Mette A.

Lise og Simons billedtråd!

388 indlæg i dette emne

Sikke nogle skønne billeder og unger :)

Hov missede lige den her. Tusind tak Alice :kiss

Og vildt at du allerede er halvvejs nu! :o Glæder mig så meget til at se billeder af dit lille vidunder lige om snart! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov missede lige den her. Tusind tak Alice :kiss

Og vildt at du allerede er halvvejs nu! :o Glæder mig så meget til at se billeder af dit lille vidunder lige om snart! :kuller

Det er helt vildt! :o Snart er det jo november ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at se at I har haft sådan en fantastisk ferie. Den slags kunne altid godt vare lidt længere ;) Hvor ser Lise og Sigurd bare ud til at have hygget sig gevaldigt sammen, øv at det skulle være så hårdt for hende at sige farvel :( Og hvor er Simon dog bare blevet stor! :o Sikke han sidder selv og alt muligt. Synes næsten at han virker dobbelt så stor som da jeg var hjemme hos jer, det er jo helt vildt. Men tydeligt at se at han bare stortrives :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaah, det var en SKØN ferie!  :7himmel

Simon er bare blevet helt vildt stor, jeg kan slet ikke forstå hvor min lille baby er blevet af. Han kravler rundt over det hele og rejser sig også konstant op af alting. Her den anden dag tog han også sine første skridt med gåvognen, hvor han gik en 3-4 meter inde i stuen uden at falde. Han har bare travlt!

Men ja, en super glad lille gut er han, og det er bare så skønt! Så håber jeg bare at han vil trives i vs også, som han skal starte i om 3 uger nu! ( :o !)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men han er for vild altså! :) Kan godt forstå hvis I synes, at det er svært at følge med. Og tre uger til opstart i vs, wow, det er jo lige om lidt :o Jeg håber at det bare kommer til at gå rigtig nemt og smertefrit og at han kommer til at trives i lige så stor stil fremover, som han gør nu. Men det er jeg nu ikke så bekymret for, det tror jeg at han kommer til ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud at køre med de skøre! :lolhit :wub

 

3F7bYWS.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FUCK, hvor er det et fedt billede :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, fantastisk billede. Hvor ser det sjovt og hyggeligt ud :) Hvorfor er det at skrukheden bare lige får et hak op, hver gang jeg kommer forbi dine billedtråde? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega skønne børn altså :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FUCK, hvor er det et fedt billede :) :loveshower

Er også ret vild med dette billede selv! Det er både sjovt og dejligt samtidig! :D :loveshower

 

 

Haha, fantastisk billede. Hvor ser det sjovt og hyggeligt ud :) Hvorfor er det at skrukheden bare lige får et hak op, hver gang jeg kommer forbi dine billedtråde? :P

Tak søde ;) Og ja, de hyggede sig gevaldigt!

 

 

Mega skønne børn altså :kuller

 

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise har fået taget et billede i børnehaven til hendes garderobe plads, men jeg synes det var så godt at jeg lige fik lov at få en kopi :loveshower

Og så fik jeg også lige at vide af den ene pædagog der havde taget billedet at Lise da bare var vildt fotogen :kuller Hun havde billedet i første hug, hvilket hun sagde var ret sjældent - de skulle som regel bruge nogle forsøg.

Min smukke pige altså :wub

IEm1eKW.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er hun bare køn :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig et fint billede af din smukke datter :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er nemlig bare både smuk og super fotogen, jeres skønne Lise :biglove Det er et rigtig godt billede, kan godt forstå at du bad om en kopi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller smukke Lise :biglove hende har I sørme lavet godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke været så god til at opdatere med billeder, så nu får I lige en spam fra hele sommeren :P

 

"Du kan ikke fange mig mor!" 

Gzo9Eim.jpg

 

Simon har i lang tid nu været ret hardcore til at kravle ned af trinene ud af havedøren

ea0knvD.jpg

 

2ch5rKF.jpg

 

Så snart han er udendørs, så kravler han ikke på knæene mere, men oppe på strakte arme og ben. Og så er han svært begejstret! :D

q8ltl62.jpg

 

Lise og Simon hygger i badebassinet i haven.

pVBV6jq.jpg

 

"Waaaaarrrrggghhhh!!!"

VtRos5E.jpg

 

Vejret var ikke altid helt i top, men hvad gør det når blot man er klædt på til det! :D (og ser COOL ud samtidig!)

FjchRp1.jpg?1

 

Loke og Simon hygger i haven

NFt8xb0.jpg

 

Lise slæbte en stol ud i haven og satte sig helt for sig selv og bare funderede (eller det gætter vi på var det hun lavede :D)

xiknRGN.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise har et trip for tiden med pensler, hvor hun gerne vil male hendes eget og Simons ansigt - ligesom hun selv fik malet sit ansigt, da vi var på Tenerife :P Heldigvis er Simon for det meste med på den og sidder bare og prøver at fange penslen med munden :D

65ax33v.jpg

 

"Se mor, NO HANDS!" :yay

icG6uVA.jpg

 

Han kan dog ikke holde balancen i ret lang tid, før han ender på numsen ;)

kYrYBRm.jpg

 

Begge unger er vilde med legekøkkenet ;)

ywDCgE9.jpg

 

JVloMmn.jpg

 

Lise på sin fine røde gynge fra IKEA. Den er et stort hit herhjemme!

DmWEEoS.jpg

 

Simon ud og opdage verden

mUeiesR.jpg

 

"Den her vej mor!"

mELz1gZ.jpg

 

Det er bare fedt at få lov at kravle rundt udenfor og undersøge alt!

kRz7aEC.jpg

 

Lise skal lige prøve at kravle på samme måde som Simon :D

o5OgnZD.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror i øvrigt at Simon må være en af de gladeste babyer nogensinde - den dreng griner og smiler bare fra han vågner til han sover! :wub Det er virkelig skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker bare dine billeder Mette :kuller Du har virkelig smukke børn, men vigtigere endnu så virker de bare så GLADE og søde og skønne :7himmel Du kan godt bilde mig ind at Simon er en af de gladeste babyer nogensinde. Men han ser heller ikke ud til at have grund til andet ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker bare dine billeder Mette :kuller Du har virkelig smukke børn, men vigtigere endnu så virker de bare så GLADE og søde og skønne :7himmel Du kan godt bilde mig ind at Simon er en af de gladeste babyer nogensinde. Men han ser heller ikke ud til at have grund til andet ^_^

Tænker præcis det samme, top lækre unger altså :kuller

Elsker at Lise lige fandt en stol frem for lige at overveje verdenssituationen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto til alt hvad Barbamama og Fru SP har skrevet foroven :)

 

Hvor bliver han bare stor Simon, den glade laban :kuller Og Lise er så køn og skøn som sædvanlig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker bare dine billeder Mette :kuller Du har virkelig smukke børn, men vigtigere endnu så virker de bare så GLADE og søde og skønne :7himmel Du kan godt bilde mig ind at Simon er en af de gladeste babyer nogensinde. Men han ser heller ikke ud til at have grund til andet ^_^

Wow for nogle flotte ord :blush :kiss Tak søde

 

 

Tænker præcis det samme, top lækre unger altså :kuller

Elsker at Lise lige fandt en stol frem for lige at overveje verdenssituationen :D

Haha, ja det var altså lidt sjovt! Jeg tænkte også bare "Hvad... laver hun?...." :D

 

 

Ditto til alt hvad Barbamama og Fru SP har skrevet foroven :)

 

Hvor bliver han bare stor Simon, den glade laban :kuller Og Lise er så køn og skøn som sædvanlig :loveshower

Han bliver SÅ stor! Det er ikke helt til at forstå, men er samtidig også dejligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Missede lige et par billeder som jeg også gerne ville have haft med - så her får I lige resten! ;)

 

Ude at gå tur - vi vinker hej til far :P

1h2PiTh.jpg

 

Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg er så glad for dette billede, men jeg kan virkelig godt lide det. Måske det har noget med opbygningen og perspektivet i det - og så fordi det bare er så skønt at der er så god plads for hund og børn at boltre sig på LIGE uden for vores hoveddør! :loveshower

r69KnIz.jpg

 

Jeg ELSKER dette billede af mine to fantastiske dejlige drenge! :kuller :kuller :kuller

KmT8iJZ.jpg

 

Dejligt med vind i håret :D

nLNwA9I.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig svært at få spist noget, når man har en storesøster som er virkeligt underholdende og distraherende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER