Mette A.

Lise og Simons billedtråd!

388 indlæg i dette emne

Haha hvor fint :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, fantastisk pasbillede af Simon :D Og hvor var det fint med hans første smil på kamera, efter vaccinationen og at han tog det så flot :) Og så elsker jeg billedet af Lise i vasken. Det minder rigtig meget om et billede min mor har af mig som barn, hvor jeg også bader i vasken, efter at have leget i genboens kornmark. Har sagt det før, men det tåler helt sikkert gentagelse: hvor er de bare skønne jeres unger :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha hvor sejt :)

 

 

Haha hvor fint :D

 

 

Hehe, fantastisk pasbillede af Simon :D Og hvor var det fint med hans første smil på kamera, efter vaccinationen og at han tog det så flot :) Og så elsker jeg billedet af Lise i vasken. Det minder rigtig meget om et billede min mor har af mig som barn, hvor jeg også bader i vasken, efter at have leget i genboens kornmark. Har sagt det før, men det tåler helt sikkert gentagelse: hvor er de bare skønne jeres unger :kuller

 

Laver lige en samlet besvarelse :)

 

Han ser nemlig rigtig sej ud på det pasbillede - mega grim, men sej! :D og tror han kommer til at hade os for det senere haha!

 

Alura, det er skønt at have nogle konkrete minder knyttet til forskellige billeder fra ens opvækst! Det har jeg også selv og håber at kunne give mine børn det samme.

Ellers så forsvinder de små ting og lykkelige stunder i hverdagen let fra ens hukommelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alura, det er skønt at have nogle konkrete minder knyttet til forskellige billeder fra ens opvækst! Det har jeg også selv og håber at kunne give mine børn det samme.

Ellers så forsvinder de små ting og lykkelige stunder i hverdagen let fra ens hukommelse.

 

Præcis! Jeg tror dog ikke at der er nogen fare for, at det kommer til at ske for Lise og Simon. I er så gode til at huske at tage billeder af dem, synes jeg. Og som jeg før har nævnt, så ser de bare så glade og trygge og tilfredse ud altid. Det må være skønt at kunne kigge tilbage på dén slags, når man bliver ældre. I er nogle fantastiske forældre og jeg synes at I gør det så godt  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Jeg tror dog ikke at der er nogen fare for, at det kommer til at ske for Lise og Simon. I er så gode til at huske at tage billeder af dem, synes jeg. Og som jeg før har nævnt, så ser de bare så glade og trygge og tilfredse ud altid. Det må være skønt at kunne kigge tilbage på dén slags, når man bliver ældre. I er nogle fantastiske forældre og jeg synes at I gør det så godt :kiss

Tak Alura, hvor er du sød! :kram Nu fik du mig til at sidde her og tude :D :blush

En lille advarsel, man bliver til et værre tudefjæs, når man bliver forældre. Og hvis man som jeg var lidt af et tudefjæs før, bliver det 100 gange værre :p Og det bliver IKKE bedre med tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige dreng :kuller

4cCHRKj.jpg

Så fik jeg fanget lidt flere smil :yay Han er blevet en værre smilegøj og ligger og smiler, griner og pludrer næsten alle hans vågne timer :biglove Beklager den dårlige belysning.

KGKAeEh.jpg

vcmB3es.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vild med den knægt! :wub

(Og hvor er den heldragt uber-cool!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Alura, hvor er du sød! :kram Nu fik du mig til at sidde her og tude :D :blush

En lille advarsel, man bliver til et værre tudefjæs, når man bliver forældre. Og hvis man som jeg var lidt af et tudefjæs før, bliver det 100 gange værre :P Og det bliver IKKE bedre med tiden!

 

Haha, altså jeg har altid været mega følsom og kan også tude over alt, så det skal nok blive kønt en gang :D

 

Og hold nu op, hvor er Simons dragt med spøgelserne awesome! Og sikke søde smil  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vild med den knægt! :wub

(Og hvor er den heldragt uber-cool!)

Taak :D Og ja faldt lige over den og MÅTTE bare have den, haha!

 

 

Haha, altså jeg har altid været mega følsom og kan også tude over alt, så det skal nok blive kønt en gang :D

 

Og hold nu op, hvor er Simons dragt med spøgelserne awesome! Og sikke søde smil  :)

Haha, ja så bliver det rigtig godt, når du først bliver gravid! :D (ligesom mig, der kan græde over en reklame i fjernsynet eller begynde at tude bare fordi farmand leger godt med tøsen  :blush )

Elsker også selv den heldragt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak :D Og ja faldt lige over den og MÅTTE bare have den, haha!

 

 

Haha, ja så bliver det rigtig godt, når du først bliver gravid! :D (ligesom mig, der kan græde over en reklame i fjernsynet eller begynde at tude bare fordi farmand leger godt med tøsen  :blush )

Elsker også selv den heldragt :wub

 

Haha, ja lige præcis. Jeg tuder generelt også over alt, både af sorg og af glæde, når jeg bliver rørt osv. Så det bliver et værre cirkus, hvis der lige kommer en ekstra gang hormonkaos oveni, tænker jeg :rolleyes Kan huske at jeg græd over noget vand der var spildt på gulvet på et badeværelse engang, dengang jeg blev gravid første gang. Syntes åbenbart lige i det øjeblik, at det var det mest sørgelige nogensinde :huh Ikke græde over spildt... vand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja lige præcis. Jeg tuder generelt også over alt, både af sorg og af glæde, når jeg bliver rørt osv. Så det bliver et værre cirkus, hvis der lige kommer en ekstra gang hormonkaos oveni, tænker jeg :rolleyes Kan huske at jeg græd over noget vand der var spildt på gulvet på et badeværelse engang, dengang jeg blev gravid første gang. Syntes åbenbart lige i det øjeblik, at det var det mest sørgelige nogensinde :huh Ikke græde over spildt... vand?

:D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charmøren Simon :biglove Der bliver smilet igennem! Det er så dejligt så meget han smiler for tiden. Det er næsten hver gang man får øjenkontakt og altid efter han lige har spist :wub

K8tYOng.jpg

FsAoJXP.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Armen han er bare så dejlig altså!!! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Armen han er bare så dejlig altså!!! :kuller

Tak søde! :loveshower Jeg har også selv ret svært ved at stå for ham :p :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ligner vist alligevel hinanden ret meget de to unger :wub Hvis man kigger på øjne, øjenbryn og hage.

(Og ja, Lise har skoldkopper :p)

bd0dIBS.jpg

j0GFIAe.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man er ikke i tvivl om at de er søskende! :wub

Lækre unger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ligner bare hinanden helt vildt... så kært. Hvor bliver han stor og lækker... Bliver næsten helt skruk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak både Sara og Sinning :kiss

Så blev det Simons tur til at få skoldkopper. Min stakkels lille dreng ligner en teenager med akne :(

YJ6fb0n.jpg

MSAWvm3.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, han giver den gas lillemanden, men så er det da overstået ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, han giver den gas lillemanden, men så er det da overstået ;)

Jeg troede han gav den gas igår, men så vågnede jeg op til en faaarligt udseende baby i morges! Men ja, det er rigtig dejligt at det i det mindste så er overstået med dem begge nu.. men hvor har jeg ondt af ham.

bcSGVFR.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, stakkels Lise og Simon. Og stakkels bekymrede mor :kram2 Jeg håber at lillemanden snart er helt på toppen igen. Så skal I da ikke bekymre jer mere om det efterfølgende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, stakkels Lise og Simon. Og stakkels bekymrede mor :kram2 Jeg håber at lillemanden snart er helt på toppen igen. Så skal I da ikke bekymre jer mere om det efterfølgende :)

Tak skal du ha' søde :kram

Det er nemlig rigtig rart at have det overstået, og så nu mens jeg stadig går hjemme (og så er det ikke lige oven i noget vigtigt, som fx en ferie, så det er faktisk et godt tidspunkt) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow :o han er ramt! -,lille stakkel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lille skoldkoppe barn, hvor ser han ud. Men han er heldigvis så lille at han ikke kradser i dem så de kan lave grimme ar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER