Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Så er bacheloren afleveret :D så skal jeg bare til eksamen og så kan jeg efterhånden bare fokusere på at være gravid indtil oktober :o

Hvor skønt :yay

Især når de næste måneder er der, hvor der virkelig sker noget med maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste eksamen den 16/6 og så er der sommerferie og efterfølgende barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med alle de snart overståede eksamener! D. 21/6 er jeg også en fri kvinde og skal ikke tænke på lektier igen før sep 15 - :o vild tanke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiih jeg bliver så jaloux over alle jer med dejlig lang barsel.... I går jo fra allerede fra start august og frem efter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med alle de snart overståede eksamener! D. 21/6 er jeg også en fri kvinde og skal ikke tænke på lektier igen før sep 15 - :o vild tanke..

Jeg skal så huske at søge praktikplads i foråret 15 men det går nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror vi har valgt barnevogn... Det er godt nok svært! Synes bare sælgerne er sælgere med stort s! Ex i babysam fik vi at vide at odder ikke fik den hængende kasse som emmaljunga er kendt for og at odder som den eneste kunne bære søskendesæde, i ønskebørn sagde de at emmaljunga ikke kommer til at hænge, det er barnevognskassen der er designet på en måde så folk tror den hænger, og så sagde hun at odder ikke var stærk nok til et søskendesæde.

Nå men tror vi går med odder på classic stel, for de virkede til at være ret ens i affjedringen, mens de emmaljungaer vi har haft fat i alle har været forskellige - på trods af ens indstillinger. Og jeg brød mig ikke om så hård som alu-stellet til odder var... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror vi har valgt barnevogn... Det er godt nok svært! Synes bare sælgerne er sælgere med stort s! Ex i babysam fik vi at vide at odder ikke fik den hængende kasse som emmaljunga er kendt for og at odder som den eneste kunne bære søskendesæde, i ønskebørn sagde de at emmaljunga ikke kommer til at hænge, det er barnevognskassen der er designet på en måde så folk tror den hænger, og så sagde hun at odder ikke var stærk nok til et søskendesæde.

Nå men tror vi går med odder på classic stel, for de virkede til at være ret ens i affjedringen, mens de emmaljungaer vi har haft fat i alle har været forskellige - på trods af ens indstillinger. Og jeg brød mig ikke om så hård som alu-stellet til odder var... :)

Skal det være en af de to? Ofte er det mærket man betaler for og vil mene du sagtens kan finde en god kvalitet til billigere penge.

Bare lige en overvejelse. Jeg ønskede mig også Odder men er så glad for vi ikke brugte så mange penge på en barnevogn (selvom jeg jo ikke ved hvor godt det holder endnu) jeg føler at vi har købt en god kvalitet og har ikke hørt noget dårligt om mærket (basson), så tror på det nok skal blive godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det være en af de to? Ofte er det mærket man betaler for og vil mene du sagtens kan finde en god kvalitet til billigere penge.

Bare lige en overvejelse. Jeg ønskede mig også Odder men er så glad for vi ikke brugte så mange penge på en barnevogn (selvom jeg jo ikke ved hvor godt det holder endnu) jeg føler at vi har købt en god kvalitet og har ikke hørt noget dårligt om mærket (basson), så tror på det nok skal blive godt :)

Er lige på besøg fra november.. Vi havde en basson grande til den sidste og det var en super god vogn vi har været så tilfredse med. Nu venter vi lillebror og har igen købt en basson grande. (Begge gange brugt) og man kan virkelig spare nogen penge og får en meget fin vogn ud af det - i hvert fald efter min mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg fra november.. Vi havde en basson grande til den sidste og det var en super god vogn vi har været så tilfredse med. Nu venter vi lillebror og har igen købt en basson grande. (Begge gange brugt) og man kan virkelig spare nogen penge og får en meget fin vogn ud af det - i hvert fald efter min mening

Vores er nordic lux modellen og den virker bare så lækker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg fra november.. Vi havde en basson grande til den sidste og det var en super god vogn vi har været så tilfredse med. Nu venter vi lillebror og har igen købt en basson grande. (Begge gange brugt) og man kan virkelig spare nogen penge og får en meget fin vogn ud af det - i hvert fald efter min mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet indkaldt til diætist i dag. Spændende hvad hun har at sige. Det har alligevel taget lang tid at få tiden og min kvalme er jo forsvundet i mellemtiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan ikk finde ud af at shoppe pigetøj.. Stakkels pigebarn, når hendes mor intet har købt endnu.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan ikk finde ud af at shoppe pigetøj.. Stakkels pigebarn, når hendes mor intet har købt endnu..

Her er det stik modsat. Jeg kan slet ikke stoppe :lol

Tror jeg har købt for meget :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det stik modsat. Jeg kan slet ikke stoppe :lol

Tror jeg har købt for meget :p

Drengetøj har jeg ingen problemer med. Finder nemt noget til knægten herhjemme. Synes det er ved at være lidt pinligt for mig med det pigetøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drengetøj har jeg ingen problemer med. Finder nemt noget til knægten herhjemme. Synes det er ved at være lidt pinligt for mig med det pigetøj.

Tror du ikke at det bliver nemmere, når først du har født?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drengetøj har jeg ingen problemer med. Finder nemt noget til knægten herhjemme. Synes det er ved at være lidt pinligt for mig med det pigetøj.

Jeg synes der er så meget sødt pigetøj også. Men jeg er så også meget en pige-pige med kjoler og glimmer (tror nok det er derfor manden er glad for en dreng :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :glad

Så er der ferie til mig!!!! :yay

Glæder mig til at flyve væk på mandag!!!

Skal dog lige sende et par fakturaer i morgen, men WHAT the f***, der er jo moneymaking :) :yay FERIE!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv blærebetændelse til mig. Har lige rundet lægevagten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan ikke lige quote fra mobilen :)

nej, det skal ikke være enten emmaljunga eller odder, men synes bare det er nogle irriterende småting, som trykknapper og syninger, man hører om der går i stykker ved ex basson og trille. - og hvis jeg skal betale lidt ekstra nu for en vogn der kan holde til flere børn, så gør jeg gerne det, hvis jeg sparrer noget i det lange løb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :glad

Så er der ferie til mig!!!! :yay

Glæder mig til at flyve væk på mandag!!!

Skal dog lige sende et par fakturaer i morgen, men WHAT the f***, der er jo moneymaking :) :yay FERIE!!!

Fedt fedt :D hvor skal i hen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du ikke at det bliver nemmere, når først du har født?

Jo forhåbentlig da ;) ellers har jeg en søster der er glad for at shoppe. Så ka jeg jo tag hende med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt fedt :D hvor skal i hen? :)

Vi flyver til Paris i morgen til på lørdag... Det bliver SKØØØØNT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi flyver til Paris i morgen til på lørdag... Det bliver SKØØØØNT!

God ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Misunder alle dem som er eller skal på ferie nu her. Iiihj jeg vil ogs! Men må vente til manden har tvunget ferie i slut juli :unsure

Rigtig god tur Eva!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ferie :)

Tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER