Mette A.

Lise og Simons billedtråd!

388 indlæg i dette emne

:wub hvor er bare skønne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønne skønne billeder :biglove Jeg havde ikke tænkt over hagesmækken, hvis du ikke havde sagt det, jeg tænkte kun på, hvor gode de var til at kigge mod kameraet og hvor søde de er :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne skønne billeder :biglove Jeg havde ikke tænkt over hagesmækken, hvis du ikke havde sagt det, jeg tænkte kun på, hvor gode de var til at kigge mod kameraet og hvor søde de er :biglove

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub hvor er bare skønne :biglove

  

Skønne skønne billeder :biglove Jeg havde ikke tænkt over hagesmækken, hvis du ikke havde sagt det, jeg tænkte kun på, hvor gode de var til at kigge mod kameraet og hvor søde de er :biglove

  

:ditto

Tak skal I have :kiss

Og det kan også være at det med hagesmækken mest er et problem i mit eget hoved, men jeg synes nu han ville have set noget finere ud uden! :D Men dejligt at det ikke er alle andre der lægger mærke til det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh, har ventet spændt på opdatering i denne tråd, den er så dejlig at følge :biglove

 

Mega skønne og fotogene børn som altid søde :kiss 

 

Jeg havde altså heller ikke tænkt over hagesmækken før det blev nævnt og når jeg lægger mærke til det nu, så synes jeg faktisk ikke at det gør noget. Det portrætterer ham jo bare 'som han virkelig er' til hverdag og det synes jeg egentlig at der er både noget autentisk og charmerende over. Det ødelægger i hvert fald på ingen måde billedet for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige unger :kuller

Tak søde :kiss

 

 

Ihh, har ventet spændt på opdatering i denne tråd, den er så dejlig at følge :biglove

 

Mega skønne og fotogene børn som altid søde :kiss

 

Jeg havde altså heller ikke tænkt over hagesmækken før det blev nævnt og når jeg lægger mærke til det nu, så synes jeg faktisk ikke at det gør noget. Det portrætterer ham jo bare 'som han virkelig er' til hverdag og det synes jeg egentlig at der er både noget autentisk og charmerende over. Det ødelægger i hvert fald på ingen måde billedet for mig :)

Tak søde :kiss

Det er da rart at vide at der er andre, som ikke synes hagesmækken gør noget :) Så er det nok mest bare et problem i mit hoved - men det er nu ikke noget der holder mig vågen om natten, jeg synes jo han er skøn uanset :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne skønne billeder :biglove Jeg havde ikke tænkt over hagesmækken, hvis du ikke havde sagt det, jeg tænkte kun på, hvor gode de var til at kigge mod kameraet og hvor søde de er :biglove

:ditto

Og hvor meget de egentligt ligner hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss

Det er da rart at vide at der er andre, som ikke synes hagesmækken gør noget :) Så er det nok mest bare et problem i mit hoved - men det er nu ikke noget der holder mig vågen om natten, jeg synes jo han er skøn uanset :P

 

Og det er han da så sandelig også, det kan en hagesmæk på ingen måde lave om på :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvor meget de egentligt ligner hinanden :)

 

Ja det er helt vildt. Ingen tvivl om at det er søskende det der :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det er hundred år siden jeg har opdateret herinde sidst, så nu kommer der lige billeder fra det sidste halve år :D Hvis der altså stadig er nogen der kan huske mig derude og er nysgerrige i at følge lidt med stadigvæk ;) 

 

Ungerne vokser med lynets hast og bliver så dygtige til så mange ting, at jeg slet ikke kan følge med! :O Lise er lige blevet 4 år i mandags og Simon er nu 1½ år.

 

Vi starter med de ældste billeder først, så de her er altså fra efteråret :)

 

To glade unger  :wub

QBgNfF8.jpg

 

 

Simon elsker at kravle op i vindueskarmene, særligt det inde på hans værelse, da det er nemmest at komme op i. Så ynder han at åbne vinduet og råbe lidt efter alle de folk der går forbi ude på stien :P

OfFRE8B.jpg

 

 

Vasketøjskurven er nu også sjov at kravle op i  :gal

gkVuVha.jpg

 

rqo3h3O.jpg

 

 

Lise elsker at lave perleplader :)

vNXgHOM.jpg

 

Fc6O4xX.jpg

 

 

Så er det blevet jul! 

jaU46tS.jpg

 

 

Og der bliver bagt julesmåkager. Her hjælper Lise sin mor og moster med at lave vaniljekranse. Mums de blev gode! :sandie

v2fgWxq.jpg

 

w2bS5tJ.jpg

 

 

Hygge i sofaen med fjernsyn

GIkNNjv.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Lise er god til at hjælpe med at støvsuge ;)

5xXaAJw.jpg

 

 

Så blev det juleaften! Julen tilbragte vi i Lalandia i Billund i en stor 8-pers hytte - meget lækker med spa og sauna! Det var en overraskelse til børnenes mormor, som blev 60 år, så tog vi afsted hele familien sammen uden hun vidste hvor vi var på vej hen. Hun blev meget glad og vi havde nogle skønne dage der :)

lodDcPV.jpg

 

 

Simon flader ud på gulvet i hytten

vq8TTMF.jpg

 

 

Moder er i køkkenet :P

VgXTpk1.jpg

 

 

Mor og Simon (som ikke gad posere :P)

41BS5Av.jpg

 

 

Lise tog sig lige en powernap på sofaen imens julemaden blev tilberedt, så hun var klar til fest og ballade senere 

QVXjgRN.jpg

 

 

Så blev hun klar til fest og ballade! :D

UgUbtYP.jpg
 
 
Der blev hygget med brætspil i løbet af aftenen juleaften - her sammen med far

AB6Drm0.jpg

 

 

Og der blev tid til både ture i Monky Tonky land og badelandet de efterfølgende dage inden vi tog hjem på fjerdedagen :)

uUUdpPq.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne børn :kuller dejligt med nyt fra jer, jeg håber I har det godt alle sammen :kram2

Sikke stor Lise er blevet :O Simon den lille bølle og råbe af folk på stien :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise hygger i sengen med sin kusine Josefine og farfar 

tZI8LSJ.jpg

 

 

Jeg tror de er ude at sejle :P

1PiAdgf.jpg

 

 

Lise og faster Lotte er gået død på sofaen - så søde :D

nIwsgIY.jpg

 

 

Lise elsker hårtørreren - og så er det også sjovt lige at tørre mors hår også!

uVHL7qm.jpg

 

rFGBtNe.jpg

 

 

Så blev det fastelavn! :glad Far var klædt ud som ridder (og vandt for bedste udklædning), Simon var klædt ud som djævel og Lise som en heks, men hun havde desværre mistet sin hat, da vi skulle tage billede.

4adviXV.jpg

 

 

Simon nægtede at stå stille! :D

IRlW3Iy.jpg

 

 

Simon får lige en krammer :biglove

VUedmrh.jpg

 

 

Der var desværre ikke helt nok power på Simons slag til at han fik nogen krone :P

kNWACE5.jpg

 

 

Puha det er udmattende med alt det tøndeslagning!

ywOTzEn.jpg

 

 

Hjælp mig op far!

Gmiv4Qe.jpg

 

 

Simon fandt en kost - og da koste er drengens helt store passion (han har sit eget fejebakkesæt hjemme), rendte han ellers rundt og fejede hele salen resten af den fastelavn :P

nAbCOw0.jpg

 

23hUrSP.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og da vi skulle til at tage hjem, måtte vi jo tage kosten fra Simon - det var han ikke helt tilfreds med den lille djævel :D

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge unger elsker vores legetunnel fra IKEA ;)

zdIc8Jf.jpg

 

 

Loke tænker vist sit om de børn :P

N0xHSbX.jpg

 

 

Så er vi klar til at gå ud!

LL3kv10.jpg

 

2loLGg2.jpg

 

 

Mor og Simon til Lises fødselsdag som vi holdte i søndags. Og som I kan se er Simon blevet klippet :P Det var godt nok blevet langt det hår - jeg prøvede at studse det med en saks, men det var håbløst, da han slet ikke kunne sidde stille! Så jeg endte med at tage Pers trimmer og kørte det hele af :P

qTV704b.jpg

 

 

Lise fik bl.a. en lænestol, som jeg lige skulle testes og blev godkendt af Simon! 

mkMT6r7.jpg

 

 

Han ville under ingen omstændigheder op ad den igen, så Lise måtte jo tage ham på skødet, så hun også kunne prøve den :D

o67Lj7j.jpg

 

 

Der blev dog lejlighed til at få prøvet den alene næste morgen :P

xNo5IaL.jpg

 

 

Lise fik også sin første rigtige cykel med pedaler i fødselsdagsgave. Vi havde købt støttehjul med "just in case", men hun var simpelthen bare så sej, så vi fik aldrig brug for dem! Efter 15 mins øvelse på gårdspladsen kunne hende og jeg cykle vores første rigtige cykeltur sammen på hver vores cykel :yay

RvrJmBz.jpg

 

 

Selve dagen hun havde fødselsdag om mandagen blev fejret ved at vi tog i Dinos legeland - vi fik desværre ikke taget så mange billeder, men det var en dejlig dag og begge unger hyggede sig så meget :)

nHDy9Pn.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, opdatering! :yay Ikke bare kan jeg huske dig, jeg har dæleme også savnet dig herinde ;) :kram2 Men har tænkt at du var travlt beskæftiget efter at være vendt tilbage til arbejdet, samt med to små krudtugler. Så er der jo nok at se til :)

 

Hvor er det dejligt at se, at alt tilsyneladende går godt hos jer. Hvor bliver Simon dog stor, den bandit :D Og Lise også. Hun har altid set lidt større ud, end hun egentlig er, synes jeg. Kønne, søde pige :wub Hvad med Loke, har han det også godt?

 

Det ligner et sjovt og hyggeligt krea efterår I har haft. Og en skøn jul, det var da en dejlig overraskelse til mormor.

 

Tusind tak for din besked i min tråd, den får jeg lige svaret på lidt senere. Har ikke så meget tid lige nu, men kunne jo slet ikke vente med lige at skulle ned og se update fra dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon leger med sit spejlbillede. Hvem er den frække dreng derinde mon?! :D

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, så kom der lige en masse flere billeder, mens jeg skrev. Havde kun nået at se til og med jul i Billund, da jeg skrev den første besked. Syntes næsten også at det lignede dig dårligt, ikke at have flere billeder efter så lang tid :lol

 

Der var Loke jo, skønne hund :kuller

 

Vildt fede fastelavnsbilleder, hvor de de flotte alle tre :) Og hvor ser Lise og Simon bare stadig ud til at have så meget glæde af hinanden. Der er vist ingen tvivl om, at nogen er virkelig glad for sin lillebror :wub

 

Hold da op, nu blev de pludselig også endnu større igen, bare siden jeg skrev for fem minutter siden :o :D Stort tillykke med Lise, det lyder som om, at I havde en rigtig dejlig dag. Og hold op hvor er hun sej, bare sådan at cykle uden støttehjul med det samme :yay Hvor må det være hyggeligt at I kan cykle en tur sammen nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre fra dig! Dine unger er jo som sædvanlig bare skønne at se på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Jeg bruger heller ikke meget tid herinde længere, men det er skønt at kunne kigge med i jeres liv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D kan sagtens huske dig - og dejligt med billeder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne børn dejligt med nyt fra jer, jeg håber I har det godt alle sammen :kram2

Sikke stor Lise er blevet Simon den lille bølle og råbe af folk på stien :lol

Tak Katrine, vi har det rigtig godt! :kram Og ungerne er frække - lige som de skal være! :D

Jeg måtte selvfølgelig lige ind og opdatere mig i din tråd også for at se hvordan det går med dig, og kan læse mig til at du lige har været igennem en udskrabning. Dejligt at høre du er ved at komme dig :kiss Og som de andre piger siger, så er det eneste du efterhånden ikke har prøvet en blivende graviditet, så det satser jeg også på at det bliver til næste gang! ;) Jeg kender i hvert fald ikke nogen som fortjener det mere end dig! Og så kærlig og omsorgsfuld som du er, bliver du en fantastisk mor!

 

 

Yay, opdatering! Ikke bare kan jeg huske dig, jeg har dæleme også savnet dig herinde  Men har tænkt at du var travlt beskæftiget efter at være vendt tilbage til arbejdet, samt med to små krudtugler. Så er der jo nok at se til 

 

Hvor er det dejligt at se, at alt tilsyneladende går godt hos jer. Hvor bliver Simon dog stor, den bandit Og Lise også. Hun har altid set lidt større ud, end hun egentlig er, synes jeg. Kønne, søde pige Hvad med Loke, har han det også godt?

 

Det ligner et sjovt og hyggeligt krea efterår I har haft. Og en skøn jul, det var da en dejlig overraskelse til mormor.

 

Tusind tak for din besked i min tråd, den får jeg lige svaret på lidt senere. Har ikke så meget tid lige nu, men kunne jo slet ikke vente med lige at skulle ned og se update fra dig 

 

 

Haha, så kom der lige en masse flere billeder, mens jeg skrev. Havde kun nået at se til og med jul i Billund, da jeg skrev den første besked. Syntes næsten også at det lignede dig dårligt, ikke at have flere billeder efter så lang tid :lol

 

Der var Loke jo, skønne hund 

 

Vildt fede fastelavnsbilleder, hvor de de flotte alle tre Og hvor ser Lise og Simon bare stadig ud til at have så meget glæde af hinanden. Der er vist ingen tvivl om, at nogen er virkelig glad for sin lillebror 

 

Hold da op, nu blev de pludselig også endnu større igen, bare siden jeg skrev for fem minutter siden :D Stort tillykke med Lise, det lyder som om, at I havde en rigtig dejlig dag. Og hold op hvor er hun sej, bare sådan at cykle uden støttehjul med det samme Hvor må det være hyggeligt at I kan cykle en tur sammen nu 

Yay, hvor dejligt at høre fra dig søde :kram Og nej, jeg havde også regnet med at du i hvert fald ville huske mig! :D Og jeg savner også dig kan du tro :kiss

 

Sjovt at du synes Lise ser større ud end hun er, for hun har altid været mere spinkel og vejet markant mindre end hendes jævnaldrende. Men jeg tror det må være hendes ansigt og kropsform der gør det (hun har jo netop ikke meget af det buttede baby/barn over sig).

 

Og ja, Loke har det godt! Han er stadig den samme fantastiske dejlige, skønne og tålmodige hund - Simon hiver ham ivrigt i halen eller sætter sig på ham og hopper op og ned, og Loke tager det med ophøjet ro og finder sig i det hele. Vi gør selvfølgelig hvad vi kan for at "redde" ham fra Simon, så han ikke skal finde sig i alt for meget, men han ser nu ikke ud til at være generet. Tvært imod søger han meget Simon selv.

 

Lise og Simon har sindssygt meget glæde af hinanden begge to! Det er så fedt. Og ja, Lise knuselsker virkelig sin lillebror, på grænsen til at det er lidt for meget ind imellem. Hun vil hele tiden holde ham i hånden og hjælpe ham, pille ved ham og kramme - og det er ikke altid han er helt med på den, så det medfører en del konflikter og vrede udbrud fra Simon - og derefter mor som godt kan blive lidt træt af at Lise ikke reagerer på når han så siger fra :rolleyes Men hun gør det jo kun af kærlighed og interesse til ham og det skal jeg også lige minde mig selv om engang imellem, når tålmodigheden løber tør.

 

Og ja, mine unger har så travlt at de kan vokse imponerende meget på 5 min :lol 

 

 

Dejligt at høre fra dig! Dine unger er jo som sædvanlig bare skønne at se på 

Tak og i lige måde! :kram

 

Yay! Jeg bruger heller ikke meget tid herinde længere, men det er skønt at kunne kigge med i jeres liv 

Nej det er nok meget naturligt efterhånden som familien udvider sig og man bliver mere og mere optaget. Men er glad for at der stadig er nogen der hænger ved og ser med alligevel!

 

 

 kan sagtens huske dig - og dejligt med billeder!

Haha det var godt :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger med herinde, så jeg er glad for en opdatering :kiss

Hold nu op hvor er Simon blevet stor :O især da han bliver klippet kan man virkelig se en stor dreng træde frem. Og Lise 4 år, hvor vildt er det ikke lige? De er så skønne begge to :loveshower

Haha hvor er det skægt at i klædte ham ud som djævel :lol og Lise som heks :lol mon det var deres indre lømler der inspirerede :D

Jeg bliver helt glad når jeg ser hvor glade de er for hinanden! Det ønsker jeg sådan for mine drenge :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem er det nu lige du er? :P

Skønt at se lidt fra dig igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER