Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Er allerede begyndt bule, så har i dag købt mine første gravidbukser. Jeg går mest i leggins og strømpebukser, men har to par bukser, jeg plejer at bruge, som jeg ikke kan bruge mere. Jeg kan sagtens passe dem, men de er højtaljede og jeg kan bare slet ikke have noget, der sidder og strammer på maven. 

 

De er SÅ rare, mine nye bukser. Og så kostede de kun 179kr. Og så fik jeg også lige en t-shirt til 80 kr. Hurra for H&M :loveshower .

 

Det er nu lidt specielt at have det første graviditetstøj:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ventetøj der ligger fra sidst jeg ventede mig. Men vil helst ikke tage det i brug, inden NF-scanningen, da familien så vil lugte lunten :). Men måske jeg skal have købt et par ekstra leggings og en løstsiddende tunnika indtil da...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke haft mine elskede bukser på i et par uger. Jeg bruger enten de bukser der er alt for store efter et vægttab eller mine vente bukser. Vil gerne have lidt mere ventetøj men det må vente til efter nf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en ting vedrørende Seaband armbåndene.

Hvor længe må man have dem på i træk?

Hvis der er en grænse.

Jeg har kun mine af når jeg er i bad. Har ikke hørt om restriktioner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun mine af når jeg er i bad. Har ikke hørt om restriktioner.

Nej, jeg har heller ikke kunne finde noget om det.

Ikke andet end at man skal tage dem af, hvis hænderne hæver.

De er bare guld værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har heller ikke kunne finde noget om det.

Ikke andet end at man skal tage dem af, hvis hænderne hæver.

De er bare guld værd!

Jeg ved ærlig talt ikke om de virker men er ikke interesseret i at finde ud af det. Jeg har det skidt nok og hvis det bliver værre at tage dem af ja det finder jeg kke ud af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ærlig talt ikke om de virker men er ikke interesseret i at finde ud af det. Jeg har det skidt nok og hvis det bliver værre at tage dem af ja det finder jeg kke ud af :D

Hehe, i mit hoved virker de, så jeg beholder dem også på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, i mit hoved virker de, så jeg beholder dem også på :-)

Jeg tror på de virker. Da jeg ventede Felix fik jeg akupunktur og dagen efter satte jeg armbåndene på der hvor nålene havde sat og hvis kvalmen blev slemt rykkede min mand på plastikken for at de kunne hjælpe lidt bedre.

Min nye læge giver ikke akupunktur så jeg får medicin i stedet for denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på de virker. Da jeg ventede Felix fik jeg akupunktur og dagen efter satte jeg armbåndene på der hvor nålene havde sat og hvis kvalmen blev slemt rykkede min mand på plastikken for at de kunne hjælpe lidt bedre.

Min nye læge giver ikke akupunktur så jeg får medicin i stedet for denne gang.

Jeg tror altså også på dem.

Og så længe de virker :-)

Træls for dig, at du skal være så skidt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi ikke den nyeste terminsgruppe længere :D der er nu nogen i november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiiih, hvor er det stort. Vi har netop været til tidlig scanning, hvor vi så vores lille baby. Der er rent faktisk en baby derinde, og nøj hvor er den fin. baby har det fineste, lille hjerteblink og lå og sprællede med arme og ben og vinkede til os. Det er fuldstændig ubeskriveligt. Jordemoderen mente, at terminen godt kunne passe - evt plus minus en dag - så jeg bliver i begge grupper. Det er også endnu mere hyggeligt.

 

Det er godt nok stort. Vi fik begge våde øjne, da den vinkede. Vores lille stjerne:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiiih, hvor er det stort. Vi har netop været til tidlig scanning, hvor vi så vores lille baby. Der er rent faktisk en baby derinde, og nøj hvor er den fin. baby har det fineste, lille hjerteblink og lå og sprællede med arme og ben og vinkede til os. Det er fuldstændig ubeskriveligt. Jordemoderen mente, at terminen godt kunne passe - evt plus minus en dag - så jeg bliver i begge grupper. Det er også endnu mere hyggeligt.

Det er godt nok stort. Vi fik begge våde øjne, da den vinkede. Vores lille stjerne:-)

Ej hvor dejligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiiih, hvor er det stort. Vi har netop været til tidlig scanning, hvor vi så vores lille baby. Der er rent faktisk en baby derinde, og nøj hvor er den fin. baby har det fineste, lille hjerteblink og lå og sprællede med arme og ben og vinkede til os. Det er fuldstændig ubeskriveligt. Jordemoderen mente, at terminen godt kunne passe - evt plus minus en dag - så jeg bliver i begge grupper. Det er også endnu mere hyggeligt.

 

Det er godt nok stort. Vi fik begge våde øjne, da den vinkede. Vores lille stjerne:-)

:yay hvor skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der slik-lyst sku forbydes lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der slik-lyst sku forbydes lige nu.

Enig.

Har lige kværnet en rulle meller. Og jeg skal helst undgå sukker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en visdomstand på vej ud. En krone er fremme, men huden over resten er hævet og ØM. Hvad må jeg tage af smertestillende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en visdomstand på vej ud. En krone er fremme, men huden over resten er hævet og ØM. Hvad må jeg tage af smertestillende?

Der der starter med p - pamol, panodil elller pinex. Og selvfølgelig skal du ikke overdrive ;)

God bedring med tanden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om du må bruge det, men skyl det med klorhexedin.

Det tager betændelsen.

Men ved som sagt ikke, om det er lovligt.

Og god bedring.

Tandpine er frygteligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om du må bruge det, men skyl det med klorhexedin.

Det tager betændelsen.

Men ved som sagt ikke, om det er lovligt.

Og god bedring.

Tandpine er frygteligt!

Der er ikke betændelse i, heldigvis! Men føles lidt som hvis man bider sig i kæben. Sådan lidt hævet og meget følsomt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må prøve med lidt pamol til natten. Så kan jeg måske sove uden hovedpine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du fik en god nats søvn uden smerter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du fik en god nats søvn uden smerter :-)

Haha glemte at tage dem! Var bare såååå træt! Og har sovet super godt selvom manden stod op kl 5 og kørte på arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha glemte at tage dem! Var bare såååå træt! Og har sovet super godt selvom manden stod op kl 5 og kørte på arbejde

Dejligt :)

Min mand er kommet hjem fra Polen så jeg har også sovet fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :)

Min mand er kommet hjem fra Polen så jeg har også sovet fantastisk.

Det er altså bare bedst når manden er hos en :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygter også lidt næste uge, for der er manden i Rumænien fra mandag til fredag, og ugen efter tager han til Polen mandag til onsdag.

Det bliver nogle lange dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER