev min dejlige fantastiske skønne og glade pige 3 år! Hun havde en SKØN dag sammen med familien og fik super gode gaver! :hurra

 

Vi lagde ud med boller om morgenen med pålægschokolade i dagens anledning

10998237_10153133685400967_6587847753648

 

 

Mums!

11001933_10153133685415967_7854556252171

 

 

Lise fik en cykelkurv af farmand - stort hit! Så kan Panda komme med, når hun cykler ;)

10917097_10153133685410967_1202196003707

 

 

Der bliver åbnet gaver - her to pakker med briotog i!

11001529_10153133685540967_8144236534314

 

 

Så skal der bygges togbaner! Jeg er ikke helt sikker på om Lise eller far hygger sig mest med det? :D ;)

11020215_10153133685530967_6974545095268

 

10388197_10153133685585967_1000276649833

 

 

Mors (meget) populære boller :) Pers søster kommer ofte på besøg KUN for at få boller, fordi hun bare er så vild med dem - jeg er lidt stolt ;) :P

10848519_10153133685655967_8577664559706

 

 

Og så var der lidt frugt til alt det usunde ;)

10483967_10153133685675967_8611452039536

 

 

Så er vi ved at være klar til at sætte os til bords!

10984509_10153133685695967_5657445654172

 

 

Mine dejlige unger :biglove

10960122_10153133685755967_4685872920848

 

 

Lises lagkage. Hun havde selv valgt at der skulle være flyvemaskiner på - hun havde valget imellem enten prinsesser eller flyvemaskiner. Indeni var der bananer og flødeboller :sandie

10394647_10153133685795967_3943053681262

 

 

Så skal der synges fødselsdagssang! :hurra

1799041_10153133685865967_31852615288232

 

 

Hip hip hurraaaaah! :hurra og SÅ skal der spises kage!

10854447_10153133685935967_5780523985687

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER